+ A - چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 20:29:00 چاپ
امتیاز به مطلب 22 نفر

چگونه وام 50 میلیون تومانی مسکن بگیریم

جامعه > مشکلات مردم - این روزها خبروام 50 میلیون تومانی مسکن برای برخی از خوانندگان خبرانلاین هم جذاب شده است.

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد:این وام 50 میلیونی مسکن را که می گویند چگونه می شود دریافت کرد؟ لطفا توضیح دهید.
به گزارش خبرآنلاین ، متقاضیان دریافت وام 50 میلیون تومانی ساخت مسکن باید به بانک مسکن مراجعه و 30 میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده تا 20 میلیون تومان وام بگیرند که در مجموع 50 میلیون تومان وام ساخت محاسبه می‌شود.
وام 50 میلیون تومانی مسکن، وام ساخت است که متقاضیان برای دریافت این وام باید به بانک مسکن مراجعه کرده و برای سپرده‌گذاری حساب باز کنند و تا سقف 50 میلیون تومان وام ساخت بگیرند.
/45221

نظرات 35
  • دادا چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 20:44:58
    83 1 پاسخ به این نظر
    بله؟چی شد؟ 30 میلیون سپرده و گرفتن 20 میلیون؟متوجه نشدم...........
    • مریم پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 04:01:34
      45 0
      خیلی ببخشید یعنی چی سی میلیون تومان پول بذاریم بیست میلیون وام بگیریم هاها مارا گرفتید
    • صادق یکشنبه 22 بهمن 1391 - 04:52:51
      1 4
      وام 50 میلیونی در واقع تلفیق 2 وام ساخت مسکن است(30 20).یعنی 30 میلیون از طریق سپرده گذاری 15 میلیونی به مدت یکسال و 20میلیون هم از طریق اوراق حق تقدم بانک که باید خریداری کنید(خرید 20 میلیون اوراق نزدیک 2.5میلیون برای شما هزینه دارد) جمع این وام میشود 50 میلیون که در چند مرحله به متقاضی پرداخت میشود
  • بدون نام چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 20:48:17
    75 1 پاسخ به این نظر
    چي ؟ 30 ميليون سپرده بزاريم تا بتونيم 20 ميليون وام بگيريم ؟ خودتون فهميديم چي گفتين ؟
  • بدون نام چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:05:04
    83 2 پاسخ به این نظر
    مارو گرفتی یا خودتو؟
  • بدون نام چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:24:41
    55 1 پاسخ به این نظر
    اينك آخرش ميش 20 ميليون بچه گول مي زنيد
    • امیر جمعه 25 بهمن 1392 - 14:13:28
      0 0
      خودشونو چیز فرض کردن
  • مهسا چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:35:19
    70 3 پاسخ به این نظر
    چه قانونیه گذاشتن آخه ؟! ما اگر 30 میلیون داشتیم وام میخواستیم چیکار آخه
  • بدون نام چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:57:48
    55 1 پاسخ به این نظر
    اخه ما 30میلیون کجا داریم؟؟ما با 2 میلیون هم نمیتونیم سپرده بزاریم بنده خدا.
  • بدون نام چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 22:11:41
    19 7 پاسخ به این نظر
    البته از طریق اوراق حق تقدم هم میشه یعنی شما مبلغی پول می دهید و بدون سپرده گذاری 50 میلیون وام میگیرید!!!
  • بدون نام چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 22:27:48
    34 2 پاسخ به این نظر
    اين كه 20 ميليون وام ميشه
  • سالمي چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 22:40:17
    44 1 پاسخ به این نظر
    از كجا 30 ميليون را بياوريم كه 50 ميليون بگيريم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رضا چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 23:14:02
    51 1 پاسخ به این نظر
    ما كه بالاخره نفهميديم وام 20 ميليونه يا 50 ميليون؟
  • سودا پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:04:10
    67 3 پاسخ به این نظر
    خیلی خنده دار بود بعد از چند وقت شادمون کردین
    • مينا پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:44:08
      23 0
      راست مي گه. منم كلي خنديدم
  • roya پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:16:07
    31 1 پاسخ به این نظر
    ۳۰ تا بگذارید تا ۲۰ تا وام بگیرید اما بهره ۵۰ تا را باید پس بدین .
  • گیوی پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:30:07
    17 0 پاسخ به این نظر
    به احتمال زیاد اشتباهی در گزارش این خبر رخ داده. اینکه شما سی میلیون سپرده بگذاری تا بیست میلیون وام بگیری شوخی نچسبی است.
    • بدون نام دوشنبه 23 بهمن 1391 - 12:08:51
      1 2
      شما ایران نیستی داداش! سی تومن می ذاری بانک مثلا باهاش کار میکنه و سود میکنه و منت می ذاره بعدش 20 تومن بهت میده. که با جمع سی تومن خودت میشه پنجاه تومن. بانک خوشحال مردم خوشحال. چی ازاین بهتر.:) اکثر بانک هامون روششون همینه. مثلا برا گرفتن هفت تومن وام, میری هفت تومن میذاری بعد از چند ماه هفت تومن هم بانک میذاره روش یهو میشه چهارده تومن:)
  • بدون نام پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:48:07
    14 2 پاسخ به این نظر
    چقدر خوب عالیه مرسی دمتون گرم
  • بدون نام پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 01:03:01
    34 0 پاسخ به این نظر
    ما نفهمیدیم ما داریم به بانک وام میدیم یا بانک به ما.
  • مهران پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 01:46:56
    16 0 پاسخ به این نظر
    اونی که نفهمید وام 20 تومنه یا 50 تومن اون واجد شرایط دریافت وامه !!!!
  • بدون نام پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 03:17:56
    5 9 پاسخ به این نظر
    عزیز دل برادر، شما 15 میلیون سپرده می کنینی، 30 میلیون از محل سپرده گذاری وام میگیرین . اما از محل اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات که تو بورس خرید و فروش میشه ، 20 میلیون علاوه بر 30میلیون قبلی وام میگیرین .ضمن اینکه 15 میلیون خودتون رو هم میتونین بردارین.
  • بدون نام پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 12:52:07
    10 0 پاسخ به این نظر
    30 میلیون بگذاریم وبعد 20 میلیون بگیریم و50 میلیون وام حساب می شود !! بهتره اول خبر را خودتان خوب بخوانید بعد تو سایت بگذارید
    • بدون نام جمعه 20 بهمن 1391 - 03:01:41
      2 8
      عزیزم ، من خودم کارمند بانک مسکن هستم، خبری که دادن ناقصه . طبیعی هم هست چون توی چند سطر نمیشه تمام شرایط و ضوابط رو توضیح داد. شما برای اینکه اطلاعات بیشتری دراین خصوص کسب کنی به نزدیکترین شعبه بانک مسکن مراجعه کن.
  • su پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 19:39:33
    7 0 پاسخ به این نظر
    واقعا مسخره است الکی خوشحالمان نکنی
  • هادی جمعه 20 بهمن 1391 - 03:42:29
    2 0 پاسخ به این نظر
    30 میلیون پس انداز برای چند ماه وگرفتن وام 30 20 میلیونی 30 میلیون اصل پول پس انداز شده. فکر کنم اینجوریه
  • آرش جمعه 20 بهمن 1391 - 15:53:17
    12 0 پاسخ به این نظر
    اگه اینجوریه، من وام 100 میلیونی میدم 99 میلیون بدبن به من 100 میلیون پس بگیرید
  • رضا یکشنبه 22 بهمن 1391 - 05:50:35
    2 0 پاسخ به این نظر
    هیچ کس این کار و نکنه چون اگه 30 میلیون دارید اونو تو ی بخش سرمایه گذارید تا چند ماهه آینده میشه 50 م و نیازی نیست وام بگیرید.
  • محمد یکشنبه 22 بهمن 1391 - 16:02:31
    1 0 پاسخ به این نظر
    ببینید خبر درسته فقط نکته اش اینجاست که شما قبلا با سندتون میتونستید تا سقف 20 میلیون تومن وام بگیرید ولی الان اون سقف افزایش پیدا کرده... ولی روال دریافت وام همون شرایط قبلی هست .. فقط در مقیاس 50 میلیون تومنی
  • موسی دوشنبه 23 بهمن 1391 - 16:27:36
    3 1 پاسخ به این نظر
    یعنی وام 150درصد صود؟ چون یک ونیم برابر پول وام که ازگیرنده ی وامه .بگید چطوری حساب میشه.
  • ایران چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 03:40:07
    1 1 پاسخ به این نظر
    اقا ما وام نخایم کیو باید ببینیم
  • سارا سه شنبه 26 شهریور 1392 - 19:05:13
    1 0 پاسخ به این نظر
    واقعا خیلی خیلی خنده داره کس دنبال وام هست به پول نیاز داره اگر 30 تومن داشت وام میخواست چکار
  • بی نام دوشنبه 8 مهر 1392 - 17:30:24
    0 0 پاسخ به این نظر
    جون مادراتون وام ها رو راحتتر و با سود کمتر بدید به مردم بدبخت دیگه پوستمون داره کنده میشه
  • مریم یکشنبه 24 آذر 1392 - 15:03:01
    0 0 پاسخ به این نظر
    آخ جون وام 50ملیونی روحمون شاد شد .من واین همه خوشبختی محاله
  • بی نام جمعه 20 دی 1392 - 21:18:34
    0 0 پاسخ به این نظر
    من وامم رو به بیشترین پبشنهاد می فروشم . قیمت پایه 49950000 .نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.