+ A - دوشنبه 20 آذر 1391 - 11:29:00 چاپ
امتیاز به مطلب 162 نفر

کاریکاتور/ مقصر اصلی آتش سوزی مدرسه شین آباد!

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، در گزارشی که از حادثه به مجلس داد، بخاری نفتی آتش گرفته در کلاس درس شین آباد را عامل اصلی حادثه اعلام کرد.

 

 

طرح از مجید ادیبی

کلید واژه ها: مدرسه -
نظرات 70
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 12:40:33
    1201 2 پاسخ به این نظر
    پس معلوم میشه مسئولین وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی و... از بخاری نفتی هم بی کفایت تر و بی فایده تر هستند. فکر می کنم در حد دیوار! باشند.
    • مهمان چهارشنبه 22 آذر 1391 - 12:28:08
      41 0
      دیوار هم با عرضه تر از اوناست خداییش.
    • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 14:06:08
      161 0
      بي انصاف نباشيد دوستان. مسئولين عزيز ما براي جرز لاي ديوار بهترين ملات هستند!
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 11:50:01
    180 1 پاسخ به این نظر
    بخاری نفتی باید محاکمه شود!
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 12:21:59
    178 1 پاسخ به این نظر
    "بخاری نفتی" اعدام باید گردد.
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 22:51:57
    167 0 پاسخ به این نظر
    ببار ای بارون ببار !! بادل گره کگن خون ببار !!! بهره لیلی چو مجنون ببار ای بارون !! با دلم گره کن ای بارون !!!!!
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:21:58
    164 0 پاسخ به این نظر
    اگر این موضوع در کشور بی خدایی ( به زعم شما آقایان که غیر از خودتان هیچ کس را قبول ندارید ) مثل ژاپن اتفاق افتاده بود تا حالا بیست نفر استعفا داده بودند ولی این بی خداها اصلا به روی خود نیاورده و کمک به این بیچاره ها را با بی شرمی تمام مساعدت می نامد نه وظیفه . از دست شما ها به خدا پناه بی مبریم
    • مهدی سه شنبه 21 آذر 1391 - 15:52:31
      80 1
      اگر ژاپن بود بیست نفر از مسئولین خودکشی کرده بودن تا حالا
    • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 05:06:35
      55 1
      فرهنگ خودکشی دسته جمعی منفوران روانی بهترین کاری است که باید انجام بشه تا جهان گلستان بشه!!!!!
  • سعيد دوشنبه 20 آذر 1391 - 21:54:31
    140 3 پاسخ به این نظر
    حتما بايد آهنگ هيچكس ساخته بشه تا بشه به اين وزرا نتيجه را ابلاغ كرد
  • پدرام دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:25:07
    139 3 پاسخ به این نظر
    بخدا وزیر آموزش و پروش ما مرد نیست وگرنه باید خودکشی می کرد یا رئیس سازمان نوسازی کشور را باید اعدام کرد
  • داود دوشنبه 20 آذر 1391 - 11:59:49
    131 1 پاسخ به این نظر
    جــــــــــــــدی؟! دوستان بالاخره معما حل شد..... اطلاع ندارید کسی کمکشون کرده یا تنهایی به این نتیجه رسیدن؟!
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:05:48
    114 1 پاسخ به این نظر
    این مقصر که سوخت مثل خلبان های فوت شده توپولوف های ساقط شده ،مقصر شناخته شد ،از برکات الهی وجود این اشخاص در محل است که کار محققین را آسان میکنند
  • بي نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 14:19:33
    107 2 پاسخ به این نظر
    يكي از تلخ ترين كاريكاتورهايي است كه در عمرم ديدم . براي اين دانش آموزان نازنين و همه فرزندان اين مرز و بوم آرزوي سلامتي و بهروزي دارم.
    • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 21:37:23
      27 4
      منظورتون از دادن نظر منفي چيه؟ شما انسان هستيد؟!!!!!
  • احمدی دوشنبه 20 آذر 1391 - 14:29:55
    83 0 پاسخ به این نظر
    حتما میدونید که نفت و بنزین در هر صورت خطرناکه و به شدت قابل اشتعال و حتما باید از دسترس کودکان دور باشد ولی آقای وزیر معلم بیچاره را متهم میکند که باید کودکان را از کلاس خارج میکرد آقای وزیر سوال من از شما این است کلاس به چه علت باید آتش بگیرد تا خانم معلم در آن شرایط آرام باشد و بهترین راه را انتخاب کند،آقای وزیر مردم ایران فهیم هستند لطفا شعورشان را مسخره نکنید واستعفا بدهید.
  • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 00:26:57
    77 2 پاسخ به این نظر
    قرن 21 کشوری که گاز 8درصد کل جهان رو تامین می کنه استفاده از بخاری نفتی تو مهمترین مرکز (چه از نظر اجتماعی و چه از نظر دینمون «اسلام»)
  • امیر دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:50:14
    72 2 پاسخ به این نظر
    پدر و مادر: دخترم سالم برگردی، برو مدرسه تا برای خودت کسی بشی دختر: امروز با معلممون میخوایم شعر ای ایران رو تمرین کنیم وزیر: (در خواب) ...
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 18:08:22
    66 1 پاسخ به این نظر
    من دلم واسه اون مادری میسوزه که حق نداره از حق بچه ش دفاع کنه من خودم مادرم به خدا اگه بچه ی من تو اون مدرسه بود ایرانو به اتش میکشدم .
  • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 05:32:00
    64 0 پاسخ به این نظر
    آمریکا و صهیونیست این شکلی اند؟ آخه همیشه مقصر اونا هستن
  • مجتبی ب سه شنبه 21 آذر 1391 - 11:52:02
    62 0 پاسخ به این نظر
    شماها چرا بیراهه میرید!!!!!!!!!!!11 مقصر اصلی استکباره خونخواره....
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:21:28
    61 7 پاسخ به این نظر
    به نظرم با این موضوع غم انگیز نباید شوخی کرد به احترام بچه هایی که تو آتش بودند
    • زهرا چهارشنبه 22 آذر 1391 - 14:37:57
      38 0
      كارم از گريه گذشته اس به آن مي خندم ...
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 19:10:09
    51 2 پاسخ به این نظر
    پاسخگوی آینده این کودکان کیست؟؟؟!! وزیر آموزش و پرورش که حتی جرات عذرخواهی و استعفا ندارد؟؟؟!! معلم و مستخدمی که با بی فکری به جای این که بچه ها رو اول خارج می کردن ، بخاری رو حرکت دادن؟؟؟!! مسئولین بی فکر استانی که از این مدزسه و امثال آن غافلند؟؟!! یا .... ؟؟؟!!! واقعاً چه کسی مسئول این حادثه است؟؟!!
    • بدون نام جمعه 24 آذر 1391 - 06:40:00
      3 0
      منفی دادم چون تو هم معلم رامقصر میدونی آخه یه خانم تواون واویلا فکرش چقدرباید فعال باشه که این کاررابکنه تازه اگرکارمورد نظرشمارا هم می کرد می گفتید باید عامل آتش سوزی راازمحل دور می کرد وصدتا هم دلیل ازفلسفه ومنطق واقلیدس وافلوطین می آوردید
  • مالف دوشنبه 20 آذر 1391 - 15:06:37
    48 2 پاسخ به این نظر
    اگر دست عوامل خارجی در این حادثه افشا شود که سود بیشتری دارد!!!
  • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 03:28:06
    47 0 پاسخ به این نظر
    به نظربنده بصورت زنجير وار مدير مدرسه ، رئيس آموزش و پروش استان و در نهايت وزير ميبايست جهت پاسخگويي به پاي ميز محاکم کشانده شوند . آدم بودند نه حيوان
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 15:28:47
    45 1 پاسخ به این نظر
    چی باید گفـــــــــــت فقط افسوس باید خورد...
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 16:31:48
    39 0 پاسخ به این نظر
    دوستان دقت کنند که شکلی از کارتون،طنزی تلخ و سیاه را در خود دارد که این کارتون هم از همان نوع است، در چنین آثاری حوادث تلخ اجتماع در قالب کارتونی معنا دار با مفاهیم استعاری نقد می شوند.لطفا قبل از اظهار نظر آنی و احساساتی کمی به این کارتون دقیق شویم.
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 15:22:25
    36 22 پاسخ به این نظر
    حالم از خودمون بهم میخوره که مردم سوختن والان فقط ماها کاریکاتور میکشیم کدوم مسیول باید جواب بده اصلا جواب اقایون صورت میشه برای دانش اموزهاااااااااااااااااااا ؟ لعنت به ما
  • mw دوشنبه 20 آذر 1391 - 14:58:46
    32 0 پاسخ به این نظر
    کپسول اتش نشانی هم به دشواری پیدا میشه...یعنی دشواری زیاد مدارس رو گاز سوز کنن . یعنی هزینه ی دشواری از دشواریهای بعدی کمتره
  • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 19:35:11
    32 7 پاسخ به این نظر
    چرا همه وزیر رو مقصر میدونن . مگه وزیر راه دولت خاتمی که استیضاح و برکنار شد تصادفات جاده ای کم شد ؟ مقصر اون کسیه که به دستور او پول نفت این ملت به جای اینکه در داخل کشور صرف عمران و آبادانی شود خرج عرب و افغانی و ... میشود خدا از او نگذرد
    • بدون نام پنجشنبه 23 آذر 1391 - 20:58:04
      5 0
      یعنی اندازه باقالی از امنیت ملی سر در میاوردی این حرف رو نمی زدی
    • بدون نام جمعه 24 آذر 1391 - 06:41:44
      0 1
      آی که گفتی خداکنه دستش قطع بشه به شدت!!
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 14:40:01
    31 3 پاسخ به این نظر
    آخه فکر نمی کنید آقای حاجی بابایی بهش بر می خورد ، کدام مدرسه شبیه بخاری است . مدرسه شبیه شیرینیی ، مدرسه شبیه شکلات . آره باباجون حالا برو نقاشیت را عوض کن .
  • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 19:37:20
    31 1 پاسخ به این نظر
    خبرآن لاین : " نظر شما با موفقيت ارسال شد " اما ما به سلیقه خودمون اون رو نشون نمیدیم
    • داود چهارشنبه 22 آذر 1391 - 13:45:24
      11 0
      کاملا تایید میشه موافقم من دیگه عادت کردم
  • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 18:06:21
    29 0 پاسخ به این نظر
    این است نتیجه مدیریتهای بسیار عالی ؟ ! ..........
  • مهدی دوشنبه 20 آذر 1391 - 15:02:29
    26 0 پاسخ به این نظر
    ای وای که چقدر جانسوز و تاسف انگیز تر انکه هیچ واکنش مفیدی دیده نمیشود.
  • بدون نام شنبه 25 آذر 1391 - 02:10:04
    24 0 پاسخ به این نظر
    مرگ بر بی لیاقتی و بی کفایتی
  • کوروش سه شنبه 21 آذر 1391 - 15:08:56
    23 0 پاسخ به این نظر
    تو زندگیم هیچ وقت مثل این کاریکاتور ندیدم خیلی دردناک و زجرآوره خدا به پدر و مادر همشون صبر بده و ممنون از شما که چشمهای بیدار جامعه هستید
  • مهمان سه شنبه 21 آذر 1391 - 13:31:02
    20 0 پاسخ به این نظر
    دراین کشور آنچه که مهم نیست جان آدمهاست در غیر این صورت تعدادی از آقایان باید ازاین همه بی کفایتی که هست خودشان می رفتنند
  • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 20:10:16
    17 0 پاسخ به این نظر
    کار کار اسرائیله!
  • ا دوشنبه 20 آذر 1391 - 14:51:09
    16 69 پاسخ به این نظر
    بهتره برای مرگ هموطنان کاریکاتور نکشیم!
    • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 14:08:11
      20 1
      اين جمله را رئيس دفتر آقاي وزير نوشته يحتمل!
  • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 20:40:27
    15 1 پاسخ به این نظر
    چی ؟کو ؟کجا ؟نه!!! دبوار میخوام سرمو بکوبمبه دیوار از دست مدیران عدالت محور
  • بدون نام پنجشنبه 23 آذر 1391 - 15:26:13
    15 0 پاسخ به این نظر
    ای فرشته های کوچک و ای عروسکهای زیبای ایران زمین راحت و آسوده بخوابید که سوختن شمع گونه شما اشکهای ما را ریخت و خداوند همه مسولان بی کفایت مقصر در این مصیبت بزرگ را در قیامت تا ابد در آتش خشم خود خواهد سوزاند و شما در بهشت ابدی خداوند جاودانه خواهید شد .
  • علی پنجشنبه 23 آذر 1391 - 14:57:38
    14 0 پاسخ به این نظر
    این آتیش سوزی کار آمریکیی هاست ! مرگ بر آمریکا! وزیر چه گناهی داره؟!!! فکر کنم کارخونه ارج رو زمان شاه آمریکایی ها ساختن که مدرسه هامونو آتیش بزنن! مرگ بر آمریکا
  • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 15:56:12
    13 50 پاسخ به این نظر
    فکر نمیکنید که شوخی با این مساله کار درستی نیست
    • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 04:30:28
      42 2
      هنوز فرق کاریکاتور و با شوخی نمی دونی، مجبور نیستی نظر بدی
  • محمد.ک دوشنبه 20 آذر 1391 - 15:30:49
    12 83 پاسخ به این نظر
    خدایا خسته شدم ...خواهش میکنم ... دیگه وقتش شده که تمومش کنی وقتش شده که ظهور اتفاق بیفته ...خواهش میکنم
  • سعيد چهارشنبه 22 آذر 1391 - 23:59:32
    12 0 پاسخ به این نظر
    اگر بچه هاي خودشون در مدرسه بود هم همين طور واكنش نشون ميدادند .واي خدا چقدر كه ما بدبختيم
  • کامران پنجشنبه 23 آذر 1391 - 15:32:04
    12 0 پاسخ به این نظر
    باز خوبه سیران به عنوان مقصر اصلی شناخته نشده
  • سعيد پنجشنبه 23 آذر 1391 - 15:08:53
    9 0 پاسخ به این نظر
    گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنچه البته بجائي نرسد فرياد است هنوز نقاط متعددي در كشور هستند كه از نعمت گاز محرومند . مسئولين تا حادثه درود زن وشين آباد ديگري روي نداده فكر اساسي بكنيد .
  • فرشته چهارشنبه 22 آذر 1391 - 04:26:12
    7 1 پاسخ به این نظر
    آخه آدم.... تصادفات جاده اي كجا اين آتيشي كه به جون بچه هاي مردم افتاد كجا............ واقعا ميفهمي چي ميگي؟؟؟؟ اگه اون وزير مقصر نيست پس مقصر كيه؟؟؟؟كي بايد به فكر آباداني مدرسه ها باشه؟؟
  • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 13:54:59
    7 0 پاسخ به این نظر
    اقای وزیر اگه برای بچه خودت این اتفاق میفتاد چه میکردی.
    • saeed یکشنبه 26 آذر 1391 - 21:20:29
      1 1
      البته خدای ناکرده...
  • حسین چهارشنبه 22 آذر 1391 - 13:58:04
    7 0 پاسخ به این نظر
    هنوز هم هستند مدارسی که از بخاری نفتی غیر استاندارد استفاده می کنند باید منتظر باشیم تا حادثه بعدی اتفاق بیافتد بعد بشینیم کاریکاتور بکشیم ، لایک بزاریم و منتظر عذر خواهی و استعفا فلان مسئول و فلان وزیر باشیم و روز از نو و روزی از نو ....
  • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 17:35:27
    7 0 پاسخ به این نظر
    زبانم قاصر است فقط بگم دمتون گرم با ام وزارت فرهنگتون
  • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 04:30:20
    4 2 پاسخ به این نظر
    شاید کار خودیا باشه
  • د دوشنبه 20 آذر 1391 - 14:52:40
    3 72 پاسخ به این نظر
    اين اظهار نظرها بيشتر دل آدم رو كباب ميكنه.....
  • بدون نام دوشنبه 27 آذر 1391 - 14:35:27
    3 0 پاسخ به این نظر
    از دست که بنالیم که از ماست که بر ماست
  • اکبر دوشنبه 20 آذر 1391 - 15:41:40
    2 44 پاسخ به این نظر
    نه اقا این حرفا چیه؟مقصر مهرزاد معدنچی...
  • بدون نام سه شنبه 21 آذر 1391 - 05:38:43
    2 19 پاسخ به این نظر
    باید با قربانیان این حادثه همدردی شود نه اینکه سوژه طنز قرار گیرد. خودتان را جای خانواده ای این مظلومها قرار دهید
    • میثم پنجشنبه 23 آذر 1391 - 15:41:15
      9 1
      این کاریکاتور تلخه. تــــــلخ
  • جواد طریقی اکبر پور جمعه 24 آذر 1391 - 12:39:17
    2 0 پاسخ به این نظر
    کاریکاتور به خوبی گویای مسائل بود... چند تا کاریکاتور در این مورد کشیدم که میتوانید در وبلاگم ببینید http://tarighi.blogfa.com/
  • بدون نام شنبه 25 آذر 1391 - 17:31:24
    2 0 پاسخ به این نظر
    مقصر اصلی آمریکای جنایتکار و اسرائیل است
  • سروش چهارشنبه 29 آذر 1391 - 13:29:36
    1 0 پاسخ به این نظر
    اون از وضع زلزله زده ها اینم از بچه ها .دریغ از یک قطره اشک از چشم مسئولین . بعد میگن ما آدمیم و اوباما گرگ خونخوار . دیدید که چه کسی بر مرگ عزیزانش گریه کرد.
  • ashk پنجشنبه 30 آذر 1391 - 04:54:10
    1 0 پاسخ به این نظر
    یه طرف خون /یه طرف دود /یه طرف درد /یه طرف مرگ ماتم برده چقر راحت خودشونو تبرئه میکنن.
  • فاطیما یکشنبه 3 دی 1391 - 23:29:59
    1 0 پاسخ به این نظر
    اخه یکی نیست بگه اقای وزیر به جای اینکه بیای تو مجلس بگی ما بهترین جراحا رو میاریم همون هزینه رو صرف مدرسه هاشون میکردی .به جای اینکه با یه لباس سفیدو مرتب اومده بودی به احترام اونا یه لباس مشکی میکردی تنت.ااااااااااااااااااااااه
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.