آیت الله صافی:مردم امیدوارند مشکلات ناشی از سوء تدبیر دولت‌ گذشته و بداخلاقی‌ها رفع شود

آیت الله العظمی صافی در دیدار با وزیر اطلاعات گفت: بعد از روی کار آمدن دولت جدید در جامعه روحیه نشاط و امید به وجود آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، این مرجع تقلید صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام دکتر محمود علوی در مشهد افزود: قدر اعتماد مردم را بدانید و امّیدواریم که انشاء الله این روحیه‌ نشاط همواره باقی بماند.
آیت الله صافی در این دیدار به مشکلات و سختی‌هایی که در پیش‌روی دولت جدید قرار دارد اشاره تاکید کرد: مردم مشکلات شما را درک می‌کنند و امیدوارند که مشکلاتی که از سوء تدبیر دولت‌ گذشته برجای مانده است و بداخلاقی‌هایی که در جامعه انتشار یافته، و همچنین مشکلات معیشتی مردم، با تدبیر صحیح و درایت کامل رئیس جمهور و وزرای ایشان مرتفع شده و موجبات امیدواری و خرسندی مردم شریف ایران را فراهم آورد.
وی اظهارداشت: البته لازم است که در تمام این امور به خداوند متعال توکل نمایید و از حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء استمداد بطلبید و انشاء الله بتوانید قلب مقدس آن وجود نازنین را با اعمال و رفتار خود خوشنود نمایید. ما هم مشکلات شما را درک نموده و برای رفع آنها و موفقیت شما دعا می‌کنیم.
وی با ابراز خرسندی از انتخاب حجت الاسلام دکتر علوی به عنوان وزیر اطلاعات ایشان و دیگر وزرا به وضعیت حساس جهان اسلام در شرایط کنونی به خصوص کشورهای مصر، سوریه و دیگر کشورهای همسایه اشاره کرده و دولت جدید را به تصمیمات مدبّرانه و توأم با حفظ عزّت و مصلحت نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌ی جهانی فراخواند.
این مرجع تقلید برقراری ارتباط صحیح و همراه با حفظ منافع با کشورهای اسلامی و تأثیر گذار در معادلات جهانی را امتیازی برای کشور دانستند و ابراز امیدواری کردند که این اتفاق در دولت جدید روی دهد.
وی با اشاره به اینکه اسلام، دین رحمت و مهربانی است، از دولتمردان خواستند تا مردم و جهانیان را بیش از گذشته به دین مبین اسلام خوش‌بین نموده و راه ترقی و رشد را در تمام عرصه‌های علمی هموار سازند.
حجةالاسلام دکتر سید محمود علوی در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این وزارتخانه خدمت معظم له ارائه نمود.
لازم به ذکر است که ادامه‌ی این دیدار به صورت محرمانه برگزار شد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RS ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    76 15
    تا حالا چرا اینگونه نگفته بودید؟
    • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      72 6
      اگر کمی منصف باشیم مواضع حضرت ایت الله العظمی صافی در رابطه با دولت احمدی نژاد را میتوانید از سال ۸۵مرور کنید.تنها مرجعی که انتقادات فراوان علنی و غیر علنی داشت و همیشه موضع مستقل و غیر دولتی خود را حفظ کرد.اتفاقا در گزارش حادثه ۲۲بهمن قم توسط حلقه پرتو متهم به بی بصیرتی بوده و در مقابل دفتر ایشان شعار مرجع بی بصیرت داده شده بود.
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    56 13
    از خداي متعال براي حضرت آيت الله صافي سلامتي و طول عمر آرزو مي كنم .
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    41 4
    اگربذارن
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    67 9
    درود بر مرجعیت مستقل شیعه که از ۷سال پیش نه احمدی نژادرا به حضور پذیرفت و نه وزرایش را.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    61 11
    آیا فقط سو تدبیر از جانب دولت بود ؟ آیا زمانی که باید انتقاد شود سکوت اختیار کنیم ، سو تدبیر نیست؟؟
  • ؟ A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    3 0
    هی هی !!!!!!!!!!! خدا رحمت کند امام خمینی مرد بزرگ و مجاهدی بود .
  • میرزا A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    6 0
    مردم از مراجع محترم انتظار دارنددرشرائط سخت که هیچ پناهگاهی جز خداوند متعال ندارند این بزرگان به میدان بیایند وبا حمایتهای خود مردم را هدایت کنند.وگرنه در شرایط عادی که....