مهر نوشت: رئیس رسانه ملی امروز درباره مسایل حاشیه‌ای پیش آمده درباره پخش بازی والیبال ایران و ایتالیا توضیح داد و گفت: با توجه به گرمای هوا مشکل پخش بازی با کوبا بیشتر خواهد بود.

عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی امروز سه‌شنبه 11 تیر ماه با حضور در همایش "ارتقای کیفیت، آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی" بخش مهمی از صحبت‌هایش را به مسایل پیش آمده در زمان پخش بازی والیبال ایران و ایتالیا اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه والیبال ایران پیش از این سابقه چنین حضوری را نداشته است، گفت: همین عدم حضور در بازی‌های اروپایی باعث شد ما هم با نحوه پخش این مسابقات کمتر آشنایی داشته باشیم. به هر حال تماشاچیان با فرهنگ ها و پوشش‌های مختلف در سالن حضور داشتند که این وضعیت به دلیل گرمای هوا، در سالن مسابقات در کوبا وخیم‌تر هم می‌شود. به هر حال ما تصمیم گرفتیم با همکاران فرهنگی خود در کوبا وارد مذاکره شویم تا بتوانیم لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال ایران و کوبا کنیم تا دیگر متوجه این شرایط نباشیم.

رئیس رسانه ملی افزود: نحوه حضور تماشاچیان والیبال با فوتبال تفاوت دارد. در بازی والیبال فاصله تماشاچیان با زمین بازی کم است و به همین دلیل دوربین‌ها تصاویر بیشتری از تماشاچیان را نشان می‌دهند.

پاسخی به انتقادهای علی مطهری
ضرغامی درباره اعتراض تند علی مطهری نماینده مجلس به این اتفاق هم توضیح داد:‌ علی مطهری با اینکه از طرفداران فوتبال است و از ما گله دارد که چرا بازی‌ها را بیشتر از این پخش نمی‌کنیم، گویا همانقدر هم بازی‌های والیبال را دنبال می‌کند. اعتراض وی به طور تلفنی هم از سوی ایشان به من منتقل شد که به همین دلیل از او دعوت کردم که در دفتر من فیلم مسابقات را با دور بسیار کند بررسی کنیم. در تصاویر اسلوموشن مشاهده شد که خانمی با لباس آستین کوتاه در میان جمعیت وجود دارد که این تصویر پس از نمایش عادی با دور عادی اصلا مشاهده نمی‌شد و من به آقای مطهری گفتم که شما واقعا چگونه این خانم را دیدید.

این مدیر رسانه‌ای اضافه کرد: البته حجت‌الاسلام اژه‌ای هم در این‌باره با من صحبت کردند و جالب اینجا بود که ایشان زمان پخش بازی اصلا متوجه این صحنه‌ها نشده بود.

ضرغامی درباره روند کنترل بازی‌های ورزشی توضیح داد:‌ اتاق پخش با هفت ثانیه تاخیر تصاویر را پخش می‌کند و حداقل 3 نفر صحنه‌ها را نظارت می‌کنند. من برای نحوه پخش بازی دوم ایتالیا و ایران از اتاق پخش تشکر کردم و گفتم کار شما از پخش مناظره‌های انتخاباتی سخت‌تر بود.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: درباره پخش تصویر جنجال‌برانگیز یک خانم در جریان مسابقه فوتبال اسپانیا و ایتالیا از تلویزیون که حاشیه هایی به همراه داشت مساله این بود که تصویر این خانم که همسر یکی از بازیکنان بود چندین بار نمایش داده شده بود که ما این صحنه ها را حذف کردیم ولی در یک صحنه تصویربردار خارجی با سرعت این خانم را نشان داد که نتوانستیم برای حذف آن کاری انجام دهیم.

نباید با پخش نکردن بازی ها مردم را به سمت ماهواره سوق داد
وی ادامه داد: در این جور مواقع دیگر نمی‌توان کاری انجام داد و تنها راهش این است که ما بازی را اصلا نشان ندهیم. البته از لحاظ شرعی ما نباید این صحنه‌ها را نشان دهیم و از این بابت بسیار ناراحت هستیم که نمی‌توانیم نشان دهیم که حتی این افراد با این نوع پوشش هم طرفدار ما هستند.

ضرغامی در پایان این بخش از صحبت‌هایش عنوان کرد: من روز گذشته‌ با علما و روحانیون درباره موضوعی صحبت داشتم و این مسئله را نیز مطرح کردم که ما اگر بخواهیم مرّ قانون شرع را رعایت کنیم باید مسابقه روز شنبه ایران و کوبا را نشان ندهیم چون به دلیل گرم بودن هوا در کوبا وضعیت تصویرها بدتر هم خواهد شد. حالا اگر ما بازی را نشان ندهیم این تماشاگران به سراغ ماهواره‌ها خواهند رفت که این بزرگان گفتند بهترین کار این است که حتما بازی با کنترل تلویزیون پخش شود.

مدیر رسانه ملی همچنین درباره بحث مناظره‌های انتخاباتی و به ویژه نقدهایی که به نحوه مناظره اول وارد شد، گفت: ما پس از مناظره اول نظرسنجی‌ای انجام دادیم که بر خلاف نظر برخی منتقدان بیش از 50 درصد مردم معتقد بودند که شیوه پرسش‌های چهار جوابی حرمت نامزدهای را زیر سوال نبرده است. درباره نشان دادن عکس هم ما رویکردی هدفمند داشتیم و می‌خواستیم دیدگاه هر کاندیدا را نسبت به آن عکس‌ها نشان دهیم.

اطلاع ضرغامی از طنزهای پیش آمده درباره مناظره‌های انتخاباتی
ضرغامی که از مطالب طنزی که پس از مناظره‌ها بین مردم رد و بدل شده است، مطلع بود در این‌باره گفت: پس از مناظره‌ها فضای طنزی در کشور شکل گرفت و حتی گفته شد این مناظره مانند مسابقه هفته با اجرای زنده یاد نوذری است. البته مردم ایران روحیه ظنز دارند و این طنزپردازی ها مختص مناظره های مبود و در موضوعات دیگر هم شاهد پیامک‌هایی درباره روند مذارکات هسته ای بین آقای جلیلی و خانم اشتون هستیم.

پاسخ درباره پخش بانو و قانون
رئیس رسانه ملی که امروز سخنان جنجالی و مهمی ایراد کرد به مساله اختلاف نظرش با غلامعلی حداد عادل درباره فیلم "بانو" و "قانون" هم اشاره کرد: این فیبم در دولت آقای خاتمی نیز ممنوع شده بود اما من با اصرار آقای مهرجویی فیلم را دیدم و تشخیص دادم که این فیلم در مقابل انقلاب نکاتی را مطرح کرده که با چارچوب‌های نظارتی قابلیت پخش نداشت اما به نظر آقای حداد فیلم ارزشمندی بود. همین جریان برای فیلم کتاب قانون آقای مازیار میری رخ داد با این تفاوت که من موافق این فیلم بودم و آقای حداد مخالف و درباره آن در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث کردیم. اینها را گفتم تا نشان دهم که دیدگاه‌ها و قضاوت‌های مدیران فرهنگی ممکن است تا چه اندازه متفاوت باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تولیدات محصولات فرهنگی امروز یک تفاوت اساسی با گذشته دارد. در گذشته محصولات فرهنگی به صورت مجزا قابل بررسی و ارزشگذاری بود. امروز با پدیده‌ای به نام رسانه روبرو هستیم که تمامی معادلات فرهنگی را به نوعی تحت تاثیر خود قرار داده است. امروز دیپلماسی عمومی جز دیپلماسی رسانه‌ای نیست. تحولاتی که در منطقه رخ داد نیز نشان دهنده نقش سرنوشت‌ساز چند رسانه بود. بنابراین باید گفت امروز تولید فرهنگی در درون رسانه شکل می‌گیرد و هویت می‌یابد.

ضرغامی با بیان این مطلب که نگاه جامع در حوزه رسانه بسیار مهم است، گفت: در فعالیت‌های فرهنگی و هنری کیفیت با خلاقیت و همچنین خلاقیت با آزادی نسبت‌ مستقیم دارد. آزادی یعنی همان آزاداندیشی که مد نظر رهبری است. کیفیتی که با خلاقیت و آزادی هماهنگ است نقش مهمی در ارتقای آثار فرهنگی ایفا می‌کند. ناظران بر تولیدات فرهنگی نیز نقش کلیدی دارند. متاسفانه گاهی دیده می‌‌شود که این نقش کلیدی تبدیل به کلیدی برای قفل کردن کسانی است که می‌خواهند در عرصه فرهنگ فعالیت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش ارتقای کیفی تولیدات فرهنگی گفت: در فهم این سخن که تولید یک اثر خوب و تأثیرگذار از تولید چند اثر سطحی و بی‌مایه بهتر است باید توجه داشت که این مطلب یک تبصره دارد. تبصره‌اش این است که ما نباید به سمتی برویم که از حجم تولیدات فرهنگی کاسته و تنها چند اثر فرهنگی سطح بالا تولید کنیم.

رئیس رسانه ملی به مقایسه حوزه صنعت و فرهنگ پرداخت و گفت: در حوزه صنعت کنترل کیفیت و شاخص‌های تولید مشخص و شفاف است. اما در حوزه فرهنگ ما معیارها را در اختیار نداریم و افراد بر حسب سلیقه عمل می‌کنند. ما باید مدل‌های تولید فرهنگی را تدوین کنیم تا دستگاه‌های زیر نظر مقام معظم رهبری و وزارت ارشاد با هم به تفاهم برسند. اینگونه همایش‌ها نیز مدل‌هایی را برای نزدیک کردن دستگاه‌های فرهنگی به یکدیگر ایجاد می‌کنند.

ضرغامی در پایان گفت: من توقع دارم با نگاه جامع‌ و سیستماتیک به مجموعه فعالیت‌های فرهنگی نگاه کنیم ولی نکته اول این است که تلاش‌هایی که انجام شده باید برای مدیران فرهنگی تفهیم شود و نکته دوم هماهنگ کردن مدیران و دست‌اندرکاران در امر تولید است. چگونگی ارتباط با مردم خودش هنر و کیفیت است و زمانیکه اشکالاتی در یک حوزه مدیریتی ایجاد می‌شود نباید موج انتقاد‌ها را به سوی آن مدیر ببریم زیرا باعث دلزدگی مدیر می‌شود و این آسیب بزرگی در حوزه کیفیت است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 186
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    بعضی قسمت از حرفای آقای ضرغامی خیلی جالبه. بهرحال اینو بگم خیلیا ماهواره رو واسه این چیزا میخوان. سال بعد هم جام جهانیه. اگرنه خود من به شخصه تا حالا نه فارسی وان دیدم نه حریم سلطان و نه ازین برنامه های آبکی
    • alireza IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      مگه کوبا تو نیم کره جنوبی قرار نداره... مگه الان نیم کره جنوبی هم تابستونه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      عزیزم مسابقات جام جهانی و حتی همین لیگ والیبال حق پخش دارند که باید خریداری بشه، در مورد جام جهانی فوتبال که بعید می دونم تو شبکه های معمولی پیدا کرد. صدا سیما کلی هزینه می کنه تا مسابقات رو بخره و پخش کنه
    • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      134 4
      ولاسکو دوستت داریم.....
    • بی نام A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      58 6
      برو نقشه خوانی یاد بگیر
    • بی نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      93 4
      لطفا کانال کوبایی بگید؟؟؟؟؟؟
    • بی نام EU ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      آقای مطهری آخر مگر چه شده عزیز من ما مردم ایران تمدن 4000 ساله داریم (هرچند می دانم جنابعالی با خیلی از فرهنگ ما مخالف هستی از 13 بدر گرفته تا چهارشنبه سوری تا نوروز و..... ) برادر من کم با این وضعیت پخش مستقیم و اعتراضات شما و امثال شما در دنیا آبرویمان نبرید بابا زشته دنیا په قضاوتی در مورد ما می کند
    • سارا A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      ما هم با اینکارای صدا و سیما رفتیم ماهواره خریدیم واسه بازی با کوبا هم دیگه راحتیم آقای ضرغامی و مطهری
    • بی نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      95 5
      علیرضا جا کوبا رو خط استوا قرار داره و همیشه تابستونه
    • من A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      79 9
      "انتظار فرج از نیمه ی مرداد کشم" امیدوارم روحانی نیمه ی مرداد بتونه با اولین نشست مشکلاتو کمتر کنه
    • بی نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      18 25
      کوبا در نیم کره شمالی واقع شده است
    • حمیدرضا IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      75 0
      در پاسخ آقای علیرضا باید بگم که کوبا در نیکمره شمالی و از نظر جغرافیایی هم عرض کشور مکزیک می باشد . چون مابین مدار راس السرطان و خط استوا قرار گرفته سرما در آن کشور معنایی ندارد
    • بی نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      48 30
      شما ماهواره داشتین سارا خانم ، دروغ نگو.
    • سعید A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      27 0
      واقعاً آخر جغرافیا هستی کوبا آمریکای مرکزی هستش درست زیر ایالات متحده آمریکا بعد میگی نیم کره جنوبی؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    405 6
    خوب دیگه پس خداروشکر شکر شنبه باید بازی رو کلا رو اسلوموشن ببینیم..یام که گل و بوته..و الا که خدا نکنه یدونه از آقایون یه تی شرتی چیزی ببینه...
    • حمدي IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      341 8
      بزنيد كانال rai sport كامل ببينيد.اين همه سريال خارجي نشون ميدن اونا كمتر از تماشاگر ها نيستن
    • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      35 7
      فقط رادیول!
    • بی نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      82 1
      rai بازی ایتالیا رو نشون میداد نه همه بازی های ایران را!!!!!! حالا با کوبا رو از کجا باید دید؟؟؟؟؟؟
    • مسعود A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      193 9
      راست میگه من هم از شبکه rai sport بدون دردسر و این چیزا با هیجان بالا . برید ببینید حال کنید .
    • بی نام EU ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      355 4
      یاد اون دختر ایرانی شناگر افتادم و لباس شنایی که تنش کرده بودند بنده خدا بخاطر ظلمی که بش کرده بودند چطور بغض کرده بود بابا اینجا ایرانه و نه ممالک طالبان
    • هامون IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      25 1
      آره خدائیش من که بازی را از ری اسپورت دیدم
  • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    117 4
    خوب دیگه پس خداروشکر شکر شنبه باید بازی رو کلا رو اسلوموشن ببینیم..یام که گل و بوته..و الا که خدا نکنه یدونه از آقایون یه تی شرتی چیزی ببینه...
    • بی نام A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      بازی جمعه هسته .ضزغامی گفته شنبه تاکسی نتونه ببینه
    • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      72 2
      عزیز من! 4 صبح میشه شنبه ، داستانی هستید شماها
  • محمد IN ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    599 3
    "...به هر حال ما تصمیم گرفتیم با همکاران فرهنگی خود در کوبا وارد مذاکره شویم تا بتوانیم لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال ایران و کوبا کنیم...". یعنی این جمله رو باید طلا گرفت!!موندم اینو به شوخی گفته یا جدی؟!!
    • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      369 2
      منم خیلی از این حرف تعجب کردم!!! واقعا اگر این حرف را جدی زده باشن ؟؟!! نمیدونم چی بگم!!!
    • بی نام IN ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      میخوان بگن کولر های سالن رو روشن کنن تا هوا سرد شه...در این هنگام نمایندگان فرهنگی ایران با گرمکن رایگان وارد عرصه میشوند و به تماشاگرانی که سردشان شده گرمکن میدهند...سپس کارگردان تلویزیونی این افراد را شناسایی کرده و تنها از آنان فیلم میگیرد!!! :)))))))))
    • باربارا IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      85 4
      دوست عزیز شما چه انتظاری از ایشون دارین؟ این طرز فکر غالب اکثریت به اتفاق آقایونه! وضع مملکت رو هم که می بینی!
    • سارا A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      43 0
      حتما جدی گفته آخه حرف اینا همه جا خریدار داره!!!
    • آرش A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      49 0
      این حرف رو جدی گفته، خبرش هم بار اول از فارس بود، بعدش که دیدن حرفش خیلی ضایعه خبرگزاری فارس خبر اصلی رو حذف کرد و توی خبر دوم نوشت که این حرف رو از روی مزاح زده!!!
  • محمد A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    اولا خدا قوت به اقای ضرغامی عزیز دوما به نظر من بعضی ها بیش از اندازه حساس هستند مثل اقای مطهری که با تمام احترامی که دارم براشون ولی ایشون فقط بلدن انتقاد کنن همین و بس ثالثا یعنی مردم ما اینقدر بی ظرفیت هستند که تاب دیدن یک خانم با آستین کوتاه رو هم ندارن ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      158 2
      خوب گفتی
    • هادی US ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      17 33
      من نمی دانم چرا بعضی ها سوء تفاهمشان با صدا و سیما را به همه ی حوزه های کاری آن می کشانند و از آن بد تر این که مسئولان سازمان مذکور هم یک طوری حرف می زنند که آدم حس می کند خودشان هم با خودشان سوء تفاهم دارند . حذف کردن بعضی صحنه های یک مسابقه ی والیبال یعنی مردم فهیم ، با شعور و مسلمان ایران ! متأسفانه کارگردان تلویزیون ایتالیا بی ظرفیت است و دم و دقیقه زوم می کند روی بی حجاب ترین تماشاچی حاضر در سالن . نکته بعد این که تلویزیون ایتالیا هم آن تصاویر نامناسب را نشان می دهد ولی امتیازات بازی را کامل پوشش می دهد سانسورچی های صدا و سیما در خلال حذف صحنه ها تو گویی خوابشان می برد و گاهی چند امتیاز می گذرد . نابلدی مسئول حذف تصاویر ، دلیل بر نادرست بودن حذف تصاویر خیلی نا مناسب نیست .
    • محمد A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      89 3
      ضرغامي هر كاري كرده جلوش وايسادن . جلو سريال طنز وايسادن . جلو پخش فوتبال و واليبال و ... وايسادن . جلو پخش خيلي از مستند ها وايسادن . جلو پخش سريال و فيلم سينمايي دوبله وايسادن . به آستين زير آرنج هم حتي گير دادن. ضرغامي به درد اين پست نميخورد چون نتونست جلو اين افراد وايسه. مثل خيلي از وزراي ديگه كه ازشون كم سوء استفاده نشد.
  • بی نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    378 4
    موندم چي بگم؟واقعا كه تو چه چيزهاي پيش پا افتاده اي مونديم...شما چرا اقاي مطهري!!!
    • بی نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      مگه آقاي مطهري مسلمون نيست؟
    • بی نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      115 4
      اتفاقاً فقط از آقای مطهری( مرد همیشه مخالف) این انتظار میرفت.
    • بی نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      6 81
      دوباره داره ازآقاي مطهري خوشم مياد.
  • محمد A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    ما پس از مناظره اول نظرسنجی‌ای انجام دادیم که بر خلاف نظر برخی منتقدان بیش از 50 درصد مردم معتقد بودند که شیوه پرسش‌های چهار جوابی حرمت نامزدهای را زیر سوال نبرده است . خوب وقتي يك مسئله به اين روشني را ايشان تكذيب مي كنند ديگه بقيه مطالب جاي خود داره !!
  • علیرضا EU ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    روحانی مچکریییییییییيییییییییییییم
    • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      72 4
      منفی دادم.از خبر آنلاین میخام اگه بازی با کوبا همراه با صحنه آهسته پخش نشد مثبتش کنه
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    301 4
    یعنی دغدغه های مسئولان ما چقدر بزرگه!!!!!
    • بی نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      30 0
      يعني مشكل جوونهاي ما اينه؟
  • محمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    آقای مطهری آیا تصاویر پخش شده در بازی والیبال ایران و ایتالیا از تصاویر پیاده رو های تهران و کلان شهر ها محرک تر و غیر شرعی تره ؟!!
  • رامین IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    116 2
    چی بگم. ..
  • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    251 4
    "لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال ایران و کوبا کنیم تا دیگر متوجه این شرایط نباشیم" ؟؟!!! آره اونا هم میان به خاطر شما توی هوای کرم با گرمکن بیان بازی را ببینن!! وای خدا!!!! اینا چی با خودشون فکر میکنند!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    یعنی واقعا برای پخش بازی ملی باید علما و روحانیون نظر بدن که پخش بشه یا نشه!!! تو رو خدا ببینید ما کجای کاریم!!!!!!!
  • رضا IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    218 8
    "به هر حال ما تصمیم گرفتیم با همکاران فرهنگی خود در کوبا وارد مذاکره شویم تا بتوانیم لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال ایران و کوبا کنیم تا دیگر متوجه این شرایط نباشیم " این طرز فکر مال 1400 سال پیشه. چرا میخواهید چشم مردم را به زور ببندید. به خدا قسم این تحجر ه. این مسال تو دنیا حل شدس !! هر چقدر محدودیت همان قدر حساسیت !! اون تماشگری که شما و همکار فرهنگیتون میخواهید گرمکن تنش کنید دیدن داره.
    • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      3 0
      شوخی میکرد بابا توام
  • بهزاد مجاور A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    173 6
    این حرفا چیه دیگه ضرغامی؟
  • مریم IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    279 4
    وای من عاشق اون قسمتشم که گفته وضعیت در کوبا وخیم تر هم میشود یعنی انگار داره درباره مشکل امنیتی صحبت میکنه. من و خانواده که بازی با ایتالیا را از کانال raisport دیدیم اگه از کانال خودمون ببینیم که سر هر بازی فکر کنم یه 10 سال از عمرمون کم شه حالا موندیم با این اوضاع وخیم کانال کوبایی از کجا پیدا کنیم ... هر کی میشناسه دریغ نکنه....
    • بی نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      109 3
      خوبه چند روز تا بازی مونده.توی این چند روز باید بگردم یک جایگزین ماهواره ای یا اینترنتی برای "صدا و سیما" پیدا کنم.
    • بی نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      17 0
      عالی بود...
  • آ A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    181 9
    آیا به نظر شما سانسور چیز خوبیست؟
    • رضا IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      127 6
      سانسور چیزه خوبی نیست اونم از نوع صدا و سیما یش که دیونه کننده اس.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    155 5
    باور کنید اگر بازی پخش نشه با این وضع خیلی بهتره. اینطوری فردی که ماهواره نداره صرفا حرص این رو میخوره که از دیدن بازی محروم شد. ولی با پخش کردن به این صورت 2 ساعت باید حرص قطع و وصل های مکرر رو بخوره!!!
    • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      5 54
      بعضی ها می خوان ماهواره بگیرند باید یه بهونه ای جور کنند دیگه !!!
    • امین A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      9 0
      بهونه دادن دستمون دیگه ...جام جهانی فوتبال و والیبال و....
  • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    145 3
    به هر حال ما تصمیم گرفتیم با همکاران فرهنگی خود در کوبا وارد مذاکره شویم تا بتوانیم لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال ایران و کوبا کنیم تا دیگر متوجه این شرایط نباشیم. وا ویلا ما برما...
  • روح اله IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    184 4
    تصویر شکیرا رو میگی !!!!!!!!
    • بی نام EU ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      95 8
      شکیرا کیه؟ من که نمیشناسم... :))
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    160 1
    تعجم از اینه که چرا به سریالهای خارجی هچکس اعتراض نمی کنه و همه گیردادن به تماشاگران والیبال و فوتبال .
    • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      91 3
      ناراحت نباش دوستان به زودي زحمت اون رو هم ميكشن تا خيال همه راحت بشه!!
  • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    165 2
    هفت شهر عشق را عطار گشت؛ ما هنوز اندر خم یک کوچه‏ایم
  • بهمن IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    101 3
    واقعاً باعث تاسفه كه صداوسيما اصل مطلب را رها كرده و همه تلاشش را صرف اينگونه موضوعات بي اهميت مي كند و باعث ميشه كه مردم به ماهواره رو بياورند .
  • آرمان IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    من نميدونم چرا خيلي از مردم علاقه به ديدن اين گونه تصاوير دارن؟!!! خوب واليبال رو ببين و لذت ببر. اگر هم علاقه به اين گونه تصاوير داريد از طرق ديگري هم ميتونيد اين صحنه ها را ببينيد.
    • بهنام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      70 2
      خب عزیز من مگه میشه دید وسط بازی داره صحنه اهسته پخش میشه من چطور ببینم؟
    • بی نام IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      6 31
      حالا يكبار اين طور اتفاق افتاده؛ شما ميتوني از طريق ماهواره بازي را تماشا كني مشكلي هست؟
    • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      5 0
      اخه برادر من مگه والیبال هم نشون دادن
  • نادر IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    285 2
    من بسته پیشنهادی دارم : 1- کل بلیطهای سالن رو بخرن و کسی رو راه ندند . 2 - حداقل بلیطهای پشت نیمکت مربی ها رو بخرند . 3- یه تماشاچی نما بفرستند قاطی تماشاگرهای اونا ،تا اون تماشاگر با پرتاب مثلا ترقه حداقل بازی بعد بدون تماشاچی بشه . 4- یه گروه تصویر برداری بفرستند دنبال تیم 5- یه پولی بدن تصاویر درخواستی ارسال بشه . 6- ایجاد سرمای زیاد در سالن به هر طریق ممکن ولی هیچکدوم پیشنهاد خود ضرغامی نمیشه : " لباس پوشوندن به تماشاچی ها "
    • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      44 1
      دمت گرم کلی خنده ام
    • بی نام A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      72 1
      وای مرده این بسته پیشنهادیتم. دمت گرم
    • وحید IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      36 0
      ووووای عالی بود .. مخصوصا ترقه :)))) کلی مثبت ;)
  • جهان A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    151 3
    باور کنید مردم ندید بدید نیستن که با تصویر آستین کوتاه از راه به در شن. تازه دین گفته میانه رو باشین، نه اینکه شرایطی که در بیشتر کشورها عادیه رو انکار کنید و بگید فقط راه ما درسته
    • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      7 34
      ميانه كدوم راه؟! شما بين دو نفر كه يكيشون خيلي خلافه و يكي ديگشون يه كم خلافش كمتره، ميانه اين دو را انتخاب ميكني يا اين كه حق را بايد انتخاب كني.
    • بی نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      5 55
      منظورت از مردم كيه؟! تو فقط خودت و اطرافيانت را ميبيني؟ خدا شاهده اين تصاوير روي خيلي ها تاثير گذاره. مگر اين كه اين قدر از اين تصاوير ديده باشند كه براشون عادي شده باشه. واقعيت را قبول كن و اين را در نظر بگير كه تعداد زيادي از مردم جامعه توي شهرستانهاي كوچك و روستاها زندگي ميكنن كه همين چند تا كانال تلويزيوني را به زور ميبينن.
  • بی نام EU ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    123 3
    ای واااااااای من... اینا چی دارن میگن....
  • امیر IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    197 3
    خدایا کمکم کن بتونم این جمله رو درک کنم :| ما تصمیم گرفتیم با همکاران فرهنگی خود در کوبا وارد مذاکره شویم تا بتوانیم لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال ایران و کوبا کنیم تا دیگر متوجه این شرایط نباشیم. نههههههههههه :| :|:|:|:|:|:| یعنی شما با این طرز فکر ..
    • بی نام GR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      46 1
      اگر درک کردی به ما هم بگو!!!
  • امیر IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    198 3
    اقا ما والیبال نمیخوایم جون من ابرومونو نبرین :| نرین بهشون گرمکن بدین :| نکنین اینکارو :| زشته بخدا
    • سارا IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      27 0
      موافقم،والیبال نشون ندن خیلی بهتر از اینه که با این کارا آبرومون رو ببرن.
  • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    134 1
    "در یک صحنه تصویربردار خارجی با سرعت این خانم را نشان داد". با سرعت یعنی چجوری؟ بدون اعلام قبلی؟ یعنی اونایی که سانسور میکنیدو بصورت تصویر آهسته و کم کم نشون میدن ؟! :)))))
    • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      111 1
      دم اون تصويربرداره گرم كه با سرعت عملش تونسته اينارو غافلگير كنه!!
  • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    223 1
    چقدر احترام به مخاطب!!! اصلا انگار نه انگار که من ایرانی دو شب پیش از پوشش افتضاح بازی رسانه "ملی" سردرد گرفتم، واقعا جای تقدیر از اتاق پخش هم وجود داره برای بازی با اعصاب مردم!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    41 0
    چیزی که بیشتر رو اعصابه اینه که حقوق این سانسورچی ها از جیب ما مردم پرداخت میشه یا پول تجهیزات پارازیت و کارمندان محترم (!) اپراتورش
  • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    43 0
    فنر هرچی جمع تر میشه .... جهنده تر میشه ........انسان نسبت به هرچی منع میشه ... برای بدست آوردنش حریص تر میشه ... خدای نکرده این تصاویر پخش شده که در مملکت ما نیست ... ما برای تمام جهان نمی توانیم تصمیم بگیریم ..... ما اختیار خودمن رو داریم نه دیگر کشور ها رو ......آیا تنها راه حل پخش نکردن این مسابقاته .؟............ اما این سوال در ذهنها باقی میمونه که به این وسیله ما جلوی منکرات و فحشا را گرفته ایم ........ آیا مسایل منافی شرعیات ما دیدن همین تصاویره؟ باور کنید فحشای ناشی از فقرو بیکاری در خیلی از شهر های ما قابل توصیف نیست ..... چشمانمان را در مقابل واقعییات نبندیم ........
  • امیر IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    42 1
    چطور نظر اقای مطهری اینقدر واستون مهمه ؟ اون ۱ نفر بیشتر نیست :) اونوقت نظر حداقل ۲۰ میلیون بیننده واستون ارزش نداره ؟؟؟ که با نشون دادن صحنه های تکراری با اعصابشون بازی میکنین ؟؟ سانسور, محدودیت و ... همیشه نتیجه عکس میده کی میخواین اینو بفهمین ؟؟؟؟
  • اشکان IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    26 0
    ما تصمیم گرفتیم با همکاران فرهنگی خود در کوبا وارد مذاکره شویم تا بتوانیم لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال ایران و کوبا کنیم تا دیگر متوجه این شرایط نباشیم! مردم از خنده!
  • روح اله IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    33 0
    ای شیطون هوای کوبا گرمتره یعنی چه!!!!!!!!!!
  • همایون EU ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    30 1
    اصلا بهتره یه کاری کنیم که تیمهای ورزشی بیرون از ایران نرن تا مجبور نباشیم نشان بدیم اخه!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    32 1
    واقعا جای تاسفه. یعنی شأن ملت ما اینه؟؟ یعنی تا بحال هیچ ایرانی یه زن با آستین کوتاهو آرایش ندیده؟؟؟تورو خدا دست بردارید از این کارها.
  • مسعود A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    21 3
    بازی ساعت 4 و 30 دقیقه صبح شنبه به وقت تهران پخش میشه . من که خوابم . هر کی بازی رو دید خلاصه بازی رو واسمون تعریف کنه
  • دانشجو CA ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    20 1
    آقا شرع و قانون محترم، ولی اعصاب ما خرد و داغون شد از بس صحنه های تکراری بی معنی میدیدیم، جالبه که بعضی وقت ها خود بازی رو آقایون قطع میکردند و صحنه آهسته نشون میدادند، یعنی خود بازی با دوربین از بالا هم باید سانسور شه؟؟؟؟ به خدا من اگر ماهواره داشتم حتما دنبال یک کانال میگشتم که بازی رو مستقیم بدون اعصاب خوردی ببینم.
  • بی نام EU ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    28 1
    آقای ضرقامی تماشاچی ها طرفدار تیم ملی ایران هستند و نه طرفدار جنابعالی یا فلان مسئول .... در ضمن ما مردم ایران ندید بدید و بی فرهنگ نیستیم بنده خیلی از بازی ها را ماهواره می بینم و مشکلی هم پیش نیامده آنها که از تریبونهایی که دارند و به هموطن های خودمان بابت شادی تیم ملی هزار توهین می کنند احتمالا خودشان ضعیف و سست می باشند لطفا نگران ما نباشند
  • بی نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    35 0
    آقا مشکل حل شد ! مسابقه با کوبا ساعت 5 صبح روز شنبه هست که مطهری اون موقع خوابه ! ضرغامی جون با خیال راحت هرچی دوست داری پخش کن (:
  • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    30 0
    والا اقای ضرغامی همه چیز از شما بر میاد !!! شما سابقه فیلم اوشین را در صدا وسیما دارید که حتی ژاپنی ها مونده بودن چکار با این سریال کردید :)
  • ایرانی IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    18 0
    به آقای ضرغامی باید احسنت باید گفت چون میخواد به کوباییها لباس با حجاب مثل مانتو روسری و شلوار و شاید هم چادر بپوشاند . بهتره اگه میخواهید شنبه برا ما اسلوموشین پخش کنید خواهشا بهتر است که پخش نکنید ما هم برا خودمون فکری میکنیم
  • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    22 0
    بیاید اصلا خودتونو خلاص کنید نذارید تیمهای ملیمون برن مسابقات خارجی! والا آخه این چه وضعشه عوض اینکه خوشحال باشن از افتخار آفرینی ملی پوشان عزا گرفته اند برای پخش مستقیم بازیها!!! موندم تو المپیک که بعضی از داورای کشتی خانوم بودن اینا چطوری پخش کردن! بیچاره ضرغامی هم گیر افتاده ها برای اولین بار دلم براش سوخت!
  • لیلا IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    28 0
    بازم توهین به شعر مردم ما که از ری اسپورت میبینیم
  • بی نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    21 0
    در تصاویر اسلوموشن مشاهده شد که خانمی با لباس آستین کوتاه در میان جمعیت وجود دارد که این تصویر پس از نمایش عادی با دور عادی اصلا مشاهده نمی‌شد و من به آقای مطهری گفتم که شما واقعا چگونه این خانم را دیدید....ضرغامي همين يه حرفش درست بود.واقعا عجيبه
  • ملت A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    28 1
    ساق شلواریهای بانوان درخیابانهای خودمون از تی شرت بانوان اروپایی محرکتره اما هرکی وشخصیتش باسانسوردارن به شخصیتمون توهین میکنند اونی که سانسورمیکنه یعنی ازمن وتو باظرفیتتره !!!افسوس به این اوضاع کارشون شده فقط شعاروادعا بریداقتصادرودرست کنید مردم باشعورتروباظرفیت ترازشماسانسورچیهاهستن بسه دیگه کم تذکروخطابه بدید 35سال پیش یک بانوی محترم 12شب هم بیرون بوداحدی جرات نداشت بهش چپ نگاکنه اماالان اگه جرات داره 9شب تنهابره بیرون !!1بسه دیگه محدودیت یعنی فساد(خبرجرات انتشارداری !؟؟؟!!)
  • آ A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    14 0
    قابل توجه دوستانی که اینترنت شبانه رایگان دارن چون بازی با کوبا ساعت 5 صبح هست به راحتی میتونن بازی رو نگاه کنن ( سایت stopstream.tv )
  • msaeid22 EU ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    37 0
    بازی با کوبا ساعت 5 صبح هست انتقاد کنندها همه خوابن این بار انتقاد کمتر میشه اگه نشد. درضمن اخر نفهمیدیم بالباش چیکار دارن کاش یکی اونجا بود نمیذاشت داور حق ماروبخوره وگرنه برده بودیم.
  • سراب IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    49 1
    پروفسور ضرغامي !!
  • arz IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    45 0
    یعنی مشکل مملکت ما واقعا اینجاست. بابا دستخوش به این مسئولین , ازنماینده مردم در مجلس واقعا بعیده ...
  • اميد IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    40 2
    خسته نباشي عمو عزت
  • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    72 1
    من پیشنهاد میکنم صدا و سیما از یک کانال بازی بدون سانسور و از کانالی دیگه سانسور شده پخش کنه
    • بی نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      23 0
      خیلی پیشنهاد خوبیه دیگه هر کسی دوست نداره ببینه هیچ عذر و بهونه ای نمیتونه بیاره.کاش یه دفعه آزمایشی انجام بدن:)))
  • بی نام EU ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    57 1
    خنده داره كه گيرمون به چه چيزاييه با اعصاب ملت بازي نكنين
  • ارش A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    77 1
    اقا شما درست پخش كنيد ما قول ميديم درزمان مقتضي خودمون چشامونو ببنديم!!!
  • مسعود A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    25 0
    سایت هواشناسی : روز بازی هوا نیمه ابری همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد . دما در طول روز 31 و شب 23 درجه سانتیگراد خواهد بود . میزان رطوبت هوا 30درصد
  • هادی IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    43 0
    این نوع پوشش مسابقات با این وضع سانسور فجیع،نتیجش میشه افزایش مشتاقان به خرید ماهواره،یعنی صدا وسیما خودش میشه عامل و مشوق مردم برای خرید و تماشای ماهواره. حالا صدا و سیما خودش باید قضاوت کنه که با این وضع سانسور داره چه بهایی می پردازه
  • سچاد IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    36 1
    بهتر به جای این کارا فیلم هایی رو جمع کنن که خودشون مجوز میدن ولی روشون نمشه تو رسانه ملی پخش کنن
    • بی نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      26 0
      سچاد جون تورو خدا بیخییال شو دیدی فیلم خارجیه رو پخش کردن تو یه جاش دوباره تصویر آهسته ی صحنه ی قبل انداختن ها!!
  • منتقد IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    59 1
    من نمی دونم چرا میایین اینجا و سر خودتونو در میارین!!!! بابا جون نرود میخ آهنین در سنگ!!! حالاشما هی بکوب!!!! من چندین ساله همه چیو از ماهواره میبینم و اینقدر هم اعصاب خودمو بهم نمیریزم.
  • بی نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    24 0
    بر خلاف نظر برخی منتقدان بیش از 50 درصد مردم معتقد بودند که شیوه پرسش‌های چهار جوابی حرمت نامزدهای را زیر سوال نبرده است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی آقای ضرغامی تو ایران زندگی نمی کنن ....... از لاکتون بیاین بیرون آقای محترم!
  • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    12 2
    الکییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میگه :()
  • مهدی A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    1 62
    امیدوارم صداوسیما با قدرت هرچه تمامتر در برابر شبیخون فرهنگی استکبار جهانی ایستادگی کند و دیگر هیچ صحنه ای ولو اینکه کارگردان آن را به سرعت نمایش دهد از سانسور شدن باز نماند .
  • آرمین منتقد عزت IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    114 2
    من رفتم ماهواره خریدم از دست این صدا سیما و داش عزت راحت شدم . بازی دوم ایران ایتالیا حرص ادمو در می اورد . برید به داد مشکلات مردم برسین هر میگه گناه داره نبینه بهشت زوریه داش عزت؟ برو از قیمت ها تو بازار گزارش بگیر از اختلاصا از معتادها و................... طنز فاخر خنده بازار یادم رفت
  • چی پا تی A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    75 0
    واقعاً از آقای ضرغامی مچکریم ... ما را از چه چیزایی نجات میدن واقعاً عذاب آور بود این صحنه های زشت والیبال ... آقای ضرغامی نمیشه حریم سلطان هم با تاخیر هفت ثانیه ای پخش کنید تا مردم این قدر عذاب نکشن و به گناه آلوده نشن ... ؟
  • خسته DE ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    184 4
    نظرسنجی: آبا با سانسور موافقید ؟! من مطمئنم بالای 80 درصد مردم ایران موافق نیستند !!!! به چه زبونی باید بگیم که موافق سانسور نیستیم !!! آقا موافق نیستیم .... نظر سنجی بذارید ، رفراندوم بذارید اینقدر نگران مردم هستید از مردم بپرسید نه اینکه تریبون فقط دست عده ای باشه که معلومه نگران مردم نیستند و فقط به منافع و جایگاه خودشون فکر میکنند ، اگر نگران مردم بودند اونموقع که دلار سه برابر شد ، اون موقع طلاق زیاد شد ، اونموقع که مسکن 5 برابر شد حرف میزدند آستین کوتاه نمیدونم یقه ی باز مشکلی واسه مردم به وجود نمیاره این بدبختی و فقر و بیکاری و تورم که پدر مردم رو در آورده آهای ی ی ی ی مسئولین بی مسئولیت !!!!!
    • nima EU ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      59 2
      دمت گرم زنده باشی
    • رضا IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      39 0
      هموطن به شدّت با شما موافقم .
    • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      6 67
      تو اطرافيان خودتو كل جمعيت ايران ميبيني؟!!!!!!!!!!!!!!! خدا عقلت بده.
    • آرمان IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      6 60
      خودت نظر سنجي ميزاري، بعد خودت هم به جاي همه تو نظر سنجي شركت ميكني؟!!! حالت خوبه؟!
  • متعجب A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    57 1
    خداوکیلی ما تو چیا موندیم هنوز!!!!!!!!!! ژاپنی ها از یه قطره خون موش می سازن اونوقت ما می خوایم گرمکن تن تماشاچیا کنیم تا ...................
  • بی نام IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    20 0
    آقای ضرغامی! مهم دادن اخبار صحی و به موقع و چند صدایی در رسانه ملی هست که ما ندیدیم. حالا هم تریپ روشن فکری به خودتون نگیرید. وای به حالمون که برای پخش مسابقه باید شق القمر کنیم.
  • بی نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    42 1
    بیرین از طریق ماهواره ببینید صدا و سیما فقط کارش سانسوره.آخه این هم میشه مسابقات والیبال.
  • بی نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    35 1
    این توهین به شعور ملته ، واقعا مسخره هست
    • سارا A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      2 0
      منم موافقم ... ولی قبول کنین بعضی مردمم دیگه شورشو دراوردن از بس برای این اتفاق جوک و ترول و .... ساختن ... بعضیا واقعا جنبه نداشتن!
  • مهدی A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    40 1
    بنظر من بازیکنان تیم وارد زمین نشن و نتیجه 3-0 واگذار کنن.تهیه این همه لباس برای تماشاگرها شوخی بردار نیست.امیدوارم همه نفهمن والا هرکسی هم نخواد بیاد واسه لباس میاد. ایا این کار ,کار درستی ست؟
  • سانی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    30 1
    آقا شما بی سانسور پخش کنید، بازی 4:30 صبح ما قول میدیم همگی خواب بمونیم نبینیم بازی رو!
  • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    42 1
    با خبر شدیم صدا و سیما از همین الان تمرینات قوی رو برای بازی ایران و کوبا شروع کرده , سرمربی سانسورچی ها همچنین افزود با اضافه کردن چندین دستگاه "تصویر قبلی رو آهسته کن"به سازمان و استخدام چندین نفر برای محافظت از چشمان مردم اجازه ی دیده شدن صحنه های والیبال را هم نخواهیم داد , همچنین مقرر شده مجری برنامه ی مربوطه به کارگردان کوبایی بد و بیراه گفته و تا حد آزرده نشدن خاطر مردم او را نصیحت نماید .
  • سراب IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    63 8
    اونايي كه با سانسور موافقن منفي و اونايي كه مخالفن مثبت بزنن !
  • بی نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    27 1
    من که بازی رو ندیدم ولی موجبات تفریح ما را فراهم نمود این عزت!
  • باز اقا IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    3 13
    آقای ضرغامی میتونه از یک برند گران قیمت گرم کن تهیه کنه و به شرطی که از اول بازی تا آخر بازی بپوشند مال خودشون بشه این مشکل بسیار اساسی را حل کنند.
  • شهریار IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    27 2
    دوستان ما زیادی گیر دادیم به صدا و سیما.صدا و سیما تابع یه سری قوانینه و باید اونا رو اجرا کنه وقتی ما حق انتخاب داریم و با ماهواره میتونیم تمام بازیهای دنیا رو ببینیم چه کار با صدا و سیما داریم.مثلا بازی ایران و ایتالیا رو شبکه raisport به صورت زنده و رایگان پخش کرد.بازی فینال جام کنفدارسیون ها از شبکه zdf به صورت رایگان پخش شد.تازه اونایی که دسترسی به اینترنت پرسرعت دارن به راحتی میوتتن شبکه های کارتی مثل الجزیره اسپورتو هم باز کنن و از دیدن تمام بازیها لذت ببرن.خبر آنلاین یه بارم شده پیام منو چاپ کن.
  • بي نام US ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    32 0
    "به همین دلیل از او دعوت کردم که در دفتر من فیلم مسابقات را با دور بسیار کند بررسی کنیم. در تصاویر اسلوموشن مشاهده شد که خانمی با لباس آستین کوتاه در میان جمعیت وجود دارد که این تصویر پس از نمایش عادی با دور عادی اصلا مشاهده نمی‌شد و من به آقای مطهری گفتم که شما واقعا چگونه این خانم را دیدید." براي شما ديدنش گناه نداشت كه تازه انقدر ريز و دقيق هم شديد ؟!!!
  • مینا IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    40 1
    خسته اتاق کنترلشونم یعنی دیدن این تصاویر از نظر شرعی برای ما ایراد داره ولی برای اتاق کنترلی ها ایراد نداره...خسته استدلالاشونم که می گن از مراجع پرسیدیم پخش کنیم یا نه...انگار مردم اومدن فقط آستین و یقه لخت این و اون رو بینن...این همه هم که قضیه پخش یک سری از تصاویر جنجالی شد نه به خاطر این بود که مردم ناراحت بودن بلکه به خاطر این بود که خوشحال بودند که صدا و سیما بدون سانسور داره بازی ها رو پخش می کنه و این جای خوشحالی داشت که به شعور مردم برای اولین بار داشت احترام گذاشته می شد...اما هیهات...چه بگویم که این دل خونه...
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    27 1
    "...به هر حال ما تصمیم گرفتیم با همکاران فرهنگی خود در کوبا وارد مذاکره شویم تا بتوانیم لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال ایران و کوبا کنیم...". یعنی این جمله رو باید طلا گرفت!!واي خدا اين ديگه كيه يهني اينا مردم رو چي فرض كردنند
  • بی نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    35 2
    پس قید تماشای بازی رو بزنیم چون کوبایی ها نزدیک استوا هستن و هوا بسی گرم هست و ما هم که یه چوب بالاسرمونه تا سرمونو بالا نیاریم و خدایی نکرده چشممون هرز بره
  • محسن A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    31 0
    راستی دوستان مگه بازیکنان مرد هم با شورت ورزشی و لباس آستین کوتاه بازی نمی کنن. پس چرا برا خانم ها نگاه کردن به ساق پای بازیکن مرد ایراد نداره؟!!! امان از دست این ....
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    30 1
    من سرم گیج رفت بس که تصاویر بی ربط وسط بازی پخش شد. خوب اصلن پخش نکنید!
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    33 1
    آقای مطهری با این نگاهش می خواهد وزیر ارشاد بشه؟؟؟ خدا رحم کنه!!!
  • رضا A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    18 9
    آقاي مطهري كه اصلاح طلب هستند چرا اين طوري رفتار ميكنند ايشون كه خودشونو روشن فكر ميگيرند؟ حتما ميخوان با اين حرفا در دولت آينده پست و مقام بگيرند . آقاي اژه اي كه تكليفش معلومه ... واقعا با اين كارا مجبوريم بريم سراغ ماهواره ... لطفا نظرمو پخش كنيد
    • بی نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      10 0
      خدا را شكر كه معني روشنفكر بودن را هم فهميديم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام US ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      21 0
      از کی تا حالا مطهری اصلاح طلب به شمار میره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ولایی A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    2 110
    واقعا که خوب یه عده از خدا بی خبر دور هم جمع شدین،منه روحانی هم دل دارم و ورزش را دنبال می کنم،چطور می توانم این تصاویر مستهجن را همراه خانواده تماشا کنم؟
    • خرم آبادی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      12 1
      جوک خوبی بود (:
  • 1992 A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    40 1
    اونا اگه میخواستن گرم کن تنشون کنن که از ایران نمیرفتن!
    • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      1 0
      ميلياردها لااااااااااااااااااااااااااااااااايك
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    13 7
    در جواب چي پا تي ميگم اگه عذاب ميكشي نگاه نكن
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    26 1
    بابا تنها در صورتی من راضی می شم که از ماهواره نگاه نکنم که تلویزیون ایران سانسور نکنه بابا من می خوام بازی نگاه کنم نه صحنه ی آهسته
  • mojtaba-emt A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    30 1
    خانومای عزیزی که میاید والیبال ببینید قدمتون رو چشم مسئولین برگزاری ولی جان من یه چیزی بپوشید که انقده ما بیچاره ها برای دیدن والیبال اذیت نشیم البته ما مشکل نداریم ، مسئولینن که انقدر گیر میدن ....
    • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      2 0
      بزن ماهواره حاجی فیلم بازی نکن!!!
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    22 1
    آقا من یه چیزو درست نگرفتم آقای ضرغامی گفت به همکارای فرهنگی مون بگیم تو تن تماشاگران لباس گرمکن بپوشونن؟؟ تو تن تماشاگران کوبایی هم میخوان این کارو بکنن؟؟؟ مسخره کردن خودشونو بابا....
  • حامد IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    44 3
    با تمام احترامی که برای آقای مطهری قائلم امیدوارم با این نوع فکر بسته ایشون رو واسه وزارت فرهنگ انتخاب نکنن. روحانی مچکریم
  • بی نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    68 5
    من که از ماهواره دیدم عالی بود هیچ مشکلی هم نداشتیم الان یه 15 سال میشه ایران نگاه نمیکنیم بس غمی نداریم از خدامونه صدا و سیما کلا سانسور کنه بهتر باعث ترویج ماهواره میشه
  • مصطفی A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    50 1
    واقعا متاسفم از تفکرات بعضیها!!!اگه این تصاویر مشکل داره پس اینهمه فیلم خارجی چرا نشون میدید؟!واقعا این توهینه ب شعور مردم...
  • راستین IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    77 1
    حالا من موندم سال دیگه با اون استادیوم های ظرفیت بالای برزیل برا چند نفر میخوان گرمکن بخرن؟! وااااااای اگه با اسپانیا هم گروه شیم چی؟ شکیرا رو چی کار کنیم؟!
  • بی نام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    20 1
    دوستان یه کم دقت کنین باانصاف نظر بدین آخه تقصیر ضرغامی چیه وقتی امثال مطهری بهش حمله میکنن؟؟؟!!!خب ضرغامی اگه به میل ما عمل کنه حالش اینجور میگیرن پس باید به جای شکایت از صداوسیما به مطهری و افراد دیگه اعتراضمون برسونیم
  • حميد IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    20 0
    به خدا چهارصبح هر كى بيدارميشه. حتمأ ميخواد بازى را ببينه بي خيال گرم كن و وخامت أوضاع .
  • بی نام A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    10 7
    آقای ضرغامی عزیز الان کوبا در فصل زمستان به سر می بره یعنی شما اینو نمیدونید؟
    • مسعود A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      3 0
      کوبا تابستونه . تو آمریکای مرکزیه . تو گوگل مپ ببین
  • هادی A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    25 2
    کلا کانال های داخلی دیگه ارزش وقت گذاشتن و نگاه کردن رو ندارند, شخصا تلویزیون زیاد نگاه نمیکنم اگر مسابقات فوتبالی چیزی هم باشه میرم سراغ شبکه های ماهواره ای. توی این مملکت فشار اقتصادی و گرونی ها حسابی اعصاب مردم رو به هم ریخته حالا بیایم بشینیم صدا و سیما رو هم با اون برنامه های آبکی و سانسور های وحشتناک نگاه کنیم باید یک راست رفت تیمارستان. حالا صدا و سیما تا دلش میخواد سانسور کنه و حرکت آهسته نشون بده.
  • بی نام A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    12 2
    روحانی مچکریم
    • علی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      5 0
      منم مچکرم
  • بی نام IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    28 2
    ظاهرا ما هم باید کم کم به فکر خریدن ماهواره باشیم ...
  • محمد رضا A1 ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    2 20
    کجای فرهنگ کهن ایرانی ما یا کجای دین داری ما این اجازه را می دهد که با این پوشش موافق باشیم یا به پخش آن در صدا و سیمای اسلامی رضایت داشته باشیم مگر خدا در قران نفرموده که قل للمومنین یغضوا من ابصارهم به مومنین بگو چشمهای خود را از حرام بپوشانند مگر امام رضا ع نفرمود که مردم ! خدا بدانید که هر چه را که خدا برای شما حرام کرده به سود شما نبوده
  • نادر A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    11 0
    خانه از پاي بست ويران است . خواجه در بند نقش ايوان است . چرا فكر ميكنيد وقت عزيزمان را ميگذاريم تا تصاوير مثلا فلان خانم را ببينيم باور كنيد لذت ديدن صحنه هاي واليبال و زيباييهاي آن بيش از حد است . آخر چه كسي با چه طرز تفكري به آن صحنه هاي گذرا توجه دارد كمي وسعت ديد پيدا كنيد مردمي كه پاي تلويزيون نشسته اند و ساعتها براي ديدن بازيها لحظه شماري ميكنند آيا اصلا در فكر تصاوير زنان ميباشند انگار بعضي از مسئولين فكر ديگري جز ديدن صحنه هاي غير ضروري را ندارند آقاي مطهري فرهنگ سازي را از بازيهاي ورزشي شروع نكنيد ديدها را بايد عوض كرد . ممنون
  • علی IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    14 0
    یعنی بخدا اون روز میخواستم شیشه tvرو بشکنم انقد که رو اعصاب بود بعدشم ما تا tv خصوصی نداشته باشیم تا ابد باید فقط تصویر اهسته ببینیم!
  • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    12 0
    بازی که چهار صبح پخش میشه همه خوابن تکرار نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    19 0
    مسئولین عزیز اگر به مشکلات بسیار بسیار حادتر از مسابقه والیبال هم اینچنین واکنش نشان می دادند و پیگیر موضوع می شدند وضع مملکت این نبود . واقعأ خیلی جالبه که یک مسابقه والیبال تمام فکر و ذکر مسئولین را به خود مشغول می کند در حالی که تورم ، بیکاری و معیشت مردم را به فراموشی سپرده اند .
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    18 0
    گناه ما چیه که فقط عشق والیبال و پیروزی ایران وبازی زیبا هستیم؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    21 0
    کاری به نحوه عمکلرد صدا و سیما ندارم یه مقدار به خودمون هم نگاه کنیم چرا باید این مسئله را اونقدر بزرگش کنیم که مسئولین بیان در موردش نظر بدن شاید واقعا لیاقتمون سانسور باشه ! از ماست که برماست
  • مهدی IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    18 1
    به خدا خندم می گیره.. دق دقه فکری کشورهای دیگه چیه، مال ما چیه!!!..
    • ramin IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      3 7
      خندت نگیره
  • مسعود A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    6 0
    تو اخبار کامل مراسم رو نشون داد . بیچاره به شوخی گفت لباس میدیم تن توپ جم کنا . گفت توپ جم کن نه تماشاگران .
  • نادر IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    5 0
    ببین مردم دست به دعا کردارن که تیم ملی !!!!!! نه نه دعا کنن کوبا بارون و برف بیاد که با لباس گرم خواهرای کوبایی تشریف بیارن که یوقت پخش مستقیم از دست ندیم///هه هه هه
  • رضا US ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    5 0
    والیبال هم سیاسی شد ...
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    7 0
    این مسائل در دنیا حل شدس ، همه باید با چشم بصیرت نگاه کنن نه مثل بعضیا که فکر میکنن مردم ایران هم مثل خودشونن
  • علي IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    6 0
    واقعا برا مطهري متاسفم اين همه سايت و ماهواره حالا ببين اين آقا تو چه قرني داره زندگي ميكنه كه افكارش اينه همچنين برا كساني كه اين نمايندشون هم متاسفم فكر كنم بايد برا اطلاع رساني به همديگه با دود و آتيش باهم ارتباط برقرار كنن چقدر خوبه كه ما دلمون و كارامون مسلمون باشه نه حرفاو شعارهامون و تظاهرامون
  • رضا A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    6 0
    حتما کوبایی یا هم میگن اینا از پشت کوه اومدن هرجور که دوست دارید بیاد سالن
  • حسین A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    6 0
    یاد والیبال ایران ایتالیا که می افتم سر گیجه می گیرم آخه همش داشت تکرار صحنه رو نشون می داد
  • امیر IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    3 1
    تا بتوانیم لباس گرمکن و شلوار بر تن تماشاگران مسابقه والیبال ایران و کوبا کنیم تا دیگر متوجه این شرایط نباشیم؟؟؟؟این یعنی بودجه بیت المال, حالا کوبا به این درخواستتون تن بده با کشورهای اروپایی هم می خواین یه همچین کاری بکنید......................برید به فکر یه چیزای دیگه باشید, پوله لباسو به خارجی ها ندید به دانشجوی این مملکت کمک کنید
  • نورا A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    3 0
    ولاسکورو عشق است دم بچه های والیبالمون گرم! اینارو ول کنین بابا بازیو بچسبین چیکار به تماشاچیا دارین؟آخه!!!