ایسنا نوشت:

داوود احمدی نژاد دبیر سابق پدافند غیر عامل کشور در دومین شب از مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی در مسجد زین العابدین(ع) قم با اشاره به برگزاری کنفرانس سران کشورهای غیر متعهد در ایران تصریح کرد: عده‌ای گمان کردند که این‌ها در ایران حضور یافتند که ما را از انزوا نجات دهند، در حالی که آنها به اعتبار ایران و انقلاب اسلامی‌مان در جهان اعتبار کسب کردند، زیرا با وجود 60 سال از تشکیل این کنفرانس، در دنیا جایگاهی نداشتند.
احمدی نژاد با تاکید بر اهمیت شناختن جریان‌ها در کشور خاطرنشان کرد: جریانی داخلی همچون طالبان چهره‌ای مومنانه دارند، اما مشرک، ظالم و کافر هستند و با شیطنت‌های خود در راستای اهداف شوم مستکبران جهان گام برمی‌دارند، از این رو باید این جریان با شفافیت به مردم شناسانده شود.
وی گفت: این‌ها با نام امام زمان(عج) می‌خواهند ولایت زدایی کنند، درحالی که ولایت گنجینه تدبیر و سرچشمه اندیشه اسلامی است، از این رو مردم غیور ایران باید هوشیارانه این جریان را بشناسند و همچون فتنه 88 آن را خنثی کنند.
دبیر سابق پدافند غیر عامل کشور مکتب و آرمان را از مهم ترین مولفه‌های تفاوت میان افراد دانست و عنوان کرد: اگر نوح پسرش را طرد کرد، به دلیل تفاوت نگرش‌ها و مکتبشان با یکدیگر بود همان گونه که برخی از علما و بزرگان نیز فرزندان خود را به دلیل تفاوت در همین مکتب طرد کردند.
داوود احمدی نژاد ادامه داد: اما بی‌غیرتان، ولایت را بر نمی‌تابند و جریانی به وضوح با ولایت ستیزی خود، خواهان سر میز نشستن با مستکبران و اوباما هستند، در حالی که ما با شیطان سر یک میز نمی نشینیم و به خوبی می‌دانیم که جریانی با خط گرفتن از مستکبران همواره فقدان بصیرت و آگاهی خود را به ملت ایران اثبات کرده است.
وی به چند تن از افراد این جریان اشاره کرد و گفت: این‌ها رابطان پایگاه‌های منافقین در نروژ، انگلیس و امریکا هستند و با شیطنت ، سوء تدبیر و بی‌بند و باری اقتصادی و شعارهای عوام فریبانه در انتخابات آزاد می‌خواهند، دست از ولایت برداریم.
وی با ابراز امیدواری از پیوستن این جریان به زباله دان تاریخ، تصریح کرد: مردم بیدار و با بصیرت ایران، با ایمان و اسقامت خود پاسخ جریان‌ها را می‌دهند و ثابت خواهند کرد تهدیدهای آمریکا مبنی بر حمله نظامی تنها شعارهای پوشالین است و حرف از حمله، تنها دل‌های متزلزل را مرعوب می‌کند.
داوود احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: جریان اصلاح طلب نیز از ترفندهایی استفاده کردند که خوشبختانه مردم از آن نیز به سلامت عبور کردند به گونه‌ای که این جریان به وضوح می‌گفت سال 57 رفتار معنوی ایمان، استقلامت، اخلاص، توکل به خدا معنا داشت و حالا وضعیت متفاوت شده و باید دیدگاه دیگری در پیش گرفت!
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =