در 6سانحه رانندگی که در کشورمان رخ داد، 20نفر کشته و 8نفر دیگر مصدوم شدند.

 

فرمانده پلیس راه سیار پارسیان به واحد مرکزی خبر گفت: تصادف پژوپارس با وانت سایپا در محور ساحلی روستای بستانو به پارسیان 4 قربانی گرفت. در این حادثه که عصر دیروز سه شنبه رخ داد وانت سایپا به علت شدت حادثه دچار آتش سوزی شد که براثر آن یک سرنشین این خودرو و3 سرنشین پژو پارس جان باختند.
سروان رحیمی علت این تصادف را انحراف به چپ خودرو پژو پارس اعلام کرد.

2کشته درتصادف کامیون با پراید
رئیس پلیس راه خوزستان به واحد مرکزی خبر گفت: در این حادثه که سه شنبه شب به علت تصادف کامیون با پراید درکیلومتر 15 مسیر خرمشهر -اهواز روی داد ،راننده و سرنشین پراید جان خود را از دست دادند.
سرهنگ قدرتی علت این حادثه را بی احتیاطی راننده کامیون به علت انحراف چپ اعلام کرد.

حریق دو پژو بعد از تصادف
سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا به فارس گفت: ساعت 2:30 بامداد دیروز سه شنبه بر اثر واژگونی یک‌دستگاه پژو 405 در کیلومتر 20 جاده اصلی جکیگور - ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان 3 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.
سرهنگ سلبی گفت: ساعت 11:10 دیروز سه شنبه نیز بر اثر تصادف بین دو دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 84 جاده زابل- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان 5 نفر جان خود را از دست دادند و 4 نفر مجروح شدند که بر اثر برخورد هردو خودرو دچار حریق شده‌اند و کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب یکی از راننده های پژو 405 اعلام کردند.
ساعت 14:20 دیروز سه شنبه نیز بر اثر تصادف یک‌دستگاه تریلی ماک با یک‌ کمپرسی بنز و یک‌ پراید در کیلومتر 6 جاده سنقر کرمانشاه، 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تجاوز به چپ راننده تریلی ماک اعلام کردند.
ساعت 21:30 سه شنبه شب بر اثر برخورد یک‌دستگاه تریلی ولوو با 3 نفر عابر پیاده در کیلومتر 4 جاده گرمسار به سمنان نیز 3 نفر عابر پیاده کشته شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را بی‌توجهی به جلو از جانب راننده تریلی ولوو اعلام کردند.
سلبی افزود: با بررسی تصادفات روز گذشته مهمترین علل حوادث رانندگی، عدم توجه به جلو 33.1 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه 18.9 درصد، انحراف به چپ 22 درصد، عدم رعایت حق تقدم 12.2 درصد و خستگی و خواب آلودگی 5.5 درصد بوده است و همچنین 29 درصد از این تصادفات به واژگونی خودروها مربوط بود و 7 درصد آن نیز به برخورد با عابران پیاده مرتبط بوده است.
28245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهربان توسی A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    3 0
    تا کی کشتار با خودرو کم کیفیت داخلی؟ انشاا... دست مافیای خودرو کوتاه و تعرفه واردات خودرو کم شود
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    2 0
    مهمترین عامل، عوامل انسانی است. رانندگان محترم بیشتر رعایت کنید. "مهمترین علل حوادث رانندگی، عدم توجه به جلو 33.1 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه 18.9 درصد، انحراف به چپ 22 درصد، عدم رعایت حق تقدم 12.2 درصد و خستگی و خواب آلودگی 5.5 درصد بوده است"
  • محسن IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    0 0
    توروخدا رعایت کنید الان یعنی چی که کامیون بنز انحراف به چپ داشته بیچاره سرنشینان پراید که به خاطر یه سبقت رفتن اون دنیا