امتیاز 54 نفر
یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:12:13 چاپ

بازیگر حریم سلطان در جمع معترضان ترک!

بین الملل > خاورمیانه - هالیت ارگنج بازیگر نقش سلطان‌سلیمان در سریال حریم سلطان تصاویر حضور خود در اعتراضات یک هفته اخیر در استانبول را روی صفحه فیس بوکش گذاشته است.

 

 49261

کلید واژه‌ها : ترکیه - رجب طیب اردوغان -
27 دیدگاه
  • شاهین
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:29:04
    پاسخ
    263 19

    یاد رضا عطاران خودمون افتادم

  • بی نام
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:29:26
    پاسخ
    107 9

    در ضمن آن که در میانه تصویر پیراهن سفید بر تن دارد، محمت علی آلابورا بازیگر فیلم های قایقران، بازگشت به خانه و ...است. یکی از اولین زخمی شدگان این اعتراض ها نیز سیری ثریا اوندر کارگردان و نماینده مجلس است.

  • پارسا
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:30:39
    پاسخ
    222 10

    حقم داره ... حرمش را میخواد

  • باربارا
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:33:02
    پاسخ
    337 15

    منشاء این اعتراضات به قطع تعدادی درخت از سوی دولت و اقدام با ساخت برای یک مرکز اسلامی بوده. دانشجویان معترض تجمع می کنند. پاسخ پلیس برخوردی خشونت آمیز بوده. در ادامه این بهانه ای می شود از سوی مردم برای اعتراض به اسلامی شدن حکومت و دولت ترکیه. والان هم همه اعتراضات بخاطر همون مورد آخره. آخر تا کی میخواین حقیقت رو پنهان کنید. به خدا برای خودتون زشته.

    • پدرام
      یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:08:12
      31 75

      عزیزم شما یک بار دیگه خبر بخون متوجه نظر اشتباهت میشی !! خبر انلابن فقط گفته حضور در اعتراضات نگفته چه اعتراضاتیی که فقط وایستادید بگید سری انتقاد کنید هیچ ربطی هم به اسلامی شدن ترکیه نبوده اعتراض برای سیاست های غلط دولت هستش همونطور که رو پلاک هاشون نوشته بعدشم ترکیه یه کشور مسلمانه شدیدن هم به اسلام اعتقاد داره و همیشه هم تو همه مسائل مخصوصن ماه رمضان عید قربان شدیدن پای بند بوده بارباراجان من سابقه 10 سال زندگی در کاتاکوی دارم با تشکر

    • :|
      یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:23:46
      28 96

      تو گفتیو ماهم باور کردیم...!

    • مریم
      یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:47:25
      382 15

      بابا این بیداری اسلامیه... کلا هر جا تظاهرات باشه که ما خوشمون بیاد میشه بیداری اسلامی در غیر این صورت میشه فتنه

    • سامی
      یکشنبه 12 خرداد 1392 - 21:34:38
      10 23

      دوست عزیز خواهشن قبل از اظهار نظر کمی تامل فرمائید قطع درختان برای احداث پل صورت گرفته اسکای نیوز که مال من نیس!!! به نقل از پایگاه خبری «اسکای نیوز»، «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه، اعتراض‌های استانبول را بحرانی ساختگی و غیرقابل توجیه دانست. اردوغان تاکید کرد: قطع درختان به نفع استانبول و برای ساخت سومین پل در این شهر برای خدمات‌رسانی صورت گرفته است.

    • رضا
      یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:27:37
      14 57

      کلا تو فرافکنی استادید ... به هر علتی باشه تظاهرات خوب شد که این اردوغان اسلام نمای ریاکار رو به پالش بکشن .. اگه ضد اسلام هم باشه تظاهران ضد اسلام اردوغانیه

  • علی از تبریز
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:57:04
    پاسخ
    183 18

    حریم سلطان دیگه چیه شما همه اش میگین!!!!!!!!1 اسم این سریال محتشم یوز ییل هست و یعنی قرن با شکوه!

    • پدرام
      یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:56:10
      72 15

      ببخشید صد سال بی نظیر !

    • بی نام
      یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:26:11
      79 9

      راستش شکوهش که اینجور که می گویند فقط داخل حرم بوده.

  • سعید
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:07:08
    پاسخ
    314 14

    خرم کو؟؟

    • علی
      یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:39:32
      159 6

      حرمو میخواد چیکار، اونیکه دسمال سرش زن واقعیشکه مثه خودش بازیگر خیلی معروف و جذابیه.

    • بی نام
      یکشنبه 12 خرداد 1392 - 20:41:39
      134 156

      خرت دیگه کیه؟؟

    • بی نام
      دوشنبه 13 خرداد 1392 - 08:52:03
      12 6

      خرم سلطان رو میگه .

  • کامران
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:03:01
    پاسخ
    135 3

    سنبل خان نیومده!!!

  • بی نام
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:07:20
    پاسخ
    118 9

    متاسفانه مثل چهار سال پیش توی مساجد برنامه هایی میذارن و اینبار تبلیغ جلیلی میکنند و تخریب سایر کاندیدها از جمله عارف و رضایی باید جلوی این برنامه های عوام فریب گرفته بشه مسجد مکان عمومی هست و استفاده از اون برای تبلیغ یک کاندیدا قانونی نیست بیشتر خانمها و آقایون عامی فریب میخورن اطلاع رسانی کنید

  • امید پرناز
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:20:40
    پاسخ
    23 169

    کشور مسلمانی که دچار غربزدگی بشه عاقبت دولتش اینه

  • بی نام
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:22:14
    پاسخ
    45 10

    فکر کنم داره تو فیلم جدیدش نقش روحانی چیزی رو بازی میکنه...

  • شهاب
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:26:17
    پاسخ
    19 53

    عکس آخری تابلو فوتوشاپه....

  • بی نام
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:30:43
    پاسخ
    145 7

    در جواب بعضی کامنت ها : مسلمان بودن مردم دلیل این نیست که حکومت دینی باشه . اصلا بگو 100 درصد مردمش مسلمان هستن . ربطی نداره

    • سحر
      دوشنبه 13 خرداد 1392 - 00:34:22
      50 2

      ایشان درست میگویند کشورهای مثل اندونزی تایلند والبانی ... مردمش مسلمان هستند ولی نظام حاکم بر انجا لاییک است .

  • کامران
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 22:54:17
    پاسخ
    142 10

    ببخشید حریم سلطان چیه؟

  • بی نام
    یکشنبه 12 خرداد 1392 - 23:27:39
    پاسخ
    190 8

    اون کاربری که گفته ترکیه یه کشور کاملا اسلامیه حتما تشریف نبرده سواحل انتالیا

    • پدرام
      دوشنبه 13 خرداد 1392 - 16:00:01
      7 14

      خوشگل من 10 سال کاتاکوی بودم عزیزم آنتالیا منطقه توریستی ترکیه هستش که از تمام دنیا میان اون جا اونایی که دیدی نمیگم همشون خارجی ولی 80 درصدشون خارجین

  • فاطميا
    سه شنبه 4 تیر 1392 - 16:40:32
    پاسخ
    0 0

    ببخشيدحرفاى شمابيمزت اصلادرموردفيلم حريم سلطان حرف ميزنيدبه نظرمن فقط خرم من واقعابه اين شعارضالم. باش سالم باش اععتقاددارم

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700