ایسنا نوشت:

مسعود پزشکیان نماینده اصلاح‌طلب مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال کناره‌گیری‌اش از عرصه رقابت انتخاباتی با توجه به ورود هاشمی به این عرصه گفت: ان‌شاءالله کنار می‌روم ولی هنوز این کار را نکرده‌ام؛ شما چه عجله‌ای دارید؟ ان‌اشاءالله دیگر ادامه نمی‌دهم، البته تاکنون در این زمینه رایزنی نکرده‌ام.

وی در ارزیابی‌ از ورود دقیقه 90 هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این رابطه اطلاعی ندارم، باید از خودشان این سوال را بپرسید، من هم نمی‌دانم که چرا ایشان دقیقه 90 آمده‌اند.

پزشکیان همچنین در ارزیابی‌ از راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی هاشمی و مشایی برای ثبت‌نام در انتخابات گفت: در این رابطه نیز اطلاعی ندارم اما آنچه که مشخص است، آمدن دکتر احمدی‌نژاد به همراه مشایی از نظر اجرایی کار درستی نبود. حتی اگر ایشان مرخصی هم گرفته باشد ولی به لحاظ اینکه مجری حکومت است و باید انتخابات را راه‌اندازی و اجرا کند، این نوع حمایت و طرفداری از یک فرد تنها شائبه‌هایی را در ذهن افراد به وجود آورد رویکردی که به هیچ وجه درست نیست.

نماینده مردم تبریز در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه فضا را برای ورود هاشمی به عرصه انتخابات مناسب می‌داند، گفت: وقتی 700 نفر می‌خواهند رییس جمهور شوند، طبیعتا آنکه قبلا رییس جمهور بوده بر همه آنها اولی‌تر است. وقتی 30 خانم برای انتخابات ثبت‌نام می‌کند و هرکسی که دلش می‌خواهد اسم می‌نویسد، آنگاه اگر آدمی که دریایی از تجربه است ثبت‌نام کند، آمدنش عجیب است؟

پزشکیان همچنین درخصوص توصیه‌اش به وزرای دوران دولت هاشمی در انتخابات ثبت نام کرده‌اند، گفت: تنها چیزی که در این رابطه می‌دانم، این است که کسی که راهی را رفته و اشتباهاتی را انجام داده است، طبیعتا اگر بخواهد با اندیشه و عقل و تقوا آن راه را دوباره برود، بهتر از کسی عمل می‌کند که اصلا آن مسیر را طی نکرده است و می‌خواهد کار را از صفر شروع کند.

پزشکیان در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان دور هاشمی اجماع می‌کنند، گفت: نمی‌دانم، فکر می‌کنم که اجماع کنند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    250 9
    آقای شریعتمداری سیاست حکم می کند فعلا انصراف ندهید و بعد از تایید صلاحیت تان، فورا به نفع آیت الله هاشمی انصراف دهید. الان تمام اصولگرایانی که قرار گذاشته اند با هم ائتلاف کنند، در یک حرکت خاص، همه به میدان آمده اند تا تایید صلاحیت بگیرند و بعد روی یک نفر ائتلاف کنند. اگر اصلاح طلبان قبل از تایید صلاحیت، روی یک نفر ائتلاف کنند و کنار بکشند، راه شورای نگهبان باز می شود که اصولگرایان بیشتری را تایید صلاحیت کند. در هر صورت که شورای نگهبان نمی خواهد بیشتر از دوازده یا چهارده نفر را تایید صلاحیت کند. خواهش داریم اصلاح طلبان بعد از تایید صلاحیت شان، روی هاشمی ائتلاف کنند نه قبل از آن.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    222 9
    از اصلاح طلبان تقاضا دارم خیلی زود به نفع هاشمی کناره گیری نکنند تا در مناظره ها در مقابل تعدد کاندیدا های اصولگرا که با کوله باری از تحمتها در مقابل هاشمی صف آرایی می کنن کم نیارن