+ A - شنبه 8 تیر 1392 - 02:13:58 چاپ
امتیاز به مطلب 62 نفر

نظر شما درباره عکس چیست؟/پیروزی دیگری برای تیم ملی والیبال

ورزش > والیبال - تیم ملی کشورمان در یک پیروزی شیرین ایتالیا را 1-3 شکست داد تا شگفتی سازه این دوره از مسابقات لیگ جهانی باشد.


والیبال ایران ایتالیا 

نظر شما درباره این پیروزی چیست؟
شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت در انتهای همین مطلب ارائه کنید.

4949

کلید واژه ها: والیبال -
مطالب مرتبط
نظرات 293
  • ehsan شنبه 8 تیر 1392 - 02:21:41
    1295 207 پاسخ به این نظر
    روحانی مچکریم
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:10:34
      186 457
      همه پیروزی ها از شما ها همه شکست ها از غیر شماها
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:23:13
      804 82
      حداقل فهمیدیم که مسئولین ایتالیایی خیلی خیلی با فرهنگ تر و مهمتر از اون با شعور تر از مسئولین ایرانی هستن . حتمآ دیدین که پسرها و دخترهای ایرانی و ایتالیایی باهم اومده بودن ورزشگاه و تیم مورد علاقه خودشون رو تشویق میکردن .
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:26:24
      778 63
      من خرافاتي نيستم ولي داره يواش يواش باورم ميشه...جدي مچكريم.
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 07:51:32
      317 302
      تلاش شبانه روزی این بازیکنا چه ربطی به روحانی داره؟ همه چی رو بهم ربط نده
    • بابك شنبه 8 تیر 1392 - 08:16:44
      341 119
      8سال پيش با اومدن احمدي ن‍ژاد هم به جام جهاني رفتيم!خوب اين چه ربطي داره اگه بخواهيد منصفانه بگيد اين پيروزي سهم اون كسيه كه ولاسكو رو براي تيم ملي آورده
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 09:03:40
      29 668
      جوگیر شدن تیم والیبال و آوانس تیم ایتالیا
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 09:27:04
      180 112
      چرا همیشه برد یه عده رو به پای دیگری می نویسید؟؟؟؟؟؟
    • کمیل شنبه 8 تیر 1392 - 10:45:04
      43 38
      چه ربطی به روحانی داره1 این بود اعتدال؟!
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:53:35
      62 24
      چرا صدا و سیما انقدر ضعیف عمل کرد/ضرغامی....
    • سعید شنبه 8 تیر 1392 - 11:14:37
      73 3
      این فقط یه طنزه شادیها رو الکی خراب نکنیم.
    • محسن شنبه 8 تیر 1392 - 11:16:20
      110 1
      از ست سوم چه سانسوری می کرد تلویزیون !!!!!
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 11:28:44
      23 67
      اون موقع که قهرمان اسیا شدیم تو قهرمانی جهان پدیده شدیم به لیگ جهانی صعود کردیم قهرمان نوجوانان جهان شدیم این آقا گجا بود
    • صادق 18 ساله شنبه 8 تیر 1392 - 11:42:49
      66 7
      احسان اقا ورزش رو از سیاست جدا کن باید قدردان ولاسکو و بازیکنان باشیم نه قدرت طلبان
    • .... شنبه 8 تیر 1392 - 11:47:15
      69 2
      ای کاش به جای این حرفها یادی از یزدانی خرم رئیس فدراسیون قبلی که همه این بچه ها در تیم نوجوانان و جوانان فدراسیون ایشان بودند می کردیم و همچنین تشکر از آقای داورزنی که راه یزدانی خرم را با دید باز تری ادامه دادند و مربی خوبی استخدام کردند .
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:20:14
      16 5
      خدا شفات بده!
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:27:26
      46 18
      آخه چه ربطی داشت به پیروزی تیم والیبال نطر شما
    • مهران استقلالی شنبه 8 تیر 1392 - 13:10:38
      46 9
      به این میگن فرهنگ زنها و دختر هارو هم ادم حساب میکنن توی ورزشگاه هاشون راه میدن نه عین ایران که تبعیض قائل میشن برای نصف جمعیت کشور/خداکنه روحانی اینارو درست کنه /روحانی مچکریم
    • خسته از تهران شنبه 8 تیر 1392 - 13:58:16
      66 19
      روحاني مي خوامت
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 14:09:40
      26 6
      انصافا دمشون گرم مخصوصا بچه کاشونی که آخرین امتیاز و گرفت زنده باد کاشون
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 14:38:38
      23 36
      واقعا خبر آنلاین برات متاسفام بعضی نظرها رو میگذاری!!!!!!!!!!!! والا ما همه موفقیت های ورزشی چه در المپیک و غیره رو توی همون 4 سال آخر احمدی نژاد دیدیم. الکی جوگیری روحانی نکنید. که فردا اگه شکست بخورند دوباره بگیم روحانی مچکریم!!!!!!! اه دیگه شورش رو درآوردید!!!!!!!!!!!
    • امیر شنبه 8 تیر 1392 - 14:52:06
      29 4
      پاسخ به بابک: این پیروزی در درجه اول سهم کسانی است که از ده دوازده سال پیش برای والیبال برنامه ریزی کردند. استارت این پیروزی از قهرمانیهای آن روزگار نوجوانان و جوانان در آسیا زده شد. کسانی که از اون زمان مسابقات والیبال رو پیگیری میکنند این روند تدریجی پیشرفت والیبال رو که از تیم چهارم پنجم آسیا به تیمی در کلاس اول جهانی تبدیل شده، به چشم دیدند. قطعا نقش مربیانی چون کارخانه و پارک کمتر از ولاسکو نیست. البته باید از دولت فعلی هم تشکر کرد که اجازه داد اون روند ادامه پیدا کنه و توش خرابکاری نکرد.
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 18:24:18
      10 0
      امپراتور خولیو ولاسکو زنده باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
    • ایرانی یکشنبه 9 تیر 1392 - 00:18:44
      10 2
      الان این روحانی، بازیکن تیم ملی هست؟! یا منظورتون رییس جمهور منتخب هست؟! توجیح بفرمایین! اون وقت اگر منظور مستر پرزیدنت جدیده، ایشون وسط زمین بودن؟!!!
    • بی نام یکشنبه 9 تیر 1392 - 00:30:49
      9 0
      اه ، دیگه شورشو درآوردین با این جمله بی مزه . کی میخواین بفهمین که قشنگ ترین و طنزآمیز ترین جمله جهان اگه به کرات استفاده بشه دیگه رو اعصاب آدم بالانس میزنه . این بازی درخشان هم نتیجه تلاش مربی ، بازیکنان ، و برنامه ریزی مدیران والیباله . بازم ما ایرانی ها یه چیز گیر آوردیم تا بچسبیم به همون کیش شخصیت باستانیمون
    • علیرضا یکشنبه 9 تیر 1392 - 08:57:17
      3 0
      واقعا بازی زیبایی بود. در ست چهارم بچه ها غوغا کردند. به خصوص وقتی عقب افتادند، جبران کردند و به پیروزی رسیدند. غفور واقعا بازیکن شایسته ای است. البته همه شان شایسته هستند و کار تیمی همه ایشان باعث شد که این نتیجه شیرین به دست بیاید. باز هم از عزیزان تیم ملی والیبال کشورمان تشکر و قدردانی می کنم.
  • yaghish شنبه 8 تیر 1392 - 02:21:49
    765 17 پاسخ به این نظر
    تبریک میگم ولی نظر من راجع به این عکس این است که: وقتی ایران برده باید عکس آبشار زدن ایتالیا رو بزارین برای نظرسنجی آیا؟
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 02:34:43
      88 187
      منم همین نظر رو دارم ! ولی جالبتر اینکه این اصلا ایتالیا نیست ! همون بازیکن مو فرفری صربستان هست !!!
    • حبیب شنبه 8 تیر 1392 - 02:41:03
      173 22
      دوست من این لحظه ای هست که حمله ایتالیا رو دفاع کردن بچه ها و منجر به برد ایران شد!
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 08:47:04
      83 5
      تو بازی صربستان که داوودی نبود yaghish جان ؛ ورزشگاه هم که آزادی بود و صندلی خالی نداشت!! تور هم که به این برند مزین نشده بود!!
    • رامین شنبه 8 تیر 1392 - 09:52:09
      63 1
      دقت کن...همپن بازی دیشبی هست
    • mohsen شنبه 8 تیر 1392 - 09:59:38
      73 2
      حبیب جان. قدرت تخیل خوبی داری ولی اگر دیشب بازی رو میدیدی متوجه بودی که آخرین ضربه که منجر به برد ایران شد حمله بسیار زیبای غفور بود عزیزم
    • حسین شنبه 8 تیر 1392 - 11:12:48
      10 1
      در جواب چند تن از دوستان، اولا که این عکس مال همین بازی دیشب با ایتالیاست، لباس ایتالیایی ها هم کاملا در عکس مشخصه. ثانیا امتیازی که منجر به برد ایران شد از دفاع بدست نیومد، بلکه از آبشار امیر غفور بدست اومد. ثالثا در ورزشگاه آزادی هم اتفاقا تور به نام همین برند مزین بود، چون هوندا اسپانسر اصلی فدراسیون جهانی والیبال هست و توی همه بازیهای لیگ جهانی در همه کشور ها، تور ها به نام همین برند مزین هستند...
    • سامان شنبه 8 تیر 1392 - 11:53:07
      5 1
      عزیز من این حرفو نزن صربستان کج بود؟بازی صربستان تو ایران بود.یه نگاه به سالن بنداز.سالن آزادی نرفتی؟؟؟ اونجا تماشاچیا چسبیدن به زمین؟؟
    • saeid شنبه 8 تیر 1392 - 11:56:43
      8 0
      نه صربستان نیست چون تو عکس رحمان داودی هم هست
  • ع هومن شنبه 8 تیر 1392 - 02:25:51
    438 3 پاسخ به این نظر
    ♥ولاسکو♥
    • ramin شنبه 8 تیر 1392 - 14:23:57
      18 0
      نفس
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 20:18:18
      2 0
      عزیز من ، عشق من ، مفهوم والیبال مدرن
  • نيما شنبه 8 تیر 1392 - 02:22:18
    350 1 پاسخ به این نظر
    خداييش به حدي ذوق زده شدم كه نميدونم چي بگم..فقط ميتونم بگم «بچه ها متشكريم و خدا قوت، از كادر فني گرفته تا بازيكن و تداركات و ذخيره ها»....ايول، دم همتون گرم
    • سینا شنبه 8 تیر 1392 - 06:02:21
      156 22
      بجای پرسپولیس واسه اینا یه هواپیما بخرین.
    • آرین شنبه 8 تیر 1392 - 07:41:08
      117 3
      نیمه ی چهارم دل و روده ام داشت از حلقم بیرون می آمد !!
    • ندا و آرمین 23 شنبه 8 تیر 1392 - 08:16:59
      121 1
      حقیقتأ دستان قدرتمند بچه های والیبال ایران لایق بوسیدنه.
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 15:19:56
      11 1
      جناب ارین نیمه چهارم دیگه چه صیقه ایه ؟ نیمه یعنی یکدوم
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 02:24:00
    321 4 پاسخ به این نظر
    فراتر از یک رویا.....
    • دست مریزاد شنبه 8 تیر 1392 - 03:31:26
      307 2
      یه عمــر حتی به این فکر نکرده بودم این تیم ها چه حسی دارن وقتی اینقدر قوی هستن و اسمشون همه رو می ترسونه!!........الان واقعا افتخــــــار می کنم به بـازیکن ها و مــربی های تیــم والیــبــال که اینقـــدر قشنــــــگ و بی حـــاشیـــه و مــحــکم بازی کردن....! خیلی حس خوبی به من دادن حقشون بیشتر از این چیـزاست! امیدوارم به اون مقــامی که دوست دارن بـرســـن. حالا دیگه ما هم داریم غــول می شیم تو والیبـــال ل ل ل ل :))))))))))) خیلی خوشحــالم م م م م ..... :))))))) مچکـرم
    • سالار شنبه 8 تیر 1392 - 08:41:44
      118 2
      دست مریزاد عزیز! حرف دل ما رو زدی! همیشه با حسرت به بازیهای تیم ملی ایتالیا نگاه می کردم و فکر می کردم عجب قدرت ماوراءزمینی ای دارند!!!! ولی حالا در مورد تیم ایران هم همین حس رو دارم. بچه ها یک دنیا ممنون که ما به بالاترین درجه های غرور ملی رساندید.
    • ramin شنبه 8 تیر 1392 - 13:52:48
      13 0
      رویا نیست داداش این نشون میده چقدر رو والیبال کار کردن باید منتظر نتیجه های بزرگتر از این باشیم (دم داورزنی و ولاسکو وبچه های تیم ملی گرم واقعا حال کردم)
  • مهدی شنبه 8 تیر 1392 - 02:25:59
    293 10 پاسخ به این نظر
    یعنی معرکه بودن. اینجا دیگه باید به جای "روحانی متشکریم" بگیم: بچه ها متشکریم!
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 02:26:33
    261 2 پاسخ به این نظر
    بخدا اگر همین طور با تیمهای دیگه بازی کنیم جزء 3 تا تیم اول جهانیم....ماشالا بچه های ایران....پرچم ایران چند وقته بد جوری بالاست.....ماشالا به ایران
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:50:06
      203 7
      جــای پـرچـم ایــــــران هــمـون بــالاست، انشـالله بردهای ورزشمون همینطور ادامه پیدا کنه......برسه به اقتصاد و سیاست
  • پویا شنبه 8 تیر 1392 - 03:53:45
    261 2 پاسخ به این نظر
    هر کی موافقه که ولاسکو توپه توپه ، بزنه لایک قشنگه رو که میخوایم بترکونیم ولاسکو........................بچه ها .......................... متشکریم
  • ایول ایران شنبه 8 تیر 1392 - 02:26:09
    251 58 پاسخ به این نظر
    شیخ خوش قدم...:))
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 06:51:06
      102 25
      همین افکاره که یه کشوره عقب می ندازه اگه به خراقات باشه سرمایه گذاری و مدیدیت خوب 15 ساله یزدانی خرم و داورزنی میفته پای شیخ
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:42:49
      9 4
      خرافاتی
  • امید شنبه 8 تیر 1392 - 02:39:06
    198 7 پاسخ به این نظر
    با دیدن اون همه هوادار فک کردم بازی تو ایرانه اما خب بعد که یاد بچه های گشت ارشاد افتادم فهمیدم نـــــخیر اون ادما فقط شناسنامشون ایرانی بوده !
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 02:34:07
    186 2 پاسخ به این نظر
    واسه 1 شبم که شده غم و غصه هام از یادم رفت. از تک تکشون ممنونم
  • پیروز شنبه 8 تیر 1392 - 03:26:56
    170 1 پاسخ به این نظر
    صدا سیما خیلی نامردی کرد اگر فوتبال برده بود چنان آهنگ ورزشکاران پیروز باشد میزاشتن از ٥ تا کانال شبکه ١فقط زیرنویس زد با چندتا تصویر المپیک نشون داد خداییش باید ٢ برابر فوتبالیستها پاداش بهشون بدن چون فوتبالیها از عنوان قبلیشون هم نتونستن دفاع کنن ولی تیم والیبال یک جهش باور نکردنی داشت و دنیا رو در عجب برد، تبریک میگم به این شیرها که دل ما رو شد کردن ، مردونه جنگیدن ، مسؤلین باید براشون جبران کنن
  • بینام شنبه 8 تیر 1392 - 02:37:17
    164 1 پاسخ به این نظر
    معجزه در نیمه شب، ذوق مرگ شدیم به خدا ، شیر بچه های ایران دمتون گرم به امید یک برد دیگر یکشنبه شب
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 02:38:55
    164 1 پاسخ به این نظر
    دم هوادارا گـــــــــــــــــرم!!!
  • بهنام شنبه 8 تیر 1392 - 02:27:26
    160 55 پاسخ به این نظر
    روحانی مچکریم
    • حمید شنبه 8 تیر 1392 - 14:08:46
      6 9
      چه ربطی داره آخه من نمیفهمم!!!
    • رادين شنبه 8 تیر 1392 - 18:10:10
      2 1
      واقعيت كه داره. روحاني مچكريم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 02:35:42
    144 1 پاسخ به این نظر
    ایتالیایی ها از تیم ما وحشت داشتن!
  • ایول شنبه 8 تیر 1392 - 02:33:26
    142 18 پاسخ به این نظر
    دست تک تک بچه ها درد نکنه , به مولا عشق کردم.
  • مازیار شنبه 8 تیر 1392 - 03:52:01
    140 1 پاسخ به این نظر
    درود بر شرف ولاسکو، شهروند افتخاری ایران و درود بر افتخار آفرینان ایرانی
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 02:58:09
    139 14 پاسخ به این نظر
    ماشالا ایران زنده باد ولاسکو روحانی مچکریم :)))
  • مازیار شنبه 8 تیر 1392 - 02:51:07
    138 9 پاسخ به این نظر
    عالی بود! بچه ها متشکریم! خیلی لذت بردم مثل اسکار اصغر فرهادی یا المپیک 2012! باز هم ثابت شد که باید خودمونو باور کنیم نه خودباخته باشیم و نه خود شیفته!
    • رضا شنبه 8 تیر 1392 - 16:34:29
      2 6
      اون اسکار مسخره ی فرهادی رو با اینا مقایسه نکنید لطفا
  • ولاسکو شنبه 8 تیر 1392 - 02:29:19
    136 1 پاسخ به این نظر
    همه برای یکی یکی برای همه...ایران
  • حامد شنبه 8 تیر 1392 - 02:49:57
    136 3 پاسخ به این نظر
    بعضی وقت ها یک چیزایی برای آدم از جونش شیرین تر میشه که امشب به واقع بعد از این پیروزی برای اولین بار به این حس رسیدم که وطن آدم هم چیز خوبیه برای فدا کردن جان، تازه اونم اگر از نوع ارانش باشه!! درود بر غیرت تک تک فرزندان دلاور ایرانی و پدران و مادران ایشان و همچنین درود بر خولیو ولاسکو، آقای داورزنی،سیچلو و سایر کادر تیم که همه و همه در این پیروزی ایفای نقش نمودند.
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:46:49
      127 1
      من هم خیلی حس عجیبی داشتم که واسه اولین بار بود تجربه اش کردم، اینقــدر تو زمین قـوی و با اعتماد بنفس بودن که بعد 2 ست ایتالیایی ها واقعا کم اورده بودن ،تو صورت بازیکن های خودمون انگیزه و برد رو میدیدم تو صورت اونا خستگی و باخت،، همون یه بازیکنشون هم نبود 3-0 باخته بودن! از بردشون انگیزه گرفتم واقعا ممنون بچه ها...اگه نصفه شب نبود بازم همه از شادی تو خیابون بودیم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:03:20
    130 0 پاسخ به این نظر
    خولیو ولاسکو
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 02:26:33
    129 3 پاسخ به این نظر
    آقا نظر منو چرا نشون نمیدین؟؟زنده باد ایرانی
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:02:09
    127 28 پاسخ به این نظر
    از روزی که آقای روحانی منتخب شد همین جوری با خودش برکت میاره این بردهای تیم های ملی فوتبال و والیبال هم نمونه هاش
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 02:25:11
    124 520 پاسخ به این نظر
    حالا تا دم مرگشون ما رو تحریم کنند این جوونا جواب تحریمهای ظالمانه را دادند.
    • امین شنبه 8 تیر 1392 - 02:55:59
      495 31
      چه ربطی داره برادر من؟!! تحریم ها که واسه شکست والیبالمون نبوده که حالا اینا جواب بدن!!! واسه تخریب اقتصاد بوده که موفق شدن...
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:04:38
      248 18
      چه ربطی داره؟
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:12:27
      308 20
      چه ربطی داشت خودت فهمیدی چی گفتی فعلا که تحریما که کاغذ پاره بودن و بی کفایتی دولت کمر صنعت و اقتصاد کشور و مردم رو شکونده
    • رضا شنبه 8 تیر 1392 - 06:19:03
      69 13
      خودمونيم واقعا منظورت چي بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ريال
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:21:50
      5 3
      از ماست که بر ماست.... بچه ها متشکریم
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 14:03:57
      14 4
      ربطش مثل روحانی مچکریمه !
  • پیمان شنبه 8 تیر 1392 - 02:43:06
    123 0 پاسخ به این نظر
    ایران....ایران...ایران.....معنای زنده بودن من باتوبودن است
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 02:41:43
    119 0 پاسخ به این نظر
    این است غیرت شیربچه های ایرانی دقت کرده باشین ایران اولین بازی رو 3-0 باخت دومی رو 3-1 باخت سومی 3-2 باخت چهارمی رو 3-2 برد و پنجمی رو 3-1 برد. ایشالله بازی ششم با برد 3-0. واقعا نشون دادن که می تونن. البته الان کار خیلی خیلی سخت تر شد
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:03:32
    115 1 پاسخ به این نظر
    عالی بود، فکر کنم اگه قائمی بود همون یک ست رو هم ایتالیا نمیتونست بگیره! انشاالله بازی بعدی رو هم ببرن خصوصا اینکه آقایون والیبالبست ایتالیایی غرور توی نگاهشون موج میزد!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:23:02
      10 0
      مخصوصا مربي مغرورشون!
    • مهسا شنبه 8 تیر 1392 - 20:37:38
      2 0
      مخصوصا اون مو قشنگه!!!!
  • مهدی شنبه 8 تیر 1392 - 03:32:13
    114 0 پاسخ به این نظر
    ای کاش به شیر بچه های والیبال توجه بیشتری بشه!!! اینا امشب ترکوندن!!!! چو ایران نباشد تن من مباد...
  • سارا شنبه 8 تیر 1392 - 03:46:32
    114 0 پاسخ به این نظر
    دم تماشاگرای ایرانیم گرم انگار بچه ها توآزادی بازی میکردن
  • مهدی جنجال شنبه 8 تیر 1392 - 02:52:57
    105 0 پاسخ به این نظر
    دوسسسسسسسسسسسسسسسسسستون داریم بخدا خداوکیلی بازیکنای ی سری ورزشا باید این بازیکنایی که تمام توانشنو میذارن تو میدون مسابقه یاد بگیرن اینارو باید الگوی خودشون قرار بدن نه فکر این باشن که ی وقت باد نخوره به موهاشون مدل موشون خراب بشه. بازم میگم بچها متشکرییییییییییییییییییییییییییییییییم ولاسکو ایول داری
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:38:29
    100 1 پاسخ به این نظر
    اگر دقت کنید یک نظم خاصی بین این ۵ بازی ایران وجود داشت : بازی اول : باخت – ۰ ست گرفت – ۳ ست داد بازی دوم : باخت – ۱ ست گرفت – ۳ ست داد بازی سوم : باخت – ۲ ست گرفت – ۳ ست داد بازی چهارم : برد – ۳ ست گرفت – ۲ ست داد بازی پنجم : برد – ۳ ست گرفت – ۱ ست داد از هر طرف که به این نتایج نگاه کنیم میتونیم به وضوح پیشرفت رو ببینیم اگر به نتایج دقت کنید میبینید که ایران دقیقا پله به پله بالا اومده
    • مسعود شنبه 8 تیر 1392 - 16:27:40
      6 0
      خیلی جالبه ممنون از دقت نظر ما ولی اگر همین طور پیش بره گمانم در سه چهار مسابقه آینده باید تیم های حریف از قبل از مسابقه بازنده اعلام شوند و بازیکنانفقط محض تفریح چند تا آبشار بزنند
  • ابوالفضل شنبه 8 تیر 1392 - 02:55:02
    97 0 پاسخ به این نظر
    خداییش دمشون گرم گل کشتن
    • یه یارو شنبه 8 تیر 1392 - 13:14:34
      6 1
      منظورت کاشتن بود دیگه. آخه هیجان زده شدی الف رو جا انداختی
  • حسن شنبه 8 تیر 1392 - 03:09:44
    83 2 پاسخ به این نظر
    ایران من ایران من جانم فدایت..............
  • مهدی شنبه 8 تیر 1392 - 03:02:37
    82 1 پاسخ به این نظر
    درود بر شرف تعصب و غیرت مردان والیبال ایران . با پیروزی بر ایتالیا قهرمان 8 دوره لیگ والیبال جهان ، والیبال ایران خود را در بین بزرگان این رشته ورزشی قرار داد . به امید پیروزهای بیشتر برای تیم والبیال مردان ایران و قهرمانی ایران در لیگ والیبال مردان جهان .
  • مسعود شنبه 8 تیر 1392 - 03:28:41
    79 0 پاسخ به این نظر
    باید دست تک تک کسایی که برای سرفرازی و سربلندی ایران عزیزمون تلاش می کنند رو ببوسیم. ایرااااااااااااااااان دوستت داریم.
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:14:49
    78 0 پاسخ به این نظر
    ممنون از این والیبالیستها که شادی مردم رو تکمیلترترتر کردن
  • باربارا شنبه 8 تیر 1392 - 02:41:02
    77 17 پاسخ به این نظر
    هر پیروزی تیم های ایرانی غرورآفرین و باعث خوشحالیه! امیدوارم وزارت ورزش و دولت هم دست از سر پرسپولیس بردارند و بذارند طرفدارهای پرشمار این تیم بزرگ خوشحالیشون کامل بشه!
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 04:01:35
    77 0 پاسخ به این نظر
    دم هر چي واليبالي گرم كه حاصل زحمت چند سالشون را گرفتن
  • مهدی شنبه 8 تیر 1392 - 04:02:09
    77 4 پاسخ به این نظر
    خیلی خوشحالم از خوشحالی همتون. امیدوارم کاری که در والیبال انجام شده به تمام ورزشا تسری پیدا کنه، ورزش پایه جدی گرفته بشه، نوجوانان علاقه مند و امیدوار بشن، مسئولین زیرساخت‌ها رو فراهم کنن، ورزش همگانی برای سلامت مردم از طرف مردم مسئولین نهادهای خصوصی جدی گرفته بشه و موج سلامت و نشاط در جامعه به حرکت در بیاد. من هم وظیفه‌ی خودم رو به عنوان یه دانشجو حرکت در جهت پیشرفت علمی و صنعتی کشورم میدونم، با تمام توانم میجنگم و مطمئنم که خدا با ماست، به امید فردای روشن برای سرزمین کهن ایران.
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:21:12
    76 0 پاسخ به این نظر
    باید به تمام بچه ها هدیه داد مخصوصا به ولاسکو
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:14:32
    73 1 پاسخ به این نظر
    واقعاااا عالییی ....باید ادامه داشته باشه این تلاش و کوشش درووددددددددددددددد بر همه تیممم
  • فرشاد شنبه 8 تیر 1392 - 03:41:06
    71 0 پاسخ به این نظر
    واقعا ممنونیم از تمام بر و بچه های تیم ملی والیبال
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:10:15
    69 1 پاسخ به این نظر
    افرین
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:07:05
    68 0 پاسخ به این نظر
    واقعا عالی خیلی خوشحالم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:45:37
    64 0 پاسخ به این نظر
    چه نظری میشه داشت؟ همه خیلی خیلی خوشحالن این بچه ها لیاقت تقدیر و تشکر دارند دست همشون درد نکنه مبارک هممون باشه حقشونه تک به تک ازشون تشکر کرد
  • آقازاده شنبه 8 تیر 1392 - 03:50:06
    64 1 پاسخ به این نظر
    عالی بود. تبریک به همه ایرانیا
  • مهدی افروزی شنبه 8 تیر 1392 - 09:20:38
    57 0 پاسخ به این نظر
    باید از "خولیو ولاسکو" به خاطر رفتار حرفه ای قبل از بازی و مصاحبه هاش در مورد مردم ایران تشکر کنیم و قدر این مربی رو بدونیم و سال ها ازش استفاده مفید کنیم...هرچی پول میگیره حلال ش.. فقط حسرت دیشب من وقتی بود که تماشاگرهای خانوم رو میدیدم که کنار آقایون تیم رو تشویق میکردن و به بچه ها روحیه میدادن...امیدوارم با آمدن آقای روحانی این کج سلیقگی ها تموم بشه...مادران و همسران خیلی از این بازیکنها حق دارن که در ایران بازی عزیزان شون رو از نزدیک ببینن..مطمئن باشید حضور خانواده ها برای بازیکنها روحیه مضاعف به همراه داره..آقایان مسئول مردم با فرهنگ ایران رو از حقوق طبیعی شون محروم نکنید لطفا.
  • لیلا شنبه 8 تیر 1392 - 09:35:23
    57 5 پاسخ به این نظر
    سلام خیلی خوشحالیم ما تو پارک از رادیو گوش میدادیم وقتی بچه ها امتاز میگرفتن ما داد میزدیم کم کم اطرافیانمون متوجه شدن یه خبرایی هست ازمون میپرسیدن نتیجه چیه ؟میگفتیم به ما پوزخند میزدن رد میشدن فکر میکردن ما سرکارشون گذاشتیم آخرش من بلند شدم داد زدم آره سخته باور کردنش ولی به حضرت زهرا ما از ایتالیا 2 بر 0 جلوییییییییییییییییییییییییم دیگه طاقتمون تموم شد گفتیم پاشیم بریم خونه اینجا هیچکی باورش نمیشه فقط ما 8 نفر مثله دیوانه ها داد میزنیم وقتی به خونه رسیدیم گیم چهارم بود در امتیاز 28 برابر بودن من یه تسبیح صلوات برای حضرت ام البینین نذر کردم وقتی غفور اسپکشو زد ما چنان داد زدیم که خیلی از همسایه هامون بیدار شدن به کوچه ریختن همه به طرف خونه ما اومدن ترسیده بودن خیلی شرمنده همسایه ها شدیم .
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 15:12:12
      5 4
      ذوق مرگ نشی
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 03:37:21
    55 4 پاسخ به این نظر
    باور کنید اگه حالا با تـمام تـیم های مـطـرح دنیا تو همه زمینه های ورزشی مسابقه بزاریم شک ندارم همشون رو می بریــم......آقای روحــانی، اقتصــاد رو اولویت اول می زاشتی خوووووووب ب ب ب ب ب........... ایران 3 ایتالیا در خانه 1
  • حجت شنبه 8 تیر 1392 - 07:03:57
    55 9 پاسخ به این نظر
    سربازان هخامنشی سربازان رم رو شکست دادند به ما میگند ایرانی
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:17:30
    54 4 پاسخ به این نظر
    نمیدونم چرا ملت ایران همش از نا امیدی حرف میزنن مثلا بازی فوتبال همه به مساوی یا برد قطر فکر می کردن والیبالم که می گفتن اونا قوی ترن ولی مثل اینکه خدا امسال در رحمتش رو به سوی این ملت نا شکر و نا امید باز کرده
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:34:25
      4 2
      عزیزم فوتبال ما هیچی نیست اگه پاس گل بازیکن قطر و اشتباه مئدافع کره نبود این فوتبالیستها 1000 سال دیگه هم گل نمی زدند
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 15:07:40
      0 5
      واااایییی عزیزم سوال نداره چون ادمای فهمیده مثه تو نداریم که از قبل همه چیو پیش بینی کنن و واقعا امید به زندگیت تو حرفات به من یه امید دوباره داد. اسکککککککللللللللل .
  • سارا شنبه 8 تیر 1392 - 10:08:40
    53 0 پاسخ به این نظر
    مردم! تو رو خدا دعا کنید که بازی های بعدی هم همینطوری با قدرت باشیم! خداییش حقمونه ، هیچی کم نداریم از بقیه! اینا دارن با کیا رقابت میکنن، بعد فوتبال یه قطر و لبنان رو میبره ، مسئولین کلی پاداش میدن!!!
  • نادر شنبه 8 تیر 1392 - 03:57:08
    48 10 پاسخ به این نظر
    اسپک خوبه ساوانی
  • امیر شنبه 8 تیر 1392 - 10:00:29
    47 3 پاسخ به این نظر
    آفرین به مغز متفکر تیم سعید معروف....یاشاسین میر سعید!!!!
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 11:37:00
    47 10 پاسخ به این نظر
    اون دوستانی که به جمله "روحانی مچکریم" گیر میدن قسمت شد یه سر بیان فیسبوک در جریان قرار بگیرن...
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 13:36:59
      3 0
      شما اون ور دنیایی خبر نداری فیس بوک اینجا تحریمه؟؟؟؟ ما هم که خلاف نمی کنیم.... چه کاریه؟ همینجا دور هم هستیم میگیم دیگه...شما هم تو فیض بوک خوش باشید
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 09:36:19
    45 1 پاسخ به این نظر
    امیدوارم مسئولین محترم یکم از پول بی زبون نفتا که الکی میلیارد میلیارد تو جیب فوتبالیستها میریزن مسیرشا عوض کنن به سمت ورزش هایی که بهتر نتیجه گرفتیم و فوتبال هم مثل والیبال و بسکتبال زیرسازی بشه تا بشه نتیجه گرفت. دست گلشون درد نکنه که که واقعا دل همه ایرانی ها را شاد کردن. هوووررررررراااااااااااااااااااااااااااا
  • پاک باش شنبه 8 تیر 1392 - 04:16:16
    43 0 پاسخ به این نظر
    درود بر غیرت ایرانیتون.آآفرین بر دانش ولاسکو.ممنون از مدیریت داورزنی.شادی حق ایرانیهاست
  • مهناز شنبه 8 تیر 1392 - 10:04:05
    43 1 پاسخ به این نظر
    اين تيم سالهاست كه روش كار شده همين محمد موسوي از رده نوجوانان و سن كم داره بازي مي كنه ونتيجه اش هم ايني ميشه كه ديشب ديديم بردن تيمي كه صاحب واليباله تو كشوري كه مهد واليباله
  • كيانوش شنبه 8 تیر 1392 - 08:55:40
    42 5 پاسخ به این نظر
    حالا كه داريم به سطح اول واليبال جهان نزديك و نزديكتر ميشيم بايد سطح فكر خودمنم بالا ببريم و نترسيمو خانم هارو هم به استاديوم راه بديم باور كنيد هيچ اتفاقي نميافته
  • شادی شنبه 8 تیر 1392 - 07:24:42
    40 1 پاسخ به این نظر
    غیرت ایرانی.دانش عالی ولاسکو.مدیریت داورزنی(دولت و وزارت ورزش و نمیگما)
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:10:11
    40 22 پاسخ به این نظر
    عجب پا قدمی داره به خدا . باور کنید برزیل دوست نداره تو جام جهانی همگروه ما بشه چون اونجا هم برزیل رو میزنیم .
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 11:04:19
      1 6
      این پیروزیها و حماسه ورزشی همه اینها برای برنامه ریزی درست دولت آقای احمدی نژادِ ، امیدواریم که در دروه ریاست آقای روحانی هم ادامه داشته باشه و مشکلات ویکی پس از دیگری حل شود .
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 08:25:16
    37 1 پاسخ به این نظر
    دیشب ایران برد دست زدم بابام از خواب پرید دیگه خوابش نبرد تا صبح! :( ولی دمشون گرم ، صدا و سیما هم تو ست های آخر سنگ تموم گذاشت تو سانسور تماشاگرا! :|
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 09:26:06
    37 0 پاسخ به این نظر
    اون یکی عکسی که موسوی با پا توپ رو بر می گردونه از همه بهتره :)
  • مجتبی شنبه 8 تیر 1392 - 04:54:10
    35 0 پاسخ به این نظر
    بی نظیر بود ولاسکو.بی نظیر بودن بچه ها.ما باید این روندو ادامه بدیم.از مسولین خواهش میکنم که مدیزیت هر رشته ایی که در حال پیشرفت هستش رو حمایت کنن.نه چوب لای چرخش بزارن.
  • رضا شنبه 8 تیر 1392 - 07:06:15
    35 0 پاسخ به این نظر
    فقط این را می توانم بگویم دورود بر این جوانان ایران زمین که با پیروزی در سرزمین ایتالیا دنیا را به شگفتی وا داشتند هیچ کس فکر نمی کرد این جوانان پیروز شوند. حتی مربیان وطنی که می گفتند یک امتیاز از ایتالیا بگیرم کولاک کردیم این کار مربی خوب مان جناب ولاسکو است و پاسخ محکمی به منتقدان خود داد.
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 08:34:49
    35 1 پاسخ به این نظر
    ولاسکو فوق العاده بود.ظریف و معروف عالی بودند.موسوی بی رقیب بود.داوودی دور از انتظار بود.غفور نتیجه رو تعیین کرد.بقیه هم خیلی خوب بودند.خداییش شوکه شدم از بازیشون
  • ایران شنبه 8 تیر 1392 - 09:04:47
    35 0 پاسخ به این نظر
    این برد حاصل برنامه ریزی های دقیق وتلاش افرادی چون یزدانی خرم ، مصطفی کارخانه و مربی بزرگی چون ولاسکوست. وقتی از پایه شروع کنی به ساختن نتیجه اش میشه تیمی که قهرمان جهان رو می بره . کاش نیمی از اون حواله های ماشینی که تقدیم فوتبالیست ها شد ، برای این بچه ها هزینه می شد . زنده باد ایران من
  • حسن شنبه 8 تیر 1392 - 09:24:23
    32 0 پاسخ به این نظر
    بافتخار برد شیرین والیبال به بچه های تیم فوتبال نفری 50 میلیون جایزه بدید!!! این برد معادل برد تیم فوتبال المان تو مونیخه!
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 05:19:43
    31 2 پاسخ به این نظر
    اقا یه سوال. رئیس فدراسیون والیبال کیه؟؟؟؟؟؟؟؟ . . . سرور فدراسیون فوتبال کیه؟؟؟؟؟؟؟، محمد داورزنیه
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 06:55:40
    31 16 پاسخ به این نظر
    روحانی مچکریم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 07:35:08
    31 0 پاسخ به این نظر
    کیف کردم درود بر شرفتان
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 07:44:04
    31 0 پاسخ به این نظر
    ولاسکو تیم حریفو خوب آنالیز کرده بود.دمتون گرم .بعد بازی اشکم درومد.
  • مسعود شنبه 8 تیر 1392 - 10:05:16
    31 0 پاسخ به این نظر
    خیلی عالی بود. دمشون گرم. واقعا گل کاشتند. بچه ها متشکریم. اون ست آخر دیگه نفس من از حساسیت بالا نمیومد. لعنتی تموم هم نمیشد.
  • ایرج شنبه 8 تیر 1392 - 08:42:09
    29 3 پاسخ به این نظر
    نحسی رفت
  • مهدی افروزی شنبه 8 تیر 1392 - 09:15:54
    28 0 پاسخ به این نظر
    سلام ..اول این برد شیرین رو به همه مردم عزیز فقط "مردم مهربان مون" تبریک میگم...دیشب واقعا احساس غرور داشتم از غیرت بچه ها... پسر عموی من "دکتر سیامک افروزی" پزشک تیم هست و میگه حتی فرهاد قائمی با وجود مصدومیت هم دوس داشته با جون و دل واسه تیم بازی کنن..حیف شد به این بازی نرسید..
  • منصوره شنبه 8 تیر 1392 - 10:05:35
    28 0 پاسخ به این نظر
    واقعا غرور آفرین ظاهر شدند
  • آرش شنبه 8 تیر 1392 - 12:30:30
    28 23 پاسخ به این نظر
    روحانی مچکریم.....اتفاقا همش مربوط به روحانیه. روحانی جیگرتو
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 15:23:17
      2 2
      راست میگی دفاع رو تورش حرف نداشت
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 07:44:11
    27 6 پاسخ به این نظر
    ایتالیا میگفتن همین بود! ولاسکو بچه ها روحانی مچکریم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 08:51:15
    27 1 پاسخ به این نظر
    من می خواهم ببینم حالا مسئولین چی کار می کنند! به خدا باید دو سه برابر پاداشی که به فوتبالیستها دادند پاداش بدهند. مسئولین محترم! حالا نوبت شماست... انجام وظیفه کنید.
  • نیما شنبه 8 تیر 1392 - 06:40:18
    26 0 پاسخ به این نظر
    واویلااااااا واویلاااااااااااا ! واویلا واویلااااااااااااااااااااااااااااااااا !
  • mmd شنبه 8 تیر 1392 - 08:29:37
    26 9 پاسخ به این نظر
    اینقدر همه چیز را با سیاست قاطی می‌کنید که آدم حالش داره به هم می‌خوره... بابا بسه دیگه ، چه اصراریه همه چیز را به سیاست ربط بدید... هر چیزی جای خودش خواهشا...
  • محمد شنبه 8 تیر 1392 - 10:06:57
    26 26 پاسخ به این نظر
    به خدا همش قدم خیر روحانی است امید وارم این پیروزی ها چه در عرصه ورزش وچه در عرصه سیاست حالا حالا ادامه داشته باشد من عاشق خوشحالی مردم هستم
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 14:05:34
      5 0
      ببخشید ، روحانی تا الان تو ایران نبود که قدم خیرش الان شامل حال ما شد ؟؟!! ولی در کل . . . روحانی مچکریم :دی
    • محمد شنبه 8 تیر 1392 - 14:11:15
      3 0
      عجب جو گرفته تورو . هه. جوك رو با واقعيت اشتباه گرفتي
  • کورباطن شنبه 8 تیر 1392 - 06:14:43
    23 7 پاسخ به این نظر
    ها ببخشیدا مگه زانوی این دفاع ما مشکل اخلاقی داشتس که اونو سیاهش کردین؟ ما که هرچی به زانوی خودمون نیگا کردیم چیز سانسور شدنی توش نمی بینیم
    • مهدی شنبه 8 تیر 1392 - 11:26:57
      4 1
      زانوبنده دیگه ای بابا
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:39:38
      3 3
      لابد تتو کرده بوده!!!
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 09:21:00
    23 60 پاسخ به این نظر
    ایرانیها در هنگام زدن سرویس صربها در ایران آنها را "هو" میکردند ولی ایتالیائیها در موقع زدن سرویس ایرانیها کاملأ ساکت بودند این یعنی با فرهنگ بودن غربیها ."بنازم به فرهنگ آنها"
    • علی شنبه 8 تیر 1392 - 10:55:10
      3 8
      فرهنگ غربیها رو در سوریه کاملا مشاهده میکنیم.اگه میگویید کار دولتاشونه پس چرا یکی به این کثافت کاری دولتا اعتراض نمیکنه.دیگر بماند حمایت از همجنس بازها و این قبیل کثافت کاری هاشون
    • علیرضا شنبه 8 تیر 1392 - 11:35:46
      7 1
      نه خیر این یه چیز مرسومه فقط 1- ایتالیایی ها تو سالن خیلی نبودن، 2- ایران رو دست کم گرفته بودن، 3-با همه اینا ست چهارم هر کاری تونستن کردن. این هو کردن نیست تمرکز به هم ریختنه، همه جای دنیا هم میکنن این کار رو.
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 11:37:36
      8 1
      هو همه جای دنیا برای دستپاچه کردن حریفه و از اونجایی که اونا قدرت ایران رو دیدن از طرفی به تیم خودشون ایمان داشتند سکوت کردند.
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 09:28:10
    23 2 پاسخ به این نظر
    نشان دادند که هر جا به استعدادها توجه بشه و پارتی بازی کم باشه پیروزی هم هست نه مثل فوتبال که پنجاه ساله ها هم هنوز بازی می کنند.و تازه می خواهند جام جهانی هم بازی کنند
  • سعيد شنبه 8 تیر 1392 - 09:48:02
    23 1 پاسخ به این نظر
    دستشون دردنكنه پاينده ايران
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 09:33:19
    21 0 پاسخ به این نظر
    بچه ها متشکریم ولاسکو متشکریم واقعا گل کاشتن دستشون درد نکنه
  • مهدي شنبه 8 تیر 1392 - 08:21:07
    20 0 پاسخ به این نظر
    واقعا" شگفتي آفريدن.احسن .رو سفيد شديم و خوشحال
  • علي شنبه 8 تیر 1392 - 07:24:29
    19 0 پاسخ به این نظر
    بچه ها متشكريم،عالي بازي كرديد،به خودمون افتخار كرديم.
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 07:47:21
    19 3 پاسخ به این نظر
    روبه رو اماده باش ایراااااااااااان چه کارش میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سجادپرسپولیسی شنبه 8 تیر 1392 - 14:34:22
    19 1 پاسخ به این نظر
    ای درودبرشرف همه تون.یادحرف رونالدوافتادم که میگفت بارسافوتبال اینقدرقشنگ راحت بازی میکنه که کسی ازفوتبال سررشته نداره خیال میکنه یه بازی خیلی راحتی.این خوش غیرتهای ایرانی هم طوری بازی کردن که ایتالیایی که ازقدرتهای جهان مثل یه تیم معمولی بودن.دست مریزاد.درد بلاتون بیفته روسراون بازیکنایی که بی غیرت پرسپولیس,استقلال,مخصوصا سپاهانی که پولهای میلیاردی میگیرن هیچی هم سرشون نمیشه.بخدااون پولا حق این مردهاست
  • سلیمان شنبه 8 تیر 1392 - 04:23:00
    18 1 پاسخ به این نظر
    پیروزی تعصب و غیرت ایرانی خودباوری وفعل خواستن درکنار تلاش برای افراشتن پرچم وغرور ملی وشادی دل یک ملت
  • رضا شنبه 8 تیر 1392 - 10:06:34
    18 0 پاسخ به این نظر
    سلام ايران كشتش
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 08:12:17
    17 0 پاسخ به این نظر
    واقعا عالی دستشون درد نکنه
  • دختر ایران شنبه 8 تیر 1392 - 09:29:02
    17 0 پاسخ به این نظر
    غرور و افتخار ........ بچه ها مچکریم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 08:24:59
    16 1 پاسخ به این نظر
    زنده باد شیر بچه های والیبال گل کاشتن . زنده باد ولاسکو ایرانی
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 08:38:26
    16 0 پاسخ به این نظر
    درود بچه هاي عزيز
  • جواد شنبه 8 تیر 1392 - 08:10:38
    15 0 پاسخ به این نظر
    بچه ها دمتون گرم.گل کاشتید
  • علی خورسندی شنبه 8 تیر 1392 - 16:18:41
    14 0 پاسخ به این نظر
    حالا باید تماشاگران برزیل بیان بگن : برزیل ایرانته
  • سالار شنبه 8 تیر 1392 - 08:53:09
    13 4 پاسخ به این نظر
    مهاجم ایتالیا چه پرشی کرده!!!! واقعا حیرت آوره
  • حسين شنبه 8 تیر 1392 - 09:30:12
    13 9 پاسخ به این نظر
    عالي بود خدا كند مردم هميشه شاد باشند درود بر بازيكنان و مربيان و درود بر شيخ خوش قدم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 09:04:06
    11 32 پاسخ به این نظر
    جالبه کسانی که به دولت انگ خرافاتی بودن می زدند الان سرتاسر نظرات بینندگان روشنفکر و نخبه آنان تشکر از دولتی است که نیامده و اصلا نقشی در تیم نداشته است جالبه که الان از اقتصاد وورزش و سیاست و علم و همه چیز شده تاثیر روانی یک انتخاب 50 درصدی !! اصلا هم مافیای رسانه ای نداریم
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 11:33:40
      10 2
      بابا این یه شوخیه آخه چرا امثال شماها بین مردم نیستید، از شوخی مردم بی خبرید، بعد میرین بالای منبر تفسیر می کنید !!
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 13:00:03
      7 1
      عزیز دل ، این خرافات نیست، این موجی از امید ، نشاط و انرژی هست که یک نفر میتونه در دلهای همه مردان و زنان ایجاد کنه، نمونه هم زیاد داره تاریخ. همبستگی ملی برای موفقیتهای روزافزون. شما هم امیدوار باش
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 13:28:19
      8 0
      متاسفم برات که شادی، امید و لبخند هموطنانت رو نمیتونی ببینی، اونم بعد از مدتها... فکر نمیکنم فهمیدن این مطلب خیلی سخت باشه که این حرفا فقط طنز و لطیفه است برای امید دادن به همدیگه برای تحمل شرایط اسفبار موجود!!!
    • امیر شنبه 8 تیر 1392 - 15:04:58
      6 0
      آقای عقل کل، این قضیه "روحانی متشکریم" و "تشکرهای بی ربط" از روحانی، یه جور طعنه و کنایه است که میخواد با زبان طنز و استفاده از افعال معکوس این پیام رو برسونه که نباید هر چیز با ربط و بی ربطی رو به روحانی ربط داد، بلکه باید انتظارات واقع بینانه از ایشون داشت. لطفا به جای تطهیر دولت سراسر خرافاتی محبوب خود، کمی عمیقتر باشید و به کنه پیام های روشنفکران و نخبگان جامعه بیشتر دقت کنید. پیروز باشید. روحانی متشکریم!
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 16:09:10
    11 0 پاسخ به این نظر
    در یک کلام: ددددددددددددددددممممممممممممممممممتتتتتتتتتتتتتتتتتتووووووووووونننننننننننننننننننننن گگگگگگگگگگگگگگگگگگگرررررررررررمممممممممممممممم!ما ایرانی جماعتیم دیگه!
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 15:33:01
    10 12 پاسخ به این نظر
    افرین بچه ها درووووووووووووووووود بر روحانی
    • عطا شنبه 8 تیر 1392 - 22:52:39
      0 1
      آخه به روحانی چه دایی جان . . پرچم بالاست !!!!!!!
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 16:14:22
    10 0 پاسخ به این نظر
    گریه کردم
  • ناهید شنبه 8 تیر 1392 - 06:10:23
    9 74 پاسخ به این نظر
    اگر مخ سرمربی ایتالیا پاره سنگ برنمی داشت و زابدسف را از اول بازی می گذاشت مطمئنا نمی توانستیم برنده باشیم.
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:31:07
      11 0
      بازیکن خوبی بود... اما شما هر طور دوست داری فکر کن، اصلا راحت تری، فکر کن باختیم!!"""" ها؟ چطوره؟؟
  • ندا شنبه 8 تیر 1392 - 15:11:19
    8 1 پاسخ به این نظر
    واقعا این همه نظر یک نگفت خدایا مچکریم!!!!!!!! بابا خداروشکر!!!!!! لطف خدا بود و غیرت و شایستگی بچه ها که خودشون و استعداد و تواناییشون رو باور کردن و یه افتخار بزرگ به هممون هدیه کردن دست همشون درست
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 06:47:42
    7 79 پاسخ به این نظر
    ایران - ولاسکو مساویست با باختهای سنگین بردهای چهارتا در میون
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 13:03:40
      6 0
      یعنی چیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
    • بی نام یکشنبه 9 تیر 1392 - 18:58:21
      0 0
      دیگه اینجوریام نیست که همش ببازن !! بچه های خودمون خوبن چون از پایه مربیهای خیلی خوبی داشتن. اگه قبلا جلو تیمای بزرگ با ترس بازی میکردن بخاطر این بود که تجربه و اعتماد به نفس نداشتن که خوسبختانه آقای ولاسکو با تجربه خوبی که داره تونسته به بچه ها کمک کنه
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:58:30
    7 1 پاسخ به این نظر
    وقتی می شود این بازی های بسیار غرور افرین را یه طور زنده و بدون سانسور اعصاب خورد کن نگاه کرد خیلی کیف دارد و چیزی که انها سانسور می کردند مردمی بودند که در طول مسابقه بدون وقفه به تشویق ایران قهرمان پرداختند و اگر داشتند بالا و پایین می پریدند و خوشحالی می کردند بسیار طبیعی و غیر از ان نیست و حال انهایی که با تاخیر 7 ثانیه و سانسور نگاه کردند خیلی گرفته شده و اخرین صحنه ای که نشان داده شد یک جوان ایرانی با چند پرچم ایران بود که داشت ان را می بوسید و مثل این بود که تیم ملی فوتبال ما در برزیل از مرحله مقدماتی صعود کرده باشد و این اتفاق بزرگ حتی برای خود بازیکنان جوان ما هم خیلی دلچسب و راضی کننده بود!
  • مرتضی شنبه 8 تیر 1392 - 14:22:41
    7 0 پاسخ به این نظر
    با اون دوست بی غیرتی هستم که نوشته" جو گیرشدن ایران وآوانس ایتالیا "آدرست رو بده برات پیراهن ایتالیا بفرستم.
  • شهرام شنبه 8 تیر 1392 - 10:51:35
    6 0 پاسخ به این نظر
    خدا وکیلی حالا که فوتبالیستهای درپیتمون سالی یک میلیارد درآمد دارن به این والیبالیستها باید ماهی 10 میلیارد بدن....
  • یاسی شنبه 8 تیر 1392 - 12:10:19
    6 0 پاسخ به این نظر
    اگه یک دهم سرمایه گذاری توی فوتبالو تو ورزشای دیگه میکردن همه مثل والیبال میترکوندن....فقط کاش اجازه وروود بانوانو هم به ورزشگاه بدن.آخه تبعیض جنسیتی تا کی؟؟؟؟؟
  • amir شنبه 8 تیر 1392 - 12:23:49
    6 0 پاسخ به این نظر
    میگم بچه ها یه چیزی ! این صدا سیمای خودمون بود داشت بازی رو پخش میکرد آیا؟ ناظر پخش در حال چرت زدن بود آیا؟ ((:
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 13:11:19
    6 0 پاسخ به این نظر
    زایتسف عجب اعجوبه ای بود.دو تا گیم کامل بازی کرد ولی از همه بازیکنا بیشتر امتیاز گرفت.ولی با وجود اون هم تو گیم 4 ایران برد.خیلی با غیرت بودند بچه ها.دم همشوم گرم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 14:30:15
    6 0 پاسخ به این نظر
    یادم میاد یه بار آقای مدنی سرمربی ایران قبل ولاسکو به خبرنگاران گفت ما مسابقاته آسیایی را یک اردوی تدارکاتی خوب میبینیم و کسب تجربه میکنیم حالا با آمدن ولاسکویه برزگ ما نه تنها بالاتر از آسیا شدیم حتی قهرمان اروپا و قهرمان هشت دوره لیگ جهانی رو هم میبریم نقش مربی بزرگ اینجا مشخص میشود ممنون آقای ولاسکو عزیز
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 14:47:42
    6 1 پاسخ به این نظر
    ببخشید پاداش این قهرمان ها چیه ؟/ لابد نیسان وانت آبی رنگ دیگه ؟؟فوتبالیست ها اون وقت چقدر پاداش می گیرن ؟؟؟؟چند تا صفر داره اون عدد؟؟؟ انگشت های پا رو هم حساب کنیم درست می شه شمرد؟؟؟
  • سعید سام شنبه 8 تیر 1392 - 15:23:25
    6 2 پاسخ به این نظر
    گذاشتن یک کامنت که بتونه شکوه و عظمت این شیرهای ایران زمین را توصیف کنه تقریبا محاله
  • احمِد شنبه 8 تیر 1392 - 15:27:46
    6 4 پاسخ به این نظر
    این تیم فرآیند مربی متخصص و متعهد و نیروی انسانی ( برو بچه های تیم ملی ) توانمند و رهبری پذیره ...
  • وحيد شنبه 8 تیر 1392 - 11:26:14
    5 0 پاسخ به این نظر
    من طرفدار روحاني ام بخدا اما از كامنت ها معلومه ما چقدر خرافاتي و سطحي نگر هستيم، اين تيم نتيجه زحمت و برنامه ريزي چندساله بوده از زمانهايي كه كارخانه بود و حاج آقا و بعد داورزني و زحمات ولاسكو و خود بچه ها...با عرض احترام به دولت جديد اين نتيجه ربطي به اين مسائل نداره.
  • بابک شنبه 8 تیر 1392 - 11:35:40
    5 0 پاسخ به این نظر
    همه جی عالی بود جز کارگردان تلویزیون ایران که با تنگ نظری از ست دوم ببعد هرموقع تماشاگرای ایرانی رو نشون میداد حرکت آهسته نشون میداد که خانمای ایرانی مقیم ایتالیا رو نبینیم. انقدر آدم بیشعور باشه نوبره بخدا!
  • حسن روحانی شنبه 8 تیر 1392 - 13:07:47
    5 0 پاسخ به این نظر
    بسم الله الرحمن الرحیم خواهش میکنم و من الله توفیق حسن روحانی
  • سینا شنبه 8 تیر 1392 - 10:19:14
    4 0 پاسخ به این نظر
    به قول دوست عزیزمون که گفتن: چو ایران نباشد تن من مباد ماشالا به غیرت بچه ها،دست مریزاد....
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:25:49
    4 0 پاسخ به این نظر
    سلام خدایش باید همون پاداشی که به فوتبالیستها دادن به این بچه های با شرف ایران هم بدن این رو باید رسانه ها هم پیگیر باشن
  • مهدی شنبه 8 تیر 1392 - 11:15:31
    4 0 پاسخ به این نظر
    خداییش با سیچللو(کمک مربی ایران) خیلی حال کردم اون لحظه ای که داور به نفع ایتالیا گرفت به خاطر ایران با هموطنش درگیر شد
  • yalda شنبه 8 تیر 1392 - 12:24:24
    4 0 پاسخ به این نظر
    خدایا این همه خوشبختی پشت سر ه هم، راستشو بگو چی میخوای از ما:))
  • n t شنبه 8 تیر 1392 - 15:16:27
    4 0 پاسخ به این نظر
    این عکس نشون میده که اگه ورزش ما سیاسی نباشه و براش برنامه ریزی بلند مدت بشه بالاخره مزد زحماتش رو پس از چند سال میگیره و قهرمان اروپارو هم شکست میده.
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 15:19:31
    4 2 پاسخ به این نظر
    از همه جوانان باغیرت تیم والیبال متشکرم یه هواپیمای اختصاصی واقعا حق این بچه هاست
  • saeed یکشنبه 9 تیر 1392 - 00:45:16
    4 0 پاسخ به این نظر
    حالا بازم برین میلیارد میلیارد پول بیت المال رو بریزین تو حلقوم یک سری فوتبالیست چمن لگد کن که نصف شبا باید از این پارتی و اون پارتی جمعشون کرد و واسه بردن قطر و لبنان یک عمر فکر میکنن شاخ غول شکستن!!!
  • میثم یکشنبه 9 تیر 1392 - 01:19:34
    4 4 پاسخ به این نظر
    من به عنوان یک ایرانی اینو میگم: 1-روحانی مچکریم 2-از دولت تدبیر میخواهیم که این والیبالیستا رو از جهت امکانات و مالی کامل حمایت کنند(تا بیشتر از آقای روحانی مچکر باشیم). به شوخی
  • سعيد شنبه 8 تیر 1392 - 11:09:21
    3 0 پاسخ به این نظر
    ماشالا...ولي برد ايران يه طرف...اون 1 2 3 گفتن ايرانياي ورزشگاه هم يه طرف....ماشالا
  • مهدي فلاحتكار شنبه 8 تیر 1392 - 11:15:03
    3 0 پاسخ به این نظر
    آفرين به شما.به اميد خدا بريم رو سكو
  • احسان شنبه 8 تیر 1392 - 11:28:35
    3 0 پاسخ به این نظر
    عالی بود عالی...ای کاش امکانات و آزادی اونارو ما هم داشتیم
  • ابوالفضل شنبه 8 تیر 1392 - 11:36:35
    3 0 پاسخ به این نظر
    با اعتماد به نفس میشه هر قله ای را فتح کرد . توی بازی هم میشد ترس در چهره ایتالیایی ها دید . وقتی دو تیم هم سطح هم باشند این روحیه و اعتماد به نفس میتونه یک تیم رو برنده کنه .
  • مردبارانی شنبه 8 تیر 1392 - 11:42:31
    3 0 پاسخ به این نظر
    سلام جا داره از رئیس فدراسیون اسبق اقای یزدانی خرم تشکر کرد که در زمان او این بازیکنان رشد پیدا کرده و شناخته شدند ،هرچند منکر تلاش های اقای داور زنی هم نیستم -- خدا قوت ایرانی غیرتمند
  • ارشد شنبه 8 تیر 1392 - 11:45:07
    3 0 پاسخ به این نظر
    دست خداااااااااااا
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 11:56:47
    3 0 پاسخ به این نظر
    قدرت نمایی دژاگه با قوچان نژاد!!!!!
  • مرتضی شنبه 8 تیر 1392 - 12:09:49
    3 0 پاسخ به این نظر
    شاهکار فقط همین
  • ن.ا شنبه 8 تیر 1392 - 12:19:08
    3 0 پاسخ به این نظر
    این تیم ایرانه یا علی مدد , این تیم شیرانه یا علی مدد...
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:51:11
    3 0 پاسخ به این نظر
    اقایون و خانوم های معتقد به پاقدم مثل اینکه نظرتون درباره ی روشنفکری داره تغییر می کنه؟؟؟یادمون باشه در دولت احمدی نژاد تو المپیک هفدهم شدیم کیروش رو اوردیم هر جور بود نگهش داشتیم تا بالاخره نتیجه گرفت والیبالمون هم از دو سال پیش و با امدن ولاسکو متحول شد حتی تو بسکتبالم پیشرفت کردیم ولی روند پیشرفت متاسفانه کند شد نه طرفدار احمدی هستم و نه دشمن روحانی ولی باید منصف بود.
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:56:36
    3 0 پاسخ به این نظر
    زنده باد ایران ..احساس غرور و افتخار ..اما دلم گرفت که فوتبالیست ها وقتی قهرمان می شن و یه گل تو 90 دقیقه می زن ما این همه از خود بی خود می شیم تا خود صبح از ضعف کمر و پا به خاطر رقاصی برروی کاپوت ماشین از حال می ریم اما این قهرمان ها .....حیف این همه تلاش... اما زنده باد والیبال اییران
  • کلهری شنبه 8 تیر 1392 - 12:58:02
    3 0 پاسخ به این نظر
    همه چیز خوب جز سانسورهای وحشتناک تلویزیون که پشت این شیرینی برد خودش را نشان نمی دهد. متاسفم که نام این رسانه سلیقه ای ملی است.
  • پیمان شنبه 8 تیر 1392 - 14:21:31
    3 0 پاسخ به این نظر
    اینا چه جوری انقد می پرند؟
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:21:41
    2 0 پاسخ به این نظر
    دمشون گرم ....
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 10:26:01
    2 0 پاسخ به این نظر
    این ینی غیرت و قریحه ی ایرانی:) دمتون گرم پنجه طلایی های ایرانی:)
  • شهروز شنبه 8 تیر 1392 - 10:51:03
    2 2 پاسخ به این نظر
    در دولت احمدی نژاد توی المپیک کشتی درخشید تیم ملی رفت جام جهانی والیبال جهانی شد و الان هم ایتالیا رو برد . الان روحانی رئیس جمهور نیست فقط (رئیس جمهور منتخبه) فعلاً
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 11:23:48
    2 14 پاسخ به این نظر
    احمدی نژاد مچکریم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 11:42:01
    2 0 پاسخ به این نظر
    خدایش جو خوبیه تو کشور این روزا، خدا کنه بازم ادامه داشته باشه.
  • امیر از لنگرود شنبه 8 تیر 1392 - 11:45:02
    2 0 پاسخ به این نظر
    آقا منم تبریک میگم ولی این ایتالیایی چقدر پریده؟؟؟؟ وای وای خدایا شکر شاخ غول رو شکوندیم فردا میریم سراغ خود غوله
  • علیرضا شنبه 8 تیر 1392 - 11:48:53
    2 0 پاسخ به این نظر
    نشاندهنده غیرت و تاصب ایرانی
  • رامین شنبه 8 تیر 1392 - 11:49:13
    2 0 پاسخ به این نظر
    کار نیکو کردن از پر کردن است. آفرین عالی بود.
  • اردلان شنبه 8 تیر 1392 - 12:08:12
    2 0 پاسخ به این نظر
    واقعا از تمام کسانی که برای موفقیت والیبال خالصانه تلاش کردن متشکریم% راجع به عکسم بایدبگم بهترنبود عکس بهتری میذاشید/
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:10:30
    2 0 پاسخ به این نظر
    آفرین به ظریف با دریافت های عالیش عافرین به همشون
    • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 22:39:24
      0 0
      آفرین به همشون
  • امید شنبه 8 تیر 1392 - 12:13:13
    2 0 پاسخ به این نظر
    دست کسانی که برای این تیم زحمت کشیدن دردنکنه و رکن اصلی تیم ولاسکو متشکریم.
  • مصطفی شنبه 8 تیر 1392 - 12:16:30
    2 0 پاسخ به این نظر
    قبل از رفتن به ایتالیا وقتی ولاسکو رو اسم فیاضی و زرینی خط کشید و به جای اونا رحمان داودی رو باد تیم به ایتالیا برد کی فکرشو میکرد که داودی به این خوبی بازی کنه ؟ به این میگن مربی بزرگ. ولاسکو بی نظیره
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:24:55
    2 0 پاسخ به این نظر
    وااااااااقعا عالیه
  • نیما شنبه 8 تیر 1392 - 12:26:39
    2 0 پاسخ به این نظر
    دم همه ی بچه ها گرم... خیلی لذت بخش بود که تا امتیاز آخر بدون واهمه جنگیدند... همه خوب بودند اما دوستان عزیز ... موافقید که معروف الان بهترین پاسور مسابقات هست....
  • محمد حسین شنبه 8 تیر 1392 - 12:30:37
    2 0 پاسخ به این نظر
    خیلی خوشحالم. فقط امیدوارم مثل گذشته در رده های پایین سرمایه گذاری بشه تا این پیروزی ها برای سال های بعد هم ادامه داشته باشه.
  • آرمان شنبه 8 تیر 1392 - 12:31:03
    2 1 پاسخ به این نظر
    خدایی چ ربطی به اون داره بچه ها چند ساله زحمت کشیدن حالا "روحانی مچکریم"!!!!!!!!!! نخیر بچه ها مچکریم دم همتون گرم اجرتون با آقا امام زمان (عج)
    • سینا شنبه 8 تیر 1392 - 19:02:16
      2 1
      نظرت نشون میده کسایی که به سایتای اجتماعی متصل نیستن کم کم فقط باید با خودشون کل کل کنن که چرا این اینو گفت چرا اون اونو گفت
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:32:30
    2 0 پاسخ به این نظر
    اون پولی که تو فوتبال میدن باید بدن به بچهای والیبال
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 12:36:57
    2 0 پاسخ به این نظر
    دستون درد نکه خیلی مردین
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 13:05:00
    2 0 پاسخ به این نظر
    بی نظیر و غرور افرین
  • محمد شنبه 8 تیر 1392 - 13:39:46
    2 4 پاسخ به این نظر
    روحانی در تبلیغات انتخابات گفت ایران باید کشوری باشد که همه مردمش در همه جای دنیا به ایرانی بودنشان افتخار کنند و همین افکار باعث ایجاد تغییر در روحیه ملی مردم شد
    • بنده خدا شنبه 8 تیر 1392 - 22:45:34
      2 0
      اقای محترم ایران با آوردن ولاسکو 3 ساله برای این برد برنامه ریزی کرده.چه ربطی به آقای روحانی داره؟
  • پلاسکو-سعدی شنبه 8 تیر 1392 - 13:47:57
    2 0 پاسخ به این نظر
    واقعا خیلی سختی کشیده بودم حقم بود
  • ebi شنبه 8 تیر 1392 - 14:03:56
    2 1 پاسخ به این نظر
    پرش بلند بازیکن ایتالیایی رو نشون میده و آمادگی جسمانی اونرو
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 15:14:38
    2 1 پاسخ به این نظر
    عالی عالییییییی
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 17:35:36
    2 0 پاسخ به این نظر
    بازی بعد نوبت برد 3-0 ماست!
  • مهسا شنبه 8 تیر 1392 - 18:18:18
    2 0 پاسخ به این نظر
    ايول!!!دستتون درد نكنه كه بازم دل مردم ايرانو شاد كردين!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ماشالا ايران...
  • عارف شنبه 8 تیر 1392 - 23:50:33
    2 0 پاسخ به این نظر
    نظری ندارم
  • نادر شنبه 8 تیر 1392 - 10:58:11
    1 0 پاسخ به این نظر
    با سلام بيانگر اين مطلب است كه ميبايست با برنامه ريزي و درايت به افقهاي بهتر فكر كرد مديريت عالي در واليبال و اعتماد به مربي و عدم بازيكن سالاري باعث شد تا به اين رده برسيم كه ايتاليا به فكر بازي بعد باشد و بداند واليبال ايران داراي مديريتي بسيار بالاست به اميد موفقيت در تمامي رده هاي ورزشي و البته در تمام مسائل كشور. ممنون
  • مرتضی شنبه 8 تیر 1392 - 10:59:03
    1 0 پاسخ به این نظر
    کاش جام جهانی فوتبال رو الان شروع میکردن. فک کنم قهرمان میشدیما:)
  • قادری شنبه 8 تیر 1392 - 11:00:07
    1 0 پاسخ به این نظر
    به همه تبریک میگم،امیدوارم وقتی برگشتن مسئولین هم اونارو به اندازه کار بزرگشون شاد کنن.
  • علی یوسفی جهان ابادی شنبه 8 تیر 1392 - 11:12:14
    1 2 پاسخ به این نظر
    حیف که ندیدم بازی رو....وقتی شنیدم کلی خوشحال شدم . بچه ها خسته نباشید.........................
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:13:53
    1 0 پاسخ به این نظر
    مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.......ولی ای کاش قدر این افراد و پیروزیهایشان دانسته شود.بامید پیروزیهای بعدی.
  • امیر از بندر شنبه 8 تیر 1392 - 12:25:40
    1 0 پاسخ به این نظر
    درود بر باغیرت مردان ایرانی که در خاک ایتالیا این کشور را شکست دادند . . . . . . . . روحانی مچکریم
  • کوروش شنبه 8 تیر 1392 - 12:26:26
    1 0 پاسخ به این نظر
    فقط عالی
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:31:09
    1 0 پاسخ به این نظر
    واقعا دست مریزاد.منکه دیگه دست به دامن خدا شده بودم که جان من تمومش کن من میخوام بخوابم........دم خدا گرم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:32:43
    1 1 پاسخ به این نظر
    داره نظرم درباره ی اقای عباسی وزیر ورزش عوض می شه حالا می بینم که هم تو المپیک خوب نتیجه گرفتیم هم رفتیم جام جهانی هم والیبالمون دو سال که داره می ترکونه.شنیدم روحانیم شاید نگهش داره.
  • فرزاد شنبه 8 تیر 1392 - 12:41:00
    1 1 پاسخ به این نظر
    واقعا عالی بودن , این تیم لیاقتش کمتر از تیم ملی فوتبال که نیست حتی بیشتر هم هست ♥♥♥
  • رویا شنبه 8 تیر 1392 - 12:47:15
    1 0 پاسخ به این نظر
    ایتالیایی رو بردیم که یه سرو گردن از ما بالاتر بود
  • محسن شنبه 8 تیر 1392 - 13:02:01
    1 0 پاسخ به این نظر
    فقط ایران 2012-2013 بهترین سال های ورزش در ایران
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 13:02:19
    1 0 پاسخ به این نظر
    متشكريم
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 13:13:19
    1 0 پاسخ به این نظر
    خوشحالی امروز و به فکر فرداها بودن. تکرار این حماسه ها و نهادینه کردنشان.
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 13:13:49
    1 0 پاسخ به این نظر
    ارتفاشو از زمین ببیند این یارو خیلی خوب بود خدارو شکر بردیم
  • رضا شنبه 8 تیر 1392 - 13:19:42
    1 4 پاسخ به این نظر
    ایتالیای کوبنده
  • محمد شنبه 8 تیر 1392 - 13:32:06
    1 1 پاسخ به این نظر
    غرش شیرهای پارسی در ایتالیا...نمایش خوبی بود به جهانی شدن و جهانی ماندن باور باید کرد.
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 13:49:56
    1 0 پاسخ به این نظر
    درود و آفرین بر غیرت ایرانی .چه بازیکن وچه تماشاچی ها .
  • حسین شنبه 8 تیر 1392 - 14:45:37
    1 1 پاسخ به این نظر
    ایولااااااااااااااااااااااااا شیر بچه های ایرااااااااان سرافراز
  • سیاوش شنبه 8 تیر 1392 - 14:54:45
    1 0 پاسخ به این نظر
    درود بر شیر مردان ایرانی.فدراسیون والیبال در این چند سال نشان داد یه چیزی به اسم برنامه ریزی وعمل کردن به آن وجود دارد.پپپپپپپپپپپپپپپپاینده باد ایران
  • آرش شنبه 8 تیر 1392 - 15:38:09
    1 16 پاسخ به این نظر
    مرسی اسپک ایتالیانو.
  • رضا شنبه 8 تیر 1392 - 16:33:49
    1 0 پاسخ به این نظر
    فکرکنم مسئولان روزنامه های ورزشی دیشب بازی والیبالیستهارو ندیدند که حتی نتیجه بازی رو هم نزدند
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 16:58:42
    1 0 پاسخ به این نظر
    باید عکس اسپک ایران رو میذاشتی!!!! اینی که گذاشتی هرکی ندونه فکر میکنه ایتالیا برده!!! در مورد این عکس میشه گفت دمش گرم، چقدر بالاتر از دست مدافع زده ضربش رو .... لا اقل از سایت فدراسیون جهانی والیبال ور میداشتی عکستو آقای خبرنگار !! اونا ایرانی ترن انگار!!
  • م ! شنبه 8 تیر 1392 - 17:54:29
    1 0 پاسخ به این نظر
    والا این عکس که بیشتر تبلیغ هوندارو به چشم میاره تا شوق ی اغرور پیروزی و هرچیزه دیگه..! بهتر بود اونجا که بازیکن ما با دستو چا نذاشت توپ بیوفته رو رو انتخاب میکردین..! در هر صورت هم تبریک و خسته نباشید میگم به این گل پسرا و مردم کشورم.. و هم تشکر میکنم از صداسیما که سانسوراشو کمی کم کرده بود...کلی شاخ در اوردیم تو طول بازی..!
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 17:56:47
    1 0 پاسخ به این نظر
    فکرشو بکن به ایتالیایی ها بگیم تلویزیون دولتی ایران تصویر تماشاگران ایرانی رو سانسور میکنه واکنش اونا چیه؟ فکرنمیکنم باورکنند
  • اسماعیل شنبه 8 تیر 1392 - 20:16:21
    1 1 پاسخ به این نظر
    دم روحانی واقعا کلید و حلال تمام مشکلات است
  • محمد شنبه 8 تیر 1392 - 20:44:19
    1 0 پاسخ به این نظر
    من حداقل فهمیدم خیلی ورزش سختیه. توپی که داره میزنه 4 متر از زمین ارتفاعشه.....
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 21:15:10
    1 0 پاسخ به این نظر
    تا بحال اینقدر به ایرانی بودن خو نبالیده بودم.از تمامی بچه ها وسرمربی متشکرم. به امید فردایی بهتر برای ایران عزیز
  • جوجو شنبه 8 تیر 1392 - 10:37:22
    0 0 پاسخ به این نظر
    حریف می طلبیم
  • شهروز شنبه 8 تیر 1392 - 10:50:53
    0 2 پاسخ به این نظر
    در دولت احمدی نژاد توی المپیک کشتی درخشید تیم ملی رفت جام جهانی والیبال جهانی شد و الان هم ایتالیا رو برد . الان روحانی رئیس جمهور نیست فقط (رئیس جمهور منتخبه) فعلاً
  • علی شنبه 8 تیر 1392 - 11:29:02
    0 0 پاسخ به این نظر
    جوابی واسشون نیست
  • abbas شنبه 8 تیر 1392 - 12:15:10
    0 0 پاسخ به این نظر
    فوق العادست
  • بی نام شنبه 8 تیر 1392 - 12:19:01
    0 0 پاسخ به این نظر
    زنده باد تیم ملی والیبال...زنده باد ایــــــــــــران....مرسی بچه ها
  • محبوبه شنبه 8 تیر 1392 - 12:20:41
    0 0 پاسخ به این نظر
    واقعا دیشب بچه ها شاهکار کردن خیلی باغیرت بازی کردن . ایتالیا 8 دوره قهرمان لیگ جهانی شده بود شکست دادنشون اونم 1-3 خیلی غرورانگیز بود . مرسی بچه ها ، مرسی ولاسکو
  • reza شنبه 8 تیر 1392 - 12:31:17
    0 0 پاسخ به این نظر
    عالی بود توجه داشته باشین تیم ایتالیا رو در زمین خودش 3-1 بردیم واقعا کار بزرگیه ولی چرا تو رسانه ها اونقدر که باید بهش توجه نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه فوتبال این عربا رو ببریم کلی کارشناس میان... 600 تا برنامه میگذارن قبلش...بعدش...ولی این بچه های زحمتکش رو با این کار بزرگی که کردن تحویل نمی گیرن.باید هیکلشون رو طلا گرفت زد بالای باشگاه پرسپولیس و استقلال و ذوب آهن
  • امیر شنبه 8 تیر 1392 - 13:12:58
    0 0 پاسخ به این نظر
    خدا کنه همیشه با برنامه ریزی درست تو اوج باشیم .اتفاقاً اصلاً ربطی به شخصیت ها نداره باید درست بکاری تا بتونی برداشت کنی .و این برد ها نشون میده که تزریق پول همراه با مدیریت بهتر از قبل در ورزش موثر بوده.
  • علی جوادی شنبه 8 تیر 1392 - 13:14:30
    0 0 پاسخ به این نظر
    ای بزرگ موندنی ای طلایه دار روز ای همیشه قهرمان از گذشته تا هنوز ایران من فقط ایران
  • میثم شنبه 8 تیر 1392 - 15:10:23
    0 0 پاسخ به این نظر
    حرف نداشت ، غرور ، شادی ، ایول ، ولاسکو ، بجه ها ، دمتون گرم
  • پوریا یکشنبه 9 تیر 1392 - 00:00:59
    0 0 پاسخ به این نظر
    مرد عنکبوتی اینقدر نمی تونست بپره بالا که این یارو ایتالیائیه پریده بالا :)
  • بی نام چهارشنبه 12 تیر 1392 - 13:21:41
    0 0 پاسخ به این نظر
    پرش بازيكن ايتاليا بيشتر است. هرچند معروف درجا پريده اما باز هم تفاوت بسياري به چشم مي خورد
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.