+ A - چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 11:23:32 چاپ
امتیاز به مطلب 12 نفر

پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر از قیمت سکه

اقتصاد > بازرگانی - رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفت و گو با رادیو اقتصاد پیش بینی کرد قیمت سکه در روزهای آینده کاهش پیدا خواهد کرد.

کشتی آرای  به قیمت جهانی طلا اشاره کرد و گفت: « در حالی که قیمت جهانی طلا از دیروز 7 دلار بیشتر شده و به 1372 دلار رسیده است ، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش 20 هزار تومانی امروز به یک میلیون و 15 هزار تومان رسیده است. » 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وی افزود: قیمت نیم سکه نیز 520 هزار تومان ، ربع سکه 323 هزار تومان و سکه گرمی به 220 هزار تومان بالغ شده است. هر گرم طلای 18 عیار نیز حدود 104 هزار تومان معامله می شود.

کشتی آرای پیش بینی کرد با افزایش عرضه سکه بهار آزادی که در خانه ها ذخیره شده است ، کاهش قیمت سکه ها ادامه دار باشد. 

3939

کلید واژه ها: بازار طلا و ارز - سکه و طلا -
نظرات 11
  • حسین چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 11:56:36
    200 27 پاسخ به این نظر
    شما میخوای که مردم هجوم بیارن بفروشن که شما بخری بعد دوباره به خودشون بفروشی به قیمت بالاتر
    • زردوست چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 15:28:05
      5 6
      اگر داری بفروشی بهتر است چون در میان مدت احتمال کاهش قیمت بمراتب بیشتر از افزایش ان است.
    • الی چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 15:29:00
      36 2
      بله
    • طلا پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 09:21:45
      11 2
      به نظر من هر چی میگن برعکس کن درست از اب درمیاد
  • اسی چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 16:52:49
    12 0 پاسخ به این نظر
    شما که این همه از پایین اومدن قیمت ها خبر داشتی ،لابد از بالا رفتنش هم خوب خبر داشتین که میدونی تو خونه های مردم سکه هست .
  • بی نام چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 16:54:39
    5 2 پاسخ به این نظر
    اگر ثبات اقتصادی حاکم شود بطور طبیعی نوسان های قیمت سکه و ارز هم از بین خواهد رفت .
  • بی نام چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 20:28:41
    6 1 پاسخ به این نظر
    هر وقت رفتی دیدی گرون تر می خرن طلا فروش ها می خواد گرون کنن. هر وقت دیدی خرید ندارن یعنی خیلی ارزون میشه
  • سام چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 23:59:21
    7 7 پاسخ به این نظر
    قیمت سکه برای مهر و ابان روی 850 تا 900 میشه.البنه هنوز بالاست.
  • بی نام چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 10:31:35
    0 4 پاسخ به این نظر
    یک گرم طلا 18عیار 104تومان انوقت سکه 1گرمی 220تومان(کجای دنیا همچین چیزی وجود داره مگه سکه عتیقه هستش یا اینکه تکنولوژی پیشرفته ای جهت ساختش نیاز هست هر روز دارن ضرب می کنند از 2 برابر هم بیشتر میفروشند کم فروشی به چی میگن!
    • بی نام پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 16:20:36
      1 0
      سکه طلاش ۲۴ عیاره دوست من
  • بی نام پنجشنبه 14 شهریور 1392 - 18:30:28
    1 1 پاسخ به این نظر
    واقعا جنگ بشه طلا سکه ماشین زمین ارزون میشه !!!!!!!!!!!!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
آخرین مطالب
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.