پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 01:22
+ A - چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 04:35:00 چاپ
امتیاز به مطلب 3 نفر

شهرک اندیشه به مترو نیاز دارد / مشکلات مطرح شده در روز شانزدهم اسفند 91

جامعه > مشکلات مردم - در روز شانزدهم اسفندماه نیز تعداد دیگری از مردم مشکلاتشان را در سایت خبرآنلاین مطرح کردند.

شما هم اگر با موردی مواجه هستید که میخواهید پیگیری کنیم میتوانید آن را در خبر "مشکلاتتان را برای ما بنویسید" یادداشت کنید.

45234
 

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان -
نظرات 21
  • اسماعیل چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 14:31:34
    7 0 پاسخ به این نظر
    با سلام.اینجانب یک جوان تازه ازدواج کرده هستم و متقاضی دریافت یارانه ولی وقتی به سایتهای http://yaraneh.amar.org.ir مراجعه میکنم این سایت باز نمیشود سایت http://www.refahi.ir هم برای ثبت نام افراد جدید نیست.آیا آدرس جدیدی معرفی شده که من از آن بی اطلاعم؟با تشکر اسماعیل رحمانی 32 ساله بهبهان
  • دانشجو چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 14:05:10
    6 0 پاسخ به این نظر
    چرا ازازدواج دانشجویی سال91هیچ خبری نیست؟ درسایت ثبت نام کردیم قراربودبعدازماه محرم وصفرباشد اماخبری نشد
  • فرهنگی چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 14:03:19
    4 0 پاسخ به این نظر
    بنده ده ماه پیش ازدواج کردم اما هنوزپاداش ازدواج ما رابعدازاین همه مدت نداده اند چرا امسال پاداش ازدواج معلمان پرداخت نشده ؟ لطفا ازاداره کل آموزش وپرورش شهرستان های تهران پیگیری کنید
  • هادی چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 19:07:46
    4 0 پاسخ به این نظر
    دوستان پیش خریدار رانا تحویل اسفند لطفا آگاه باشید که با توجه به اینکه هنوز قیمتهای جدید خودرو اعلام نشده است و در واقع قیمت قبلی اعلامی توسط خودروسازان از درجه اعتبار ساقط است لذا نظر به اینکه هم اکنون در ماه اسفند هستیم و قرار است قیمت جدید توسط شورای رقابت اعلام گردد در نتیجه باید خودروهای با تحویل اسفند با قیمت قبلی مصوب در مهر ماه محاسبه گردد زیرا که در زمان ثبت نام روز تحویل خودرو قابل انتخاب نبوده است وروز تحویل توسط خودرو ساز تعیین گردیده و نتیجه اینکه خودروی تحویلی اسفند که 16 روز آن گذشته باید با قیمت قبلی تحویل مشتری گردد من از دوستان دارای خودروی با تحویل اسفند تقاضا دارم جهت احقاق حقوق خود تلاش نمایند زیرا که حق گرفتنی است و نه دادنی و اکنون حق با ماست.
  • h.m پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 01:59:15
    4 0 پاسخ به این نظر
    با سلام اينجانب در تاريخ 17/04/91در يكي از نمايندگيهاي سايپا يك دستگاه پارس تندر تحويل اذر طي درخواست 6100772و حواله 125000000به حساب پارس خودرو ثبت نام نموده ام ولي بعد از گذشت چند ماه و پيگيري زياد تازه متوجه شده ام درخواست اينجانب در شركت سايپا پذيرش نشده است متاسفانه در اين خصوص نه مركز امور مشتريان سايپا و نه نماينگي شركت پاسخ درست و روشني نميدهند.
  • علی پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 02:06:07
    4 0 پاسخ به این نظر
    با سلام مدتی است که سایت رهگیری مرسولات پستی اداره پست بالا نمی اید خواهشمند است رسیدگی شود
  • سعید ر چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 18:08:14
    3 0 پاسخ به این نظر
    با سلام لطفا از شرکت معظم سایپا سوال بفرمایید که خودروی ۱۱۱EX تحویل اسفند را تا پایان سال تحویل میدهند یا خیر که ما تکلیف خود را بدانیم با تشکر
  • مظاهری پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 03:46:45
    3 0 پاسخ به این نظر
    پیگیری کنید چرا سازمان حمایت از مصرف کنندگان و سازمان رقابت برای رسیدگی به شکایات اینهمه وقت تلف میکنند؟یا رسیدگی کنند یا اینکه بگند حق با خودروسازان است که تکلیف ماهم مشخص یشه همش در دست اقدام و بررسی آخه چقدر؟
  • مسعود چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 13:56:55
    2 0 پاسخ به این نظر
    خبر آنلاین سایت محبوب ایران ی پیگیری داشته باشید تکلیف ما بیچاره های که آبان ماه همزمان یک ساعت ثبت نام کردیم ولی تحویل خودرو ال 90 ما توی اسفند چیه؟؟ باید 36 میلیون پول بدیم ؟؟ آخه این روا؟؟ خواهش میکنم پیگیری کنید.لطفا پیگیری کنیدو ما بیچاره 30 میلیون از کجا بیاریم
  • جواد چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 14:02:18
    2 0 پاسخ به این نظر
    سلام ماکه میگیم ولی باز بی اثر هست اقای مسول شهرک اندیشه با آن ظرفیت جمعیتی خدا وکیلی واجب تر از همه جاست که یک خط مترو با ظرفیت بسیار بالای مسافر داشته باشه با آن جاده شهریار مسخره هم اشتغال افرین هست هم ثواب زیاد دارد اگر قبول ندارید یک بار خودتون بیاید ببینید راستی در امد زای بالا برا مترو و بخش حمل و نقل شهرداری محسوب میشوند باز با تشکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر امید وارم حداقل یک مسول این مطلب را بخواند
  • hosein چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 16:36:48
    2 0 پاسخ به این نظر
    خبرآنلاین تورو خدا پیگیری کن چرا مخابرات استان تهران به مراکز مخابراتی پورت خالی برای اینترنت نمیده ؟ نمونه ش مهابرات 13 آبان
  • hosein چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 16:39:30
    2 0 پاسخ به این نظر
    چرا فناوری وایمکس مبین نت را برای جنوب تهران فراهم نمیکنند ؟ چرا ما جنوب شهری ها نباید از این فناوری استفاده بهره مند باشیم ؟ منتظر پاسخ هستم....
  • گل چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 20:27:16
    2 0 پاسخ به این نظر
    با سلام من دیگه خسته شدم از بس در مورد رانا های تحویل اسفند پرسیدم با توجه به اینکه پول رانا ها ی اسفند مدت زمان بیشتری در اختیار ایران خودرو بوده آیا این درست و منطقی به نظر میرسه که این مقدار افزایش قیمت شامل حال مصرف کنندگان واقعی که در طرح حمایت از تولید ملی خواستن حامی ایران خودرو باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فرزاد ف چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 14:21:22
    1 0 پاسخ به این نظر
    با سلام متاسفانه مدتي ست قبوض گاز براي كيانمهر از شهرهاي استان البرز بصورت نجومي صادر ميشه؟
  • حسن خوشحال ثانی چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 14:44:01
    1 0 پاسخ به این نظر
    بنام خدا با سلام بسیار جالب بود اما چگونه می بایست مشکلات را مطرح نمود: اینجانب پرتوکاری هستم با بیش از 24 سال بیمه که بیش از 21 سال است که با اشعه کار می کنم و هنوز بازنشسته نــشدم. پرتوکاران باستناد قانون اشعه ، جزء مشاغل سخت و زیان اور می باشند؛ حال بازنشستگی این گروه در پرده ای از ابهام و مشکلات قرار گرفته لطفا راهنمائی نمائید. با تشکر خوشحال 16/12/1391
  • حامد عليزاده چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 15:49:22
    1 0 پاسخ به این نظر
    با سلام به اطلاع ميرساند كه مردم منطقه ي گلستان يكم مهرشهر كرج از مشكلات نبود امكانات بهداشتي" نبود امكانات ورزشي و رفاهي به شدت رنج ميبرند اين منطقه كه جز محدوده شهرداري منطقه 12 كلانشهر كرج قرار دارد با توجه به جمعيت انبوه و رو به رشد سالهاست كه از بي توجهي مديران شهري به منطقه ي نامناسبي براي زندگي مبدل شده است"بن بست بودن اين شهرك با قدمت بسيار بالا نيز بر مشكلات فراوان اين محدوده افزوده است" خواهشآ رسيدگي و به اطلاع مديران محترم كلانشهر كرج برسانيد.
  • بهروز چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 05:39:20
    0 0 پاسخ به این نظر
    سلام ! من مشکلی که بهش برخوردم این یک دو روز، آخرین نظرنسجی روو سایتتون بود. نمیدونم چرا ولی گزینه ی آخرش رو در کمال ناباوری که همه ی درصد ها رو به خودش گرفته بود، حذف کردید !!! میخواستم بدونم چرا ؟ البته شاید نظرم رو هم منتشر نکنید. وقتی میبینید مردم همه یه گزینه رو زدن، حق حذف کردن ش رو ندارید. نظر سنجی در مورد خرید مردم بود و علاقه ی اونا به کالای داخلی که خیلی از مردم این رو زده بودن که بعد از گرونی، طرفه خریدن اصلا نمیرن چه برسه به ایرانی و خارجی ش !
  • فرهاد چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 13:47:31
    0 0 پاسخ به این نظر
    چرا هیچ کنترلی روی قیمت شیر خشک و پوشک های بچه ها نمی شود و قیمتها هر هفته تغییر می کند؟ بطور حتم مسئولین بچه کوچیک تو منزل ندارند.
  • مهدی چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 20:09:43
    0 0 پاسخ به این نظر
    با سلام. شما با فرهاد مجیدی مشکلی دارید؟ جند بار نظر سنجی در مورد چهره ورزسی سال می گذارید؟ لطفا در عملکرد خودتان را اصلاح کنید. وقتی نظر سنجی گذاشتید و رای گیری تمام شد دوباره برای چی رای گیری میکنید؟ می خواهید آقای بنا بهترین شود خوب از اول اعلام کنید تا به امثال ادمهایی مثل من که برای شما ارزش قائل شدند، بی احترامی نشود. با تشکر.
  • مهدی از مشهد پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 00:43:18
    0 0 پاسخ به این نظر
    سلام خواهش میکنم در مورد افزایش قیمت تعرفه های اینترنت گزارشی بنویسید و یا پاسخی از مسئولین در این رابطه قیمت بین دو تا سه برابر افزایش داشته و محدودیت سرعت و حجم هم بیشتر شده همیشه قول های مبنی برا کاهش قیمت و افزایش سرعت داده میشد چطور دقیقا عکس این اتفاق افتاد؟؟؟ آیا اینترنت هم مواد خام واراداتی داره که اینطور قیمت بالا رفته؟ خواهش میکنم پیگیری کنید خبر آنلاین
  • بدون نام پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 01:24:22
    0 0 پاسخ به این نظر
    وزارت نفت برای پرسنلی که قرارداد مستقیم بسته اند و مشمول قانون تامین اجتماعی هستند مطابق کارمندان رسمی عیدی در نظر گرفته است . چطور است که قرارداد فی مابین تابع قانون کار است ...هنگام شارژ گاز کارت ما کارگران تامین اجتماعی هستیم ... سوبسید ناهار کارگری هستیم ..زمان پاداش ما کارگریم و اما زمانی که باید مطابق قانون کار 2ماه پایه حقوق به عنوان عیدی بگیریم کارمند میشویم؟؟؟
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.