این مجموعه، تصاویر برتر هفته‌ای که گذشت را به روایت پاپ‌ساینس نشان می‌دهد. از یک موتور V12 برای تولید قهوه اسپرسو تا اختاپوسی از جنس نور. با هم ببینیم

این مجموعه، تصاویر برتر هفته‌ای که گذشت را به روایت پاپ‌ساینس نشان می‌دهد. از یک موتور V12 برای تولید قهوه اسپرسو تا اختاپوسی از جنس نور. با هم ببینیم:

1- اندام‌های کاغذی: هنرمند و معماری به نام هورست کیشه این اندام‌های آناتومیک را از کاغذ ساخته است. اما اگر می‌خواهید شما هم یک نمونه کاغذی از اندام‌های بدنتان را بسازید، می‌توانید دستور العمل‌های لازم را از روی سایت او بردارید.

2- مرد چهارخانه: جیمی بولتون، تصاویر مربع مربع کامپیوتری را روی بدن خود انداخته و سپس از نتیجه کار عکس گرفته است، که به او ظاهری شبیه با بومیان قبیله‌ای داده است (البته قبایل دوران کامپیوتر).

3- نقاشی نوری اختاپوس: نقاشی‌های نوری، یک حقه عکاسی هستند: با یک نوردهی بلند مدت می‌توانید طوری از خط‌های نور عکاسی کنید که انگار آنها را در آسمان کشیده‌اید. این نقاشی اختاپوس، که توسط عکاسی به نام دارن پیرسون انجام شده است، یکی از عکس‌های مورد علاقه ما است.

4- مغز شیشه‌ای: این خیلی بیشتر از چیزی است که به چشم می‌آید: آنجلا پالمر، تعداد زیادی از عکس‌های ام‌آر‌آی و سی‌تی اسکن از مغز می‌گیرد و هر یک از آنها را روی یک شیشه حک می‌کند. سپس آنها را کنار هم می‌گذارد تا یک تصویر سه بعدی شیشه‌ای از مغز انسان بسازد.

5- موتور اسپرسو ساز: اسپرسو ولکو، دستگاه‌های اسپرسو ساز بسیار زیبایی را با الهام از موتورهای واقعی ماشین می‌سازد. (به هر حال هم انسان‌ها و هم موتورها نیاز به سوخت دارند، مگر نه؟) این تازه‌ترین کار آنها است، که با الهام از یک موتور 12 سیلندر V شکل ساخته شده است. این ماشین، در عرض 12 ثانیه، لیوان قهوه شما را پر می‌کند، هرچند به نظر نمی‌رسد که مزه یک اسپرسوی 12 ثانیه‌ای چندان خوب باشد.

6- پل فرهنگی: این پل مفهوم بسیار بزرگ، خیلی بیشتر از یک پل است. این پل که برای رود گارون در بوردوی فرانسه طراحی شده است، فقط به عنوان معبری بر روی رودخانه طراحی نشده است، بلکه یک مرکز اجتماعات برای ملاقات مردم، برگزاری جشن‌ها و کارهایی از این دست است.

7- آسمان خراش پیچان: این آسمان خراش پیچیده به خود، واقعا ساخته شده است و یک طرح مفهومی نیست. اصلا جای تعجب ندارد که این آسمان خراش هم در شهری ساخته شده باشد که هیچ ایده معماری در آن احمقانه نیست: دوبی.

8- تور نور: هنرمندی به نام سو سانی، فنس‌های توری‌ فلزی را با قرار دادن صفحات شیشه‌ای در فضای خالی توری، تبدیل به چیزی خیلی بیشتر از توری کرده است. عبور نور از میان این فنس‌های خمیده، منظره چشم نوازی را پدید می‌آورد. با تماشای این ویدیو در اینجا، شما هم نظر ما را تایید می‌کنید.

9- برخورد ستاره ای: این یک تصویر چشم نواز از دو کهکشان است (یک کهکشان بیضوی و یک کهکشان حلقوی) که با هم برخورد کرده‌اند.

10- سبزی زندگی: این مجموعه عکس از تصاویر ماهواره‌ای از پوشش گیاهی زمین این هفته منتشر شده است. این یکی که می‌بینید دلتای مسی‌سی سی‌پی در امریکا است، که در آن این رود بزرگ به خلیج مکزیک می‌ریزد.

53275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    11 3
    سلام شما به این میگید گزارش تصویری؟ باز صد رحمت به اینکه نوشته ها روی عکس بود، نه اینکه عکس رو ببینیم بعد بیائیم پایین بخونیم قضیه چیه!
    • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      0 0
      اوکی
    • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
      0 0
      لاغر نشی یه وقت موشواره ی موست رو هل بدی بایین ببینی چه خبره؟یعنی این قدر سخته ؟؟؟