سه شنبه 25 مهر 1396
یکشنبه 9 تیر 1392 - 11:06:16 چاپ

پل صدر ریزش نکرده،‌اما یکی از جک ها منحرف شده است

جامعه > حوادث - ایلنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر ریزش پل صدر را شایعه‌ای بیش ندانست.

یکی از جک‌های پل صدر در محدوده نوبنیاد منحرف شده است و این مساله موجب شده تا ترافیک سنگینی در این محدوده ایجاد شود.

سیدجلال ملکی در این ارتباط با تاکید بر اینکه هیچ ریزشی در این پل صورت نگرفته است و خبرهای مربوط به ریزش آن شایعه‌ای بیش نیست، گفت: دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شده است و مسئولین پل صدر اعلام کرده‌اند که هیچ حادثه جانی رخ نداده است.

وی تاکید کرد: ریزش پل صدر شایعه است و بسته شدن مسیر صدر تنها برای تامین امنیت بیشتر محدوده است.

 

خبرگزاری نسیم هم نوشت: انحراف یکی از جک‌های پل صدر در محدوده نوبنیاد موجب ترافیک سنگین در این منطقه شده است. مسئولان شهری اعلام کردند که این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته و پل صدر نیز ریزش نکرده است. پیشتر برخی اخبار از ریزش پل صدر حکایت می‌کرد.

۴۷۴۷

کلید واژه‌ها : آتش‌نشانی - شهرداری تهران -
58 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 11:17:20
    پاسخ
    164 10

    آقا جان جک منحرف نشده است . بلکه نئوپرن زیر پل در اثر بار وارده له شده است . که اونهم احتمالا بخاطر عدم کیفیت نئوپرن ها بوده است . نئوپرن ؛ لاستیک های زیر پل

    • بی نام
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 11:58:34
      138 4

      همانطور که گفتم نئوپرن زیر پل در اثر بار وارده له شده است . من خودم همانجا کار می کنم .

    • بی نام
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 12:03:02
      102 8

      اون هم حتما چینی بوده

    • سامان
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 17:22:20
      7 3

      این بنده خدا جک هرچی داد زد زاپاسو بیارین کسی گوش نکرد آخرش ترکید و زیرش له شد. :)

    • سام
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 17:24:01
      8 3

      این جک از همون بچگیش پسر بدی بود.آخرش میدونستم به انحراف کشیده میشه و کارای خاک بر سری میکنه.

  • نقی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 11:26:46
    پاسخ
    16 66

    رخته ولی خب حالا که می گین مشاهداتم رو پاک می کنم

  • بی نام
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 11:40:18
    پاسخ
    186 65

    چقدر این چند وقته در شهرداری کیفیت فدای سرعت شد؟ فقز به خاطر اینکه قبل از انتخابات پروژه ها افتتاح شوند حال آقای شهردار شما پاسخگو هستید؟

    • پور شریعتی
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 13:05:12
      61 9

      خوب راست میگه دیگه ، چرا بهش منفی میدید ؟ این یک حقیقت است . حالا یا بخاطر انتخابات بوده یا نبوده . که من میگم بخاطر انتخابات نبوده و قصدشون فقط رکورد زنی بوده . چون هنوز هم ادامه داره .....

  • علي
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 11:53:31
    پاسخ
    76 6

    بنده محل زندگيم همانجاست . براي امنيت بيشتر اطراف ميدان نوبنياد بسته شده اما ريزشي در كار نيست ضمن اينكه ترافيك اطراف وحشتناك است

  • مهندس سیاه کلا
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 12:04:38
    پاسخ
    67 5

    تقاطع صدر و پاسداران بخاطر شیب عرضی (دور) فشار زیادی به نئوپرن وارد شده است که باعث شده نئوپرن کاملا له شود و کل عرشه حدود یک متر به سمت پل پاسداران جابجا شود . ولی عرشه تا این ساعت پایین نیامده و فعلا سر جاش مونده . راه بسته شده و مشغول ترمیم هستند .

    • مهندس حسینی
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:29:01
      23 1

      آقای سیاه کلا شما بعنوان مشاور امین پروژه اگه از همون ابتدا و موقع خرید نئوپرن ها بله قربان گویی نمی کردین امروز این وضعیت بوجود نمی اومد.

    • مهندس سیاه کلا
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 15:58:40
      5 9

      جناب مهندس حسینی شما در جریان هستید ، قسمت اعظم مطالبات شرکت ما هنوز از طرف شهرداری پرداخت نشده .

  • بی نام
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 12:34:16
    پاسخ
    18 52

    شایعه ای بیش نیست

    • بابک
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:54:48
      35 2

      بله.آقای احمدی نژاد هم یه زمانی میگفت تحریمها کاغذ پاره ای بیش نیستند.

  • پروژه ای با 120 روز تاخیر !
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 13:03:24
    پاسخ
    43 8

    اگه یه مشت نئون و ... بوده؛ چرا ترسیدید وقتی دیدید ملت دارند با موبایل هاشون عکس و فیلم می گیرند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • یه مطلع
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:40:45
      12 9

      یه جور میگی پروژه ای با 120 روز تاخیر انگار تمام پروژه های مملکت تو زمان اصلی تمامه.تاخیرات این پروژه عمدتا برای تاخیر در ورود دستگاههای گنتری بود.بعدش هم اگه جلوگیری میشه از عکس برداری برای جلوگیری از شایعات و بزرگنماییه.کما اینکه خیلی ها بودن و عکاسی هم کردن.من اونجا بودم.لطف کنین همه چیز رو یک طرفه در نظر نگیرین.انصاف هم چیز خوبیه......

    • رضا
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:12:27
      15 1

      آقای مطلع الان مشکل شما عدم عکسبرداری توسط مردمه؟ برادر من خب کارتو درست انجام بده سوتی نده که ملت نیان ازت عکس بگیرن. شما یادت رفته وقتی جرثقیلتون نزدیک شریعتی سقوط کرد و زد یکنفرو کشت هم با ملت چطور برخورد کردین؟ اصلن من نمیفهمم اچ اس ای شما وظیفه ش چیه؟ جمع کردن دوربین از دست مردم موقع حادثه؟...برادر من مشکل تاخیر پروژه نیست، میدونی مشکل چیه؟ مشکل کار نابلدی و کار بزن و در رو انجام دادن و تقصیر این و اون انداختنه. از اول درست کار کن

  • رشت
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 13:42:47
    پاسخ
    33 3

    از پل های تازه احداث و تخریب شده رشت-گیلان چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بی نام
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 13:49:31
      14 13

      رشت- گیلان؟ رشت به کجا؟رشت کخه خوددش تو گیلانه؟

  • h
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 13:47:05
    پاسخ
    56 2

    اقا جک از اول منحرف بود اصلن پسر خوبی نبود من نمی دونم چرا از ایشون استفاده کردن

    • غ
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:19:53
      14 1

      آقا این جکه چون بچه ایتالیا بوده ازش استفاده کردن! حیف که بدون گزینش جذبش کردن :دی

    • علیرضا
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:47:55
      16 1

      خیلی با نظرت حال کردم داداش .

    • امیر
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 15:03:14
      5 2

      :))))))))) باز هم بخندیم بخندیم بخندیم !

  • علی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 13:59:24
    پاسخ
    12 40

    الحمدالله خطر جانی نداشت .ودر پروژه های این چنین باعظمتی این اتفاقات طبیعی است.

    • خانقلی
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:13:51
      23 2

      تو راست میگی!!! نه بابا منتظر بودی پروژه با عظمت چندتا کشته داشته باشه؟!!!

  • یک مطلع
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:07:47
    پاسخ
    44 3

    نئوپرن های پروژه از یک شرکت ایتالیایی خریداری شده اند. متاسفانه خریداران به صرف اروپایی بودن آنرا می خرند در حالیکه تولیدات ایتالیا و اسپانیا درجه دو و 3 اروپا هستند که فقط اسم اروپایی دارند. تجهیزات پل ساز اصلی(گنتری های قرمز و زرد) از چین با درجه یک تهیه شدند که همه میبینید خوب کار می کنند و علت هم اینست که با نگاه مهندسی و انجام تست از شرکتهای معتبر چینی تهیه شدند ولی متاسفانه در مورد نئوپرن ها مثل مردم کوچه و بازار صرفا به اسم ایتالیا توجه شد.

    • سامان
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 17:26:37
      4 2

      فکر کنم چون ایتالیا به ما باخته جک بی تربیت منحرف به ما داده

    • علی پروین
      چهارشنبه 12 تیر 1392 - 14:57:01
      1 2

      بابا رومون نمیشه به این چشم آبی ها بگیم باید تست بشه و بحث فنی داریم. حتما خوب بوده ولی الان تو کل صدر این لاستیکا مثل توپ چل تیکه دارن میپوکند. شاید به افتتاحیه هم نرسند

  • کمالی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:15:21
    پاسخ
    15 0

    من مسوول خرید نبودم! اگه دست من بود از پشت شهرداری ازین نئوپرن ها میخریدم با کیفیت و مفت مفت!

    • اهالی قیطریه
      دوشنبه 10 تیر 1392 - 11:19:53
      1 0

      ببخشیدها این کمالی کیه؟یعنی چی پشت شهرداری؟مثلا میخوایم یه عمری از این پل استفاده کنیم.

  • فرزاد
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 14:17:09
    پاسخ
    26 0

    آقا این اچ اس ای تو این پروژه چیکاره ست پس؟

  • زندی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 15:13:31
    پاسخ
    17 0

    آقا امروز قرمه سبزی حال داد؟!

    • بی نام
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 15:48:13
      10 0

      باز جای شکرش باقیه که شنیسل نبود !

    • احمد
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:10:55
      12 2

      آقا چرا با قورمه سبزی دیگه ماست نمی دین؟ حقوقا رو چرا کم دادین؟ ایییییییییییییییییییییییی

  • بی نام
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 15:35:03
    پاسخ
    9 3

    توی این پروژه تماما از مصالح چینی استفاده شده است و با توجه به عجله ای که شهردار محترم و به تبع اون پیمانکار محترم در تموم کردن پروژه قبل از انتخابات داشتن باید منتظر این جور اتفاقات باشیم . حالا الان که یه نئوپرن له شده ولی خدا کنه اتفاقات بدتر نیفته

    • بیتا
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 18:56:44
      4 3

      تازه کلی مهندس و کارگر چینی هم تو این پروژه کار میکنند من صبح ها که رد میشم میبینمشون ! امروز هم دیدیم که بالای جرثقیل ها پرچم ایران رو زدند با خودم گفتم چرا پرچم کشور دوست و برادر چین رو نذاشتن ‍!

  • حسینی ها
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:12:58
    پاسخ
    5 2

    بابا مهندس . . . هم که نیست ..... چیکار کنیم خب!

  • اکبری
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:21:30
    پاسخ
    9 0

    آقایون مینایی و بقیه جوابگو باشین لطفن

  • مصطفی . ن
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:24:05
    پاسخ
    5 4

    حالا گیریم که یه نئوپرنی له شده. من خسته و تنها ساعت 12 داشتم میومدم سرکار که با این صحنه مواجه شدم . تازه نزدیک بود یه موتوری از پشت بهم بزنه و تصادف بشه. باور کن!!!!

  • ناصری
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:29:22
    پاسخ
    9 3

    ولی انصافاً روی عرشه خیلی حال داد. جای شما خالی بود. به امیدحادثه ی دیگه و عرشه ی دیگه.

  • طباطبایی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:29:33
    پاسخ
    6 2

    خوبه باز تو گنتری غربی نبود. حاجی یه نیگا به ما کن

  • ابو فلفل
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:32:17
    پاسخ
    7 0

    چیزی که من بخرم از این بهتر نمیشه (نئو پرن)

  • هادی . چ
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:36:29
    پاسخ
    6 2

    کاشکی می شد عکس گرفت!!! نداشتن که !!!! ای بابا!!

  • گنتری غربی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:39:25
    پاسخ
    3 5

    بابا گنتری غربی!!!! بابا کار درست!!!! بابا این کاره!!! بابا همه ی اونایی که جلوی مشکلات مث کوه واستادن !!! آره !!!! اینه!!!! تفاوت غرب و شرق رو دیدید؟؟؟

    • بی نام
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 17:13:32
      2 6

      وقتی پاشا تحویل داد میفهمین تفاوتشو. عزیزم با ایشالا ماشاله و صلوات که نمیشه کار جلو برد اینم حادثه بود پیش میاد

    • بی نام
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 17:50:31
      5 2

      نه شرقی خوبه نه غربی لعنت به هردوتاشون!

  • خانعلی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:40:55
    پاسخ
    4 2

    کارگر نمیخواید ؟؟؟؟ من خودم کارگرتم!!! راستی پول میز رو بذار من خودم حساب می کنم!!!!

  • روحانی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:41:42
    پاسخ
    4 2

    اون فرسینه بدبخت راس میگفت

  • بی نام
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:47:36
    پاسخ
    6 3

    پرسنل محترم شرکت نبی اکرم همه اینجان !! اقا نیرو نمیخواین !

  • ح.ا
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:49:42
    پاسخ
    10 1

    حیف اون املتی که صبحونه خوردین

    • ج.م
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 17:04:34
      4 1

      یه دونه باشی خیلی خندیدم

    • آقای فرهانی
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 17:19:31
      5 1

      می دونستم اینجوری پل می سازین ، بخاطر همین رو میز فلفل نگذاشتم . چند روز دیگه ماه رمضون بشه و با شکم خالی چجوری پل می خواهید بسازید .

  • بهروز
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 16:55:00
    پاسخ
    9 6

    قالی باف جون من یاواااش! بابا جنبه داشته باش. نزن همه چیزو خراب کن!

  • مشاور
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 18:30:19
    پاسخ
    4 1

    اقای مهندس طباطبایی یادمون نرفته کرین گنتری غرب افتاد پایین حداقل توی گنتری شرق همه کارها مهندسان کارگرهای ایرنی انجام میدن نه چینیهها

  • بندلی
    یکشنبه 9 تیر 1392 - 20:02:12
    پاسخ
    6 6

    برای ما که روی عرشه کار می کنیم دعا کنید .

    • بی نام
      یکشنبه 9 تیر 1392 - 22:18:02
      1 3

      دعا ميكنيم كه دست از سر ما بردارين. كار هر كس نيست...

  • دکتر حسینی
    دوشنبه 10 تیر 1392 - 07:43:07
    پاسخ
    10 0

    آقای خواجه سعیدی، وقتی تو فرق نئوپرن و تیوپ رو نمی دونی باید هم انتظار داشت همچین اتفاقی بیفته.

  • تهرانی
    سه شنبه 11 تیر 1392 - 20:40:41
    پاسخ
    2 1

    خیلی بی انصافیه که خدمات گذشته کتر قالیباف رو به خاطر یک اتفاق کوچیک که معلوم نیست واسه چی بوده رو نادیده بگیریم.واقعا متاسفم.ازشون ممنونیم و از خدا عزت روزافزون رو براشون میطلبیم.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x