هر شهری به مکانهایی مانند بیمارستان مدرسه فضای فرهنگی و...نیاز دارد

اما گاهی این نیازها آن طور که باید بر آورده نمی شود واز این نظر مشکلاتی برای ساکنین شهر ها بخصوص شهر های کوچک تر به وجود می آید در همین زمینه سمیه از زرند کرمان برای خبر آنلاین نوشته:
چرا ساخت و ساز و تکمیل ساختمان جدید بیمارستان سینای شهرستان زرند استان کرمان که از مصوبات سفرهای استانی هیئت محترم دولت به استان کرمان بود چند ماه متوقف شده است ؟ در صورتی که باتوجه به جمعیت بالای شهرستان و وجود صنایع مادر و بزرگ صنعتی منجمله کارخانه های کمک سازی و قطران ، واگن سازی ، کنستانتره سنگ آهن و کارخانه های در حال احداث فولاد و گندوله سنگ آهن همچنین معدن غنی ذغال سنگ و سنگ آهن و همچنین پوشش دادن امور درمانی به شهرستانهای کوهبنان و راور احداث ساختمان جدید بیمارستان سینای زرند ضروری به نظر میرسد . لازم به ذکر است طبق برنامه ساختمان مذکور میبایست در آبان 1391 تکمیل گردد . تقاضا دارریم نسبت به تکمیل و بهره برداری از ساختمان مذکور اقدام شایسته و عاجل به عمل آورند .
واما حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:پروژه های عمرانی زیادی در حال حاضر در دولت وجود دارد ودولت هم نیز در آخرین مصوبه خود تنها 18درصد بودجه به پروژه های عمرانی تخصیص داد که خب با 18درصد کاری نمی شود کرد وبه همین دلیل پیمانکار بیمارستان سینا کار را نیمه کاره رها کرده ورفته بهرحال امیدوارم با اعتباراتی که برای سال آینده پیش بینی شده است اماکن مهمی مثل بیمارستانها نیز به یک سروسامانی برسند تا مردم بتوانند از آن ها استفاده کنند.
45236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    2 0
    بورس دکتری دانشگاه آزاد هستم نصف شهریه دکتری دانشگاه محل خدمتم می پردازه حقوقم نصف شده هزینه ایاب و ذهاب نمی پردازند موظف به تدریس هم هستم هر هفته 2200کيلومتر با اتوبوس یا قطار طی می کنم تا در محل تحصیل و محل خدمتم حاضر باشم دیگه توان ندارم بخدا انصاف نیست این چه ضابطه بورسیه در دانشگاه آزاد هست هزینه زندگی ندارم خیلی به من و امثال من ظلم می شه