مخالف وزیر صنعت،معدن و تجارت/پراید کالای لوکس شده/ سن نعمت زاده برای وزارت بالاست

کائیدی نماینده مردم پل دختر در مخالفت با وزیر صنعت،معدن و تجارت، بالا بودن سن این وزیر پیشنهادی مورد سوال قرار داد و تاکید کرد با ورود به 70 سالگی قطعا نعمت زاده توان مدیریت این وزارتخانه را که معادل 4 وزارتخانه زمان لازم دارد، نخواهد داشت.

وی خواستار تشکیل اتاق فکر در این وزارتخانه و حضور نعمت زاده در راس آن به جای وزیر وزیر صنعت،معدن و تجارت شد.

کائیدی با تاکید بر استفاده از کلمات و ادبیات نادرست توسط همکارانش در مجلس متذکر شد: بنده ارادت بسیاری به آقای نعمت زاده دارم و مشکل من با ایشان به هیچ وجه سیاسی نیست اما وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت باید برنامه های خود در بخش خودرو را مشخص کند.

به گفته کائیدی امروز پراید یک خودروی لوکس شده و باید نعمت زاده مشخص کند برای حل این مشکل چه چاره ای اندیشیده است.

وی با تاکید بر اینکه مجلس در تلاش است تا ریل محکمی برای دولت با تایید صلاحیت وزرای این کابینه ایجاد کند، تصریح کرد: آقای نعمت زاده باید با مردم مناطق محروم میثاق ببندد که در طول 8 سال وزارت خود به تعهداتش پایبند خواهد بود و فکری به حال مشکلات این مناطق خواهد کرد.

نماینده مردم پل دختر در شرایطی که دولت یازدهم 4 سال مهلت مدیریت خواهد داشت مدیریت نعمت زاده را 8 ساله در وزارت صنعت،معدن و تجارت دانست و متذکر شد: ایشان تلاش دارند تا به تمام پروژه ها سرکشی کنند اما بعید است که توان جسمی او اجازه این کار را بدهد.

/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    5 2
    متاسفم که دوره احمدی نژاد باعث ترویج این طرز فکر غلط که مناصب بالای دولتی رو با ورزشکاران مسابقات المپیک اشتباه بگیرند شد!آقای نماینده وزیر وظیفش دویدن نیست وظیفش مدیریت و برنامه ریزی با کمک سواد و تجربه و تخصصش هست
  • علی A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    7 2
    آقای نماینده محترم، پراید در دوره نمایندگی شما و با هنرمندی محیر العقول دولت مهرورز که مورد حمایت این مجلس بود تبدیل به کالای لوکس شد ، حالا شما یقه آقای نعمت زاده را چسبیده اید؟ واقعا که!!!