+ A - پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:35:00 چاپ
امتیاز به مطلب 29 نفر

مفتی سلفی، مجوز جهاد نکاح با محارم را هم صادر کرد

بین الملل > خاورمیانه - تسنیم نوشت:

یکی از شیوخ وهابی سعودی مجوز "جهاد نکاح" افراد مسلح و تروریست ها در سوریه با محارم خود از جمله خواهرانشان را صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه خبری العالم، ناصر العمر شیخ وهابی سعودی در سخنانی که شبکه تلویزیونی وصال نزدیک به تندروهای تکفیری پخش کرد، در اشاره به افراد مسلح و تروریست در سوریه گفت که آنها درصورت نبود زنان نامحرم می توانند با محارم خود جهاد نکاح کنند.

وی همچنین از عملیات مستمر تروریست ها و افراد مسلح علیه آنچه آن را ماشین کفر و ظلم نظام های سوریه و ایران خواند، ستایش کرد.

این شیخ وهابی درقبال انتقادهای شدید مطرح شده علیه فتوای موسوم ب "جهاد نکاح" گفت: برخی امروز در انتقاد از فتواهای مبلغان که به برادران مجاهد (افراد مسلح) در سوریه شتاب می کنند درحالی که از جرم ها و قتل زنان و کودکان انتقادی نمی کنند.

49261

کلید واژه ها: سوریه -
نظرات 118
  • رضا پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:44:26
    647 39 پاسخ به این نظر
    خدايااااااا ، ببين چه كساني به نام اسلام چه حكم هايي ميدهند !!!!
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:22:34
      100 104
      اره میبینی واقعا؟ ولی برای بینندگان قدیمی شبکه من و تو شاید این عادی باشه.
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:42:47
      107 52
      دوستان طرفدار امریکا و عربستان و قطر و ترکیه باید ببینن
    • عادل پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:25:09
      150 17
      بسمه تعالي. روزي پيغمبر (ص) فرمود: روزگاري مي رسد كه مردم ديگر امر به معروف و نهي از منكر نمي كنند. يكي از اصحاب (احتمالا سلمان محمدي) عرض كرد: يا رسول الله واقعا چنين روزي مي رسد؟ حضرت فرمود: از اين نيز بدتر مي شود، روزگاري مي رسد كه مردم امر به منكر مي كنند و نهي از معروف. سلمان(ع) با تعجب همان سؤال قبلي را تكرار كرد. رسول اكرم فرمود: از اين نيز بدتر مي شود، روزگاري مي رسد كه معروف، منكر ميشود و منكر ، معروف.
    • ظالم پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:01:57
      106 31
      عادل جان خوب شد سلمان ادامه نداد سوالش رو.
    • عادل پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:10:13
      39 39
      بسمه تعالي. در پاسخ به بي نام اول: دوست عزيز موضوع تقليد در تشيع، تقليد كوركورانه نيست و در واقع رجوع به كارشناس در زمينه مربوطه است. مثل اين كه بيمار به پزشك مراجعه مي كنه و هر نسخه اي كه پزشك بنويسه بي كم و كاست اجرا ميكنه و اين هم به واسطه اعتقاد و اعتماديه كه به علم و مهارت اون پزشك داره. در ضمن مقلد تنها ميتونه از مرجع اعلم ( يعني مجتهدي كه در استخراج حكم خدا از منابع آن اعم از قرآن، سنت، عقل و اجماع از همه عالم تر و داناتره) تقليد كنه وگرنه تقليد از مجتهد غير اعلم حرامه.
    • ایمان پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 19:49:24
      28 12
      این هم از دوستداران امریکا و متحدانش . همدیگه رو ... یکی دیگر از اعمال پلیدشان مشخص شد . درود خدا و رسولش بر حزب الله که در مقابل آنها میجنگد .
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:44:42
    706 64 پاسخ به این نظر
    مرگ بر وهابیت
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:29:29
      373 138
      جالبه اونایی که منفی میزنن حتما دلشون برا وهابیا میسوزه وسوختن از اینکه همه فهمیدن بالاخره حق با بشار اسد بود
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:09:08
      81 41
      اینا برای چی منفی دادن؟ مگه توی ایران هم وهابی داریم؟ 29 تاشون که تا حالا مشخص شدن. ردشون رو بگیرین ببریم تحویل بدیم جایزه بگیریم
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:33:55
      60 16
      وهابی که نداریم ولی بهایی داریم
    • بانوى ايرانى پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 20:26:01
      44 58
      يك دليل منفى دادن: اولا شعار مرده باد! ثانيا حكم اشتباه يك عده ايا ربطى به بحق بودن بشاراسد دارد؟ حالا اصلا بشار اسد خوب حالا بايد مادام العمر حكومت نمايد؟!!
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 20:30:09
      28 33
      وقتی شما وهابی و بهایی رو یکی میکنی دیگه چی بگم؟
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 20:56:03
      63 17
      اسلام دین اسمانیست. مسیحیت دین اسمانی است. یهودیت دین اسمانیست. زرتشتی دین اسمانی است. اما وهابیت و بهایت دینهایی ساختگی با اهداف شیطانی هستند.
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 22:42:06
      30 6
      انگار برای منفی دادن به شما هم دلیل زیاد وجود داشته بانوی ایرانی. شاید دوستانی که منفی میدن میدونن مرگ فرستادن به وهابیت مرگ فرستادن به اشخاص و کشورها نیست بلکه مرگ فرستادن به یک تفکر مرتجع و مخرب است. درست مثل اینکه به جای مرگ بر امریکا باید گفت مرگ بر امپریالیسم. مرگ بر جنگ. مرگ بر تجاوز. برای وهابیت ارزوی مرگ میکنم و برای وهابی ها ارزوی هدایت.
  • مجيد پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:45:57
    438 24 پاسخ به این نظر
    ظاهرا قبلا هم يكي از شيوخ سعودي زن خودش را براي جهاد نكاح فرستاده بوده!!!
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:21:17
      396 16
      اینا ۲۰۰ تا زن دارن برای همین براشون مهم نیست
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:44:57
      94 9
      بی ناموسی آل سعود داره خودشو نشون میده
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 21:48:49
      10 5
      حاجی اینا جنس منس قاتی دار میزنن فتواهاشون اینجوری میشه به همین اینترنت قسم! جنس خوب پیدا نمیشه تو جنگ :))
    • 1 جمعه 8 شهریور 1392 - 07:01:21
      10 3
      واقعا من نمی فهمم همه ی ملت ها یکی از ادعاهای اصلیشون برای جنگ و دفاع از کشورشون ناموسشون هست . این وهابی ها و دوستانشون به راحتی ، نوامیس خویش را در طبق اخلاص! گذاشته و به هم تعارف میزنن .موندم اینا که هیچی از شرف و انسانیت نداشتن و فقط به ظاهر یه ناموسکی داشتن که اونم دادن به سربازهای مشنگشون .حالا چه ادعای برای جنگشون دارن .
  • مرسده پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:47:36
    407 9 پاسخ به این نظر
    جهالت محض !
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:47:47
    369 35 پاسخ به این نظر
    واقعا برای اسلام مظلوم متاسفم که در دنیای امروزابزار حکومت-قدرت-شهوت وظلم گردیده
    • رضا پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:28:49
      232 123
      تاسف براي اسلام ؟؟؟؟ بهتر بود براي وهابي ها تاسف ميخوردي. اسلام جاويدان است
    • میثم پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 16:23:15
      67 27
      اسلام به ذات خود ندارد عیبی / هر عیب که هست ز مسلمانی ماست...
  • محمد پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:50:59
    333 27 پاسخ به این نظر
    امریکا میخواد اسد رو برداره و کشور رو بده دست اینا؟!!!
    • پيمان پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:54:31
      244 29
      اونوقت آمريكا چند سال بعد اينارو ميفرسته تو ايران تا پدرمونو در بيارن. خدا رحم كنه به ما از دست اين وحشيا.
    • مسعود پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:29:17
      163 237
      دوست عزیز مقاومت مردمی سوریه و ارتش آزاد رو با النصره و القاعده و آدمکشها یکی نکنید. النصره به خود ارتش آزاد هم خسارات زیادی وارد کرده. ارتش آزاد متشکل از نیروهای مردمی سوریه است که وقتی اعتراضات مدنی آنها توسط اسد به بدترین شکل سرکوب شد سلاح به دست گرفتند و بعدها نیروهای زیادی از ارتش اسد جدا شده و به ارتش آزاد پیوستن. به طوری که تشکیلات ارتش آزاد توسط 30 نفر از فرماندهان ارشد سابق اسد اداره می شه و بیشتر مناطق نیز دست ارتش آزاده . النصره و القاعده و ... تعداد و قلمرو محدودی دارند و در همان مناطق محدود مرتکب جنایات می شوند. دانستن این مرزبندی ما را در تحلیل درست اوضاع سوریه کمک خواهد کرد.
    • عبدالرضا پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:59:07
      47 23
      آقا مسعود اتفاقا اوضاع برعکسه اکثر مناطق اشغالی دست القاعدست ضمنا همون فردی که قلب سرباز سوری رو خورد یکی از فرماندهان ارتش به اصطلاح آزاد بود
    • امین س پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:45:51
      43 18
      مسعود خان!! بترس از اون روزی که از همین مقاومین مردمی که نمونه از اونها سازمان منافقین خلق بود و 12000 هزار ایرانی رو کشتن و امریکا هم الان داره دست نوازش رو سرشون می کشه ،بیان و ادعای حمایت از مردم رو بکنن..مگه الان منافقین کم ادعای حمایت از مردم رو می کنن ولی ببین چه جنایت هایی که نکردن چه کمک به صدام و چه ترور ها...محض اطلاع شما از 4-3 ماه قبل ارتش آزاد با النصره دچار اختلاف شدن وگرنه تا قبل از اون اکثر پیشروی های خود علیه ارتش سوریه رو با هماهنگی هم انجام می دادن...وقتی امریکا اسم اینها رو گذاشت توی لیست سیاه حدودا 1/5 سال قبل،همین ارتش آزاد و سران مخالفین اعلام کردن این کار اشتباه هست و به ضعف جبهه مخالفان می انجامه و اولویت نداره!!! برو متاسفم واست...
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:08:53
      24 46
      مسعود راست میگه...دوستان سکولار های ارتش آزاد رو با القاعده اشتباه نگیرند...
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:44:51
      31 11
      ارتش آزاد شامل تعدادی از مخالفها و ارتشیهای فراری سوریه است که سرانش اکثرا خارج از سوریه هستند و قدرت زیادی ندارند. در مقابل، این النصره هست که طرف اصلی جنگ با بشار اسد هست و در صورت سقوط بشار اسد، این ارتش آزاد قدرت زیادی برای بدست گرفتن امور در سوریه نخواهد داشت.
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:53:13
      34 12
      مسعود خان حکایت ارتش آزاد و جبهه النصر بعد از افتادن اسد میشه حکایت عراق امروز هر روز انفجار مرگ و میر و کشتار سنی ها و شیعه ها به دست سلفی ها ...حمله آمریکا فقط خون های بیشتری رو برای آینده سوریه رقم میزنه ... و در نهایت روی کار اومدن وحشی هایی که وعده فتح خوزستان دادن!!!
    • محمد جمعه 8 شهریور 1392 - 15:25:59
      6 0
      آقا مسعود اتفاقا بيبش ترين تصرفات رو گروه هاي تكفيري دارن با اينكه تعداد سربازاشون كمتر از ارتش آزاده علتش هم اينه كه اون ها به خيال خودشون اگه بميرن ميرن بهشت به همين خاطر با تمام وجود مي جنگن
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:51:15
    150 3 پاسخ به این نظر
    یاللعجب
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:51:33
    232 11 پاسخ به این نظر
    مخ اينا واقعا تعطيله ...
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:28:37
      55 1
      مخی در کار نیست. فقط غرایز حیوانی!
  • قلطگیر پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 12:55:57
    163 27 پاسخ به این نظر
    نقاب را بردارید تا خوبتر بشناسند مردم.سگ های دربار ماسون ها و اسرائیلی های تندرو.
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:01:45
    99 4 پاسخ به این نظر
    جهاد نکاح یعنی چی؟
    • نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:50:24
      13 2
      ولا ما هم نمیدونیم .البته اینهایی که کامنت گذاشتن حتما میدونن چیه .بگی تا ما هم بدونیم
    • رضا پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:32:08
      35 2
      يعني زن ها ميرن تو جبهه تا مردا رو تامين كنن . اين جهاد زن هاست به قول اين پست فطرت ها ! كجاي اسلام همچين چيزي داريم ؟؟؟؟؟؟؟؟ اسلام تخيلي اين وهابي ها فقط بدآموزي داره.
  • ldel پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:06:49
    82 7 پاسخ به این نظر
    لطفا به من یاد بدهید این تیتری که زدید یعنی چه؟جهاد نکاح چه فرقی با عقد نکاح دارد؟
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:12:21
    188 11 پاسخ به این نظر
    وَلَا تَقُولُوا لِمَا تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَٰذَا حَلَالٌ وَهَٰذَا حَرَامٌ لِتَفْتَرُوا عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ ﴿النحل: ١١٦﴾ و شما نبايد از پيش خود به دروغ چيزي را حلال و چيزي را حرام گوييد و به خدا نسبت دهيد تا بر خدا دروغ بنديد، که آنان که بر خدا دروغ بندند هرگز روي رستگاري نخواهند ديد.
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:15:04
    207 7 پاسخ به این نظر
    فرق این سلفی با اون کشیش که قرآن آتیش میزنه دقیقا چیه؟
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:38:22
      203 8
      هدفشون یکیه و مسیرشون متفاوت!
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 16:58:48
      53 2
      اینا به مراتب از اون کشیش بدتر و خطرناکترند، خیلی خیلی بدتر !
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:22:06
    123 7 پاسخ به این نظر
    یعنی می خواهید منتظر بشید فرزندانشان به دنیا بیان و در ادامه جنگ شرکت کنند . یعنی جنگ تا 20 سال دیگه ادامه داره؟
  • حجت پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:46:15
    198 12 پاسخ به این نظر
    خاک بر سر این سلفی ها و وهابیهای بی عقل وبی شعور لطمه ای که اینها به اسلام زدندهیچ کافر بی دینی نتونسته بزنه !!
  • كريم پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:50:05
    225 13 پاسخ به این نظر
    من نميدونم اينا براي حرب ميرن يا براي زنا چون فتاواي زنائيشون از حربيشون بيشتره و به پائين تنه بيشتر از اصول جنگي توجه دارن شايدم اصلا منحرفيني هستن كه فكر ميكنن براي زنا و خوشگذروني آفريده شدن
  • بابک پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:58:17
    39 1 پاسخ به این نظر
    بالاخره ماه پشت ابر نمیمونه . حالا همه دیدند سلفی چیه . وهابی کیه
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 13:59:34
    14 60 پاسخ به این نظر
    من مطمئنم چنین خبری کذب محض است.
    • حلاج پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 23:19:04
      11 2
      چطور اینقدر مطمئن هستی .؟ از این واضحتر که در سایتهای شیطانیشان حکم جهاد بر علیه تشیع میدهند و کشتن انها و خانوادشان را شرط رستگاری میدانند ؟ در عراق و ...چه کسانی دارند مردم را تیکه تیکه میکنند . در سوریه مردم که حالا مسیحی یا یهودی یا غیر از عقاید خودشان باشند را گله ایی سر می برند ! زنان و نوامیسشان را با وحشیانه ترین شکل تجاوز میکنند تا بمیرند .! بازم بگم،اگه بخوای باز میگم که شرح جنایتهایشان لازمه چندین کتاب قطور میشه . حالا تو میگی ویدیوهاشون ، نوار و فیلمهاشون ، سایتهای منتسب به خودشون ، همه دروغند ، چون تو هم طرفدارشون هستی؟ ای العجب!!!
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 14:14:18
    22 3 پاسخ به این نظر
    فقط خدا کنه فتوا های این مجانین را در جهان با نام اسلام نشناسن که اسلام در اونصورت بدجوری ضربه می خوره
  • علی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 14:16:07
    26 13 پاسخ به این نظر
    واقعا برای من جای سوال این هایی که منفی میدن از کجا هستن
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 14:20:01
    12 25 پاسخ به این نظر
    تا فیلم صحبتهای این اقا را نبینم باور نمی کنم.چنین موضوعی بین همه فرق اسلامی حرام باطل و منفور است.
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 19:36:26
      9 2
      داد رسانه های غربییم از این فتوا دراومد بد تو میگی تا فیلمشو نبینم؟!یکم بگردی فیلمشم میبینی!
    • مهدی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 23:07:40
      4 5
      من با شما موافقم هرچی میگفتن باور میکردم غیر از این در حد آبادان بود
  • kt پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 14:49:38
    33 7 پاسخ به این نظر
    خدا رو شکر که دشمنانمون اینقدر ابله هستند
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:53:10
      16 3
      واقعا اين انسانهاي وحشي كه به اسم اسلام دست به هر جنايتي ميزنند، چهره اسلام را تو دنيا خراب كردند. خاك بر سرا.
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 20:15:42
      3 6
      البته همه دشمنان ما احمق نیستند...
  • یک رفیق قدیمی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 14:50:15
    7 15 پاسخ به این نظر
    یا این مفتی نیست یا اصل خبر غلط است میدان جنگ جای محارم است
  • شایسته پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 14:53:55
    15 2 پاسخ به این نظر
    وای اسم اینا هم آدمه؟
  • رضا پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 14:56:06
    27 12 پاسخ به این نظر
    شاه اگه زنده بود همه اين سلفي ها و وهابي ها و جك و جونورارو سرويس ميكرد.
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:07:02
    15 6 پاسخ به این نظر
    اين عوضي ها نام اسلام رو به نابودي كشوندن
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:12:32
    4 33 پاسخ به این نظر
    آقا بگید یه چندتایی هم مجوز بدن بیان اینجا.
  • مهدی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:16:34
    21 25 پاسخ به این نظر
    به نطر من همچین فتوایی صادر نشده اوناکه صیغه بلد نیستن!!!
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:39:15
      11 19
      نظر من هم همینه .خبر نادرسته
  • رضا پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:25:20
    59 4 پاسخ به این نظر
    خبر آن لاین چرا یک نظر سنجی نمیگذاری روی این حج های تفریحی (عمره) که مردم پول مملکت را تویی جیب این سعودی های ملعون و ذلیل شده به بهانه (حج ومثلاٌ زیارت ) نریزند همه ما میدانیم که ایرانی هایی که میروند حج عمره یا برای خرید یا برای گشت وگذار و میروند جداٌ خواهش میکنم به این مسئله توجه کنید همانطور که میبینید من از مالزی کامنت میگذارم و خدا را شاهد میگیرم که بارها در روزنامه های محلی غیر انگلیس زبانشان از دریافت کمکهای میلیونی مساجد واحزاب سنی از عربستان برای تبلیغ علیه شیعه خبر میدهند.و بارها در تلوزیون واز تریبون مسجد حرفای بسیار زشتی علیه شیعیان شنیده ام و ما ایرانی ها میلیون میلیون خرج میکنیم که پول واریز کنیم به جیب اینها که علیه خودمان ازش استفاده کنند بگذریم از تحقیرهای مستقیمشان
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:30:02
    18 4 پاسخ به این نظر
    متاسفانه به نام اسلام خیلی ها غلط زیادی می کنند ، وقتی که اسلام آنطور که هست تبلیغ نمی شود آخرشه این میشه
  • محمد پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:32:52
    13 17 پاسخ به این نظر
    الان جبهه حق و باطل کاملا شفافه آمریکا به زودی سیلی نهایی را خواهد خورد ، طوری که دیگر مسیرش را پیدا نکند
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:34:12
    22 1 پاسخ به این نظر
    برای کسانی که دچار تعصبات مذهبی و افراط هستند هدف وسیله را توجیه میکند به همین دلیل چنین فتاوای عجیبی میدهند و مرتکب قتل و اعمال غیرانسانی میشوند که البته سلفی و غیرسلفی هم ندارد! ببینید افراط و تعصب کور انسان را به کجا میکشاند!
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:36:40
    26 3 پاسخ به این نظر
    اه اه اه حالم بهم خورد از شنیدن سلفی و وهابی حالت تهوع میگیرم
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 15:52:53
    18 9 پاسخ به این نظر
    کسایی که میگن اسد بده ببینن و به راحتی رضایت ندن
  • سروش پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 16:00:46
    18 7 پاسخ به این نظر
    این ها محارب اله ومحارب الاسلام هستند اینها اصلا مسلمان نیستند پس علما ومراجع ما چرا سکوت کردند چرا فتوابر علیه اونه صادر نمیکنند اینها کاری را میکنند که قوم لوط هم نکرد ننگ بر وهابیون وسلفی ها وتکفیریهای نادان وبیشرف ضمنا کسانی که منفی میزنند زنان دختران وخواهران انها در صف مقدم این عمل هستند واز این کار منفعتی برایشان حاصل شده است مطمئن باشید
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 16:16:23
    22 6 پاسخ به این نظر
    به نظرم فقط برخی از حیوانات از این روش استفاده می کنند، مثل گربه سانان و سگسانان.
    • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:56:44
      18 6
      تا جایی که میدونم حیوانات هم اینکارو نمیکنن و اگه بکنن نسلشون ضعیف میشه و به سرعت از بین میرن
  • سلمان بهبهانی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 16:27:04
    20 2 پاسخ به این نظر
    این مفتی های دنیا زده و منحرف با صدور فتواهای این چنینی روز بروز ماهیت خود را آشکار می کنند و انشا اله آبروی خود را میبرند . اما اسلام حقیقی و راستین از این انحرافات مبرا وپاک است و انشااله حقانیت تشیع علوی برای جهانیان روزبروز آشکارتر می شود
  • مهران مستاجران پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 16:37:26
    38 8 پاسخ به این نظر
    حالا مظلومیت پیامبرما واهل بیتش معلوم میشه.1400سال گذشته.توی این دنیای مدرن اینا شدن این. فکرکنید پیامبرازدست اجدادبی شرف این کثافتا چی کشیده.
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:01:01
    14 10 پاسخ به این نظر
    اقا مسعود شما لطفا بيانات سليم ادريس فرمانده ي ارتش به اصطلاح ازاد سوريه رو به دقت مطالعه فرموده و ببينين كه جكونه مواضع خود را در جهت حمايت تام از القاعده و شورشيان ياغي جبهه النصره با افتخار اعلام فرموده اند.
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:04:51
    17 5 پاسخ به این نظر
    این سعودیا کی آدم میشن همش به فکر...
  • محمد پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:09:29
    28 4 پاسخ به این نظر
    صد رحمت به حیوانات
  • مجید پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:10:47
    24 10 پاسخ به این نظر
    صد رحمت به یهودیا .
    • سوری جمعه 8 شهریور 1392 - 11:17:17
      3 5
      شما هم خوب از آب گل آلود ماهی می گیری ها.
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:28:08
    20 1 پاسخ به این نظر
    استغفر الله العظيم واتوب اليه
  • محسن پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:31:37
    25 19 پاسخ به این نظر
    من یکی که حاظرم ایران هرچی موشک داره بزنه وسط عربستان که با خاک یکسان بشه... الانه که باید دشمنای واقعیمون رو بشناسیم
    • احسان شنبه 9 شهریور 1392 - 02:52:30
      5 1
      محسن جان / اول اینکه حاضر صحیح است نه حاظر / دوم اینکه اگر این کار بشه دشمنان اسلام بیشتر خوشحال میشوند / سوم اینکه خون بعضی بی گناهان هم ریخته میشود / چهارم اینکه احساساتی نباید تصمیم گیری کنیم یا حق
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:35:21
    20 9 پاسخ به این نظر
    خوشحالم این از معدود مطالب خبرآنلاینه که پربحث شده همه کامنتاهم در یک راستا و دیدگاهند و با هم دعوا ندارن...بیشترشونم مثبت گرفتن...این یعنی دمت گرم اسلام عزیز...پای اصل که باشه فروعات یادمون میره
  • شیرازی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:38:01
    23 2 پاسخ به این نظر
    لعنت خدا بر شما .شما همان شجره خبیثه هستید که درقران امده است .خداوندا شر دشمن های اسلام ومسلمین وپیامبر وقران واهل بیت را به خودشان بر گردان.آمین
  • يكي پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:38:18
    21 16 پاسخ به این نظر
    من بدون منبع نميتونم اين خبر رو قبول كنم.
    • مهدی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 23:04:02
      9 3
      لطفا منبع خبر رو هم بگید هیچ آدم دیوانه ای این فتوا رو نمیده، دعوای شیعه سنی نباید باعث بشه هر حرفی رو قبول کنیم
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:38:33
    23 14 پاسخ به این نظر
    تا دلیل و سندی بر این خبر نبینم باور نمیکنم. بالاخره درسته با سلفیها مشکل داریم اما خدا عقل هم داده به ما تا هرچیز شنیعی مثل این خبر رو الکی باور نکنیم.
  • قاصدک پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:39:30
    16 1 پاسخ به این نظر
    هرکس حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال کند بی شک مسلمان نیست چرا که او به فرمان خدا گوش نداده و بر خلاف دستورات صریح قران کریم عمل نموده است.ازدواج با محارم حرام است.خدا را شکر که دشمنان ما شیعیان احمق هستند .آنها دستورات خدا را آشکارا پایمال می کنند و دم از مسلمانی می زنند.
  • فردین پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:40:00
    17 5 پاسخ به این نظر
    اینها آبروی اسلام واقعی را برده اند.
  • محمد پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:42:35
    22 1 پاسخ به این نظر
    اینا دیگه چه حیوونایی هستن؟!!!!!
  • مقیمی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:44:43
    15 2 پاسخ به این نظر
    خبرآنلاین میشه علت این فتوا را هم درج کنید شاید ما کمی تا قسمتی خنگ تشریف داریم و نمی فهمیم .و اگر میشه پیگیری کنید آیا این مفتی خواهر و مادر خودش را هم جهاد نکاح فرستاده یا فقط برای دیگران فتوا داده
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 17:47:29
    10 19 پاسخ به این نظر
    بدون دلیل ومدرک ؟؟ منبع این خبر چیه؟
  • s.h پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:09:55
    13 5 پاسخ به این نظر
    من متاسفم برای مسلمانان که اسیر دام غرب شده اند و اونا میان یک فرقه میسازن و مسلمانان رو به جون هم میاندازن من نمیدونم مگر مسیحیان فرقه های مختلف ندارن مگر اسرائیل یهود نیست و امریکا مسیحی بیائید تاسفات مذهبی رو دور بریزیم و فقط قران و ملاک قرار بدهیم (شیعه، سنی، وهابی، سلفی،....) فقط باعث سو استفاده غرب است
  • سعید پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:15:38
    11 5 پاسخ به این نظر
    از خبر انلاین انتظار میرود خبر را با مستند ان نقل کند خبرگزاری تسنیم لینک فتوا را نگذاشته تا مطمئن شویم چگونه بدون اعتماد به صحت خبر ان را پخش میکنید.
  • هومن پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:22:25
    14 2 پاسخ به این نظر
    حتی حیوون هم با محرمش این کار رو نمی کنه که این بی عقل همچین حکمی رو داده!!
  • علی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:26:14
    10 13 پاسخ به این نظر
    البته در سوریه و عراق تندروهای سلفی دارند جنایت میکنند. این درست. ولی از خبرآنلاین انتظار داریم خبرهای مستند رو پخش کنه. حداقل اگه می خوای کسی یا تفکری را بدنام کنی ، با این جور خبرهای عامه پسندو الکی کاری از پیش نمی برید.
  • پیمان پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:36:40
    7 11 پاسخ به این نظر
    دوستان چرا احساسی برخورد میکنید و عصبانی میشین؟ یه انسان (اگه بشه اسمشو انسان گذاشت } یه حرفی زده که شاید هدفی جز ایجاد تشنج و دامن زدن به جنگ شیعه و سنی نداشته. حالا من و شما تحت تاثیر این مزخرفات قرار بگیریم معقول نیست.
    • ناشناس پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 20:43:47
      7 2
      دوست عزیز سلام حرف شما منطقی و درست است ولی به نطر میرسد این گروه در بین تمامی گروهای مسلمان اعم از شیعه وسنی جایی ندارد و این گروه با افکار و عقیده ی خودش تنها شیعه را تخریب نمی کند بلکه تمام مذاهب اسلامی را عقب افتاده ومرتجع نشان می دهد
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:38:59
    11 6 پاسخ به این نظر
    اونایی که دنبال سند و مدرک هستند یه زحمت کوچولو به جناب گوگل بدن. ضمن اینکه گفته شده منبعش شبکه خبری العالمه و اسم اون مفتی عتیقه هم که معلومه
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 18:40:26
    22 2 پاسخ به این نظر
    اسلام کامله شکی نیست ولی ایکاش این سوراخ فتوا دادن ها رو هم میبست که هرکی واسه خودش زرتی فتوا در نکنه
  • مهدی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 19:15:18
    3 1 پاسخ به این نظر
    چرا تو سایتهای غیر اسلامی از این خبرا نیست اونها ک دنبال بهانه از مسلمونهان چرامردم رو بدبین میکنی طرفدار اسد از خدا بترس دروغ ننویس کسی ک مردم خودشو ب خاک خون میکشه چ اعتباری ب دوستی ب اونه
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 19:19:09
    1 2 پاسخ به این نظر
    عجب ادمهايي ميخوان جاي اسد رو بگيرن اينجور كه معلومه در اينده سوريه شهر شيطان پرستا ميشه
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 19:27:18
    10 1 پاسخ به این نظر
    جالب اینجاست که من که در مالزی هستم بعضی از سنی ها از من بابت ازدواج موقت انتقاد می کنند!!! آخه به من چه؟!
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 19:34:09
    2 2 پاسخ به این نظر
    وا قعا متاسفم اگه به قول خودشون فتوا را 1400 سال پیش میدادن دلمون نمی سوخت می گفتیم با یه مشت ادم ابله بی سواد طرف هستیم نه الان که عصر اگاهی و کاملترین دین و کاملترین کتاب اسمانی در دستمون که نیازی به شک و فتوی و توجیهی نیست اللهم عجل لولیک الفرج اقاجون شرمنده ایم
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 19:37:49
    4 1 پاسخ به این نظر
    اقا منبعت چیه؟ بعید میدونم همچین چیزی رو
  • مهران ت پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 19:38:28
    2 2 پاسخ به این نظر
    فتوا دادن زیاد مهم نیست-خدا قبل از هر چیز به انسان عقل داده-در کتابش هم همه چیز رو توضیح داده-هر کسی نمی تونه بیاد برا خودش و به نفع خود یا جناح و یا ... یک فتوایی بده.
  • محسن پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 19:57:28
    17 4 پاسخ به این نظر
    الهم اجل لولیک الفرج مهدی "عج" جان زودتر بیا که گره گشای همه مشکلات الان فقط شمائید
  • حامی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 20:05:01
    12 14 پاسخ به این نظر
    خبر دروغ چرا میدین بیرون؟؟ خودمون میدونیم وهابیا ناحسابی و جنایتکارن ولی شما با این دروغای مسخره دارین مثل صدا وسیما میشین. البته منظورم با منبع این خبره که زیر تیتر خبر نوشته شده.
  • حلاج پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 21:10:04
    18 2 پاسخ به این نظر
    به خدا قسم بهترین و دیندارترین و عاقل ترین ، مردم ، همین عجمی است که این شیوخ بی سواد ، اتش پرست می نامند ، این در حالی است ، که ایرانیان همواره موحد بودن و از پیامبرشان و کتاب خدا اموزش می دیدند .،در ان موقع اجداد همین شیوخ فاسد با سنگ و چوب و شن و ماسه چیزی میساختند و خدای خود میدانستند ، به خدا سوگند برترین و با غیرت ترین انسانها اکنون ایرانیان هستند که اگر اسلامی هست از عجم است ، که غیر از ان همین شیوخ کودن تا بحال فتوا میدادند که خانه خدا را خراب کنند ، والله از این احمقهای بت پرست کنونی هر چه بگویید بر میاید !! سلام و درود خدا بر محمد(که از دست این بیشعورها رنج ها بردند) و ال محمد .
  • بی نام پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 22:02:39
    10 2 پاسخ به این نظر
    شخصا زیاد اهل کامنت دادن نیستم ولی نشد چیزی نگمو برم. جای دور نریم، تو همین جنگ خودمون که 8 سالی طول کشید، رزمنده های ما چطور این قضایارو تحمل کردن که این جوجه تروریستای به اصطلاح"آزادیخواه" نمیتونن بدون این قضایا سر کنن؟ بدعت تا به این اندازه؟ اصلا این وحشیا برای چی میجنگن؟ ثروت یا قدرت یا "شرف"؟
    • بی نام جمعه 8 شهریور 1392 - 03:39:29
      9 2
      جنگ هشت ساله ما جنگ معنویت علیه ارتجاع بود. اصلا این چیزا نبود. هر کی پاشو میزاشت جبهه یک حس عجیب بهش دست میداد. انگار که میرفت کربلا. تمام چیز های دیگه در برابر این احساس اسمانی رنگ میباخت. اکثر این کسانی که به سوریه رفتند تا با حکومت اسد بجنگند توسط همین فتواها و امیال جنسی جذب شده اند. معنویت جای در میان اونها نداره.
  • علی پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 22:47:08
    16 4 پاسخ به این نظر
    اون از فتوای شپش های مبارک این هم از فتوای زنا با محارم. راستی خوردن قلب اون سربازه رو هم هست. حالا آمریکا می خواد حکومت رو از اسد بگیره بده دست اینا؟؟؟؟؟؟
  • محمد جمعه 8 شهریور 1392 - 12:57:43
    7 2 پاسخ به این نظر
    جان عالم بر عالم آمد اي خدا مهدي نيامد....
  • رسول مهر چهارشنبه 10 مهر 1392 - 14:06:29
    1 1 پاسخ به این نظر
    اللهم بحق زینب الکبری عجل لولیک الفرج...
  • ابوذر سه شنبه 23 مهر 1392 - 00:39:23
    0 0 پاسخ به این نظر
    ان شاءالله ظهور صاحبمون نزدیکه. باید آماده بود. باید که دل قوی داشت چرا که سحر نزدیک است. به امید آن روز که از زمین رو از لوث این موجودات خبیث و لعین پاک کنیم.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.