درپاسخ به کامنت خواننده ای که ازنبود وسیله نقیله عمومی درمسیرفلکه چهارم تهرانپارس (اتوبان شهید زین الدین ) به بیمارستان میلاد، سازمان تاکسیرانی عنوان داشت:« برای مسیر های بیش از5 کیلومتر راه اندازی خط تاکسیرانی امکان پذیرنیست»

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین به نام حسین نوشته بود:«با سلام وخسته نباشد مسیر شرق به غرب تهران از چهار راه استقلال یا فلکه چهارم تهرانپارس (اتوبان شهید زین الدین ) به بیمارستان میلاد هیچگونه وسیله نقلیه عمومی وجود ندارد. خواهش می کنم در این مورد تصمیمی گرفته شود .با تشکر»
جوابیه سازمان تاکسیرانی به این خواننده به شرح زیر است:
با سلام احتراماً به استحضار میرساند با توجه به برنامه ریزی انجام شده به منظور یکپارچه سازی خطوط تاکسیرانی و عدم راه اندازی خطوط با مسافت بیش از 5 کیلومتر این امر میسر نمی باشد. در آینده نیز طرح راه اندازی خط BRT نیز از میدان استخر به انتهای اتوبان همت نیز مزید برعلت می شود.

او در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر بعضی از مسیر ها مانند مسیر راه آهن -تجریش بیش از 5 کیلومتر است می گوید  البته در برخی از مناطق برتردد و خاص شهر که مسافر در دو طرف مسیر زیاد است خطوطی در نظر گرفته می شود که ممکن است بیش از 5 کیلومتر باشد اما این موارد شامل حال مسیری که به آن اشاره شده نمی شود.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    2 0
    چه استدلال بی پایه ای! حداقل نیمی از خطوط تاکسی تهران بیش از 5 کیلومتر طول دارد