۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸

ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار یک دستگاه سواری پراید در شرق پایتخت خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه واژگونی خودرو در ساعت 3:10 بامداد روز جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 17 را به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری نرسیده به بزرگراه رسالت اعزام کرد.
ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهار کرد: عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل متوجه شدند که یک دستگاه سواری پراید هنگام حرکت در بزرگراه به دلیل نامعلومی با گاردریل‌های حاشیه اتوبان برخورد کرده و واژگون شده است. به طوری که هر سه سرنشین این خودرو داخل آن محبوس شده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این خودرو دچار نشت بنزین شده و احتمال انفجار آن وجود داشت، گفت: آتش نشانان عملیات خود برای نجات و خارج کردن سه سرنشین گرفتار در کابین پراید را آغاز کرده و پس از قطع برق خودرو و ایمن سازی محل، هر سه تن را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.
وی با اشاره به خروج مصدومان از کابین خودرو نیز افزود: عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه مرگ یکی از سرنشینان خودرو که مردی 24 ساله بود را تایید کردند.
ملکی با بیان اینکه یک زن و یک مرد نیز در جریان این حادثه مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، خاطرنشان کرد: حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ساعت اتمام عملیات آتش نشانان در این حادثه را 4:33 دقیقه بامداد اعلام کرد و گفت: علت قطعی بروز این حادثه از سوی عوامل راهور اعلام خواهد شد.
28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    13 1
    پرایده حالش چطوره؟
  • سعید IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    16 0
    اینجوری تیتر بزنید واژگونی مرگبار پراید 20 ملیونی در شرق پایتخت