امتیاز 22 نفر
چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 20:30:00 چاپ

چگونه وام 50 میلیون تومانی مسکن بگیریم

جامعه > مشکلات مردم - این روزها خبروام 50 میلیون تومانی مسکن برای برخی از خوانندگان خبرانلاین هم جذاب شده است.

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد:این وام 50 میلیونی مسکن را که می گویند چگونه می شود دریافت کرد؟ لطفا توضیح دهید.
به گزارش خبرآنلاین ، متقاضیان دریافت وام 50 میلیون تومانی ساخت مسکن باید به بانک مسکن مراجعه و 30 میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده تا 20 میلیون تومان وام بگیرند که در مجموع 50 میلیون تومان وام ساخت محاسبه می‌شود.
وام 50 میلیون تومانی مسکن، وام ساخت است که متقاضیان برای دریافت این وام باید به بانک مسکن مراجعه کرده و برای سپرده‌گذاری حساب باز کنند و تا سقف 50 میلیون تومان وام ساخت بگیرند.
/45221

35 دیدگاه
  • دادا
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 20:45:58
    پاسخ
    84 2

    بله؟چی شد؟ 30 میلیون سپرده و گرفتن 20 میلیون؟متوجه نشدم...........

    • مریم
      پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 04:02:34
      46 0

      خیلی ببخشید یعنی چی سی میلیون تومان پول بذاریم بیست میلیون وام بگیریم هاها مارا گرفتید

    • صادق
      یکشنبه 22 بهمن 1391 - 04:53:51
      1 4

      وام 50 میلیونی در واقع تلفیق 2 وام ساخت مسکن است(30 20).یعنی 30 میلیون از طریق سپرده گذاری 15 میلیونی به مدت یکسال و 20میلیون هم از طریق اوراق حق تقدم بانک که باید خریداری کنید(خرید 20 میلیون اوراق نزدیک 2.5میلیون برای شما هزینه دارد) جمع این وام میشود 50 میلیون که در چند مرحله به متقاضی پرداخت میشود

  • بدون نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 20:49:17
    پاسخ
    75 1

    چي ؟ 30 ميليون سپرده بزاريم تا بتونيم 20 ميليون وام بگيريم ؟ خودتون فهميديم چي گفتين ؟

  • بدون نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:06:04
    پاسخ
    83 2

    مارو گرفتی یا خودتو؟

  • بدون نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:25:41
    پاسخ
    55 1

    اينك آخرش ميش 20 ميليون بچه گول مي زنيد

    • امیر
      جمعه 25 بهمن 1392 - 14:14:28
      0 0

      خودشونو چیز فرض کردن

  • مهسا
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:36:19
    پاسخ
    70 3

    چه قانونیه گذاشتن آخه ؟! ما اگر 30 میلیون داشتیم وام میخواستیم چیکار آخه

  • بدون نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:58:48
    پاسخ
    55 1

    اخه ما 30میلیون کجا داریم؟؟ما با 2 میلیون هم نمیتونیم سپرده بزاریم بنده خدا.

  • بدون نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 22:12:41
    پاسخ
    19 7

    البته از طریق اوراق حق تقدم هم میشه یعنی شما مبلغی پول می دهید و بدون سپرده گذاری 50 میلیون وام میگیرید!!!

  • بدون نام
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 22:28:48
    پاسخ
    34 2

    اين كه 20 ميليون وام ميشه

  • سالمي
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 22:41:17
    پاسخ
    44 1

    از كجا 30 ميليون را بياوريم كه 50 ميليون بگيريم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • رضا
    چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 23:15:02
    پاسخ
    51 1

    ما كه بالاخره نفهميديم وام 20 ميليونه يا 50 ميليون؟

  • سودا
    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:05:10
    پاسخ
    67 3

    خیلی خنده دار بود بعد از چند وقت شادمون کردین

    • مينا
      پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:45:08
      23 0

      راست مي گه. منم كلي خنديدم

  • roya
    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:17:07
    پاسخ
    31 1

    ۳۰ تا بگذارید تا ۲۰ تا وام بگیرید اما بهره ۵۰ تا را باید پس بدین .

  • گیوی
    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:31:07
    پاسخ
    17 0

    به احتمال زیاد اشتباهی در گزارش این خبر رخ داده. اینکه شما سی میلیون سپرده بگذاری تا بیست میلیون وام بگیری شوخی نچسبی است.

    • بدون نام
      دوشنبه 23 بهمن 1391 - 12:09:51
      1 2

      شما ایران نیستی داداش! سی تومن می ذاری بانک مثلا باهاش کار میکنه و سود میکنه و منت می ذاره بعدش 20 تومن بهت میده. که با جمع سی تومن خودت میشه پنجاه تومن. بانک خوشحال مردم خوشحال. چی ازاین بهتر.:) اکثر بانک هامون روششون همینه. مثلا برا گرفتن هفت تومن وام, میری هفت تومن میذاری بعد از چند ماه هفت تومن هم بانک میذاره روش یهو میشه چهارده تومن:)

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:49:07
    پاسخ
    14 2

    چقدر خوب عالیه مرسی دمتون گرم

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 01:04:01
    پاسخ
    34 0

    ما نفهمیدیم ما داریم به بانک وام میدیم یا بانک به ما.

  • مهران
    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 01:47:56
    پاسخ
    16 0

    اونی که نفهمید وام 20 تومنه یا 50 تومن اون واجد شرایط دریافت وامه !!!!

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 03:18:56
    پاسخ
    5 9

    عزیز دل برادر، شما 15 میلیون سپرده می کنینی، 30 میلیون از محل سپرده گذاری وام میگیرین . اما از محل اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات که تو بورس خرید و فروش میشه ، 20 میلیون علاوه بر 30میلیون قبلی وام میگیرین .ضمن اینکه 15 میلیون خودتون رو هم میتونین بردارین.

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 12:53:07
    پاسخ
    10 0

    30 میلیون بگذاریم وبعد 20 میلیون بگیریم و50 میلیون وام حساب می شود !! بهتره اول خبر را خودتان خوب بخوانید بعد تو سایت بگذارید

    • بدون نام
      جمعه 20 بهمن 1391 - 03:02:41
      2 9

      عزیزم ، من خودم کارمند بانک مسکن هستم، خبری که دادن ناقصه . طبیعی هم هست چون توی چند سطر نمیشه تمام شرایط و ضوابط رو توضیح داد. شما برای اینکه اطلاعات بیشتری دراین خصوص کسب کنی به نزدیکترین شعبه بانک مسکن مراجعه کن.

  • su
    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 19:40:33
    پاسخ
    7 0

    واقعا مسخره است الکی خوشحالمان نکنی

  • هادی
    جمعه 20 بهمن 1391 - 03:43:29
    پاسخ
    2 0

    30 میلیون پس انداز برای چند ماه وگرفتن وام 30 20 میلیونی 30 میلیون اصل پول پس انداز شده. فکر کنم اینجوریه

  • آرش
    جمعه 20 بهمن 1391 - 15:54:17
    پاسخ
    13 0

    اگه اینجوریه، من وام 100 میلیونی میدم 99 میلیون بدبن به من 100 میلیون پس بگیرید

  • رضا
    یکشنبه 22 بهمن 1391 - 05:51:35
    پاسخ
    2 0

    هیچ کس این کار و نکنه چون اگه 30 میلیون دارید اونو تو ی بخش سرمایه گذارید تا چند ماهه آینده میشه 50 م و نیازی نیست وام بگیرید.

  • محمد
    یکشنبه 22 بهمن 1391 - 16:03:31
    پاسخ
    2 0

    ببینید خبر درسته فقط نکته اش اینجاست که شما قبلا با سندتون میتونستید تا سقف 20 میلیون تومن وام بگیرید ولی الان اون سقف افزایش پیدا کرده... ولی روال دریافت وام همون شرایط قبلی هست .. فقط در مقیاس 50 میلیون تومنی

  • موسی
    دوشنبه 23 بهمن 1391 - 16:28:36
    پاسخ
    5 1

    یعنی وام 150درصد صود؟ چون یک ونیم برابر پول وام که ازگیرنده ی وامه .بگید چطوری حساب میشه.

  • ایران
    چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 03:41:07
    پاسخ
    1 2

    اقا ما وام نخایم کیو باید ببینیم

  • سارا
    سه شنبه 26 شهریور 1392 - 19:06:13
    پاسخ
    1 0

    واقعا خیلی خیلی خنده داره کس دنبال وام هست به پول نیاز داره اگر 30 تومن داشت وام میخواست چکار

  • بی نام
    دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:31:24
    پاسخ
    0 0

    جون مادراتون وام ها رو راحتتر و با سود کمتر بدید به مردم بدبخت دیگه پوستمون داره کنده میشه

  • مریم
    یکشنبه 24 آذر 1392 - 15:04:01
    پاسخ
    0 0

    آخ جون وام 50ملیونی روحمون شاد شد .من واین همه خوشبختی محاله

  • بی نام
    جمعه 20 دی 1392 - 21:19:34
    پاسخ
    0 0

    من وامم رو به بیشترین پبشنهاد می فروشم . قیمت پایه 49950000 .نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب