سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

محمد قاضی در ارتباط با بازگشت قریب الوقوع خود به میادین گفت: نمی توانم با کلمات بگویم چقدر از این وضعیت خسته شده ام. تا به حال برای این مدت طولانی از فوتبال دور نبودم و این باعث شده است تا از این شرایط زده شوم، اما با کمک دوستان، همبازیان و هواداران توانسته ام روحیه خودم را حفظ کنم.

وی ادامه داد: برای بازی کردن ولع زیادی دارم ولی باید آن را کنترل می کردم. در این مدت، دو، سه بار مصدوم شدم و از آنجا که هر بار می خواستم سریعتر به فوتبال بر گردم به مشکل خوردم. این بار به توصیه پزشکان تصمیم گرفته شد هیچ ریسکی نکنیم و بعد از بهبودی کامل دوباره به فوتبال بر گردم و حالا در آستانه بازگشت هستم.

مهاجم ملی پوش پرسپولیس، ادامه داد: در این مدت گاهی تا پنج جلسه در روز آب درمانی، فیزیوتراپی، کار با وزنه و تمرینات اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی
و بدنسازی را دنبال کردم تا بتوانم این مصدومیت را سریعتر پشت سر بگذارم. خدا را شکر امروز با تیم تمرین می کنم و تا اینجا مشکلی نداشته ام.

قاضی تصریح کرد: در حال حاضر انگیزه خیلی خوبی دارم. باید از خیلی ها تشکر کنم، حتی از آنهایی که در این مدت از اقصی نقاط ایران و حتی خارج از ایران با پیامک و ایمیل به من روحیه می دادند. با این شرایط حتما با قدرت بر می گردم و برای پرسپولیس و هواداران این مدتی را که نبوده ام را جبران خواهم کرد.

بازیکن پرسپولیس در ادامه با اشاره به شرایط تیم خاطر نشان کرد: پرسپولیس وارد روند خوبی شده است، ما نیم فصل سخت و بدی را پشت سر گذاشتیم و حالا نیم فصلی را پیش رو داریم که می خواهیم همه چیز را در آن جبران کنیم. در این مدت انتقادهای زیادی مطرح شده است، اما پایان این انتقادها نزدیک است چون همه مصمم هستیم پرسپولیس در پایان این فصل یک خروجی خیلی خوب داشته باشد.

قاضی در پایان افزود: در این مدت همیشه به یاد هواداران بوده ام و با گلزنی هایم از آنها تشکر و یژه ای خواهم کرد.
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =