+ A - پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 14:11:14 چاپ
امتیاز به مطلب 20 نفر

گل‌های بازی پرسپولیس - مس کرمان / سه امتیازی که بازیکنان جدید سرخپوشان گرفتند

ورزش > لیگ برتر - پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر با دو گل مس کرمان را شکست داد.
لطفا منتظر بمانید...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان علی دایی شب گذشته به مصاف مس کرمان رفتند و با دو گل پیام صادقیان و قاسم دهنوی، به سه امتیاز این بازی رسیدند. پرسپولیس با این برد 7 امتیازی شد و به رده دوم جدول رسید.

43 43

 

 

 

 

 

نظرات 24
  • رادين پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 16:24:21
    411 18 پاسخ به این نظر
    اگه ميشه گل 45 متري سيد مهدي 40 متري رو هم بزاريد. اگه ميشه گل مهدي 30 ثانيه تو بازي سپاهانم رو هم بزاريد. اگه ميشه گل معدنچي از نقطه كرنر به سيد مهدي رو بزاريد. اگه ميشه 3 تاي ايمون زايد رو بزاريد. اي بابا خسته شدم اصلاً همه گل هاي سيد مهدي 40 متري رو بزاريد.
    • علیرضا پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 17:15:56
      19 33
      منم اگه تیمم 3 سال تموم رنگ صدر جدول رو نمیدید خسته میشدم، ولی باز شما خیلی ایول داری که هنوز حال کامنت گذاشتن داری ما اگه بودیم تا الان خودمونو دار زده بودیم.
  • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 15:27:50
    353 30 پاسخ به این نظر
    اگر امکان داره گل لایی رحمتی از فجرسپاسی رو هم بزارید.
    • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 18:08:37
      22 45
      شما برو تونل حقیقی رو چند دفعه نگاه کن تا بعد....
    • محمد.ر دوشنبه 28 مرداد 1392 - 16:27:15
      0 0
      دمت گرم با سلیقت دنیا فقط سرخ های ایران که سرور استقلالند.
  • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 16:48:54
    136 11 پاسخ به این نظر
    خدایی هردوتا گل قشنگ بود
  • امین پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 16:46:30
    88 10 پاسخ به این نظر
    انصافا اگر عباسزاده بیشتر بازی کنه و غریبی به جای رضایی باشه پرسپولیس نه تنها شکست ناپذیر میشه بلکه همه تیم ها 6 تایی میشن مثل شش تق لال)
  • محمدعلوی پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 20:18:14
    44 11 پاسخ به این نظر
    چرااستقلالیهاراوحشت گرفته ؟من فکرمیکنم اگه همینطورازبردهای پرسپولیس استرس بگیرندقطعا به تیمشان هم واردمیکنندوتاپایان هفته10ته جدول دست وپا خواهندزدبه همه شما عزیزان اس اسی توصیه میشود خونسردی خودشانراحفظ کنند این برایشان خیلی خوب است
    • بی نام جمعه 18 مرداد 1392 - 00:51:32
      3 1
      چند سالیه رنگ صدر جدولو ندیدی هول ورت داشته...تازه هفته سومو سورااااخ...خبر آنلاین لنگی اگه مردی چاپ کن
  • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 15:10:12
    30 354 پاسخ به این نظر
    گل های ناجوانمردانه... خبرآنلاین عزیز! اگه استقلالم اینجوری میبرد و گل میزد ، همینطور تیتر میزدی؟؟؟؟؟؟ همینطور سکووووت میکردی؟؟؟؟؟
  • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 14:37:45
    28 121 پاسخ به این نظر
    بازي با تراكتور محسن قهرماني پرس پول ليس رو برنده كرد اين بازيم با نامردي گل زدن ... 444
    • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 19:44:55
      335 27
      شما میتونی به جای نظر دادن با 125 تماس بگیری!!!
    • امير تبريز اوغلي جمعه 18 مرداد 1392 - 00:43:33
      3 5
      ترجيح ميدم تراختور كبير مثل لنگي 4تا 4تا بخوره اما اينجوري برنده نشه با ناجوانمردي
  • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 14:38:10
    26 192 پاسخ به این نظر
    واقعا موندم چطور ميتونين خوشحالي كنين با اين گل هاي ناجوانمردانتون ؟؟؟ فقط تراكتور
  • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 14:38:41
    25 239 پاسخ به این نظر
    متاسفم واسه پرسپوليسم كه دايي به اسطورمون ميگه بي ارزش بعد هيچكس صداش در نمياد
    • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 21:16:30
      86 12
      شما واسه استقلال جونت متاسف باش!!! ما هم اصلا نفهمیدیم تو استقلالی هستی!!!
  • میلاد پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 17:33:40
    22 204 پاسخ به این نظر
    یکی ناجوانمردانه یکی دیگه هم با داوری
  • بی نام پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 14:39:08
    21 171 پاسخ به این نظر
    عشق استقلاليا به مجيدي كجا عشق ما به كريمي به جا //// چرا كسي صداش در نمياد ؟؟؟
  • سعید پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 17:38:20
    21 45 پاسخ به این نظر
    من پرسپولیس هستم .اما به نظرم وقتی سر بازیکن حریف شکسته و تیم مقابل 10 نفره است گل زدن درست نیست .....666666666666تایی ساکت این مساله دورن تیمیه!!
  • سعید پنجشنبه 17 مرداد 1392 - 16:52:36
    20 56 پاسخ به این نظر
    گل لایی که مجیدی به حقیقی زده رو هم بزارید 4444444444444444444444444444444444
  • بی نام شنبه 19 مرداد 1392 - 13:16:22
    1 0 پاسخ به این نظر
    فوتبال ایران رو با دایی میشناسند قبول،بهترین گلزن جهانه قبول،بازیکن با غیرتی بوده برای ایران قبول،بنده هم به عنوان یک ایرانی ازشون بابت افتخارا و شادی هایی که تو دل ما کاشتند صمیمانه تشکر میکنم،اینم درست که الان وقت تلف کردن تو فوتبالمون رایج شده،اما وقتی ذات عملی غلطه هیچ جوری نمیشه درست نشونش داد،اگر دایی این شیوه رو پیش بگیره و الگو بشه و یه نفر ایست قلبی کنه همه هم فکر کنند چون برخوردی نداشته داره تمارض میکنه وبیرون نزدن توپ باعث مرگ اون بشه، بازهم میگیم خجالت بکشید دایی آقااااای گل جهانه ؟!!
  • بی نام یکشنبه 20 مرداد 1392 - 09:59:45
    1 0 پاسخ به این نظر
    اخه من موندم تراکتور هم شدتیم که انقدخودتواذییت میکنی فقط پرسپولیس
  • حسین جمعه 18 مرداد 1392 - 00:40:36
    0 2 پاسخ به این نظر
    فیرپلی وقتی معنی میده که تو هر بازی واقعا بازیکن مصدوم باشه نه این که سر هر حمله یه بازیکن بخوابه رو زمین و بعد از قطع شدن بازی از جاش بلند بشه و قصدش فقط گرفتن موقعیت تیم حریف باشه .آقای یاوری هم بهتره به جای این حرف های بچه گانه به فکر سر و سامان دادن به تیمش باشه. الان تو فوتبال هیچ جای دنیا فیرپلی رو به این شکل قبول ندارن این دیگه فیرپلی نیست که.
    • من از ریش تو نمیترسم..لنگیاروتونسیاه شنبه 19 مرداد 1392 - 12:03:24
      1 0
      ببخشین مث اینکه سرش بخیه خورد،البته این امتیازا برای نیفتادن به دسته پایین تر به دردتون میخوره.هههههههه
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.