چهارشنبه 1 آذر 1396
سه شنبه 1 مرداد 1392 - 22:39:46 چاپ

مهران مدیری با جامعه و برنامه‌های ماهواره‌ای شوخی می‌کند

فرهنگ > تلویزیون - بانی‌فیلم نوشت:

مجموعه ویدیویی «شوخی کردم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری پس از پایان توزیع «ویلای من» به صورت جدی وارد پیش‌تولید می‌شود.

«شوخی کردم» تازه‌ترین کار مدیری که همچنان به سیاق سال‌های اخیر برای توزیع در شبکه ویدئویی ساخته خواهد شد، این روز‌ها مراحل نگارش را سپری می‌کند.

گروه نویسندگان این سریال متشکل از خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر و... هم اکنون نگارش آیتم‌های کار را آغاز کرده‌اند.

در هر قسمت از این مجموعه احتمالاً هر هفته در مدت زمان ۹۰ دقیقه شامل آیتم‌های نمایشی کمدی توزیع خواهد شد و به شوخی با مسائل روز اجتماعی خواهد پرداخت. ضمن اینکه با تعدادی از پربیننده‌ترین برنامه‌های ماهواره‌ای نیز شوخی خواهد شد. هر آیتم نمایشی در عین آنکه محتوایی مجزا دارد، اما در کلیت این بخش‌ها ارتباطی با یکدیگر دارند تا مخاطبانی که از اواسط توزیع تصمیم به تهیه و تماشای اثر گرفتند، به مشکل برنخورند. تجربه‌ای که مدیری در جریان ساخت سریال‌های ویدئویی قبلی‌اش به آن رسیده و حالا قصد دارد در اثر جدیدش از آن بهره ببرد.

مدیری اواخر تیر امسال پروانه ساخت «شوخی کردم» را از اداره محصولات ویدئویی و شبکه نمایش خانگی سازمان سینمایی دریافت کرده است.

این مجموعه در ۸۰ قسمت ساخته خواهد شد؛ به این شکل که ابتدا ۴۰ قسمت مجموعه تولید می‌شود و پس از توزیع در شبکه ویدئویی و دریافت بازخورد‌ها، ۴۰ قسمت بعدی با لحاظ این نظرات و بازتاب‌ها نگارش و تصویربرداری می‌شود.

«شوخی کردم» با فارغ شدن مدیری و شرکت گلرنگ پخش از توزیع «ویلای» من روند تولید خود را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که دوشنبه گذشته سری شانزدهم «ویلای من» شامل قسمت‌های ۳۱ و ۳۲ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و پیش بینی می‌شود در سری بیستم به پایان برسد. مدیری تصویربرداری «ویلای من» را اواسط خرداد امسال به اتمام رساند.

5858

کلید واژه‌ها : مهران مدیری - شبکه نمایش خانگی -
25 دیدگاه
  • امیر
    سه شنبه 1 مرداد 1392 - 22:49:50
    پاسخ
    327 92

    به مهران مدیری بگید تکلیف قهوه تلخ رو مشخص کنه بعد شروع به ساخت فیلم جدید بکنه........حیف اون همه پول که بابت خریدش دادیم اخرش هم هییییییییییییچ

    • بی نام
      سه شنبه 1 مرداد 1392 - 22:56:01
      248 97

      قهوه تلخ درام اجتماعی نبود که اخرش خیلی مهم باشه. مثلا فکر میکنی تهش چی میخواست بشه. در ضمن کپی کردن یعنی دزدی کردن. حالا یارو احترام میزاره میگه کپی نکن امر بر شما مشتبه نشه. وظیفه ات رو انجام دادی

    • رضا
      سه شنبه 1 مرداد 1392 - 23:18:41
      215 42

      مهران مديري از وقتي كه از پيمان قاسم خاني جدا شد كاراش ضعيف شد. قهوه تلخ و ويلاي من در برابر پاورچين و شب هاي برره هيچي نيست. مهران با پيمان برگرد لطفا.

    • م ا
      سه شنبه 1 مرداد 1392 - 23:18:50
      48 24

      بي نام نمي دونم بهت منفي بدم يا مثبت...!

    • محمد
      سه شنبه 1 مرداد 1392 - 23:36:45
      82 23

      انش الله شما ها تا قیام قیامت نمیخواین دست بردارین دیگه؟!اگه اینقدر که ته قهوه تلخ واستون اهمیت داشت گرونی وبیکاری هم اهمیت داشت الان...

    • سينا
      چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 00:37:42
      27 11

      در كارهاي هر كارگرداني بالاخره كار هاي ضعيف هم هست با اين كه به نظر من قهوه تلخ تا قسمت ٤٠بهترين كار مديري بود ولي يه سري مشكلات مثل مميزي وكمشدن سوژهاو...نگذاشت خوب پيش بره مثل كوچه اقاقياي عطاران كه خيلي بد تمام شد

  • msaeid22
    سه شنبه 1 مرداد 1392 - 22:56:22
    پاسخ
    196 49

    کلا کاراش خوبه

    • محمد
      سه شنبه 1 مرداد 1392 - 23:37:51
      90 24

      کاراش خوب بود تا زمانی که تو صدا و سیما بود بعد از اون کدوم کاراش خوب بود قهوه تلخ که پایانی نداشت یا ویلای من؟ خدا وکیلی برره بهتر بود یا اینا؟

  • بی نام
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 00:01:10
    پاسخ
    82 72

    درسته قهوه تلخ نیمه کاره موند اما بنظرم بهترین کار مدیری وبی نقص ترینش بود...ضمن احترام به نظرات دوستان مدیری اونقدر واسمون عزیزه که نیمه کاره موندن اون اثر چیزی از ارزشش پیش ما کم نمیکنه..

  • بی نام
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 00:24:16
    پاسخ
    214 21

    کار های مدیری از این کار های سخیف خنده بازار ۱۰۰ مرتبه بهتره.

  • محسن
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 00:24:30
    پاسخ
    86 58

    بنظر من که طنز مدیری داره دوران افول خودش رو طی میکنه شاید سلیقه بیننده دیگه سلیقه دهه 70 و 80 نیست متاسفانه مدیری توی همان دهه ها مونده ، در حال حاضر طنزی که محسن تنابنده ، رضا عطاران و هومن برق نورد ارائه میکنند با ذائقه مردم بیشتر همخونی داره طنزی که با زندگی واقعی مردم سر و کار داره طنز مدیر بیشتر به سمت فانتزی میزنه .

  • گمنام
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 00:45:15
    پاسخ
    25 19

    بعضی ها فکر میکنند با دفاع کردن از نمادهای جریان به اصطلاح روشنفکری به هر قیمتی حتی با علم به اینکه طرف اشتباه کرده می توانند روشنفکر شوند حال اینکه این رفتار با ارمان ها وارزشهای ظاهری این جریان هم سازگاری وهم خوانی ندارد.مثلا منتقدی در نقد کار اخر اقای مهرجویی که کار ضعیفی هم هست فرمودند مهرجویی نقد شدنی نیست واز این قضیه مستثنا است حال انکه همین اقا در نقد ده نمکی پیشتاز بود.در این مورد هم همین است .فکر میکنم در نقد کردن بهتر است اخلاقی عمل کنیم باید پذیرفت که کار اقای مدیری که بنده هم کارهای ایشون می پسندم در مورد قهوه تلخ وجدایی ازتلویزیون اشتباه بود.

  • بی نام
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 00:51:22
    پاسخ
    32 28

    ما که هیچ کدوم از این سریال هاش رو ندیدیم یعنی حوصله میخواد که ما نداریم

  • بی نام
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 00:51:34
    پاسخ
    65 13

    باید به تلویزیون برگرده

  • ‏*‏‏*‏‏*‏
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 01:08:58
    پاسخ
    69 37

    محسن جان سبک آقای مدیری با عطاران فرق میکنه بعدشم فراموش نکن که سلطان کمدی ایران آقای مدیری هستد،قهوه تلخ هم نگذاشتند به پایان برسه

    • بهنام
      چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 09:45:47
      12 8

      بابا قضیه رو امنیتی نکنید. جدیدا مد شده هر کی نمی تونه کاری کنه میگه نذاشتن

  • soheil
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 03:24:08
    پاسخ
    16 9

    رضا عطاران کاراش خیلی بهتر از مهران مدیریه. آقای مدیری هنوز کارش رو جرقه نزده بهش مجوز میدن!

  • ﻋﻠﯽ ۲
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 03:57:17
    پاسخ
    5 5

    ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯾﺮﺳﻪ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﺩﺍﻥ ﮔﻔﺘ ﻣﻬﺮﺍﻥ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻤﺒﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺧﻨﺜﯽ ﺷﺪ ، ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﺑﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﻫﻤ ﻧﺒﻮﺩﻩ .

  • شهروز
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 08:59:26
    پاسخ
    7 8

    امیدوارم این مجموعه به فحاشی علیه شبکه های ماهواره ای نکشه.کار قبلیش که واقعا یک توهین تمام عیار بودگرچه حقایق رو می گفت ولی به طرز کاملا بی ادبانه ای.

  • کلیشه
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 09:09:47
    پاسخ
    10 2

    کلیشه-شوخی های تکراری-همان نگاه به دوربین های همیشگی-جـــــــــــــــــــــــان!؟-بله---بله-مرحمت عالی منفجر!خوب بید؟

  • غلام
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 09:34:31
    پاسخ
    7 2

    هرباريكه سريال آقاي مديري منوميخندونه ميگم پولم حلالت چون هنگام خنده ماده اي درمغزتوليدميشه بنام بتا اندورفين كه باعث شادي ميشه براي من همين كافيه ضمنا شما اثري رو سراغ دارين كه يك ميليون تكثير شه و دوسه روزه بفروش بره همين دليل بر قبولي يك كارنيست مگر طنز نشان دادن خورده فرهنگ هاي غلط به زبان خنده نيست

  • مهدی
    چهارشنبه 2 مرداد 1392 - 09:43:45
    پاسخ
    8 5

    به نظر بنده یه جورایی اقای مدیری را از صدا و سیماحذف کردن .

  • بی نام
    پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 01:38:18
    پاسخ
    8 3

    مشکل آقای مدیری نویسنده هاشن. مخصوصا ژوله. غرور این فرد در نوشتن بیداد میکنه.

  • بی نام
    جمعه 4 مرداد 1392 - 17:28:28
    پاسخ
    11 0

    من نمیدونم شوخی با مشکلات جامعه فایده هم داره این همه خنده بازار شوخی میکنه به غیرت کدوم یک از مسئولین برخورده که حالا اجازه ساخت این یکیو دادنو

  • جیحون
    چهارشنبه 11 دی 1392 - 20:53:42
    پاسخ
    0 0

    ای کاش به همکاری با پیمان قاسم خانی ادامه میداد

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x