چهارشنبه 1 آذر 1396
جمعه 7 تیر 1392 - 01:42:48 چاپ

طنز/ شوخی​های ایرانی از نوع «روحانی مچکریم...»

طنز و کاریکاتور > طنز - عصر ایران نوشت:

به دنبال پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و جشن های پیروزی مردم در خیابان های شهرهای ایران در روز شنبه (25 خرداد) و بعد از آن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر کره جنوبی و صعود به جام جهانی، کاهش قیمت دلار ، طلا ، خودرو و ... صفحات طنزی در واکنش به اتفاقات در شبکه اجتماعی فیس بوک ایجاد شده است.

صفحات " روحانی مچکریم" (روحانی متشکریم)، " شیخ خوش قدم" از جمله این صفحات هستند.
در این دو صفحه، جمله هایی به طنز منتشر می شود و عبارت مشترک همه آنها این است: "روحانی مچکریم" و در بطن خود ، این پیام را دارند که نباید انتظار داشت با آمدن روحانی همه چیز ، حتی مسائل بی ربط به دولت ، یک شبه درست شود. در واقع ، این اندیشه با جملات طنز و روزمره ، به طور غیرمستقیم بیان می شود.

با توجه به فان و جالب بودن این جملات، برخی از آنها را مرور می کنیم:

- حتی شامی های مادر هم خوشمزه تر شده اند
روحانی مچکریم

- از وقتی روحانی رییس جمهور شده همه چی بانظم و ترتیب پیش میره مثلا شماببین:
اخرین روز هفته گذشته اخرین روز ماه بود اخرین روز بهار هم بود و اولین روز هفته ، اولین روز ماه بود اولین روز تابستونم بود
روحانی مچکریم

 

- لب پنجره نشسته بودم یهویی دیدم یه هلیکوپتر اومد بالا ساختمونمون و یه مامور نیرو انتظامی با عملیات راپل اومد رو پشت بوم دیش ماهواره مونُ تنظیم کرد و رفت :))
روحانی مُچکریم


-الان پشه اومد بهم گفت :
سلام ، نیشت بزنم ؟
گفتم نه عزیزم مرسی ...
گفت خواهش میکنم و رفت !
پشه ها چه با ادب شدن !
روحانی مچکریم

- لباسام دیگه بوی سیگار نمی گیرند
روحانی مچکرم .

- می گن تو دوره ریاست روحانی ،
وقتی سر کلاس خوابت برده ،
استاد می یاد پتو می ندازه روت....
روحانی مچکریم

- عاقد: برای بار آخر میپرسم عروس خانوم بنده وکیلم
عروس: با اجازه بزرگتها و آقای روحانی بعله ! :))
داماد: روحانی مچکریم :))

 


-ﻣﺜﻞ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺳﺮﻣﺮﺑﯽ ﮐﺮﻩ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻮ ﺳﺎﻟﻦ ﮐﻨﻔﺮﺍﻧﺲ ﺯﺩﻩ ﺯﯾﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﮔﻔﺘﻪ :
ﭼﻨﮓ ﭼﯿﻮﻧﮓ ﻫﻮ ﻓﻨﮓ ﭼﺎﻧﮓ ﻫﯿﻮ ﻓﺎﻧﮓ ﭼﻮ ﻓﻨﮓ ﭼﯿﺎﻧﮓ ﻫﻮﻧﮓ ﻓﻮ ﺟﯽ ﺳﯿﻮﻧﮓ ﻫﻮﻧﮓ ﺳﺎﻧﮓ ﺳﻮﻧﮓ ﻓﻨﮓ .
ﻭ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﮔﻔﺘﻪ :
ﭼﺎﻧﮓ ﻓﻨﮓ ﺳﻮ ﻟﯽ ﺳﯿﻮﻧﮓ ﻭﻭ ﭼﻨﮓ ﭼﯿﻮﻧﮓ ﻫﯽ ﺳﺎﻧﮓ ﭼﻮﻧﮓ ﻓﻨﮓ ﻫﺎﻧﮓ ﺳﯿﻮﻧﮓ ﻫﻨﮓ ﻭﻭ
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺍﺷﮑﻢ ﺩﺭﺍﻭﻣﺪ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺍﻭﻧﺠﺎﯾﯿﺶ ﮐﻪ ﮔﻔﺖ :
" ﺳﺎﻧﮓ ﭼﻮﻧﮓ ﻓﻨﮓ ﻫﺎﻧﮓ ﺳﯿﻮﻧﮓ ﻫﻨﮓ ﻭﻭ " ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺑﻮﺩ .
روحانی مُچکریم

-از وَقتــی روحــانی رییس جمهـــور شــــد
برادرم تونست امسال دیپلمش رو بگیره
روحانی مُچکریم

-عَز وَختی روحــانی رعیس جمهور شد
ضبطِ ماشــــینم فَقَد شاد میخونه
روحانی مُچَکِریـــم

-از وقتــی روحــانی رییس جمهـــور شد
صفِ نونوایی سرِ کوچمون شلوغ تر شده ، خدا بده برکت
روحانی مُچکریم

-از وقتــی روحـانی رییس جمهـــور شـــد
شبا راحت تر میخوابم
روحانی مُچکریم

-خدایی ایــــــن یِکی رو راســت میگــم
از وقتــی روحــــانی رییس جمهـــور شد
عکـس هـــــام خـوب لایک می خورن
روحانی مُچکریم

-از وقتی روحانی اومده
دیگه سیم هندز فریم گره نمیخوره !!!
روحانی مچکریم

-تازگیا وقتی ناخونامو می گیرم این گوشت بغل انگشتم رو نمی گیرم
روحانی مچکریم

-تیکه های آخر رانی آناناس راحت در میاد
روحانی مچکریم

- از وقتی روحانی رای آورده ویندوز لپ تاپـم زودتر لود میـشه !
روحانی مچکریم

- از وقتی روحانی ریس جمهور شده دیگه این انگشت کوچیک پام گیر نمی کنه به گوشه مبل ...!
روحانی مچکریم :))

- از وقتی روحانی رای آورده موقع سرما خوردگی بینیم کیپ نمیشه
مچکریم روحانی


- رفتم بنزین بزنم وقتی پول دادم به یارو 4900 برداشت بقیه رو پس داد اشک تو چشام جمع شده بود یه نگاه به اسمون کردم گفتم روحانی ...
یارو برگشت گفت خفه شو گازوئیل زدی :|

- دیگه وقتی برام خواستگار میاد سینی چایی تو دستم به حالت بندری نمیلرزه
مچکرم روحانی...دختر دم بخت محل

- قدیمترها لحن مردها:
گستاخی مکن زن!! طعام را بیاور
امــا اکنون :
عسلم امشب ظرفا نوبت منه یا تو
روحانی خانوما مچکرن :>

- امروز صبح که از خواب بیدار شدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام !؟
یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده
مچکریم روحانی

- دیروز یه دختررو دیدم تو مترو بدون شال یا روسری با تی شرت
تا اومدم بگم مچکرم روحانی دوستش بهش گفت سعید بریم
:|

- جدیدا وقتی اینترنت اکسپلور اشتباهی باز میشه،دیگه تو شصت تا تب باز نمیشه زودم بسته میشه
تازه عذر خواهی هم میکنه
روحانی مچکریم

-امروز رفتم بانک یه پولی واریزکنم دیدم نه صفی نه نوبتی!
یدفه کارمند بانک گفت : آقا نیما وام نمیخوای؟ آمادس ها ضامن هم نمیخواهیم !!!
منم که از خدا خواسته گفتم باشه فرمشو بدید پر کنم...
گفت : فرمشو قبلا من واستون پر کردم فقط شما لطف کن یه امضا زیر این فرم بزن !!
منم امضارو زدم و در عین ناباوری بیست میلیون وام رو داد به من !!
روحانی مچکریم

- امروزصبح برای اولین بار زودبیدار شدم و رفتم نون خریدم...
بابام بهم خندید و روشو کرد اون طرفو گفت:
مچکریم روحانی


- از وقتی روحانی رییس جمهور شده گوشیم بیشتر شارژ نگه میداره.
روحانی مچکریم

- ﻣﻦ ﺍﻟﺎﻥ ﮔﺸﻨﻤﻪ، ﻫﯿﭽﯽ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ
ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻭﺿﻌﺸﻪ
ﺩﮐﺘﺮ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻣﺎ!؟

- یه عده ای اعتراض دارن: شبا که میخوابیم چرا روحانی چراغو برامون خاموش نمیکنه و اینا ... باید بگم که الان فصل امتحاناته و آقای روحانی درگیر پاس کردن واحد و نمره گرفتنه برای ما :|
آدمای بی ملاحظه!
.
.
.
روحانی مچکریم!

- رفتم هندونه خریدم، بازش کردم دیدیم سفیده، روحانی از تو بعید بود...
این بود جواب اعتماد ما به شما ؟


- هرجا سخن از تچکر(تشکر) است، نـام روحانی می درخشد :))

- امروز براى اولین بار دیدم یه نیسان راهنما زد و با احتیاط پیچید
روحانى مچکریم

- ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺳﻮﺍﻻﺕﮐﻨﮑﻮﺭ ﻫﻢ
ﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﻩ ! ﮐﻨﮑﻮﺭﯼ ﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ .
ﻣﺜﻼ ﺳﻮﺍﻻﺕ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﻫﻨﺮ؟
ﻫﻨﺮﭘﯿﺸﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺳﯿﻨﻤﺎ؟
· ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﺩﺷﺖ
· ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﮔﻠﺰﺍﺭ
· ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﻋﻠﻔﺰﺍﺭ
· ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﭼﻤﻨﺰﺍﺭ
ﻫﻨﺮﭘﯿﺸﻪ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﺳﯿﻨﻤﺎ؟
· ﺭﺿﺎ ﻣﺎﮐﺴﯿﻤﺎ
· ﺭﺿﺎ ﻓﻮﻟﮑﺲ
· ﺭﺿﺎ ﮊﯾﺎﻥ
· ﺭﺿﺎ ﺧﺎﻭﺭ
ﻫﻨﺮﭘﯿﺸﻪ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﻤﻞ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ؟
· ﻧﻌﻤﺖ ﺍﻟﻪ ﻣﯿﻨﻮ
· ﻧﻌﻤﺖ ﺍﻟﻪ ﮔﺮﺟﯽ
· ﻧﻌﻤﺖ ﺍﻟﻪ ﺳﺎﻗﻪ ﻃﻼﯾﯽ
· ﻧﻌﻤﺖ ﺍﻟﻪ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻋﺴﻞ
ﻫﻨﺮﭘﯿﺸﻪ ﺯﻥ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺳﯿﻨﻤﺎ؟
· ﻫﺪﯾﻪ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ
· ﮐﺎﺩﻭﯼ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ
· ﭼﺸﻢ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ
· ﻗﺎﺑﻞ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ
ﺑﺎﺯﯾﮕﺮ ﭼﺸﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﺳﯿﻨﻤﺎ ﻭ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ؟
· ﻓﺎﺭﺳﺎ ﭘﯿﺮﺯﻭﻓﺮ
· ﭘﺎﺭﺳﺎ ﭘﯿﺮﻭﺯﻓﺮ
· ﻓﺎﺭﺳﺎ ﻓﯿﺮﻭﺯﭘﺮ
· ﭘﺎﺭﺳﺎ ﭘﯿﺮﻭﺯﭘﺭ
ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺳﺆﺍﻻﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﺑﺪﻧﯽ
ﻣﺮﺑﯽ ﻭ ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﺳﺎﺑﻖ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ؟
· ﻋﻠﯽ ﭘﺮﻭﯾﻦ
· ﻋﻠﯽ ﺷﻬﯿﻦ
· ﻋﻠﯽ ﻣﻬﯿﻦ
· ﻋﻠﯽ ﻧﮑﯿﺴﺎ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻭﺳﺎﺋﻞ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺩﺭ
ﺗﻠﺴﮑﻮﭖ
ﻭ ﻣﯿﮑﺮﻭﺳﮑﻮﭖ؟
· ﻋﺪﺳﯽ
· ﮐﺎﭼﯽ
· ﻓﺮﻧﯽ
· ﺳﺮﺷﯿﺮ ﺑﺎ ﺩﻭﻍ
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻣﺎﺩﻩ؟
· ﯾﺨﭽﺎﻝ
· ﺑﺨﺎﺭﯼ
· ﺁﺑﮕﺮﻣﮑﻦ
· ﮔﺎﺯ
مچکریم روحانی

- ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ، ﺻﻨﺪﻭﻗﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﭼﺴﺐ ﺯﺧﻢ ﺑﻘﯿﻪ
ﭘﻮﻟﻢ ﺭﻭ ﺩﺍﺩ ((:
ﺍﯾﻨﺠﺎﺱ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ :
ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ مچکریم

- یکی از بچه های پیج پی ام داده...
شارژ 2 تومنی خریدم، 5 تومنی بود!!!
روحانی مچکریم...

- امروز دی وی دی رایترم با زدن اولین کلید اومد بیرون...!
روحانی مچکریم...

-عکس میندازم چشام قرمز نمیافته :))
روحانی مچکریم

- به نظر من فیسبوک علاوه بر لایک یه گزینه برای تشکر از روحانی هم برای ایرانیا اضافه کنه !

- ﺍﺯ ﺁﻗﺎﻱ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺩﺍﺭﻳﻢ ... ﺩﺭ ﺍﺳﺮﻉ ﻭﻗﺖ ﺑﻪ
ﻣﻠﺖ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻨﻪ ﻛﻪ ﺍﻳﺸﻮﻥ ﺭﺋﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭﻩ ﻧﻪ ﻫﺮﻱ پاتر ...

 

6060

کلید واژه‌ها : طنز - حسن روحانی - شبکه‌ اجتماعی -
60 دیدگاه
  • ali
    جمعه 7 تیر 1392 - 01:53:10
    پاسخ
    159 43

    ما ایرانیها عادت کردیم همه چیو شوخی بگیریم....

    • رضا
      جمعه 7 تیر 1392 - 10:06:27
      186 22

      طنازترين آدم هاي روي زمين ، ايراني هان. از هر چيزي مي تونن اتفاق خنده دار ايجاد كنن. اينم يه نمونه ش.

    • مسعود
      جمعه 7 تیر 1392 - 10:46:33
      150 15

      چیش بده؟؟ اتفاقا این یک نقطه عطفه

    • اندرزگر
      جمعه 7 تیر 1392 - 14:07:46
      29 1

      درسته که پیام این طنزها اینه که مردم نباید توقعات بیجا از ئیس جمهور داشته باشن ، اما به هر حال مردم همچنان خواسته های بحق بسیاری دارن و به قولی از بهر امیدی به ایشون رای دادن که امیدوارم جناب روحانی اینها رو مد نظر داشته باشن و فردای بدست گیری ریاست دولت مطالبات مردم رو فراموش نکنن روحانی امید ملت رو ناامید نکن

    • بی نام
      جمعه 7 تیر 1392 - 14:36:52
      34 4

      دوست من، یادت باشه این جوک‌سازی بیشتر نشان دهنده خلاقیت ایرانی هاست، سال 84 هم بعد از انتخابات عین همین جوک‌ها در مورد رییس جمهور و ... تو موبایل‌ها بین مردم رایج بود

    • سعید
      شنبه 15 تیر 1392 - 22:34:08
      8 1

      چرا جوگیر میشی؟ ملت نمیتونن با رییس جمهورشون شوخی کنن؟

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 02:16:14
    پاسخ
    238 5

    خخخخخخخخخخخ خبر انلاین پستای باحال میزنه روحانی موچکریم

    • بی نام
      جمعه 7 تیر 1392 - 10:28:45
      144 5

      امروز جمعس.... روحانی مچکریم

    • ایرانی
      چهارشنبه 12 تیر 1392 - 16:43:57
      14 1

      منم از کارم اخراج شدم ولی هر ماه حقوقم رو میریزن حسابم . روحانی مچکریم !!!!!!!!!!!!!

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 02:28:42
    پاسخ
    207 4

    نظرم روخبر انلاین چاپ کرد.....روحانی مچکریم!!!

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 02:41:04
    پاسخ
    203 5

    زیبا بود ولی حیف که سایت منبع (فیس بوک) فیلتر است.

    • دانشجوی ارشد
      جمعه 7 تیر 1392 - 11:42:39
      64 4

      بچه ها خدایی اینو دیدم اشک تو چشام حلقه زد!!!"""آقای روحانی درگیر پاس کردن واحد و نمره گرفتنه برای ما :| آدمای بی ملاحظه!""""....آخه نمره یکی از درسام قبل انتخابات تو سایت دانشگاه ثبت شده بود 14با اینکه خیلی هم خونده بودیم جرات نداشتیم به استاده اعتراض کنیم!!! همش غصه میخوردیم..... دیروز که رفتم رو سایت نمره بقیه درسام رو ببینم دیدم نمره اون درسه شده 17""""""""""""""""یــــعــــــنـــــــی واااااااااااقـــــــــــعـــــــــا رووووحــــــــــانــــــی مـــــــــچـــــــــــــکریــــم!!!!!!!!!!!!!!!

  • danial
    جمعه 7 تیر 1392 - 02:47:25
    پاسخ
    112 6

    روحانی مچکریم

  • میلاد
    جمعه 7 تیر 1392 - 03:52:17
    پاسخ
    211 6

    ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ پرﺳﯿﺪﻩ ﺍﮔﻪ ﺭﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺑﺸﯿﻦ ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎﯼ ﻓﯿﻠﺘﺮ ﻣﺜﻞ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺭﻭ ﺭﻓﻊ ﻓﯿﻠﺘﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ؟؟؟ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻩ ﺣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺩﺗﻮﻥ ﻫﻢ ﻣﯿﮑﻨﻢ- :| ینی در این حد :)))))))))))))))))))

    • بی نام
      جمعه 7 تیر 1392 - 12:18:56
      46 1

      روحانی مچکریم

    • سلما
      سه شنبه 11 تیر 1392 - 20:14:52
      3 10

      واقعا همچین حرفی رو هم زده؟

  • ماهان
    جمعه 7 تیر 1392 - 04:53:03
    پاسخ
    188 1

    همين كه شما به جاي كلمه ي شبكه اجتماعي از اسم فيس بوك استفاده كردين و حتي عكس پيج رو نشون دادين ، يعني روحاني مچكريم :دي

  • احسان
    جمعه 7 تیر 1392 - 05:09:57
    پاسخ
    110 4

    کلی خندیدم مخصوصا تیکه های آخر رانی آناناس راحت در میاد روحانی باعث شد کلی بخندیم روحانی مچکریم البته به احمدی نژاد هم کلی خندیدیم زولیخا مچکریم

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 05:20:19
    پاسخ
    90 3

    خیلی جالب بود مخصوصا سوالات کنکور. مچکرم

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 05:25:11
    پاسخ
    74 3

    روحانی مچکریم

  • داریوش کبیر
    جمعه 7 تیر 1392 - 06:09:40
    پاسخ
    63 5

    مُردم از خنده :))))))

  • hamid
    جمعه 7 تیر 1392 - 07:13:08
    پاسخ
    61 4

    ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﻣﭽﻜﺮﻳﻢ

  • افشار
    جمعه 7 تیر 1392 - 07:53:52
    پاسخ
    62 1

    خيلي جالب بود مچكريم خبر آنلاين

  • هومن
    جمعه 7 تیر 1392 - 08:02:32
    پاسخ
    77 2

    مردم ایران در همه حال دوست دارن بخند و استعداد رو ببین فقط یه سوژه بده و بخند

  • پیمان اندر الحوالات سیما
    جمعه 7 تیر 1392 - 08:16:09
    پاسخ
    95 4

    ماهوارمون جفت سیگنالاش فوله ..روحانی مچ مچ مچ کریم

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 08:20:31
    پاسخ
    62 2

    از وقتی روحانی اومده زندگیم طوری شده که دیگه برا هیچی نیاز به وام ندارم حتی درمان

  • سجاد رفاقت
    جمعه 7 تیر 1392 - 08:50:42
    پاسخ
    109 1

    از وقتی روحانی رئیس جمهور شده، خبر آنلاین نظر های بیشتری رو تائید می کنه، روحانی مچکریم!

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 08:52:46
    پاسخ
    52 2

    بسیار جالب

  • رضا
    جمعه 7 تیر 1392 - 08:54:46
    پاسخ
    73 1

    عالي بود

  • مسعود خوشحال پور
    جمعه 7 تیر 1392 - 09:12:27
    پاسخ
    63 4

    لطافت اين طنز آموزنده است.

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 10:15:49
    پاسخ
    104 6

    من فکر میکنم مطالبی از این دست هر چند در قالب طنز بیان شود اما حقیقتی پنهانی در خود دارد و آن اینکه وقتی آدمها روحیه شون خوب باشه ،نگاهشون به همه چیز مثبت میشه و با این نگاه مثبت مشکلات راحت تر حل میشه.انتخاب آقای روحانی در شرایطی که مردم ایران از فرط ناامیدی رو به موت بودند به سان خون تازه ای در رگهای ملت ما جریان پیدا کرد و با خود نشاط و شادابی را به همراه آورد...روحانی متشکریم:)

    • بی نام
      جمعه 7 تیر 1392 - 12:13:41
      30 1

      کاملا موافق. وقتی امید باشه همه چی رنگ دیگری میگیره. امید که امیدهایمان به حقیقت بپیوندد.

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 10:38:41
    پاسخ
    68 30

    چرا نویسنده مطلب از لغت «فان» استفاده کرده؟ می تونست بگه سرگرم کننده. فارسی گناه داره بابا این قدر الکی زبان فارسی رو خرابش نکنین.

  • سام
    جمعه 7 تیر 1392 - 10:44:51
    پاسخ
    143 5

    از وقتی تو اومدی مردم دست از سر من برداشتن...روحانی مچکرم دکتر شریعتی

  • محمد
    جمعه 7 تیر 1392 - 11:30:56
    پاسخ
    37 1

    اسپانیا دیشب برد روحانی مچکریم!

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 11:37:42
    پاسخ
    26 6

    با سلام .درسته این مطالب جالب هست ولی نزارین سوتی دست دشمنان روحانی و خاتمی و رفسنجنی بیفتد بعد بگن فلان دولت خوب بود اینا دنبال بهانه هستن .کاری کنیم که بعد از 4 سال باز خاتمی بیاید و کشور ایران مثل 8 سال قبل توی دنیا سربلند باشد. دولت غم سراومد/رفیق اکبر اومد /ببین چه با ناز اومد/ حسن.....ساز اومد

  • jsa
    جمعه 7 تیر 1392 - 12:12:42
    پاسخ
    37 7

    دلار بازم گرون شد احمدی نژاد مچکریم

  • علیرضا
    جمعه 7 تیر 1392 - 12:51:54
    پاسخ
    40 0

    عز وختی روحانی اومده کولرمون بهتر کار میکنه!!! روحانی مچکریم!!!

  • من هم
    جمعه 7 تیر 1392 - 12:52:35
    پاسخ
    16 2

    من هم فکر میکنم مطالبی از این دست هر چند در قالب طنز بیان شود اما حقیقتی پنهانی در خود دارد و آن اینکه وقتی آدمها روحیه شون خوب باشه ،نگاهشون به همه چیز مثبت میشه و با این نگاه مثبت مشکلات راحت تر حل میشه.انتخاب آقای روحانی در شرایطی که مردم ایران از فرط ناامیدی رو به موت بودند به سان خون تازه ای در رگهای ملت ما جریان پیدا کرد و با خود نشاط و شادابی را به همراه آورد...روحانی متشکریم:)

  • نرگس
    جمعه 7 تیر 1392 - 13:26:07
    پاسخ
    23 2

    از وقتی روحانی رئیس جمهور شده کاربرای آنلاین خبر آنلاین دو برابر بلکم سه برابر شده خبر آنلاین: روحانی مچکریم.

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 13:59:00
    پاسخ
    29 1

    این چه وضعیه روحانی جان هوا خیلی گرم شده این بود جواب اعتماد ما خوزستانی ها بابا دمت گرم

  • بی نام
    جمعه 7 تیر 1392 - 17:16:34
    پاسخ
    25 2

    دیروز با بچه های اون محل دعوامون شد یه جوری ادبمون کردن که زیر چشم تمام دوستام بنفش! شده ...روحانی مچکریم!

  • shayan
    جمعه 7 تیر 1392 - 17:41:31
    پاسخ
    30 2

    يه بار مثل ادم رفتيم جام جهاني حالا اينقدر تظاهرات ميكنن برزيليا كه اونم لغو ميشه! :| ناراحتم روحانی

  • بی نام
    شنبه 8 تیر 1392 - 01:03:11
    پاسخ
    17 2

    از وقتی روحانی اومده از آلبوم شهاب رمضان خوشم اومده... روحانی مچکریم!

  • محمد
    شنبه 8 تیر 1392 - 07:08:59
    پاسخ
    16 2

    درستکه همه موارد یجوری بی ربطه ولی یک حقیقت عمیقی رو بیان میکنه و اونهم اینکه در هنگام آرامش و رضایت درونی دنیای پیرامون زیباتر و همگراتر با دنیای درون ما بنظر میرسه.

  • مهران
    شنبه 8 تیر 1392 - 11:50:33
    پاسخ
    7 1

    حالا من کاری ندارم که چقدر این مطلب ها باحاله که خدایی هم خیلی با حالا و نشون میده که چقدر ما دممون گرمه و خود جوش به خودمون حال می دیم ... به قول بعضی ها دچار خود شنگونلی هستیم که باید هم باشیم ... ولی داستان این هست که اینجایی که ما زندگی می کنیم .. این شبکه های احتماعی انگار فیلتر هست .. حالا دیگه خودتون قضاوت کنید ... حالا هی این کامنت های من رو حذف کن... خدایی پاک کنی ازت نمی گذرم...

  • مهسا
    شنبه 8 تیر 1392 - 14:56:00
    پاسخ
    20 0

    روحانی مچگریییییییییییییییم!!!! اتفاقا این خیلی خوبه که به رییس جمهور بعدی اینقد امید داریم... ایشالا که همه چی همین قدر ایده آل بشه!

  • بی نام
    دوشنبه 10 تیر 1392 - 12:42:27
    پاسخ
    4 0

    خوش به حال آنهایی که مردم با امید به انها نگاه میکنند و اگر بتوانند مقصداین امیدها را در عمل و واقعیت مبنای کارشون قرار بدن این فرصت فوق العاده را دارند که در تاریخ این مرزو بوم خوشنامی بزرگی را کسب کنند و به صالحات الباقیات برسندونامشون در کنار اسامی شرافتمندان ثبت بشه.

  • بی نام
    سه شنبه 11 تیر 1392 - 12:00:32
    پاسخ
    5 2

    امیدوارم همه مسئولان بعد از 34 سال واقعا حالا که دل مردم شاد شده و مردم بهشان اعتماد کردند این اعتماد و شادی را همچنان پاس بدارند!

  • خععععلی باحال بود
    سه شنبه 11 تیر 1392 - 12:39:37
    پاسخ
    7 0

    از وقتی رو حانی رئیس جمهور شده دیگه مشروط نمیشم که هیچ... همه ی واحدامو هم پاس میکنم روحانی مُچکریـــــــــــم

  • مجید
    سه شنبه 11 تیر 1392 - 13:13:42
    پاسخ
    13 0

    از وقتی روحانی اومده تلویزیون صحنه های تماشاچیان مسابقات رو سانسور نمی کنه! روحانی مچکریم

  • روحاني مچكريم
    سه شنبه 11 تیر 1392 - 20:05:55
    پاسخ
    11 1

    از اون روزي كه روحاني رئيس جمهور شد گوشيم ديگه هنگ نميكنه . . روحاني مچكريم

  • روانی
    چهارشنبه 12 تیر 1392 - 08:46:26
    پاسخ
    7 0

    چی پلت خریدم 500 تومن روحانی مچکرم

  • آرش قزوینی
    جمعه 14 تیر 1392 - 18:16:05
    پاسخ
    7 0

    بعد از قرن ها خبر آنلاین یه مطلب خوندی تو سایتش گذاشت روحانی مچتکریم

  • saeid
    یکشنبه 16 تیر 1392 - 17:28:20
    پاسخ
    3 0

    من بعد از يه سال رفتم سر كار.....كارمم واقعا حماليه ولي باز روحاني تشكر تشكر........

  • یوسف
    شنبه 22 تیر 1392 - 10:22:16
    پاسخ
    4 0

    برخلاف قبل که خودم میرفتم دنبال درس دادن، امسال از 2 تا مدرسه باهام تماس گرفتن برای تدریس روحانی مچکریم

  • سعيد
    جمعه 28 تیر 1392 - 10:52:45
    پاسخ
    4 0

    خداوكيلي از وقتي روحاني اومده اينقدر آمار بازديده وبلاگم رفته بالا كه نگو...همه هم برام نظر ميزارن واقعا روحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاني مــچــــــــــــــــــكـــــــــــــــريــــــــــــــم

  • مهدی
    جمعه 28 تیر 1392 - 15:14:46
    پاسخ
    3 3

    روحانی همینکه اومدی مچکریم

  • مریم
    دوشنبه 31 تیر 1392 - 16:55:43
    پاسخ
    6 0

    بابام واسم گوشی خرید... روحانی مچکریم

  • زهرا
    سه شنبه 8 مرداد 1392 - 15:52:19
    پاسخ
    5 0

    همین الان آنتی ویروسم آپدیت شد بدون هیچ تلاشی واقعا اشک توچشمام حلقه زد......... آخه چند وقت بود آپ نمیشد روحانی مچکریم:))))))))))))

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x