چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 08:29
+ A - یکشنبه 15 بهمن 1391 - 23:00:00 چاپ
امتیاز به مطلب 84 نفر

پیش فروش پراید و وانت پراید آغازشد

جامعه > مشکلات مردم - چندی است که خودروسازها به مناسبت 22 بهمن ماه پیش فروش خودروهای خود را آغاز کرده اند.

یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: سایپا و پارس خودرو فقط تندر 90 و مگان پیش فروش می کنند پس از پیش فروش پراید چه خبر؟
این درحالی است که پیش فروش 2 خودرو جدید گروه خودروسازی سایپا در نمایندگی های مجاز این شرکت از اواخر هفته گذشته آغاز شده است.
سایپا 151 ( وانت پراید ) و پراید مجهز به سیستم تعویض دنده الکترونیکی ( AMT ) خودروهای جدید گزوه خودروسازی سایپا هستند که پیش فروش آن ها در نمایندگی های این شرکت آغاز شده است .
45/221

کلید واژه ها: سایپا - مشکلات خوانندگان -
نظرات 16
  • امیر دوشنبه 16 بهمن 1391 - 01:18:43
    115 4 پاسخ به این نظر
    این که عکس وانت پژو 405 هست نه وانت پراید !
    • علی اصفهانی دوشنبه 16 بهمن 1391 - 03:14:28
      37 2
      وانت روا سال
  • بدون نام دوشنبه 16 بهمن 1391 - 01:33:04
    82 3 پاسخ به این نظر
    چقدر هم عنوان خبر با عکس میخونه.
  • بدون نام دوشنبه 16 بهمن 1391 - 02:48:25
    63 1 پاسخ به این نظر
    وانت پراید چیه دیگه؟ مورچه چیه کله پاچش چی باشه آخه! جل الخالق
  • بدون نام دوشنبه 16 بهمن 1391 - 14:05:30
    22 0 پاسخ به این نظر
    طراح این ماشین خسته نباشه واقعا با این همه خلاقیت
  • بدون نام دوشنبه 16 بهمن 1391 - 13:42:54
    21 1 پاسخ به این نظر
    هر چقدر راناهای پیش فروش شده رو به موقع تحویل دادن حتما اینها را هم تحویل میدن، شرکتهای خودرو سازی اگه نمی تونن به تعهداتشون به موقع عمل کنن لطفا اینقدر پیش فروش نکنند.
  • شهروند دوشنبه 16 بهمن 1391 - 13:34:55
    20 0 پاسخ به این نظر
    حتما باز هم پیش فروش کردن که موقع تحویل به هر قیمتی خواستن به مشتری غالب کنن. مشتریان از پیش فروشهای قبلی چه خیری دیدن که از این ببینن. با این کار فقط نقدینگی خودروسازها بیشتر میشه و نهایتش دلالها سودش را میگذارن تو جیب. عجب آشفته بازاری داره این خودرو خدا به داد خریدارهای واقعی خودرو برسه!
    • میثم چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:13:50
      13 0
      به نظر من هم پیش خرید کردن از دو خودروسازی که هنوز به تعهدات قبلی خودشون عمل نکردند و هرماه قیمتها رو تغییر میدهند اشتباه محضه!
  • بدون نام دوشنبه 16 بهمن 1391 - 15:43:07
    19 0 پاسخ به این نظر
    به به !!!!!!!! شما فرق پراید با پژو رو نمیدونین؟ آخه چرا؟
  • بدون نام سه شنبه 17 بهمن 1391 - 02:23:27
    19 1 پاسخ به این نظر
    وانت دیفرانسیل جلو ندیده بودیم که دیدیم!!! آخه بابا جون پراید دیفرانسیل جلوست! مگه میشه وانت دیف جلو باشه آخه؟!! پدرش درمیاد!!!
  • mb یکشنبه 15 بهمن 1391 - 23:13:10
    14 25 پاسخ به این نظر
    نمی دونم باید مشکلمو با کجا در میون بذارم. لینک قسمت کارت آرمون کارشناسی ارشد سایت سازمان سنجش مشکل داره. از ظهر هر چی سعی می کنم باز نمیشه. لطفا رسیدگی کنید.ایننم آدرس لینک مذکور: http://srv2000.sanjesh.org/c_kart/index.php/kart_arshd/sar/kart/
  • بدون نام سه شنبه 17 بهمن 1391 - 03:29:34
    10 0 پاسخ به این نظر
    کدام نمایندگی فروش خودرو اتومات پراید داره چرا سرکار گذاشته اید . فروش باید از سایت سایپا باشد
  • ميلاد سه شنبه 17 بهمن 1391 - 15:19:53
    8 0 پاسخ به این نظر
    چقد بچه هاي خودرو ساز ما خلاقيت به خرج ميدن.احتمالا وانت پرايد هم ميشه 30ميليون.اين تعرفه گمركي واردات خودرو حذف يا كم كنيد تا يه ذره حداقل خودرو سازان از خودشون خودي نشون بدن
  • عبدالله شنبه 21 بهمن 1391 - 13:34:39
    4 0 پاسخ به این نظر
    متن خبرتون جالبه! والا ما که ندیدیم سایپا تندر 90 پیش فروش کنه!!!!! منظورشون همونیه که 10 دقیقه سایتو باز میکنن و هیچ کس نمیتونه ثبت نام کنه؟؟ شما دیدین تندر 90 داره ثبت نام میکنه . کسی از مردم عادی تونست ثبت نام کنه T به ماهم بگین
  • مهدی یکشنبه 6 اسفند 1391 - 12:40:56
    3 1 پاسخ به این نظر
    شرایط پیش فروش وانت پراید چطوریه.مرسی
  • مجتبی یکشنبه 27 مرداد 1392 - 19:51:32
    1 0 پاسخ به این نظر
    فقط به درد گرفتن سبزی از سبزی فروشی میخوره
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.