یکشنبه 3 اردیبهشت 1396
چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 13:56:15 چاپ

مطهری:فیلم سخنان هاشمی رادیدم؛ او آن حرف‌ها را زده است،اما این به‌معنای تایید حمله نظامی به سوریه‌نیست

سیاست > مجلس - فارس نوشت:

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره رد لایحه اصلاح بودجه، گفت: دو فوریت این لایحه رای نیاورد چون لایحه پخته‌ای نبود و حامیان دولت هم مخالفش بودند. این لایحه در واقع به خاطر پخته نبودن رد شد و رد شدنش دلایل سیاسی نداشت.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات اخیر منتسب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره سوریه که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شده است، گفت: من فیلم آن سخنرانی را دیدم. قاعدتا فیلمش نمی‌تواند ساختگی باشد البته هاشمی آن حرف‌ها را زده و نظر وی نیز همین است.

این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه شاید هاشمی به دنبال باز کردن راه‌های جدیدی است، تصریح کرد: شاید آقای هاشمی مصلحت کشور را در این می‌بیند. اما در مجموع باید از وی توضیح بخواهد{خواست} تا نظرش را به صورت صریح اعلام کند.

مطهری در همین زمینه گفت: برخی گفته‌اند که سخنان آقای هاشمی نوعی همکاری با آمریکاست در حالی که اصلا اینگونه نیست. زیرا آقای هاشمی آمریکا را محکوم می‌کند؛ شاید نظر آقای هاشمی این بوده که اگر دولت سوریه بمباران شیمیایی کرده باشد، ما این اقدامات را محکوم می‌کنیم، اما دست از حمایت از سوریه برنخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سخنان هاشمی به معنی تائید حمله نظامی آمریکا به سوریه نیست، تصریح کرد: البته باید آقای هاشمی درباره سخنانش توضیح دهد زیرا ممکن است وی اخبار و اسنادی در دست داشته باشد که به این نتیجه رسیده باشد که دولت سوریه حمله شیمیایی انجام داده است. جمهوری اسلامی ایران از سوریه حمایت می‌کند اما اگر فرضا حمله شیمیایی صورت گرفته باشد آن را محکوم خواهیم کرد و قاعدتا موضع آقای هاشمی همین مسائل است.

وی گفت: تا زمانی که اکثریت مردم سوریه از حکومت آنجا حمایت می‌کنند ما هم از آنها حمایت می‌کنیم.حمایت از سوریه برای ایران مهم است. زیرا آنها محور مقاومت هستند و در صورت از بین رفتن آنها حزب‌الله نیز دیگر کارایی نخواهد داشت.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: دولت سوریه باید اصلاحات لازم را انجام دهد. اگر از همان ابتدا هم در واکنش به اعتراضات بخشی از مردم خشونت به خرج نمی‌داد ما به نقطه فعلی نمی‌رسیدیم. اما در مجموع دولت بشار اسد را مورد قبول اکثریت مردم می‌دانیم لذا از آنها حمایت می‌کنیم.

مطهری در پاسخ به سؤالی درباره نظر نمایندگان درباره جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم گفت: مخالفان گرایشات فکری و سیاسی آقای توفیقی را قبول ندارند و طبیعی است که برخی از دوستان توقع دارند یک فرد اصولگرا در راس وزارت علوم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برخی از دوستان نگرانی دارند که فضای دانشگاه‌ها دچار تنش شود البته افرادی که حسن نیت دارند این نگرانی را مطرح می‌کنند. به همین دلیل تمایلی به حضور یک اصلاح‌طلب در راس وزارت علوم ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شخصا مخالف نظریه ذکر شده هستم،‌ تصریح کرد: آقای توفیقی یک اصلاح طلب تندرو نیست و دارای شخصیت علمی است؛ زمانی که وی وزیر بود مدیریتی مطلوب داشت و برخی نگرانی‌ها خیلی به جا نیست.

مطهری اضافه کرد: درباره نقش آقای توفیقی در فتنه که به سخنانش در مسجد دانشگاه تهران استناد می‌شود، باید زمان آن سخنرانی را در نظر بگیریم. سخنرانی آقای توفیقی در روز بعد از حادثه کوی دانشگاه رخ داده که رهبر انقلاب درباره آن گفتند که آن کار دل انسان را خون می‌کند؛ آقای توفیقی برای کنترل هیجان آن روزها برخی سخنان را مطرح کردند. البته حرف‌های وی قبل از اعلام نظر شورای نگهبان بوده است.

وی با بیان اینکه هر کسی در کشور حق اعتراض دارد، گفت: هر کسی حق دارد اعلام کند که تقلب صورت گرفته است و این اعتقاد را داشته باشد. اما پس از اعلام نظر شورای نگهبان نباید به اعتراض خود ادامه دهد، ما فردی با چنین رویکردی را فتنه‌گر نمی‌دانیم که آقای توفیقی را نیز اینگونه می‌دانیم.

مطهری ادامه داد: برخی اصولگرایان نیز در آن دوران تصور می‌کردند تقلب شده است. بنابراین حرف آقای توفیقی در آن روزها یعنی 26 خرداد حرف عجیبی نبود و گناهی هم محسوب نمی‌شود. حتی اگر کسی امروز هم معتقد باشد در انتخابات 88 تقلب صورت گرفته است گناهی مرتکب نشده است و نمی‌توان وی را فردی ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه قلمداد کرد. بلکه بحث بر سر التزام عملی افراد است یعنی اگر فردی بعد از اعلام نظر شورای نگهبان همچنان به اعتراضات خیابانی خود ادامه دهد اعلام می‌کنیم وی فتنه‌گر است و ما اعتقاد نداریم که آقای توفیقی چنین فردی بودند.

این نماینده مردم در خانه ملت جعفر توفیقی را فردی مناسب برای حضور در وزارت علوم معرفی کرد و اظهار داشت: 95 درصد حامیان آقای روحانی اصلاح طلب بودند و نمی‌توان انتظار داشت تمامی افرادی که از سوی رئیس‌جمهور انتخاب می‌شوند اصولگرا باشند.
/29220

 

58 دیدگاه
  • هاتف
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:30:20
    پاسخ
    361 25

    95 درصد حامیان آقای روحانی اصلاح طلب بودند و نمی‌توان انتظار داشت تمامی افرادی که از سوی رئیس‌جمهور انتخاب می‌شوند اصولگرا باشند: ای کیهان و نمیدونم پایداری و حدادعادل و رسایی و ... با شماست، صدای مردم رو بشنوید تا مردم جور دیگه ای برخورد نکنن.

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 19:50:36
      25 35

      نه حاميان روحاني اصلاح طلب بودند نه حاميان احمدي نژاد اصولگرا حاميان هر دو مردم بودند همه اين دولت ها وامدار مردمند جريانهاي سياسي فقط سواران روى دوش مردمند

    • بی نام
      شنبه 16 شهریور 1392 - 18:35:54
      1 0

      اقای هاشمی خودش گفته این حرفش تحریف شده. صدا دستکاری شده بوده. و هیچ وقت همچین چیزی نگفته. منم باور نمیکنم ایشون همچین حرفی زده باشه. ایشون رئیس تشخیص مصلحته و میدونه حمله به سوریه به هیچ عنوان به مصلحت نیست. همین تهدید حمله باعث سقوط شاخص بورس شد. حمله بشه که ای داد و بی داد. درگیر جنگ بشیم که وا ویلا.

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:35:10
    پاسخ
    227 15

    حرف حساب جواب نداره

  • اسکندر
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:35:39
    پاسخ
    320 46

    هاشمی بخاطر سیاست چشم برواقعیت نبسته است ؛ آینده بر روسفیدی هاشمی شهادت خواهد داد... درود بر هاشمی!

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 22:54:19
      13 25

      واقعیت...ها!؟ منابع خبری دوستان کجاست ما هم بریم سراغش.

  • محمد از قم
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:43:45
    پاسخ
    262 33

    اصولگرا هم این اصولگرا که انصافو همیشه رعایت می کنه مطهری همیشه صداقت داره حتی اگه به ضررش باشه

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:46:20
    پاسخ
    67 290

    يعني آقاي هاشمي چه مدركي ميتونه داشته باشه كه به اين نتيجه رسيده كه دولت سوريه از بمب شيميايي استفاده كرده در حالي كه بازرسان سازمان ملل و حتي آمريكايي ها اين مدرك را ندارند؟!!!!!

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:23:26
      63 8

      :)

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:56:18
      27 12

      هاشمی حرفش حرفه بی دلیل حرف نمیزنه

    • پیمان
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:59:36
      22 10

      حتمن از چیزایی خبر داره که امثال من و تو ازش خبر نداریم . بهتر از ما میدونه در سوریه چه خبره

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 22:25:44
      27 13

      غرب مدارک خود را در این مورد دارد تا جایی که دبیرکل ناتو نیز نظر خود را با دیدن مدارک تغییر داد و از حمله حمایت کرد.

  • رسول حیدرنژاد
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:56:03
    پاسخ
    122 11

    خدا پدر بزرگوارت را رحمت کند. اگر همه مثل شما فکر میکردند الان ایران گلستان بود.بله نباید ساده اندیش بود اما هرکسی هر حرفی را زد به ظن خود میتوانیم تفسیر کنیم اما دلیل بر حقانیت تفسیرمان نیست.

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:56:42
    پاسخ
    52 243

    از هاشمی بعید بود،ایشان نباید چنین سخنانی را می گفت،بازی با امنیت سوریه بازی با امنیت ایران هم هست.

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 19:19:20
      16 9

      بازی با امنیت ملی سوریه را بشار اسد دامن زد نه هیچکس دیگر.

  • عباس
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:57:33
    پاسخ
    41 207

    حالااگر احمدی نژاداین حرفها رو میزد الان آقای مطهری ایشان رو استیضاح میکرد..

  • علي
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 14:58:09
    پاسخ
    148 26

    الحق كه مردي!!!!!!!!!

  • ایرانی
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 15:09:52
    پاسخ
    380 41

    اگر این حرف ها را زده است که درود بر شرفش درست گفته اما بدون شک کسی موافق حمله نظامی به هیچ کشوری نیست.

    • مطهر
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 15:47:12
      118 26

      واقعا این آقای مطهری بزرگواره

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 16:04:05
      41 117

      چه قدر شماها باحال هستيد كه اوناييكه طرفدارشون هستيد، هر حرفي را زدند ميپذيريد. خخخخخخخخخخ

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 16:22:40
      11 41

      کدام حرفها

  • alex
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 15:15:11
    پاسخ
    61 24

    شما اگر فیلم را دیده باشد ازفاصله دور است و نمیتوانید صحبت ها را با حرکت صورت آقای هاشمی تطبیق دهید که بخواهید لب خوانی کنید یعنی به راحتی میشود این صدا را روی فیلم مونتاژ کرد پس لطفآ سعی کنید از دامن زدن به هیجانات در این برهه حساس دوری کنید.

    • محمد
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 18:42:09
      9 2

      احسنت! ضمن اینکه کیفیت صدا به طرز عجیبی خوبه. درحالی که فیلم یا با موبایل گرفته شده یا یه دوربین هندیکم که قطعا نمیتونه با این کیفیت صدا رو بگیره

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 15:33:40
    پاسخ
    84 10

    خب یعنی چی که میخان وزیر اصلاح طلب نباشه؟!! مگه اونا تعیین میکنند وزیرو؟ من که میگم آقای روحانی نباید کوتاه بیااد

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 15:37:53
    پاسخ
    93 24

    واقعا دمش گرم ايشان وطن پرست واقعي هستند و به فكر مردم ايران درود بر رفسنجاني تا پاي جان حمايتت مي كنيم

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 15:38:54
    پاسخ
    84 21

    درودبر ایشان که نشان می دهد انسانیت هنوز نمرده در این ایران زمین!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 15:51:56
    پاسخ
    17 47

    اگر این سخنرانی که در بعضی سایتهای داخلی نگاشته شده از سوی اقای هاشمی باشد که باید نسبت به همه حرفهای ایشان شک کرد.اما اقای هاشمی فردی بسیار سیاست مدار است دو سخنرانی در فاصله بسیار کوتاه از هم یکی در جلسه مجمع و دیگری در مازندران به نظر میرسد بسیار تفاوت داشتند بهتر است خود اقای هاشمی منظورشان را واضع و اشکار بیان کنند چون ما کسانی که دوستشان میداریم بسیار نگرانیم و دوست نداریم روزهای پس از انتخابات به این راحتی خراب شود

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 16:12:33
    پاسخ
    89 15

    خوب راست گفته و حرف ما هم هست ولی کسی گوش نمی کنه

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 16:19:16
    پاسخ
    41 188

    آقای مطهری با این حرفات - در خصوص آقای بشار اسد - از چشم من که افتادی!!!!

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 16:35:33
      114 27

      ببخشيدشما؟

    • بی نام
      چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:45:58
      4 15

      نگاه مطهری به سوریه و اسد را نمی پسندم و با آن مخالفم.

  • میلاد
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 16:20:24
    پاسخ
    28 62

    آقای هاشمی عزیز اگر گفته ای دیگر چرا طبق گفته ی امام جمعه اصفهان با آن شدت تکذیب کردی؟ از اعتقادت دفاع می کردی خب. خدای نکرده این دروغ گویی اصلا چیز قشنگی نیست و از اصل اعتقاد یا عدم اعتقاد به مسئله ای به مراتب مهم تر است.

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 16:24:15
    پاسخ
    106 22

    مطهري عزيز الحق والانصاف به مانند پدرت هستي.تك راي ما در مجلسي خدا شمارا نگهدارد.

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 16:35:11
    پاسخ
    89 24

    اگر حمله شیمیایی توسط دولت سوریه صورت گرفته باشد هم ما از دولت سوریه دفاع می کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:06:12
    پاسخ
    24 84

    علی مطهری وکیل خود خوانده خانواده هاشمیست و حتی میشه گفت فرزند خود خوانده وی است.

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:07:47
    پاسخ
    17 43

    آقای مطهری جناب آقای هاشمی به امام جمعه اصفهان گفتند این صدا جعلیه پس مشخصه .

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:11:39
    پاسخ
    92 20

    من به این وارث خون پدر اعتماد دارم در ضمن هاشمی که دروغ نگفته. همه می دونند راست گفته. چه اصراری هست که حتما همه اصرار دارن همه با هم دروغ بگیم ای بابا...

  • علی
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:33:51
    پاسخ
    78 19

    در شرایط حال یکی به نعل و یکی به میخ(درود بر هاشمی دلسوز و ناجی ایران)

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:41:32
    پاسخ
    6 5

    مطهری: 95 درصد حامیان آقای روحانی اصلاح طلب بودند. (این واقعیتی است که ساکنان کیهان باور ندارند)

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:42:40
    پاسخ
    11 4

    مطهری: اگر کسی امروز هم معتقد باشد در انتخابات 88 تقلب صورت گرفته است گناهی مرتکب نشده است و نمی‌توان وی را فردی ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه قلمداد کرد.

  • amin
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:42:44
    پاسخ
    11 4

    صدا واقعی باشه یا جعلی فرقی نمیکنه ، ولی حرف حق گفته طرف ، پدر مردم سوریه از همه طرف درومده

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 17:51:40
    پاسخ
    9 3

    آيت الله هاشمي مرد سياست است وداراي شعور سياسي بسيار بالايي است اگر ايشان حرفي را مي زنند حتما سنجيده وبا پشتوانه است خداوند ايشان را حفظ کند که در اين 8 سال با عدم حضور ايشان در تصميمات مهم لطمات بسياري را متحمل شديم.

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 18:04:27
    پاسخ
    6 0

    این فیلم بی کیفیته و نمیشه صورت آقای هاشمی و دید تا لب خونی کرد خودشون می گن که گفتن آمریکا بهانه کرده که دولت سوریه علیه مردمش بمب‌های شیمیایی زده خب کافیه جمله "آمریکا بهانه کرده که"رو حذف کنن بقیه رو به قبلش بچسبونن میشه درس مثه فیلمی که منتشر شده

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 18:06:18
    پاسخ
    4 3

    جز راست نباید گفت هر راست نشاید گفت

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 18:38:45
    پاسخ
    2 9

    """ فوری"""" اوباما: ایران به استفاده اسد از بمب شیمیایی اعتراف کرده است

  • موسوی
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 18:55:21
    پاسخ
    7 6

    سلام و درود به مردان راستین ، هاشمی ، مطهری ، خاتمی، عارف، روحانی، ولایتی، موسوی و کرویی و... خداوند یاورتان. هاشمی ،ملت به داشتن سیاستمدارانی چون شما افتخار می کنند.

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 19:02:29
    پاسخ
    2 1

    حالا یا مطهری دروغ میگه یا هاشمی دروغ گفته به امام جمعه اصفهان و یا امام جمعه اصفهان دروغ گفته که هاشمی تکذیب کرده اون حرفا رو و اینجور باشه پس مطهری راست گفته ... بسیار نتیجه جالبی میشه این کنار هم گذاشتن ها

  • سعید
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 19:05:17
    پاسخ
    8 5

    علی مطهری پدرت رو زیاد نمیشناسم، چون سنم قد نمیده، فقط مقداری کتاباشو خوندم. ولی خودت که خیلی مردی، خیلی باهات حال میکنما!! حتی در مورد دیدگاه های عقیدتیت! رحمت به شیر پاکی که خوردی، خدا حفظت کنه. کاش منم جیگرشو داشتم از جایگاه تو اینجور حرفایی رو راحت بزنم عزیز

  • شیرازی
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 19:06:19
    پاسخ
    8 5

    عکس العمل ها به صحبت های هاشمی نشان میدهدکه چه کسی چقدرظرفیت شنیدن دارد

  • امیر
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 20:02:16
    پاسخ
    6 3

    هاشمی مرد بحرانهاست آنهای که تازه به دوران رسیده اند از مرده ها تمام شده اند دست درازی به زنده ها میکنند

  • خاک پای سردارفداکار
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 20:08:24
    پاسخ
    10 5

    هاشمی همه آبروی خودرا برای حفظ کشورمان گذاشته است.ولی حیف که قدرش رانمیدانند.هاشمی بارهاکشورعزیزمان را ازخطرات گوناگون نجات داده .درودبرسردارنازنین وباتدبیرخمینی کبیر.

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 21:30:00
    پاسخ
    11 5

    هاشمی هروز بهتر از دیروز .افرین براین ازاد مرد .

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 21:32:22
    پاسخ
    7 11

    اون قسمت از فایل صوتی که ساختگی بود دیگه فیلمش رو ندیدم که بتونم چیزی واسش بگم.

  • بی نام
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 22:46:03
    پاسخ
    8 3

    قطعا این سخنرانی متعلق به خود آقای هاشمی است و تایید و تکذیب های بعدی هم تغییری ایجاد نمیکند و تنها برای ساکت کردن داخل خواهد بود. دنیا پیامی را که میباید گرفت و این درست ترین کار بود که آقای هاشمی انجام داد تا روزنه ای را برای آینده احتمالی بعد از اسد باز بگذارد. ایشان برای منافع بلند مدت ایران حاضر شد در داخل تخریب شود تا فردا روزی اگر اسد سقوط کرد و ایران در منطقه و بین کشورهای اسلامی به دلیل مواضعش در حمایت از اسد تنها ماند آقای هاشمی به عنوان کسی که عقیده متفاوتی را ابراز کرده بود بتواند وارد عمل شود و باب تعامل و ارتباط با دولت بعدی سوریه را برای حفظ منافع ایران باز کند مخالفین میانه رو اسد هم از سخنان آقای هاشمی استقبال کردند و پیام را گرفتند. سیاست آقای هاشمی بینظیر است الحق

  • احمد
    چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 23:14:08
    پاسخ
    6 12

    هاشمی نباید فراموش کند که در جنگ 8 ساله که همه دنیا برای کمک به صدام بسیج شده بود /تنها دولت سوریه بود که از ایران حمایت کرد وامکانات فراوانی در اختیار ایران قرار داد / مواقت با حمله آمریکا یعنی حمایت از ظالم /

  • بی نام
    پنجشنبه 14 شهریور 1392 - 08:22:28
    پاسخ
    7 11

    با توجه به روابط دوستانه و رفت و آمدی که خانواده آقای هاشمی با عربستان دارند این صحبت ها جای تعجبی نداره. آقای هاشمی حامی مواضع عربستان در ایران هستند.

  • احسان نامی
    پنجشنبه 14 شهریور 1392 - 11:55:58
    پاسخ
    3 8

    واقعا باید افسوس خورد از این همه تدبیر و تشخیص که هنوز دوست و دشمن را نمیشناسیم و حرفایی می زنیم که دشمن سوء استفاده کنه

  • بی نام
    پنجشنبه 14 شهریور 1392 - 16:11:09
    پاسخ
    7 6

    خبر انلاین برات متاسفم کامنت های مخالفین رو نمیزاری و تک وتوک گلچین میکنی اونم کسانی که زیاد وارد استدلال نشدن الانم شاید این کامنت من رو در راستای تبلیغ از ارادی بزاری و تبلیغی برای سایتت بکنی در هر حال هم تو میدونی هم من که ازادی در خبر انلاین بی معناس..!!!

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700