دوباره در کنار هم . دو نفر از بهترین هفت های تاریخ رئال دوباره کنار هم بازی خواهند کرد . در حقیقت دیدن شماره هفت ها در بازی پنجشنبه رئال مقابل السد جذابیت زیادی خواهد داشت .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رائول و کریستیانو پس از چند سال دوباره کنار هم قرار می گیرند .آنها فقط یک فصل و زیر نظر پلگرینی با هم بازی کردند . در آن زمان کریستیانو شماره 9  را می پوشید و شماره 7 به کاپیتان اسطوره ای اختصاص داشت. سال بعد و زمانی که رائول رئال را ترک کرد ،‌کریستیانو این شماره را برتن کرد.
رونالدو و رائول بازیهای زیادی در کنار هم انجام داده اند؛21 بازی در لالیگا و پنج بازی هم در چمپیونزلیگ. اولین بازی رسمی این دو در کنار هم در مقابل دپورتیوو بود که رئال آن بازی را 3-2 برد . رائول آخرین گلش برای رئال را در لاروماردا مقابل ساراگوسا به ثمر رشاند.پس از آن او مصدوم شد و دیگر نتوانست برای رئال به میدان برود. آن دیدار آخرین بازی او در کنار کریستیانو بود.
حالا و پس از گذشت چند سال دو شماره هفت در کنار هم قرار خواهند گرفت.شماره هفت در رئال ویژگی خاصی دارد و قبل از رائول و رونالدو بر تن اسطوره هایی مثل بوتراگوئنو ، خوانیتو ،‌آمانسیو و کوپا بوده است.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    13 0
    اسوره ای رائول.