شبکه دوم سیما یکشنبه شب کلیپی از جشن خیابانی پس از اعلام نتایج قطعی انتخابات ریاست جمهور در عصر شنبه نمایش داد.

به گزارش خبرآنلاین، این کلیپ در برنامه تلویزیونی «زنده باد زندگی» که هر شب پس از گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما پخش می شود نمایش داده شد.
در این کلیپ بخشی از شادی مردم در خیابان های تهران نشان داده شد. پیش از آن هم شنبه یکشنبه شب شبکه خبر در بخش خبر ساعت 20 خود گزارشی از شادی مردم حوالی پارک‌وی نشان داد.
خسروی، مجری برنامه تلویزیونی«زنده باد زندگی» در ابتدای این برنامه به محمدرضا عارف نامزدی که قبل از انتخابات انصراف داد تبریک گفت.
مجری این برنامه زنده تلویزیونی پیش از این قرار بود بخش فرهنگی مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را اجرا کند اما اینگونه نشد.
وی پس از تبریک به عارف و با بیان اینکه ایشان در انتخابات ریاست جمهوری نقش داشت به غلامعلی حدادعادل تبریک گفت، نامزدی که پیش از روز رای گیری انصراف داده بود.
مجری برنامه زنده باد زندگی سپس از سیدمحمدغرضی یاد کرد که علیرغم چند دهه خدمت به میدان رقابت های ریاست جمهوری وارد شد و توانست بیش از 400 هزار رای مردم را کسب کند.
مجری این برنامه تلویزیونی در ادامه از علی اکبر ولایتی به عنوان نامزدی که «حضورش موجب جریان خروشان و مواج انتخابات شد» یاد کرد و به افرادی که به او رای داده اند سلام کرد.
او سپس به رضایی و تعداد آرایی که مردم با نام او به صندوق انداخته اند اشاره کرد و پس از آن ضمن سلام به سعید جلیلی «به مردمی که رای خودشان را به دکتر سعید جلیلی سپردند» تبریک گفت و افزود: «سهم ایشان هم در جریان انتخابات محفوظ است.»
مجری این برنامه تلویزیونی با اشاره به آرای محمدباقرقالیباف گفت: سلام به دکتر قالیباف و سهم به سزایی که در این چند سال داشته است و باید از او به خاطر دوره طلایی شهرداری تقدیر کرد.
«محمدجعفر خسروی» تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی زنده باد زندگی در ادامه تبریک به نامزدها و قرائت آرایی که کسب کرده اند و سلام کردن به مردمی که به آنها رای داده اند گفت: مبارک باد و سلام بر شما که ذیل عنوان اکثریت به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رای دادید.
خسروی در بخش دیگری از این برنامه تلویزیونی به شادی خیابانی مردم پس از اعلام نتایج انتخابات اشاره کرد و با مطایبه گفت: تقریبا دیشب هر کار خواستن کردن به هر حال شهر و کشور خودتونه!
این مجری تلویزیونی چند ثانیه بعد جمله اش را تصحیح کرد و گفت: به هرحال شهر و کشور خودمونه!

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    522 9
    چه عجب تلويزيون آتيش زده بود به مالش و براي اولين بار در همه بخش هاي خبري شادي مردم را نشون داد.!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
      صدا و سیما هیچوقت تا این حد با مردم خودمونی نمیشه ! یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست ؟!
    • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
      11 2
      خاتمي هم تبريك نگفته! خبر لطفا چاپ كن
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    223 7
    عجيبه عجيبه باور كنين عجيبه!!!
  • امیر IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    34 5
    به طرز عجیبی از دو روز قبل از انتخابات تلویزیون بنفش شده بود ! شما هم متوجه شدید یا همه چیز به چشم من بنفش میومد؟
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    19 4
    مبارک باشد اين فرخنده رای