پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 01:22
+ A - یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:12:13 چاپ
امتیاز به مطلب 54 نفر

بازیگر حریم سلطان در جمع معترضان ترک!

بین الملل > خاورمیانه - هالیت ارگنج بازیگر نقش سلطان‌سلیمان در سریال حریم سلطان تصاویر حضور خود در اعتراضات یک هفته اخیر در استانبول را روی صفحه فیس بوکش گذاشته است.

 

 49261

کلید واژه ها: ترکیه - رجب طیب اردوغان -
نظرات 27
  • باربارا یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:33:02
    337 15 پاسخ به این نظر
    منشاء این اعتراضات به قطع تعدادی درخت از سوی دولت و اقدام با ساخت برای یک مرکز اسلامی بوده. دانشجویان معترض تجمع می کنند. پاسخ پلیس برخوردی خشونت آمیز بوده. در ادامه این بهانه ای می شود از سوی مردم برای اعتراض به اسلامی شدن حکومت و دولت ترکیه. والان هم همه اعتراضات بخاطر همون مورد آخره. آخر تا کی میخواین حقیقت رو پنهان کنید. به خدا برای خودتون زشته.
    • پدرام یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:08:12
      31 75
      عزیزم شما یک بار دیگه خبر بخون متوجه نظر اشتباهت میشی !! خبر انلابن فقط گفته حضور در اعتراضات نگفته چه اعتراضاتیی که فقط وایستادید بگید سری انتقاد کنید هیچ ربطی هم به اسلامی شدن ترکیه نبوده اعتراض برای سیاست های غلط دولت هستش همونطور که رو پلاک هاشون نوشته بعدشم ترکیه یه کشور مسلمانه شدیدن هم به اسلام اعتقاد داره و همیشه هم تو همه مسائل مخصوصن ماه رمضان عید قربان شدیدن پای بند بوده بارباراجان من سابقه 10 سال زندگی در کاتاکوی دارم با تشکر
    • :| یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:23:46
      28 96
      تو گفتیو ماهم باور کردیم...!
    • مریم یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:47:25
      382 15
      بابا این بیداری اسلامیه... کلا هر جا تظاهرات باشه که ما خوشمون بیاد میشه بیداری اسلامی در غیر این صورت میشه فتنه
    • سامی یکشنبه 12 خرداد 1392 - 21:34:38
      10 23
      دوست عزیز خواهشن قبل از اظهار نظر کمی تامل فرمائید قطع درختان برای احداث پل صورت گرفته اسکای نیوز که مال من نیس!!! به نقل از پایگاه خبری «اسکای نیوز»، «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه، اعتراض‌های استانبول را بحرانی ساختگی و غیرقابل توجیه دانست. اردوغان تاکید کرد: قطع درختان به نفع استانبول و برای ساخت سومین پل در این شهر برای خدمات‌رسانی صورت گرفته است.
    • رضا یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:27:37
      14 56
      کلا تو فرافکنی استادید ... به هر علتی باشه تظاهرات خوب شد که این اردوغان اسلام نمای ریاکار رو به پالش بکشن .. اگه ضد اسلام هم باشه تظاهران ضد اسلام اردوغانیه
  • سعید یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:07:08
    314 14 پاسخ به این نظر
    خرم کو؟؟
    • علی یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:39:32
      159 6
      حرمو میخواد چیکار، اونیکه دسمال سرش زن واقعیشکه مثه خودش بازیگر خیلی معروف و جذابیه.
    • بی نام یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:41:39
      134 156
      خرت دیگه کیه؟؟
    • بی نام دوشنبه 13 خرداد 1392 - 08:52:03
      12 6
      خرم سلطان رو میگه .
  • شاهین یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:29:04
    263 19 پاسخ به این نظر
    یاد رضا عطاران خودمون افتادم
  • پارسا یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:30:39
    222 10 پاسخ به این نظر
    حقم داره ... حرمش را میخواد
  • بی نام یکشنبه 12 خرداد 1392 - 23:27:39
    190 8 پاسخ به این نظر
    اون کاربری که گفته ترکیه یه کشور کاملا اسلامیه حتما تشریف نبرده سواحل انتالیا
    • پدرام دوشنبه 13 خرداد 1392 - 16:00:01
      7 14
      خوشگل من 10 سال کاتاکوی بودم عزیزم آنتالیا منطقه توریستی ترکیه هستش که از تمام دنیا میان اون جا اونایی که دیدی نمیگم همشون خارجی ولی 80 درصدشون خارجین
  • علی از تبریز یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:57:04
    183 18 پاسخ به این نظر
    حریم سلطان دیگه چیه شما همه اش میگین!!!!!!!!1 اسم این سریال محتشم یوز ییل هست و یعنی قرن با شکوه!
    • پدرام یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:56:10
      72 15
      ببخشید صد سال بی نظیر !
    • بی نام یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:26:11
      79 9
      راستش شکوهش که اینجور که می گویند فقط داخل حرم بوده.
  • بی نام یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:30:43
    145 7 پاسخ به این نظر
    در جواب بعضی کامنت ها : مسلمان بودن مردم دلیل این نیست که حکومت دینی باشه . اصلا بگو 100 درصد مردمش مسلمان هستن . ربطی نداره
    • سحر دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:34:22
      50 2
      ایشان درست میگویند کشورهای مثل اندونزی تایلند والبانی ... مردمش مسلمان هستند ولی نظام حاکم بر انجا لاییک است .
  • کامران یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:54:17
    142 10 پاسخ به این نظر
    ببخشید حریم سلطان چیه؟
  • کامران یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:03:01
    135 3 پاسخ به این نظر
    سنبل خان نیومده!!!
  • بی نام یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:07:20
    118 9 پاسخ به این نظر
    متاسفانه مثل چهار سال پیش توی مساجد برنامه هایی میذارن و اینبار تبلیغ جلیلی میکنند و تخریب سایر کاندیدها از جمله عارف و رضایی باید جلوی این برنامه های عوام فریب گرفته بشه مسجد مکان عمومی هست و استفاده از اون برای تبلیغ یک کاندیدا قانونی نیست بیشتر خانمها و آقایون عامی فریب میخورن اطلاع رسانی کنید
  • بی نام یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:29:26
    107 9 پاسخ به این نظر
    در ضمن آن که در میانه تصویر پیراهن سفید بر تن دارد، محمت علی آلابورا بازیگر فیلم های قایقران، بازگشت به خانه و ...است. یکی از اولین زخمی شدگان این اعتراض ها نیز سیری ثریا اوندر کارگردان و نماینده مجلس است.
  • بی نام یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:22:14
    45 10 پاسخ به این نظر
    فکر کنم داره تو فیلم جدیدش نقش روحانی چیزی رو بازی میکنه...
  • امید پرناز یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:20:40
    23 169 پاسخ به این نظر
    کشور مسلمانی که دچار غربزدگی بشه عاقبت دولتش اینه
  • شهاب یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:26:17
    19 53 پاسخ به این نظر
    عکس آخری تابلو فوتوشاپه....
  • فاطميا سه شنبه 4 تیر 1392 - 16:40:32
    0 0 پاسخ به این نظر
    ببخشيدحرفاى شمابيمزت اصلادرموردفيلم حريم سلطان حرف ميزنيدبه نظرمن فقط خرم من واقعابه اين شعارضالم. باش سالم باش اععتقاددارم
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.