پس از کسب سه مدال طلای دهقان در مسابقات روز گذشته،امروز نمایندگان وزن 94 کیلوگرم هم به دو مدال طلا،یک نقره و سه برنز دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این وزن میلاد رشیدی با مهار وزنه 160 کیلوگرمی در حرکت یک ضرب توانست به مدال طلای این رقابت ها برسد.رشیدی برای حرکت اول وزنه 155 کیلویی را مهار کرد، در حرکت دوم در بالای سر بردن وزنه 160 کیلویی ناکام بود، اما در بار سوم همین وزنه را بلند کرد تا مدال طلای یک ضربش قطعی شود.با مهار این وزنه،رشیدی رکورد ایران که در اختیار نصیر شلال بود را ارتقا داد.
در حرکت دو ضرب رشیدی وزنه 179 کیلوگرمی را مهار کرد اما برای اینکه با حریف روس خودش رقابت کند دو بار وزنه 190 کیلوگرمی را انتخاب کرد که در هر دو بار هم در مهار این وزنه ناکام ماند تا به مدال نقره حرکت دو ضرب دست پیدا کند. در حرکات مجموع رشیدی با مجموع 339 کیلوگرم قهرمان جهان شد.
این اتفاق در حالی افتاد که در همین وزن امیرحسین فضلی پس از مهار وزنه‌ 150 کیلویی برای بار سوم روی تخته نرفت تا به این ترتیب وی پس از وزنه‌بردار روس به مدال برنز حرکات یکضرب دست پیدا کند.
در حرکات دوضرب، فضلی کار را با مهار وزنه‌های 168 و سپس 173 کیلویی آغاز کرد. فضلی در نهایت وزنه 178 کیلویی را هم با موفقیت بالای سر برد تا این وزنه‌بردار قبل از رشیدی و وزنه‌بردار روس کار را با مجموع 328 کیلو با موفقیت به اتمام رسانده و مدالش را قطعی کند.
251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =