۰ نفر
۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
"پارک مسجد" در شیراز افتتاح شد

ایکنا نوشت:

مدیر مکتب القرآن‌ ثارالله مسجد شهید دستغیب شیراز از راه‌اندازی «پارک مسجد» در این مسجد خبر داد.

بهناز عباسی، مدیر مکتب القرآن‌ مسجد شهید دستغیب شیراز با اشاره به اینکه فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان از 12 سال پیش آغاز شده است، گفت: این فعالیت‌ها با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن عروسک‌های باربی را برای از بین بردن اعتقادات کودکان ما وارد بازارها کرده است، افزود: برنامه‌های کانون فرهنگی «طلوع نور» و مسجد شهید خلیل دستغیب برای مقابله با این حرکت شوم دشمن باعث شد تا نخستین مهد مسجد در شیراز شکل بگیرد.

عباسی خاطرنشان کر: با توجه به فعالیت‌های انجام شده در سال های گذشته، مهد مسجد با همکاری مسئولان مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله توانست در سال 91 موفق به اخذ مجوز از سازمان بهزیستی شود.

وی با تصریح اینکه فعالیت‌های این مهد مسجد با استانداردهای سازمان بهزیستی فارس مطابقت دارد، از ایجاد «پارک مسجد» در مسجد شهید خلیل دستغیب شیراز خبر داد و یادآور شد: در بخشی از فضای حیاط مسجد لوازم بازی کودکان همچون تاب و سرسره ایجاد شده است.

عباسی با اشاره به اینکه ایجاد «پارک مسجد» باعث افزایش حضور کودکان در مسجد شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان برگزاری مراسم‌های مختلف و به ویژه نماز جماعت کودکان اغلب به بازی می‌پردازند، ایجاد چنین فضایی باعث شده است تا در این زمان شبستان مسجد عاری از سروصدای بازی کودکان باشد و مردم با آرامش بهتری به راز و نیاز بپردازند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    15 9
    خیلی حرکت خوبی زدید . موفق باشید
  • سینا IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    16 17
    دشمن عروسک‌های باربی را برای از بین بردن اعتقادات کودکان ما وارد بازارها کرده است.
    • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
      9 3
      میشه این دشمنو به ما هم بشناسونید بیشتر باهاش آشنا بشیم؟؟!!
  • بی نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    15 11
    خیلی ایده جالبیه. امیدوارم فردا جلوی این کارا موضع نگیرن برخی متحجران. توی دنیای امروز جای امن برای شکل گیری هویت واقعی کودکان ایران زمین کم داریم.