رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف ۳۰ خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی اعلام کرد: در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی 24 ساعت گذشته با تشدید اقدامات کنترلی 30 دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از تردد آنها جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه یک درصد توقیف خودروها مربوط به خودروهای سنگین و کامیون‌ها بوده است، گفت: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد. پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به منظور ایجاد انضباط ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور درون شهری 18هزار و 979 دستگاه خودرو و 2 هزار و 177دستگاه موتورسیکلت متخلف در سطح تهران بزرگ طی شبانه روز گذشته اعمال قانون شدند.

رحیمی همچنین از اجرای طرح انضباط ترافیکی و تشدید برخورد با رانندگان و موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد و گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت موفق شدند 186دستگاه خودروی متخلف که مرتکب تخلفاتی چون حرکت خلاف جهت، به همراه نداشتن گواهینامه،نقص فنی،مخدوش بودن پلاک،سرعت و سبقت غیر مجاز،تخلفات حادثه ساز، شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سليمي IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    4 1
    سلام اميدوارم اجراي قانون سليقه اي و موقتي نباشد و در شهرستان ها هم اجرا شود.