کارلوس کروش سرمربی تیم ملی می گوید الان شرایط تیم ملی حساس است و هر تصمیمی که به صلاح تیم ملی باشد باید انجام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش در گفت و گوی ویژه خود با دو خبرگزاری خبرآنلاین و ایسنا که همچنان ادامه دارد ، پالس های مثبتی داشت نسبت به حرف های شبانه مهدی رحمتی در برنامه 90 . اگرچه او تاکید داشت این حرف ها را خودش ندیده و نشنیده است و توپ را به زمین فدراسیون انداخت و از توضیحاتی گفت که قرار است مسئولان فدراسیون به او بدهند ، اما وقتی با سئوالی درباره علی کریمی روبرو شد ، درباره این بازیکن گفت:« « من دقیقا همان عکس‌العملی را که نسبت به بقیه داشتم نسبت به کریمی هم خواهم داشت. موضع من این است که از وضعیت بازیکنان مطلع باشم و به تصمیم‌هایشان احترام بگذارم. من باید روی بازیکنانی که می‌خواهند برای تیم ملی بازی کنند تمرکز کامل داشته باشم. از جمله بازیکنانی که حس می‌کنند هنوز می‌توانند تعهد مثبتی به تیم ملی داشته باشند و به ما کمک کنند. این دست از بازیکنان هستند که باید تمرکز کامل خود را روی آن‌ها بگذاریم و به تیم ملی دعوت‌شان کنیم.»

کریمی که یک بار هم در ابتدای دوران حضور کروش در فوتبال ایران ، در نامه ای رسمی از سرمربی تیم ملی خواسته بود او را هم در صف بازیکنان تیم ملی قرار دهد ، این بار برای پیوستن به اردوی تیم ملی شرایطی مشابه با رحمتی و عقیلی دارد. دو بازیکنی که این روزها از واکنش شان برای جدایی از تیم ملی از مردم عذر خواستند و اعلام کردند آماده خدمت به تیم ملی هستند. حالا به نظر می رسد این سه یا با یکدیگر به تیم ملی اضافه می شوند و اتحاد ملی کامل می شود و یا اینکه کریمی هم یکی از 23 بازیکن نهایی لیست سرمربی تیم ملی نیست. کریمی که کروش از او به عنوان یک مربی بازیکن نام برده بود. مربی، بازیکنی که حضورش روی نیمکت یک نعمت می تواند باشد.  آن هم در روزی که کارلوس کروش هم روی نیمکت نیست و به غیر از سیموئز هم کسی روی نیمکت نیست تا بتواند برای هم تیمی هایش اتوریته داشته باشد. کروش در بازی بزرگی که خودش گفته 14 به 11 است و داوران سمت قطر را قطعا می گیرند باید به فکر راهکاری باشند تا وزن تیمی ایران در این رویداد مرگ و زندگی برای فوتبال ایران ، بالاتر از قبل باشد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عمار IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    كاري منطقي به نظر مي رسد .
  • فرزاد ف IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    82 25
    خوب شد نگفت اشکان دژاگه رو هم بیاره؟
  • امير تبريز اوغلي IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    وجود كريمي يعني حاشيه.همين
    • بدون نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
      28 2
      نظرت در حد اسمت قشنگ و جذاب بود. نمیشه نظر ندی!!؟؟؟
    • سلیمان IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
      31 5
      خیلی بی انصاف هستی کریمی یعنی همه فوتبال ایران
    • رضا IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
      31 3
      اتهام حاشیه سازی کریمی زائیده تخیلات افراد بیمار و تبلیغ وطن فروشی و بی غیرتی است . امثال کریمی که هیچگاه در مقابل زورگویان و سیاستمداران سر تعظیم فرود نمی آورند مایه دلگرمی و امید به آینده می باشند
  • بدون نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    6 5
    من تو این فکرم که کیروش الان داره در مورد ماها چطور فکر میکنه! هر روز یک برنامه جدید پیاده میشه!!!! اون از رحمتی که برای تست درستی یک حرف خداحافظی میکنه و انتظار داره سرمربی باهاش تماس بگیره! عقیلی که اردو رو ترک میکنه! کریمی هم که هر روز یه تصمیم میگیره!!!! اینا بازیکنهای سه باشگاه بزرگ کشورمون هستند!!!!!!! به این میگن فوتبال ایرانی
  • بدون نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
    6 11
    روزی که مجیدی و رحمتی با ناز رفتند خودتان را می کشتید که هر طوری شده برشان گردانید حالا خوشحالید جای امثال نکونام و چند اس اس دیگه باز میشه؟
  • بهداد IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    13 0
    مربی حرفه ای همینه.الان این بازیکنان حاضرن با جان و دل برای این تیم ملی بازی کنند
  • بدون نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    13 7
    آهای علی کریمی