سرمربی استقلال می‌گوید عده‌ای فرهاد مجیدی را وسیله قرار داده‌اند تا به این تیم ضربه بزنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گهر گفت: «ما بازی مشكلی با گهر داریم. این بازی بسیار مهم است. گهر چیزی برای از دست دادن ندارد ولی ما برای رسیدن به صدر جدول باید سه امتیاز را بگیریم. در این بازی فقط آرش برهانی محروم است. ساموئل هم به این بازی نمی‌رسد.»
قلعه‌نویی پس از این صحبت‌ها از هواداران استقلال و آن‌هایی كه فرهاد مجیدی را تشویق كرده بودند انتقاد كرد: «باید چند مطلب را بگویم. به نظر شما منطقی است كه عده‌ای بیایند و در استادیوم ترقه بیاندازند؟ آیا دل آن‌ها با استقلال است؟ آیا این كارها با هماهنگی انجام نشده؟ بازیكنی كه در بازی با سپاهان گفته من پنالتی نمی‌زنم و حتی اعلام كرده اگر می‌شود من به عربستان نیایم، باید جزو 18 بازیكن اصلی استقلال باشد؟ مگر مجیدی چند دقیقه برای استقلال بازی كرده كه این كارها را می‌كند؟ مگر بقیه بازیكنان زحمت نمی‌كشند؟ وقتی رئال دو بار بارسلونا را در زمین خودش شكست داد، هواداران بارسا آمدند و علیه تیمشان شعار دادند؟»
قلعه‌نویی ادامه داد: «وقتی در دقیقه 40 گل خوردیم هواداران شروع به تشویق مجیدی كردند. این حركت آن‌ها منطقی بود؟ عده‌ای مجیدی را وسیله قرار داده‌اند تا به استقلال ضربه بزنند. متاسفانه عده‌ای خیلی چیزها را نمی‌دانند. جباری با 10 عمل جراحی با تمام وجود بازی كرد كه استقلال موفق شود. بازیكنان ما دلخور هستند و می‌گویند چرا وقتی ما زحمت می‌كشیم، شخص دیگری تشویق می‌شود. مگر نیم فصل اول كه ما صدرنشین بودیم اسمی از مجیدی بود؟ وقتی مجیدی حتی به عربستان هم نیامده، آیا باید در تهران مقابل الهلال بازی می‌كرد؟»
خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید آیا سكوت مجیدی به استقلال ضربه نمی‌زند كه قلعه‌نویی جواب داد: «ما كار خودمان را می‌كنیم. این رفتارها به استقلال ضربه می‌زند. به مجیدی گفتم پنالتی بزند كه پیغام داد كمردرد دارم. فردای آن روز هم گفت كه نمی‌تواند رانندگی كند اما حالا هواداران توقع دارند مقابل الهلال بازی كند. وقتی به شهرستان می‌رویم خیالمان راحت است اما اینجا همه می‌گویند مجیدی مجیدی.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =