تازه‌ترین محصول نت‌بوی اسوس با نمایشگر لمسی 8.9 اینچی و وزن 960 گرم، دانش‌آموزان و دانشجویان را هدف گرفته است. این نت‌بوک با چرخش صفحه نمایشگر می‌تواند به کتاب‌خوان، لوح الکترونیکی نیز تبدیل شود.

شرکت اسوس (به‌غلط مصطلح ایسوس) که نخستین نت‌بوک‌ها را به دنیای آی.تی عرضه کرد، جدیدترین مدل خود را در آستانه کریسمس معرفی کرد. این نت‌بوک که از نمایشگر لمسی بهره می‌برد، Eee PCTM T91MT نام دارد و با برخورداری از نمایش‌گر چند منظوره لمسی 8.9 اینچی و وزن کمتر از یک کیلوگرم می‌تواند بهترین همراه برای دانش‌آموزان، دانشجویان و استادان به شمار آید.

نمایشگر با قابلیت چرخش روی نت‌بوک و هم‌چنین توانایی چرخاندن تصاویر روی نمایشگر، می‌تواند در نقش کتاب‌خوان الکترونیکی، لوح الکترونیکی و نت‌بوک ظاهر شود.

نت‌بوک جدید اسوس دارای پردازنده 1.33 گیگاهرتز اتم اینتل و رم 1 گیگابایتی است. حافظه 32 گیگابایتی SSD استفاده‌شده در آن به کاربر اطمینان می‌دهد که اطلاعاتش حتی در برابر سخت‌ترین ضربه‌ها حفظ خواهد شد؛ ضمن آن‌که اسوس، پانصد گیگابایت حافظه اختصاصی برای هر کاربر این نت‌بوک در پایگاه ذخیره‌سازی اطلاعات اینترنتی خود، ASUS Webstorage درنظر گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های این نت‌بوک می‌توان به ارتباطات وایرلس، بلوتوث 2.1، وب‌کم 0.3 مگاپیکسل، بلندگوهای HD و خروجی مانیتور اشاره کرد. 2 ورودی یو.اس.بی2، ورودی کابل شبکه (LAN)، ورودی هدفون و میکروفون و کارت SDHC نیز دراین نت‌بوک تعبیه شده و باتری پلیمر لیتیوم آن تا 5 ساعت، انرژی دستگاه را تامین می‌کند.

این نت‌بوک از سیستم‌عامل ویندوز7 مایکروسافت بهره می‌برد و قیمت آن در بازار جهانی 532 دلار پیش‌بینی شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 27909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آذري IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۱
    0 0
    با سلام و خسته نباشيد به سايت وزين شما. پيرو اين مطلب<شرکت اسوس (به‌غلط مصطلح ایسوس)>:چون بعد از حرف اي حرف بيصداي اس قرار دارد در انگليسي تلفظ صحيح اي (ايسوس) مي باشد.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۱
    0 0
    هفته پیش رفته بودم نمایندگی این شرکت، خودشون میگفتن تلفظ درست اسم شرکت اسوس است، نه ایسوس.