بسیاری ازخوانندگان خبرآنلاین ازکمبود اتوبوس های شرکت واحدبرای جابجایی مسافرگله مند بودند،پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی تهران وحومه درپاسخ به این خوانندگان ازتوقف 300 دستگاه اتوبوس دوکابین خبرداد.

محمد رضا واعظ نیا در کامنتی نوشت:« با سلام از زحمات شما و مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تشکر وافر دارم. من مسافر مسیر میدان آرژانتین-انقلاب هستم اما مشکل این مسیر با وجود طولانی بودن کمی تعداد اتوبوس است به طوری که گاه من و خیلی از مسافران مجبوریم بیش از 20 دقیقه در ایستگاه قائم مقام منتظر بمانیم. خواهش میکنم مدیریت محترم شرکت واحد پس از بررسی کارشناسی چنانچه مقدور بود اتوبوس های این خط را افزایش دهند. ممنون و سپاسگزار»
یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«تهران حداقل 10 هزارتا اتوبوس دیگه لازم داره چرا کسی رسیدگی نمی کنه؟ چرا باید مردم انقدر در ایستگاه ها منتظر باشند و چرا باید انقدر در اتوبوس ها له بشوند.»

300 دستگاه اتوبوس دوکابین در انتظار همکاری دولت و ترخیص از گمرک / احداث خط جدید اتوبوس های BRT از خاوران تا ترمینال جنوب
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه 300 دستگاه اتوبوس دوکابین در گمرک متوقف مانده است که امیدواریم با همکاری های دولت این اتوبوس ها هرچه سریع تر ترخیص و وارد ناوگان شوند گفت : معافیت های گمرکی برای ورود ناوگان حمل و نقل عمومی مصوب و پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم از این معافیت ها بهره مند شویم و اتوبوس های جدید را تا پایان سال وارد ناوگان کنیم .
مهندس پیمان سنندجی در گفتگو با "تهران سما" با بیان این مطلب اظهار کرد : هر ساله در اسفند ماه و به ویژه در روزهای پایانی سال شاهد افزایش ترددها و مسافران در سطح شهر هستیم، به همین دلیل تلاش می کنیم که در این ایام با تمام ظرفیت و امکانات به شهروندان خدمات رسانی کنیم اما متاسفانه اکنون 300 دستگاه اتوبوس دوکابین در گمرک متوقف مانده که انتظار می رود با همکاری های لازم زمینه ورود هرچه سریعتر این اتوبوس های به ناوگان فراهم شود .
وی با بیان این که برای استفاده از معافیت های گمرکی مکاتبات لازم را صورت داده ایم و منتظر همکاری مسئولان در این زمینه هستیم گفت: شهرداری تهران هزینه های خرید این اتوبوس ها را به تنهایی متقبل شده و پرداخت کرده است و در این انتظار می رود که حداقل بتوانیم از معافیت های گمرکی برای ورود این اتوبوس ها به ناوگان بهره مند شویم.
سنندجی با تاکید براینکه احداث خط 8 اتوبوس های BRT حدفاصل خاوران تا پایانه جنوب در دست اجراقرار دارد گفت: طراحی ایستگاه ها و مسیر یابی این خط صورت گرفته است و منتظر ورود اتوبوس های جدید به ناوگان هستیم تا بتوانیم این خط را تا پایان سال احداث و به بهره برداری برسانیم.
وی افزود: خط 8 اتوبوس های تندرو با طولی حدود 10 کیلومتر یکی از پرمسافر ترین خطوط BRT در تهران خواهد شد و این خط گامی دیگر در راستای تکمیل شبکه خطوط BRT محسوب می شود که خط 2 این سامانه را به خط 4 متصل می کند.
مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی به شهروندان در روزهای پایانی سال در اماده باش کامل قرار دارد گفت: سعی کرده ایم خطوط اتوبوسرانی منتهی به بازار و مراکز تجاری را در این ایام تقویت کنیم و همچنین نسبت به افزایش ساعت کاری خطوط اتوبوسرانی اقدام خواهد شد.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    5 2
    مشکل تهران 300 تا اتوبوس نیست حداقل 10000 تا اتوبوس بیشتر می خواد.
  • هموطن EU ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    8 0
    با سلام در خطی که من از اتوبوس استفاده می کنم اتوبوس زیاد است ولی با وجود افزایش نرخ کرایه در سالهای اخیر اتوبس ها بسیار فرسوده کثیف و سرد می باشد و متاسفانه هیج نظارت کننده ای هم ندارد !