رییس فدراسیون فوتبال با سپ بلاتر رییس فیفا، میشل پلاتینی رییس یوفا، سلمان ابراهیم رییس جدید کنفدراسیون آسیا و احمد عید رییس فدراسیون فوتبال عربستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان درباره انتخابات AFC گفت: خوشبختانه بعد ازمدتی طولانی AFC سرو سامان می گیرد و مشکلاتی که با شورای المپیک آسیا و IOC داشت، برطرف خواهد شد. بی‌شک با آرامشی که بعد از انتخاب رییس به وجود می آید امیدوارم به سرعت اصلاحات مورد نیاز در فوتبال آسیا صورت گیرد.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: پس از برگزاری انتخابات، نشستی را با شیخ سلمان بن احمد و با حضور محمد نبی دبیر کل فدراسیون و علی پروین برگزار کردیم که وی اهدافش را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تشریح کرد. از جمله آن می توان به توجه ویژه به مسائل اقتصادی و مبارزه با تبانی در فوتبال، طراحی و توزیع امکانات بین همه کشورهای عضو به گونه ای که همه آنها امکان رشد و توسعه داشته باشند، توجه ویژه به بازاریابی و کسب درآمد در فوتبال آسیا، افزایش حمایت شورای المپیک آسیایی و جهانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و افزایش رابطه میان آنها و استفاده بیشتر از کشورهای صاحب نظر و سبک در فوتبال آسیا اشاره کرد.
کفاشیان در ادامه از نشست کوتاه خود با رئیس جهانی فدراسیون فوتبال (فیفا) خبر داد و گفت: در این جلسه بلاتر تاکید داشت با برنامه ریزی که به عمل آورده در ماه جولای به ایران خواهد آمد. همچنین نشستی را با پلاتینی- رییس یوفا برگزار کردیم و وی از همکاری با ایران در خصوص برگزاری برنامه های توسعه در فوتبال و حمایت فوتبال اروپا از ایران تاکید کرد.
رییس فدراسیون فوتبال در پایان با اشاره به نشست مشترک با برخی از روسای فدراسیون ها و مخصوصا فدراسیون فوتبال عربستان گفت: در نشستی که با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان داشتیم در خصوص همکاری های متقابل دو کشور و همچنین امضا تفاهم نامه همکاری، صحبت‌هایی انجام دادیم
کفاشیان مدعی شد که "احمد عید" رییس فدراسیون فوتبال عربستان معتقد بوده بوده فوتبال ایران می تواند کمک های بسیاری به فوتبال عربستان داشته باشد واز عقد این تفاهم نامه استقبال بسیار زیادی کرد.

هیات اعزامی فدراسیون فوتبال صبح شنبه به تهران باز می گردند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =