علی دایی جمعه تیمش را به مصاف استقلال می‌فرستد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی راه‌آهن در مورد بازی جمعه تیمش مقابل استقلال گفت: «استقلال با مهره‌های خوبی كه دارد نتایج خوبی گرفته و جدول همه چیز را نشان می‌دهد. ما بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. تمرین‌های زیادی انجام داده‌ایم و از استقلال هم شناخت داریم. به فكر كسب سه امتیاز این مسابقه هستیم. روی این بازی حساب باز كرده‌ایم.»
او در مورد مسابقه رفت تیمش با استقلال كه پیش از شروع آن در رختكن راه‌آهن مار پیدا شد هم گفت: «متاسفانه این اتفاقات عجیب در بازی‌های استقلال می‌افتد. نمی‌دانم قبلا هم سابقه داشته كه در ورزشگاه آزادی مار پیدا شود یا نه. اما در آن مسابقه یك مار در رختكن ما بود. به همین دلیل ما با تمركز بازی نكردیم. قبل از بازی رختكن ما شده بود محل رفت و آمد نیروی انتظامی و آتش‌نشانی. برای این بازی پیش‌بینی لازم را كرده‌ایم و قبل از مسابقه یك مارگیر وارد رختكن می‌شود كه اگر مار وجود داشت، آن را بگیرد.»
خبرنگاری از دایی در مورد طلبی كه از باشگاه پرسپولیس دارد سوال پرسید كه سرمربی راه‌آهن جواب داد: «برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس متاسفم كه كسی مثل شكری با اطلاعات ناكافی سخنگوی حقوقی‌اش است. من سال قبل در نامه‌ای به مدیرعامل پرسپولیس، مطالباتم را مو به مو ذكر كردم و كسی كه مسائل حقوقی باشگاه را برعهده دارد باید از ورزش هم آگاهی داشته باشد. شكری گفته من 135 میلیون از پرسپولیس طلب دارم در حالی كه رقم دقیق آن 325 میلیون است.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =