سرمربی نفت تهران می گوید خوشحال است که به عنوان یک ایرانی در فهرست بهترین مربیان جهان قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. او در مورد بازی فردا تیمش گفت: «این بازی حذفی است و شرایطی که دارد می‌تواند نوعی ریسک داشته باشد و تیم‌ها برای موفقیت حمله کنند و مسیری که در جام حذفی می‌توان طی کرد در لیگ باید در 34 هفته پشت سر گذاشت. پس ما و پرسپولیس با انگیزه تمام به این مسابقه وارد می‌شویم. پرسپولیس در چند سال اخیر همواره در جام حذفی مدعی بوده است.
او ادامه داد: «تغییرات اخیری که در پرسپولیس صورت گرفته، در نوع و شیوه بازی آنها نیز تاثیر‌گذار بوده و انگیزه آنها را زیاد کرده است. در نهایت ما سعی می‌کنیم که مقابل پرسپولیس بازی خوبی ارائه کنیم. ما شانس پیروزی در این بازی را داریم.»
ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل باشگاه از او خواسته که با تیم دوم به مصاف پرسپولیس بروند گفت: «مسلما مدیریت باشگاه حق دارد که در مورد مسائل مختلف صحبت کند، همان طور که ما میزبان مسابقه هستیم و حتی می‌توانیم زمین مسابقه را هم تعیین کنیم.»
ابراهیم زاده در مورد شایعات اخیر مبنی بر درگیری اش با سوشا مکانی گفت: «به نظر شما شخصیت من به گونه‌ای است که با بازیکن درگیر شوم؟»
او ادامه داد: «مکانی بعد از بازی با فولاد به تیم ملی رفت و از ناحیه کمر آسیب دید که پزشکان برای او چند جلسه استراحت نوشتند. او در بازی با راه‌آهن و مس به همین دلیل غایب بود و بعد که سر تمرین آمد به حرف مربی دروازه‌بانی تیم گوش نکرد و از دستورات او تمکین نکرد. به همین دلیل به او گفتیم که نمی‌توانی کار کنی اما هیچ کدام از اتفاقاتی که شما می‌گویید نیست. ما باشگاه داریم و باید به آن احترام بگذاریم.»
ابراهیم‌زاده در پایان در مورد حضورش در جدول رده‌بندی مربیان جهانی گفت: «خوشحالم که به عنوان یک مربی ایرانی در این فهرست قرار گرفتم اما تمام این اتفاقات مربوط به زمانی است که با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم و هر مربی‌ای که در چنین مسابقاتی قرار بگیرد و آن امتیاز‌ها را بگیرد به نام او ثبت می‌شود. امیدوارم که من هم مثل بقیه مربیان ایرانی بتوانم تاثیر‌گذار باشم.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =