مهر نوشت:

دیکتاتور سابق مصر در یک گفتگوی مطبوعاتی ضمن انتقاد از اخوان المسلمین اعلام کرد که این گروه عادت ندارد فعالیت های آشکار انجام دهد زیرا همیشه به انجام کارهای پنهانی پرداخته است.

حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر در گفتگو با روزنامه الوطن چاپ مصر اظهار داشت: در روزهای 28 و 29 ژانویه 2011 یعنی زمانی که اعتراضات در میدان التحریر ادامه داشت، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا 2 تا 3 بار با من تماس تلفنی برقرار کرد که من در آخرین تماس به وی پاسخ دادم.

مبارک افزود: اوباما درباره اوضاع مصر در آن زمان از من سوال کرد و سپس گفت به عقیده من تو باید اداره کشور را به سیاستمدارانی همچون محمد البرادعی واگذار کنی که من در جواب به وی گفتم من از تو و از هیچکس دیگر دستور نمی گیرم، اگر مردم مصر مرا نمی خواهند من کناره گیری خواهم کرد اما باید ملت مصر نسبت به خطراتی که فرا روی آن قرار دارد آگاه کنم.

دیکتاتور سابق مصر خاطرنشان کرد: اخوان المسلمین بارها می خواست علیه جمال عبدالناصر کودتا کند و وی طوری با اخوانی ها تعامل می کرد که خواهان حفظ کشور است اما اخوانی ها همواره حکومت عبدالناصر را نمی خواستند اما آنها عادت ندارند آشکارا فعالیت کنند زیرا تمامی فعالیت هایشان پنهانی و غیر علنی است اما دولت نمی تواند پنهانی و محرمانه اداره شود.

مبارک در ادامه گفت: اخوان المسلمین با عصر حاضر مشکل دارد و تعامل اخوانی ها با اقتصاد همچون تجار است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    1 1
    حالا که ایران با اخوان المسلمین مشکل داره مطلب های علیه اون تو خبرگزاری ها زیاد شده.