دوشنبه 5 تیر 1396
چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 13:54:55 چاپ

وزیر اطلاعات: ترس بی‌مورد کسانی که در حوادث 88 خلافی مرتکب نشدند را حل می‌کنیم

سیاست > دولت - ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا دبیر شورای عالی امنیت ملی مشخص شده یا نه؟ گفت: هنوز دبیر شورای عالی امنیت ملی مشخص نشده و در صورتی که این امر محقق شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبرنگار دیگری پرسید در حوادث سال 88 افرادی که در ستاد انتخاباتی دو تن از کاندیداها فعالیت داشتند، پس از مرحله‌ای در شروع دستگیری‌ها بدون این‌که هیچ خلاف و جرم خاصی را انجام داده باشند به خاطر ترس و تردیدهایشان از کشور خارج شدند، حال با توجه به فضای فعلی آنها می‌خواهند به کشورشان باز گردند، اما دچار ترس و تردید هستند، شما برای این افراد چه صحبتی دارید؟ وزیر اطلاعات در این باره، گفت: ان‌شاءالله ترس بی‌مورد کلیه کسانی را که خلافی مرتکب نشدند حل می‌کنیم و هر کسی خلافی نداشته باشد تضمین می‌کنیم که مشکلی پیدا نمی‌کند.

وی همچنین در مورد جابجایی در وزارت اطلاعات و سخن خود مبنی بر این‌که با دوچرخه به وزارت اطلاعات می‌روم، گفت: الحمدالله وزارت اطلاعات در تربیت نیروی انسانی موفق بوده و نیروهای کیفی مناسبی در آن وجود دارند و نیازی نیست که وزارت اطلاعات از بیرون از این وزارتخانه بخواهد نیازهایش را تامین کند و ما حتی می‌توانیم نیازهای کیفی دیگر دستگاه‌ها را تامین کنیم و حتی صادرات نیروی کیفی داشته باشیم.

علوی گفت: ممکن است در وزارت اطلاعات تحولاتی صورت بگیرد، ولی این تحولات از داخل خود وزارتخانه خواهد بود.
/29220

 

مطالب مرتبط
9 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 14:14:07
    پاسخ
    112 10

    عالیه. وزارت اطلاعات گرچه در این 4 سال خودش رو درگیر سیاست کرد و وجهه اش نزد افکار عمومی خراب شد اما نیروهای خوبی داره که اگر ساماندهی شوند امنیت کشور بالا خواهد ماند.

  • بی نام
    چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 14:23:42
    پاسخ
    59 22

    یعنی چی؟ کی خلافی مرتکب شده!؟ اگر کسی خلافی مرتکب شده چرا بعد از 4 سال محاکمه نشده آقای وزیر

    • بی نام
      چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 18:56:02
      6 2

      میشه بگید کجا باید محاکمه میشدن؟؟ وقتی طرف داخل کشور نیست چی رو محاکمه کنند؟

  • فردوس توسی
    چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 14:31:54
    پاسخ
    60 4

    جالب بود

  • بی نام
    چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 14:48:18
    پاسخ
    27 133

    اونايي كه خلاف مرتكب شدند پس چي ميشن؟ همين طوري آزاد باشن؟

  • بی نام
    چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 14:56:22
    پاسخ
    203 21

    علوی یادت باشه موسوی باید باشه

    • بی نام
      جمعه 1 شهریور 1392 - 11:44:20
      1 0

      اگه خلافی مرتکب نشده، حرفی نیست. موسوی هم می تونه باشه.

  • بی نام
    چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 15:07:41
    پاسخ
    138 12

    روزی که پیامبر خدا مکه رو فتح کردن فرمودند امروز روز مرحمت است .(الیوم یوم المرحمة). در حالی که بیشتر مکیان آزار رو به حضرت رسول رسانده بودن . حتی قاتل حمزه سیدالشهدا بخشیده شد !!!!!!!!! ابوسفیان و هند جگر خوار هم بخشیده شدن!!!!!!!! ای کاش در مورد ماجرای 88 عفــــــــــــو عمـــومی صـــــــادر بشه . اون وقت کاسبان فتنه هم ورشکست میشن و مردم نجات پیدا می کنن. به خدا الان مردم به کار مسوولان احتیاج دارن . من دو روز قبل برای داروهای یک عفونت ساده 21 هزار تومان پرداختم !!!!! در حالی که سال قبل همین داروها رو خریدم شش الی هفت هزار تومان!!!!!!خــــــــــــــــدا رو خوش نمیاد هی نبش قبر کنید . پیامبر ما منشا رحمت بودن . مردم در انتخابات شرکت کردن تا شاید مسولان کینه های قدیمی رو دور بریزن

  • بی نام
    پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 13:10:35
    پاسخ
    6 10

    این تصمیم شما کاملا اشتباه و تخلف است. شورشیهایی که خرابکاری کردند و توسعه را عقب انداختند و به دامن دشمن گریختند و اکنون استاد شده اند بیایند داخل مجدد شورش و خرابکاری کنند؟ تا کی اینجوری هرج و مرج خواهد بود؟ مگر سلیقه ای بود که این افراد فاسد و شورشی نامیده شدند که حالا به این راحتی عفو میشوند؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700