در هفته‌ای که گذشت، فرصتی فراهم شد تا اعضای وبلاگ‌نویس گروه اجتماعی دور هم جمع شوند.

سایت خبرآنلاین برای بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و متخصصان هر حوزه، بخشی به نام وبلاگ نخبگان را در کنار بخش های دیگر قرار داده است. در این بخش، افراد کارشناس و برجسته‌ در زمینه‌های مختلف، در یادداشت‌ها و نوشته هایشان به بررسی نکات و اتفاقات مهم در حوزه تخصصی‌شان می‌پردازند.

در بخش اجتماعی هم افراد صاحب‌نام و صاحب‌نظری در قالب بخش «وبلاگ» با سایت خبرآنلاین همکاری می‌کنند که مسائل حوزه‌های مختلف از جمله حقوقی، محیط‌زیست، آموزش، روانشناسی، مددکاری و آسیب‌های اجتماعی، پزشکی و ... را زیر نگاه تیزبین خود داشته و در نوشته‌هایشان به جنبه‌های گوناگون آنها اشاره می‌کنند.

در هفته‌ای که گذشت، فرصتی فراهم شد تا اعضای وبلاگ‌نویس گروه اجتماعی دور هم جمع شده و ضمن آشنایی با یکدیگر، به تبادل نظر و ارائه انتقاد و پیشنهاد برای بهتر و پویاتر شدن سایت بپردازند. پیشنهاد دادن موضوعات مختلف برای تمرکز روی آنها با توجه به اهمیتشان، ارائه پیشنهادهای فنی و اجرایی برای بهبود و ارتقای عملکرد سایت و در میان گذاشتن نقطه‌نظرهای گوناگون با توجه به زاویه دید هرکدام از حضار، از دیگر فواید و نتایجی بود که این گفت‌وگوی صمیمانه به همراه داشت.

در این نشست که با حضور علیرضا معزی مدیرمسئول سایت خبرآنلاین و اعضای گروه جامعه در کافه‌خبر برگزار می شد، توران ولی‌مراد، فعال حقوق زنان و دبیر ائتلاف اسلامی زنان؛ محمد درویش، فعال محیط زیست و عضو هیأت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور؛ مهدی زارع، معاون پژوهشی و فناوری پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، مجید ابهری، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی، اصغر مهاجری، جامعه‌شناس؛ سیدحسن موسوی‌چلک، رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران؛ شهریار خاقانی، دبیر هیات مدیره انجمن دانش‌آموختگان پزشکی عمومی ایران، علی گورانی؛ کارشناس مسئول برنامه بهداشت مواجهه با انرژی‌های هسته‌ای و امواج الکترومغناطیسی وزات بهداشت و همچنین محمدرضا زمانی درمزاری، پیمان حاج‌محمود عطار و مصطفی ترک همدانی که وکلا و اعضای حقوقدان وبلاگ نخبگان بخش جامعه هستند حضور داشتند.

45234

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =