نظر‌ شما درباره عکس چیست؟ / دیدار روحانی و پوتین

دیدار روحانی و پوتین در حاشیه اجلاس شانگهای را باید دیداری مهم دانست.

به گزارش خبرآنلاین، چمدان سفر خارجی حسن روحانی رییس جمهور جدید ایران در حالی روز 5 شنبه به مقصد بیشکک قرقیزستان بسته شده بود که بسیاری این سفر را به دلیل حضور روسای جمهور چین و روسیه اجلاسی مهم برای ایران می دانستند.

شاید از همین رو بود که در کنار مساله سوریه بسیاری پرونده هسته ای ایران را مهمترین موضوع دیدارهای حاشیه ای این اجلاس عنوان کردند.

روحانی در دیدار با ولادیمیر پوتین ضمن حمایت از ابتکار این کشور در حل بحران سوریه، بار دیگر بر حقانیت موضوع هسته ای ایران تاکید کرد. رئیس‌جمهور روسیه نیز با تاکید بر موضع مسکو در قبال برنامه هسته‌ای ایران گفت: استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم ایران است.

اما دیدار پوتین با روحانی گرچه به همین حد محدود شد اما گویا دیدار روحانی با پوتین روند مطلوبی داشته است که از سخنگوی کاخ کرملین اعلام داشته ولادیمیر پوتین به دعوت روحانی به تهران سفر خواهد کرد تا روابط ایران و روسیه در دوران روحانی روندی متفاوت از گذشته به خود بگیرد.

خبرآنلاین در نظرخواهی از کاربران خود خواسته است نظر خود را درباره این عکس بیان کنند. کاربران محترم می توانند در بخش کامنت نظر خود را درج کنند.

 

پوتین


23/220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 246
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    امیدوارم که یه روزی بجای پوتین دست های اوباما تو دستای روحانی باشه!!
    • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      امیدوارم که یه روزی بجای روسیه دست های همه ممالک چه شرقی و چه غربی تو دستای روحانی باشه!! و همه دنیا با ایران دوست باشند.
    • آرمان A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      ازروسیه و بخصوص از رئیس جمهورش بدم میاد!!!!! به امید اینکه روزی به جان نشست با روس ها با امریکایی های عزیز رابطمون عالی شه...
    • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      ای بیچارگان امریکا پرست. چقدر از شما حالم به هم میخوره.
    • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      پوتین همیشه امتیازات و پولهای زیادی از کشور ما گرفته و همیشه هم به ایران و ایرانی خیانت کرده تازگیا طوری حرف میزنه که انگار ایران مستعمره اونه البته از طرفی شاید حق با اون باشه ایرانه فعلی مستعمره چین و روسیه شده . بهتره آقای روحانی پیام مردم مبنی بر تغییر در سیاست خارجی رو بهتر درک کنند و سراغ کشورهای پیشرفته تر و مفید تر برای ایران برن . !
    • حسین راست گو IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      آرمان عزیز اگر خواهر با برادر تو در اون هواپیمای مسافر بری بودن بازم آمریکا ی عزیز میگفتی هیچ وقت یک کشور غریبه ودسیسه گر رو به عنوان یک ایرانی عزیز نگو فقط ایران عزیز است من خودم بار وابط آمریکا مشکل ندارم ولی همه چیزم رو هم نمیفروشم
    • امیر راد IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      دوستان مثل اینکه انگلستان این کفتار پیر دنیای سیاست رو فراموش کرده اند ! دست دادن در ظاهر مهم نیست ، باید دید این قدرت های جهانی چه در آستین پنهان کرده اند . توقعی که از دولت روحانی داریم این است که با هوشیاری تمام ، دست تمام قدرتهای تاثیر گذار جهانی را هم بفشارد و هم بخواند و با درایت و سیاست، نه با شعار و تحجر گرایی ، امتیازات از دست رفته ی این ده ی اخیر را ، برای مملکت و مردم عزیزمان باز پس گیرد .
    • ایرانی سرفراز EU ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      انقدر کم بین نباشید.یعنی ما ایرانیان که روزی امپراتور جهان بودیم همیشه باید نوکر کشورهای ابر قدرت باشیم؟ بیایید دعا کنید و مهم تر از آن تلاش کنیم تا ما هم ابر قدرت شویم و افتخار هر کشوری رابطه با ایران باشد. این امر اصلا محال نیست.ما اگر سرمایه های معدنی بی حد و حصر از طلا گرفته تا نفت و سرمایه های غیر معدنی و انسانی و مغز های دانشمندانمان را خوب مدیریت کنیم و همه دست در دست هم دهیم و دست از تنبلی و دلال بازی که هیچ سودی برای کشور ما ندارد برداریم می توانیم ظرف 5 سال کشوری بهتر از ژاپن را داشته باشیم و بعد هم می توانیم پله پله برویم و به ابرقدرتی برسیم.و برای رسیدن به این نقطه لازم هم نیست فقط ادعا داشته باشیم و تو بوق و کرنا بزنیم که ما داریم فلان می شیم.از قدیم هم گفتن به عمل کار بر آید
    • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      امیدوارم که یه روزی بجای پوتین اوباما کفش بپوشه
    • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      370 5
      البته که مهم نیست دست کی را فشار داد مهم اینه که اهمیت ایران از لحاظ دیپلماتیک اینقدر بالا برود که اونها هم به دست دادن با تو اهمیت بدن
    • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      چه گلی این آمریکا به سر مصر و اردن زد همین آمریکا هواپیمای مسافر بری مارو نزد همین آمریکا چقدر ما را تحریم کرد هر دوتا شون مثل یکدیگرند کشورهای عربی کوچک و ثروتمند مسئو لینش اراده از خود ندارند هرچه آمریکا بگوید انجام میدهند خدایا کمک کن سختی زندگی باعث احساسی شدن ما و عدم استفاده از غقل نشود دست نیاز چو میکنی به سوی کسان دراز ....... پل بسته ای که بگذری از آبروی خویش تا ما خودمان را درست نکنیم نه آمریکا نه روسیه نه حتی خدا کمکی به ما نخواهد کرد خداوند سرنوشت هیج قوم قبیله ای را تغیر نمیدهد مگر خود آن قوم بخواهند تغیر کنند
    • سنم A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      بیچاره عقده ای
    • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      همه ی کشور ها به جز اسراییل غاصب
    • علی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      ارمان!چقدر تو حقیری
    • امیر IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      108 5
      امیدوارم روزی برسه که مسئولین بفهمن که باید با دنیا تعامل کنن حالا میخواد آمریکا به عنوان ابر قدرت دنیا ، یا روسیه به عنوان یه قدرت بزرگ تو دنیا باشه، فرقی هم نمیکنه مهم اینه که مردم ات دنبال قرص و دارو در به در داروخانه های مختلف نباشن، مهم اینه که جوان کشور از بیکاری دچار افسردگی نباشه، مهم اینه که مرد بتونه شب نون زن و بچه اش رو ببره آمریکا و فلسطین و روسیه هم نداره، با همه باید تعامل سازنده ودرست کرد. نه فقط تو شعار ما همچنان منتظر تغییر عملی در وضعیت تاسف بار فعلی کشور هستیم جناب روحانی
    • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      دشمنی امریکا بهتر از دوستی روسیه است. تاریخ این را برای ما چندین بار ثابت کرده است
    • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      72 23
      اسرائیها هم گذاشتند ایران و آمریکا رابطه خوبی داشته باشند به همین خیال خام باشید تنها مانع برقرای رابطه بین ایران و آمریکا اسرائیل است که همدر آمریکا وهم در ایران نفوذی یا همان لابی قدرتنمند دارند
    • صادق IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      "ای بیچارگان امریکا پرست. چقدر از شما حالم به هم میخوره. " ای بیچاره کمونیست پرست ،ولی ما همه هموطنامون رو دوست داریم.
    • ali SE ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      183 2
      امیدوارم سر کشورمان کلاه نره!
    • ممد IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      271 7
      روسیه هیچ منفعتی واسه هیچ کشوری به جز خودش نداره...
    • مهربان توسی A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      پوتین خیلی یکدنده و مغروره و روحانی محبوب و معتدل
    • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      86 9
      گل گفتی
    • امین IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      دستان اوباماهمچون اسلاف گذشته اش آلوده به خون هزاران نفرازمردم مظلوم وبی پناه پاکستان وافغانستان وعراق وسوریه ولبنان وفلسطین و...می باشد،حال چرا جنابعالی علاقه شدیدی به فشردن دستان آدم کشی مثل اوباماداریدباعث تاسف است،البته چنانچه مسئولین تشخیص بدهندباآمریکامذاکره کنندآنهم باحفظ اصول وازموضع برابر،نبایداینطوربرداشت شودکه آمریکاییها منجی ایران خواهندبودبلکه بایستی مراقب باشیم خون شهدایمان ازبین نرود.
    • بیکار US ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      و حتما سربازهای آمریکایی هم توی خانه هامون!
    • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      خاک تو سر شما آمریکایی پرست ها.
    • سروش A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      112 4
      و من امیدوارم هیچ دستی بجای دست دیگری نباشد بلکه جناب آقای دکتر روحانی با همه کشورها تعامل داشته باشد . آمریکا نیز یک کشور قانونی است .
    • كامران IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      56 9
      براي اين اتفاق مهم رفتار امريكاست! ايران نشون داده ميتونه با همه رابطه داشته باشه.
    • سعید IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      60 14
      حسین راستگواگه امریکا چندشهروند ایرانی رودرهواپیمای مسافربری شهید کردروسیه قسمت های زیادی ازخاک ایران رااشغال کرد وقراردادهای ننگین گلستان وترکمانچای به ایران تحمیل کرد
    • محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      44 62
      امیدوارم روزی به جای دست همه اینها دست امام زمان تو دستش باشه امریکا هم اینقدر بزرگ نیست
    • حسین A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      19 76
      مرگ بر روسیه ... مرگ بر آمریکا
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      31 10
      آقای راستگو دیگه همه قضیه اون هواپیمای مسافربری رو میدونن. اگه نمیدونی یه سرچ بکن چون من اگه بگم خبرآنلاین سانسور میکنه
    • امیر EU ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      12 21
      سعیدجان چون امریکا چنتا، همش چنتا ایرانی رو تو یه هواپیمای مسافربری شهید کرد ولی روسیه قرارداد ترکمنچای بست پس امریکا عزیزه آره؟! حالا بلایی که تو کودتای 28 مرداد به سر ما اورد و تحریم های مثلاً هوشمندش به کنار
    • بی نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      32 5
      منم از شما حالم به هم می خرد همین شماها هستید که مملکت به چنین وضعی دراومده فقط کافی خوب به مردم نگاه کنی
    • ایلیا GB ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      46 10
      در جواب بی نام دومی ...ای بیچارگان روسیه پرست. چقدر از شما حالم به هم میخوره.
    • saeed A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      22 2
      به نظر بنده بجای اینکه به چین وروسیه و حتی اروپا و هزار تا کشور ریزو درشت دیگه باج بدهیم وخصوصا بریم کشور روی نقشه پیدا و به مردم شناسایی کنیم. باید همون کدخدا رو ببینیم اون موقع هست که دیگه بقیه باج نمی گیرند ازمنون بلکه برای قراردادهایی چون هسته ای و غیره نه تنها باهم رقابت بلکه التماس می کنند.
  • حسنعلی A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    مبارکه این دیدار بسیار با اهمیت چرا که جبهه متحدین در برابر متفقین پیروز شدن و حالا درباره تداوم موفقیت ها دنبال فرصت های جدید می گردند. باز هم مبارکه ......
  • كيان A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    پوتين مغرور .............. روحاني محجوب
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    چیز تازه ای نیست
  • بنده خدا A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    دوست عزیز ادم دستان دشمن رو که در دستش نمی زاره اون هم دشمن دیرینه حالا چی شد که برخی می خوان اقای روحانی با اوباما رفاقت کنه هول نشیم خبری نیست، حلوا تقسیم نمی کنن باید عزت نفس داشته باشیم و با اقتدار دربرابر ابرقدرتها عمل کنیم تا نتیجه بگیریم
    • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      به ما بگو دستاوردت از این همه دشمنی در این سالها چی بوده؟ آقا یا خانم عزیز تورم و رکود تنها دستاوردی بوده که دشمنی برای این مملکت به ارمغان آورده
    • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      تو به این میگی اقتدا؟!! منزوی بودن عزت نفس و اقتدار میاره؟
    • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      107 7
      از کلمه اقتداااااار خوشم اومد یاد سریال دود کش افتادم میگفت ممممممرد البته اونم مثل شما راجع به چیزی می بالید که نداشت . جیب خالی قمپز عالی .
    • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      111 7
      آره عزت نفس رو هم فهمیدیم که چین و هند میلیاردها تومان پول نفت مارو به دلیل اینکه افکار شماها روزی به سر ما آورده که حتی پول هم نمی تونیم منتقل کنیم بالا می کشند و به جاش جنس های درجه 2 و 3 و آشغالشون رو به ما میندازن، اینه معنی غرور ملی و عزت نفس، جناب پروفسور، انسان یه موجود اجتماعیه، شما بایدروابط دیپلماتیک با تمام کشورهای جهان داشته باشید، تا بتونید زندگی کنید، و این به این معنا نیست که اگه با کشوری رابطه داشتید دیگه استقلالتون از دست رفت، آخه شماها چرا اینارو نمی فهمید؟
    • ععع A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      38 5
      شما احتمالا یا خیلی وضع مالیت خوبه یا کلاً مشکل داری ! مردم زجر بکشن که تو روی پای خودت وایسی ! اقتدار ! چه خنده دار
    • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      38 0
      اقتدار یعنی اونقدر از نظر اقتصادی و صنعتی قوی باشی که برایت مهم نباشد تحریمت کنند. اقتدار یعنی اینکه اونقدر سیستم قضایی و اداری پاکی داری که راه به راه خبر از رانت و اختلاس یه گوشت نمی رسه. اقتدار یعنی رشد اقتصادی بالای 10 درصد ...با شعار و برانگیختن احساسات و آتیش زدن پرچم اقتدار بدست نمی اید.
    • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      45 3
      برو بابا حالت خوشه الان دنيا دنياي ارتباطاته نه منزوي شدن با همين ارجيف بدبختمون كردين
    • msx A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      6 17
      شماها اقتدار خودتونو زیر سوال نبرید آمریکا هیچ کاری نمیتونه بکنه.به اذعان خود آمیریکایی ها ما دشمن درجه یک وخطرناک ترین دشمن واسه اوناییم اما چرا تو این چن سال این ابرررررررررررررررررر قدرت که میگین نتونسته مارو از سر راهش برداره؟!تو کشورمون کودتا میکنن,جنگ علیهمون را میندازند,دانشمندامونو ترور میکنن ,هواپیمای مسافربربمونو میزنن,ظالمانه ترین تحریم هارو علیه ما وضع میکنن تا از نظر اقتصادی و اعتقادی بشکنیم بد اونوقت شما هنوز بزرگترین دشمنتون رو نشناختین؟من برم که الان امریکا پرستا حمله میکنن به نظرم
  • مهدی A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    روسها در طول تاریخ نشان دادند که دوستان قابل اعتمادی نیستند!
    • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      و امریکاییها نشان داده اند که دوستانی خائن (از ادوارد اسنودن بپرس) و دشمنانی خونخوارند (از ویتنام بپرس)
    • حقیقت گو A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      29 4
      شما این "طول تاریخ" رو نداشتید چی کار می کردید؟!!!!!! لابد ایران باید تا قیام قیامت با همه ی همسایگان خودش که بالاخره یه زمانی در این "طول تاریخ" باهاشون مشکلات مرزی و درگیری و جنگ داشته روابطش بد باشه، و بره با سایر کشورهای دنیا که در "طول تاریخ" به خاطر "دوری و دوستی" مشکلی با ایران نداشته اند رابطه برقرار کنه!!! مثلا بورکینافاسو چطوره؟!!!! مالدیو هم بد نیست!!! البته آمریکا با وجود دور بودنش باز هم کم توی ایران آتیش نسوزونده و باز زهرش رو ریخته!!! کودتای علیه مصدق بارز ترین موردش!!!
    • بی نام EU ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      اتفاقا آمریکایی ها هم همیشه دوست خائنی بودن
    • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      31 4
      بگم روس ها چکار کردن باما؟؟؟اگر بخام بگم میشه یک طومار از جدایی حدود 21 استان شمالیه ما در قرداد های آخال و گلستان و ترکمنچای؛از قرداد با انگلیسی ها در 1917 و تقسیم ایران با آنها؛از لشکرکشی به ایران در جنگ جهانی دوم؛از ندادن حدود 200 تن طلای بدهکار به ایران در راستای ضربه زدن به دولت مصدق؛از نفوذ در ایران به وسیله ی احزاب توده و دمکرات کردستان و دمکرات آذربایجان(لطفا از خبر آنلاین میخواهم یه مطلب در این مورد بنویسد تا روشن گری در مبدا این پان ترک ها و پان کرد بشود)از حمایت صدام در جنگ با عراق؛از لفت دادن ساخت نیروگاه بوشهر و از تحویل ندادن س300 و البته گرفتن پول آن!از رای مثبت به تحریم های شورای امنیت که خیلی وقت از آن نمیگذرد حالا باز بگید روس ها دوستان ما هستند خبر جان بچاپ
  • امیرحسین IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    روحانی رئیس جمهور باهوشی است ! و نگران روابط ایران روس نیستم
  • شهروز IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    پوتین در نشست گروه 20 از دست دادن با اوباما خوددداری کرد . الان با روحانی دیدار داشته این اتفاق میتونه اتفاق خیلی خوبی واسه اتحاد منطقه باشه
    • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      11 0
      اتفاقا" نه تنها دست داد بلکه تا توی محوطه هم به استقبالش اومد و تا یه جایی هم همراهیش کرد. پوتین بد یا خوب آداب دیپلملتیک رو بلده مثل شماها احساسی برخورد نمیکنه. هم روسیه و هم امریکا و هم همه کشورهای پیشرفته فقط به منافع کشورشون فکر میکنند این مائیم که یا برای منافع دیگران خودمون رو قربانی میکنیم یا با لجاجت و احساسات هرچی بدبختیه بر سر کشورمون میاریم و از ترس چاله خودمون رو توی چاه می اندازیم.
    • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      18 16
      پوتين عددي نيست كه با دست ندادنش چيزي از اوباما كم بشه!
  • mt A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    روحانی دوستت داریم
  • شهرام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    باید روابط رو محکمتر حفظ کنیم ما در کنار روسیه میتونیم به جاهای خوبی برسیم
    • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      60 6
      بله به خوب جایی رسیدیم از سهم 50درصدی دریای خزر و 11 درصد فعلی روسیه از زمان تزارها تا بحال همواره یک کشور مضر برای ایران و منافع ملی ایران هست و خواهد بود...
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    این پوتینم دیگه چکمه شد واسه ما اه اه اه
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    خوشحالیم که بعد از 8 سال به لطف حضور یک شخصیت دوست داشتنی و خوش فکر از دست کومور و بورکینافاسو و ونزوئلا و غنا و . . . و هزینه کردن برای انها راحت شدیم و با کشورهای برتر دنیا ارتباط برقرار می کنیم .
    • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      بیچاره فکر میکنی روسیه کشور برتر دنیاست؟مثل اینکه اخبار صدا و سیمای رو زیاد می بینی؟اگر گندم و ذرت روسیه رو غربیها به وقتش ندهند از گشنگی تلف میشود.
    • بی نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      12 4
      من روسیه رو قبول ندارم؛ولی دوست عزیز روسیه یکی از بزرگترین تولید کنندگان غلات هست به خصوص گندم
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    در گذشته هم استالین دست خیلی از مقامات مارو فشرد آخرش جدایی خاک مملکت ،گرقتن 11 تن طلا از ایران و دو عهدنامه ننگین شد
    • سمیرا A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      64 21
      استاد تاریخ!! اینایی که شما فرمودید دقیقاً چه زمانی اتفاق افتاد؟! زمانی که هنوز بابای استالین هم به دنیا نیومده بود!!
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      17 4
      حلال همشون مثل همن چه تزار چه گورباچوف چه استالین وووو مهم اینه که روسا همیشه برعلیه ایران بودن
    • آرشیتکت A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      17 5
      اینکه مقامات ما اون موقع نا لایق بودن تقصیر روسهاست ! از قدیم گفتن مالتو سفت بچسب همسایتو دزد نکن
  • محسن ایرانی IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    41 4
    میتونه استارت یه تعامل خوب و در چارچوب اعتدال با دنیا باشه به شرطی که طرف های مقابل هم مثل پوتین بچه خوبی باشن و بهونه گیری های بنی اسرائیلی نکنن!!!!
  • امیر IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    74 7
    بعد از سال ها رییس جمهوری اومد که با نگاهی معنی دار و باابهت به همتایان خودش بخصوص روسی ها نگاه کنه. از این ابتن نگاه روحانی خوشم میاد
    • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      5 6
      خداييش خيلي خندم گرفت وقتي اين جمله را خوندم.
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    92 11
    عزت نفس به چه قیمتی ؟ به قیمت خالی شدن سفره ها ؟ به قیمت مرگ بیماران از کمبود دارو ؟ به قیمت شرمندگی پدران از خانواده ها ؟ نه برادر من شمایی که این حرف رو میزنی نفست از جای گرم بلند میشه . ضمن اینکه کینه و دشمنی هرگز عزت نفس نمیاره . درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد .
    • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      12 65
      عزت نفس با هر قیمتی. دشمنی رو اونها میکنند. چطور درخت دوستی بنشانیم وقتی طرف مقابل تا بیخ گلو به خاطر کاری که نکردیم (ساخت بمب) و خودشون کردند تحریممون کرده؟
    • دختر ایرانی A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      23 20
      چرا فکر میکنید هر کس میگه باید در برابر خواسته های بیجای غربی ها مقاومت کرد هیچ مشکلی نداره ؟!عزت نفس یعنی همین که با وجود تحمل سختی ها به خاطر باورهات زیر بار حرف زور نری.
  • مهدی A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    110 0
    با سلام دولت ایران هم مانند تمام کشورهای جهان باید براساس منافع ملی با تمام کشورهای جهان از جمله آمریکا و روسیه رابطه داشته باشد.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    86 10
    آقا تو رو خدا اینقد به روسیه باج ندین! کافیه یه بار کتاب "قحطی بزرگ" رو بخونین. اونوقت میفهمین دشمن واقعی ایران کیان! جایی که انگلیس و روسیه و عثمانی به غارت و تاراج ایران مشغولند و دولت ایران برای خروج از بحران دست به دامن امریکا میشه! چرا ما از تاریخ درس نمیگیریم؟؟ بابا کمتر از 95 سال پیش این اتفاق افتاده و این کتاب در ایران چاپ شده اونم زیر نظر مرکز پژوهشها و مطالعات سیاسی ایران. به قول رابرت کیوساکی ""کسانی که از تاریخ درس نمی‌گیرند محکوم به تکرار آن هستند."
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    امیدواری به اینکه دوباره مانند زمان آقای خاتمی ایران به آن وجهه بالای خود در سطح جهان برسد.
    • علی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      خاتمی چه ربطـــــی به دکتــــر حسن روحانـــــی داره بی نام عزیز ؟ او حتی مدرک دکترا نداشت شما به او دکتر می گفتید و او هم انکار نمی کرد!!!!!!!!!!
  • مصطفی IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    61 7
    هرگز به این رفاقت ها اعتماد نکنیم. تاریخ معاصر ما پر است از قول دادن های روسیه و به عهد خود وفا نکردن بموقع دولتمردان روس. ایت دست ها فقط برای رعایت ادب ایرانی و رسوم دیپلماسی قابل تحملند.
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    47 11
    شیری که هویت خود را به فراموشی سپرده تا خرسی او را اسیر خویش ساخته و بازی دهد!
  • ساره A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    72 4
    ما باید به فکر منافع ایران باشیم در مقابل هر کشوری چه غربی ..چه شرقی. همونطور که اونها به فکر منفع خود هستن. وبا همه دنیا در تعامل باشیم
  • امیر IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    81 3
    همیشه توی کل تاریخ معاصر ایران هر موقع روسها با ما مثلا دوست بودن ما بیشتر ضربه خوردیم . کم دارن از این داستانهای ما می خورن ، هم اینا هم اون چینیها .
  • محمد IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    برادران سبز جلبکی این همون روسیه و چین هست که میگفتین مرگ بر روسیه مرگ بر چین حالا چی شده نظرتون برگشته و اشک خوشحالی تو چشاتون جمع شده ؟؟!!
    • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      22 63
      متاسفانه باید بگم باهات موافقم.مردم ایران دم دمی مزاجند با حافظه ماهی !
    • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      20 4
      اگر نظرارو بخونی میبینی که هیچکس زیادم خوشحال نیست دوستای شما هستند بال دراوردند.
    • مریم :-/ A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      7 3
      شما هروقت شعور حرف زدن پیدا کردی بیا اظهار نظر کن! جناب حزب اللهی! اگر رسانه عادلی باشید باید کامنت منم بذارید.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    16 32
    عکس نشان میده روحانی با پوتین روسی صحبت می کند
  • مهسا IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    27 6
    بنظرم رابطه منطقی و خوب با روسیه داشتن به نفع کشور. روسیه یکی از همسایه های ماست و عقل حکم میکنه برای روزهای سخت کشورهای همسایه رو برای خودمون نگه داریم.البته به شرطی که امتیاز بیش از اندازه بهشون ندیم و حریم ها دو طرفه حفظ بشه.
  • بی نام EU ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    55 20
    قرار داد 100 ساله جدایی آذربایجان پایان پذیرفته است به نفع هر دو کشور ایران و روسیه هست که سرزمین اذربایجان به سرزمین مادری خود برگردد زیرادر حال حاضر داره تبدیل به حیاط خلوت اسراییل وامریکا میشه
    • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      28 19
      میشه یک سند یا مدرکمعتبر بیارید در این زمینه؟ خود خسرو معتضد که تاریخدان و آذربایجان شناس معروفی هست تو تلوزیون گفت این ادعا صحت نداره
    • بی نام EU ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      6 6
      سلام مدرک معتبر از این که این منطقه متعلق به ایران بوده و قرارداد فیمابین به هر علت که قبول دارید بین ایران و روسیه بسته شده و بعد از فروپاشی شوروی این قرارداد با موافقت دو کشور میبایست فسخ میشد میدانید ذخایر نفت و گاز در انجا متعلق به مردم کل ایران میباشد حالا دریای خزر بماند استانی از ایران به زور جدا شده مدرک از این محکم تر
    • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      3 5
      پس اینجوری باشه الان باید یونانیها و مغولها و عربها و پرتقالیها و .... باید ادعای خاک ایران رو بکنند چون یه زمانی ایران یا قسمتی از اون به جزو سرزمین اونها بوده. فکر نمیکند اینگونه افکار توسعه طلبانه در نهایت به ضرر ایران و ایرانی در دنیای امروز تموم بشه. ضمن اینکه هیچ مدرکی مربوط به زمان دار بودن قراردادهای گلستان و ترکمنچای وجود نداره. این فقط یه شایعه هست.
    • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      5 0
      فعلا که با عربا سر جزایری که متعلق به خودمون هست مشکل داریم. با اسراییل هم که اون مشکلات رو داریم. نکنه مشکلات کم هست که میخوایم با همسایگان شمالی مثل آذربایجان و ترکیه اونم سر چیزی که بنا به قوانین بین المللی به ما تعلق نداره مشکلدار بشیم؟!
  • آرمین IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    47 1
    اول اینکه آقای روحانی بدون نیاز به مترجم در ملاقات ها حاضر می شن. دیگر اینکه در دیا هیچ قراردادی رو به زور جلوی مردم نمی زارن که امضا کنن. پس یک نماینده با سواد و حقوق دان در هر جا که بره از منافع مردمش دفاع می کنه و با سوء نیت با دیگران مواجه نمیشه. من هم امیدوارم این مرد بتونه روحیه انسانی و دیگر دوستی ما ایرانی ها رو به مردم دنیا منتقل کنه و عزت و احترام ما مردم رو در مجامع بین المللی احیا کنه.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    52 6
    پوتین هم در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی های آمریکا کم می آورد و تسلیم آمریکا می شود مثلا همین اس 300 که به ایران نداد چیزی جز این نبود.
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    29 2
    همیشه میگفتن عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه ولی الان که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ت م A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    21 1
    اگر با حفظ عزت واقتدار ارتباط ها برقرار شود خوب است باید خیلی مواظب باشند کسی برای دلسوزی اینکار را نمیکند دنبال منافع خودش هستند
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    27 3
    خدا را شکر از اون خفت و بی ابرویی نجات پیدا کردیم .
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    82 12
    سفارت روسیه لانه جاسوسیه!
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    30 7
    بايد با كشورهاي با پرستيژ و سطح بالاي علمي و اقتصادي كه داراي دموكراسي و حقوق بشر پيشرفته هستند ( مانند آمريكا و ساير كشور هاي غربي ) رابطه بر قرار كرد نه با كشوري كه بيش از نيمي از خاك ما را گرفته است و چشم طمع به بقيه آن نيز دارد . ضمنا چرا آقاي روحاني دست آقاي پوتين را دو دستي گرفته است .
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    25 2
    روسیه حالا که یز قضیه سوریه و احتمال حمله آمنریکا به سوریه با آمریکا چپ افتاده داره سعی میکنه مهره "ایان" رو وارد بازی شطرنجش با آمریکا بکنه و برگه ایران رو رو بکنه. امان از دست این روسیه
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    44 6
    این هزار بار: روسها ثابت کرده اند که غیر قابل اعتمادترین کشور دنیا هستند اینها چه در جنگ ایران عراق چه در دوره قاجار چه در جریان اس 300 و نیروگاه اتمی به کشور ما ضربه زده اند شما یک مورد بیاورید که اینها به کشور ما کمک کرده اند این دست دادنها عاقبت خوبی ندارد.عاقبت این دست دادنها یک قراردادی چیزی می شود که در نهایت روسها خود سود می کنند و کلی هم ضرر به ما تحمیل می کنند. حس خوبی به ادم با دیدن این عکس دست نمیدهد.
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    26 1
    حالا سیاستمدار مقابل سیاستمدار نه مثل دوره قبل سیاستمدار مقابل !!!.
  • نسل جوون پسر A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    24 3
    تعامل
  • مهدی IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    18 1
    به یک عکس نیست چرا که رییس جمهورهای پیشینم همچین نشستی با سران روسیه داشته اند مهم اینه که الان کجای هرم سیاسی کشورهای دنیا ایستاده ایم امیدوارم این دیدارها تکرار مکررات نباشد و بتوانیم در دنیا عرض اندامی داشته باشیم من بعنوان یک شهروند ایرانی فقط دل به اینده بسته ام همین!
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    33 4
    خدا کنه دلیلش وعده به پوتین برای صرفنظر از شکایت اس 300 نباشه . به هیچ عنوان نباید بیش از این شکم روس ها چینی ها و هندی ها رو پروار کرد . لعنت به هر سه تاشون
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    41 1
    نمیشه نا قیامت با چند کشور که در گذشته دشمن بودیم، دشمن بمانیم. ما خودمون داریم خودمونو منزوی میکنیم.برای اقای روحانی ارزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم چهره ایران را بهتر نشون بده
  • مجید A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    18 6
    به روحانی رای دادم چونکه اونو نماد یک سیاستمداری میدونم که مفهوم trad-off و بخوبی در مناسبات سیاسی پیاده میکنه مفهومی که هشت سال پیش از دامنه تصمیمات اجرایی کشور رخت بر بسته بود و به اشتباه سازش و تسلیم برای ما معنی شد . با بده-بستان در مذاکرات خارجی راه کم هزینه تری برای قدرتمند کردن ایران عزیز وجود دارد این روند میتواند مقارن با افزایش توان نظامی و رفاهی کشور به سمتی سوق داده شود که خواسته های بیشتری را در مناسبات خارجی داشته باشیم.اما موضوع اصلی خبر، کلاً حس خوبی به روس ها ندارم زیرا روند برخورد آنها از زمان موضوع ناپلئون و فتحعلیشاه بی عرضه تا پرونده اس 300 کاملا خصیصه (...) این خرس پیر را برای ما نمایان میکنه ولی از آنجا که در موضوع سوریه اشتراک منافع داریم از این دیدار راضی ام
    • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      1 6
      عزیزم اون trade off نه trad off
  • جبرییل IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    50 2
    روسیه کشور فرصت طلبی هست تا حالا همیشه از ایران امتیاز گرفته روحانی باید هوشیار عمل کند بسنده کردن تنها به روابط با روسیه و چین اشتباه محض می باشد
  • روحانی مچکر نیستیم A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    47 15
    روسیه لانه ی جاسوسیه...
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    49 8
    شنیده بودم روسها زمانی قسمتی ازحرم آقا امام رضا را با توپ تخریب کرده بودند
    • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      16 3
      درسته زمان گاریبالدف یا همچینن اسمی
    • 111 IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      12 2
      همچنین تبریز را اشغال کرده بودند و ارک شهر را به توپ بسته بودند تا ویران شود. جای گلوله ها الان هم موجود است
  • علیرضا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    26 1
    بعدازسالهامحرومیت شاهد حضور نمایندگانی از کشورمان در یک اجلاس بین المللی بودیم که دارای پرستیژ و اخلاق و منش بالا و با چهره هائی خندان ولی مصمم هستند.رابطه با همه کشورها از جمله آمریکا با حفظ تمامی اصول وقوائد ملی و میهنی ایران را از انزوا خارج و زمینه حضوری قدرتمند وبا احترام متقابل در منطقه و جهان را بدنبال خواهد داشت.
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    3 8
    اگر منافع ملی و نظام در دوستی با هر کشوری بغیر از رژیم حیوان صفت اسرائیل در بین باشد هر دستی که دراز شود را می فشاریم
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    20 4
    ترکمنچای 1392
  • یک نفر IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    2 5
    اولین دیدارهای خارجی رییس دولت و وزیر خارجه دولت یازدهم همه را مایوس کرد زیرا هر دوی این بزرگوار سیاستهای مافیای قدرت و ثروت در دهه گذشته را بی کم و کاست پیگیری می کنند: اول : سازمان منافین دو دهه است که پوسیده و از بین رفته است و فقط توسط برخی قدیمی ها در دستگاهها و سپاه که با آنها ارتباط نوستالژیک دارند مهم دانسته می شوند و برای تصفیه حسابهای قدیمی از جیب منافع ملی هزینه می کنند و آخرین آن سفر وزیر خارجه دولت نوگرا و اعتدالی بجای سفر به اروپا و انجام مذاکرات ثمربخش برای ترمیم روابط با غرب از سوی مافیای مذکور به بغداد فرستاده شد دوم : سفر رییس جمهور به اجلاس روس - چین (شانگهای)‌است که هیچ ثمری برای ملت تحت فشار اقتصادی ندارد و آینده بی ثمر بودن این دو سفر برا یملت را نشان خواهد داد
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    25 12
    توجه کردی این چند سال رئیس جمهور های ایران همه هم قد پوتین هستن خاتمی کجایی با اون قد بلندت فدات شم
    • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      5 8
      شماها ظاهر بين هستيد متاسفم براي ساده نگريتون.
  • ایرانی AT ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    13 1
    روحانی می داند و اقرار می کند که حتی در روستاها هم مردم به او رای بالایی دادند و رئیس جمهور همه مردم هست باید از حقوق ملت با هوش و پیگیر حتی در روستاها ، در مقابل همه کشورها دفاع خواهد کرد. و شفاف به مردم توضیح بده ببینیم این روس ها واقعا دوست ما هستند یا دشمن ما؟ چرا شورای امنیت این همه قطع نامه صادر کرد علیه ملت ما و قطع نامه دانشان پاره هم شد ! چرا از حق ملت ما حمایت نکرد؟ من فکر میکنم اگر ما با آمریکا دشمنیم با اعضا اصلی سازمان ملل هم دشمنیم. کاش روحانی این موضوع را برای ملت شفاف توضیح دهد چون من میبینم بین مردم زیاد سواله این موضوع
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    15 1
    من رویایی دار از جنس بیداری , .. تسکین این درد تکراری ...
  • هیم IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    16 1
    ما ایرانی ها احمق هستیم اگر دشمنان تاریخی خود را تاکنون نشناخته باشیم با این وجود باید به دنبال روابطی نو و منطقی باشیم با دنیا با کشورهای قدرتمند و اسم و رسم دار نه با کشورهای ناشنتاخته ای مثل کومور و آنگولا و .... که ما تا قبل این هشت سال اسمشان را نشنیده بودیم
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    18 0
    ما بايد با همه كشورها دوستي توام با احترام طرفين داشته باشيم حالا چه روسيه چه آمريكا، نه خيلي ما ناز كنيم نه بذاريم اونا ناز كنن! همين!
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    11 51
    رابطه با آمريكا براي ما افتخار نيست
    • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      6 6
      ولی برای یه عده مزدور آمریکایی که جنایتهای آمریکا و انگلیس در ایران و چپاول مال و ناموس ما رو فراموش کردن خیلی افتخار. خاک تو سر همشون
  • سعید IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    30 4
    رفاقت به این روسها برای ما نون و آب نمیشه.روس ها جز آجر کردن نون ما و به تاراج بردنش کاری نکردن.
  • فکرت A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    16 3
    دکتر روحانی با قدرت ایمات به شکار شیران رفته
  • مهران م A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    34 6
    من از طرف 50 نفر از رفقایم میگویم ای کاش نگاهی به تاریخ میانداختید و دست اوباما را بجای ایشان میگرفتید
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    29 1
    اينقدر به روسيه نتوپيد، مسوولين خودمون رو رصد كنين، روسها هم مثل ساير كشورها دنبال منافع خودشونن البته به روش خودشون كه نبايد خرده گرفت، مسووبين وطني را دريابيد كه به كسي باج ندن و حواسشون به مملكت و آينده مملكت خودشون باشه، سعي كنيم بجاي شعار دادن و دشنام نثار روسيه و آمريكا و اين و اون كردن به خودمون بياييم و از خودمون شروع كنيم، با تشكر، لطفا چاپ كن
  • جمال IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    9 29
    چه با حقارت به روحاني دست داده.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    21 3
    باید با رییس دوست شد با معاون کارمند دست دادن هنر نیست
  • بهروز IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    30 13
    پوتین مغرور حتابه اوباما هم نگاه مستقیم نمیکنه اما چش تو چش روحانی قرار گرفته این یعنی حرمت زیادی برای روحانی قایله
  • حمید A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    46 5
    از روسا به هیچ کشوری خیر نرسیده
    • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      9 0
      مگه از ايران خودمون به جاي ديگه خيري رسيده؟ البته آره...فكر كنم رسيده!
  • هادی A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    85 3
    از خبرانلاین میخوام که یه نظرسنجی درباره رابطه مستقیم با آمریکا بذاره
    • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      38 2
      خاک تو سرم!
  • آزادوار A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    16 2
    به نظر من، مردم ايران در اين نظر سنجي عصر ايران در چند سال پيش نظر واقعي خود را داده اند، لطفا بازنشر كنيد يا نظرسنجي مشابهي برگزار نماييد با تشكر به عنوان یک ایرانی و با توجه به سوابق تاریخی و رویکردهای کنونی ، «روسیه» را ... می دانم. قابل اعتماد 3.78% غیرقابل اعتماد 96.22% تعداد کل آراء : 7230 http://www.asriran.com/fa/polls/archive/36
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    8 24
    ببین تبلیغات چطور رو مخ ادمها اثر میزاره... اوباما با اون همه تحریم و فشار برا بعضیها عالیه اونوقت پوتین دشمنه.... پوتین همون قطعنامه هایی رو اجرا کرده که اوباما تصویبش کرده اونوقت اون عزیزه این ذلیل... چقدر بعضیها ساده هستند
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    14 58
    مردم به خاطر چی از روحانی تعریف می کنند، از روزی که اومده وضع بدتر شده
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      4 12
      دقيقا حرفتو قبول دارم.
  • یه ایرانی IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    65 14
    مرگ بر روسیه و پوتین و کمونیسم
    • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      11 36
      مرگ بر آمریکا و اوباما و نظام سرمایه داری
    • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      6 10
      به اون بی نام که مرگ بر آمریکا گفته مثبت میدم نه بخاطر کمونیستی فکر کردنش بلکه به این دلیل که اوباما هم مثل پوتین یک خوک کثیف هست. مثل اینکه یادتون رفته به ما که دوران مدرسه و کودکیمون رو جنگ نابود کرد و از کودکی فقط ضدهوایی و بمب و موشکش به یادمون مونده هی تو مدارس میگفتین شعار بدیم که:نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی،مرگ بر شوروی ،مرگ بر آمریکا،مرگ بر انگلیس ،مرگ بر فرانسه،مرگ بر اسرائیل. حالا چی شده برای عده ای اون کاکا سیاه و برای عده ای این کمونیست خدانشناس عزیز شده اند؟
    • د IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      4 2
      من اون بی نامم .من کمونیسم نیستم.من فقط کشورم برام مهمه.قبول دارم روسیه در دادن s300 به ایران بد قولی کرده اما اینم باید بدونیم تحت فشار اروپا این کار رو کرده در مورد سوریه هم آمریکا میخواست مداخله نظامی کنه اما با پیشنهاد روسیه شعله های جنگ کمتر شد.من نه طرفدار روسیه هستم و نه طرفدار آمریکا
  • عطا A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    27 2
    رابطه دوستی با همه کشورها تا جائی که منافع ملی ضزبه نخورد خوب است . به امید روزی که ایران و آمریکا رابطه دوستی برقرار کنند . البته تا جائی که منافع ملی و عزتمندی ایران زیر سوال نرود
  • بی نام UA ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    27 6
    پوتین در فکر تاکتیک و بازی بعدی... روحانی به فکر راه نجات
  • حسین IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    55 14
    اگر امریکا نبود روسیه بقیه ایران را هم گرفته بود
    • حامد IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      17 5
      خیلی مزدوری....پس این همه شهید که دادیم کور بودی ندیدی میگی آمریکا..ای بدبخت وطن فروش. ایران رو ایرانی ها حفظ کردن نه ارباب تو و امثال تو
    • حسین IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      7 4
      در جواب آقا حامد : منظور من اشغال ایران در جنگ جهانی دوم بود و قبل از آن - به تمام شهیدان ایران درود میفرستم برای شما هم ادب آرزو میکنم ما هم مزدور نیستیم و فقط یک کارگر هستیم
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    26 9
    روحانی مرد بزرگ و کارکشته ای است قطعا دوستی با روسیه را اگز به ضرز ایزان باشد نخواهد پذیرفت و در روابط سیاسی زیرکی خاصی را دنبال می کند
    • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      4 0
      دوستان ما فعلا همه این مطالب زا با توجه به شخصیت آقای روحانی ابراز می کنیم باید منتظر حصول نتیجه در زمانی نسبتا طولانی باشیم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    38 12
    دمش گرم روحانی خیلی مقتدرانه و با چشمانی هوشیار و دقیق به پوتین دست داده...خوشم اومد
  • اشکان IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    63 7
    روزی پشیمان خواهیم شد که با این دستها دست دوستی دادیم سایه کمونیست بر سرما ایرانیها همیشه باعث بدبختی و نکبت بوده از یاد نبریم در طول تاریخ روسها چه برسر ایران و ایرانی آوردند حق مسلم ما اکنون دردریای خزردرتشررف نابودی است
    • ماجد IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      10 2
      ريشه تمام گرفتاري ما كمك گرفتن از حكومت هاي كمونيسم و ديكتاتور گونه روس و چين و كره شمالي هست
    • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      0 2
      پس منظورت اینه که اینهمه رفاه و آرامش روانی و وفور امکانات و آرامش اقتصادی و نبود تورم و بقیه چیزها رو، شمایی که با هیشکی دست ندادی به دست آوردی ، اره؟!
  • ماجد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    68 8
    هميشه پاي يك كمونسيم در ميان است،،
  • محمد A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    16 2
    به این روسها خیلی نباید اعتماد کرد
  • ناشناس IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    13 2
    برخورد روس ها با ایران بر اساس احترام متقابل نیست بلکه ریاکارانه است،مثلا پای همه ی قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران رو امضاء کردند،پول اس300رو گرفتن تحویلش نمیدن و...
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    12 2
    سلام از روسها نامرد تر وجود نداره چون به هيچ ديني اعتقاد ندان
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    12 3
    بليي كه روسيه و چين بر سرما مي آورند از هزار طاعون بيشتر است مگر امريكاه چه مشكلي دارد حالا ما برادر كمونيستها شديم
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    9 4
    بازم روسیه!! دوباره تاریخ تکرار میشه مثل همیشه...
  • ایرانی با غیرت A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    10 0
    باید با همه کشورها دوست بود اما با اعتدال که حقمون ضایع نشه
  • پ 2 DE ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    7 2
    سلام.میشه کامل تر توضیح بدی بابت این قسمت از متنت؟( باید عزت نفس داشته باشیم و با اقتدار دربرابر ابرقدرتها عمل کنیم تا نتیجه بگیریم).عزت نفس در مقابل چه کسی و چه چیزی؟در مورد چه اقتداری صحبت میکنی.یه سوال ازت دارم میدونی چرا کره پاستوریزه تو سوپر مارکت ها نیست اگر هم هست گرونه؟ گاوهامون که هنوز شیر میدن تولید کننده ها هم که دارن کار میکنن پس چرا نیست؟میدونی؟اگه نمیدونی بهم بگو که تو همین صفحه برات توضیح مفصل بدم.چه نتیجه ای دوست داری بگیریم خیلی دوست دارم بدونم منظورت از نتیجه چیه؟خسته نشدیم 34 سال گفتیم مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس و جالب اینجاست اونا دارن هر روز قویتر و خودکفاتر میشیم و ما ضعیفتر و هر روز مصرف کننده تر.
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    16 3
    روسیه استعمارگرترین کشور دنیا که از آب گل آلود خاورمیانه داره فجیحا ماهی میگیره..آخ آخ آخ از دست این روسای سیاس..
  • دنیا IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    17 3
    ما فقط میخایم درامد زیاد باشه و قیمت ها ارزون
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    8 0
    ارتباط با همه کشورهای جهان بخصوص کشورهای موثر در سیاستهای جهانی خوب و در جهت منافع ملی کشور است است امیدواریم دایره این ارتباطات به ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی نیز گسترش یابد .
  • بهزاد IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    5 2
    به اميد آنكه ايران و ايراني هميشه سربلند باشد. من به دكتر روحاني ايمان دارم و مطمئن هستم كه عزت و اقتدار واقعي رو به ايران برمي گرداند.
  • مهدیار A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    6 2
    فصل جدیدی در روابط دیپلماتیک ایران . در عالم سیاست هیچ کشوری عاشق چشم و ابروی دیگری نیست ! پس حفظ منافع ملی یک اصل است . منافع ملی چیست ؟! پاسخ به این سئوال خیلی مهم و راهگشاست .
  • صافی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    4 13
    دست مرد با مرد
  • پونه IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    6 1
    خبرآنلاین؛چرامردم رانسبت به بعضی مسائل حساس میکنید؟این عکس هم مثل بقیه عکسها.شایدهم حرف خیلی کمتری برای گفتن داشته باشه.
  • h IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    8 0
    هرچی میخواد باشه باشه. خدا کنه رو قیمتها اثر بزاره
  • ايراني A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    4 2
    اعتبار و اقتدار سياسي
  • حاجی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    12 4
    روسها با توجه به اینکه هیچ دین و مذهب و اعتقادی ندارن دقیقه 90 به ما خیانت میکنن درست نیست بنظر من
  • نادر IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    21 3
    در طول تاریخ ایران روسیه سردمدار تجاوز و خیانت بوده
  • وطن پرست IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    11 25
    مرگ بر امریکا وامریکا پرستان
  • مجید IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    6 1
    ما باید با همه کشورها به ظاهر هم که شده رابطه بر قرار کنیم تازمانی که که به اوج اقدار در زمینه اقتصادی برسیم چون بدون قدرت اقتصادی نمی توانیم درجهان حکومت کنیم وحرفی برای گفتن داشته باشیم همین طور که قدرت نظامیان را ارتقا دادیم باید در اقتصادمان هم پیشرفت کنیم
  • بینام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    10 5
    تاکورشودهرآنکه نتواند دید خاتمی وروحانی محبوب دل مردمند.تاکی میخوایداینو انکارکنید؟!
  • فرید A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    16 2
    آخه من موندم مگه میشه همه دنیا اخو اوخ باشن بدش ما میگیم همه بدن ما خوبیم !
  • وفا A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    18 7
    با روحانی تو واشنگن ایشالا .ماشالا.
  • بی نام RS ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    8 2
    افسوس از دست دادن دوران جنگ سرد و موقعیت پیشرفتی که به وجود میاورد...الان سیاست خارجی روسیه کمک کردن به کشورایی مثل ایران نیست اصلا
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    10 1
    ما اگه خودمون رو دست بقيه بديم همه ميچاپنمون، از امريكا و انگليس گرفته تا روسيه و چين و بوركينافاسو ميدونين چرا ؟ چون اونا دنبال منافع مليشون هستن ما هم بايد دنبال منافع مليمون باشيم و براي اين منافع با دنيا رابطه برقرار كنيم يعني اينقدر ناتوان و كوريم كه از ترس چاپيده شدن با آمريكا رابطه اي نداشته باشيم؟؟ شعار ما بايد مذاكره براساس منافع باشه و آدم هايي روكار باشن كه توان و شعور انجام اين مذاكرات رو داشته باشن
  • حق شناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    14 4
    یادتونرفتهتا شش ماهه پیش با کیا دست میدادیم آنگولا و ... روسیه حالا ذوق زدمونکرده البته روحانی میدونه چکار دارهمی کنه
  • سعید IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    27 4
    ترکمانچای ، گلستان ، برباد رفتن دریای خزر ،300اس ، کمونیست حامی اسلام ........
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    9 2
    بالاخره یه کشور تراز اول (غیر از ونزوئلا ، جزایر کومور ، جزایر سلیمان و همه کشورهایی که اسمشون رو نقشه دنیا جا نمیشه) با ما و رئیس جمهورمون مذاکره کرد امیدوارم آقای روحانی به قولش بابت بالا بردن ارزش پاسپورت ایرانی عمل کنه ما مردم هم حمایتش میکنیم
  • محمود A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    15 3
    از دیدن این عکس لذت بردم بخاطر استیل ٍ نوع نگاه و قامت استوار رئیس جمهور عزیزمان که بسیار دیپلماتیک و در شان ملت بزرگ ایران رفتار می کنند و حرف می زند و امیدوارم با دنیا دوست و روابط صحیح بر اساس مصالح واقعی کشور داشته باشیم .
  • احمد IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    26 9
    آقاي روحاني با روسها دست دوستي نديد لطفا.ما كه راضي نيستيم.
  • فرنود A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    21 3
    روحانی ضربش کن....طرف فک کرده 2 روز رفته جودو چه خبره!!
  • بهار A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    6 10
    عزیران این فقط یه اتحاد استراتژیکه...
  • مهدی و پویا A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    15 2
    چرا بعضی ها فکر می کنند کشورهای ابرقدرت مثل آمریکا منتظر هستند با ما رابطه برقرار کنند تا ایران را مستعمره خود کنند مگر ما فکر نداریم زمان استعمار و مستعمره گذشته حالا هرکس فکر بزرگی دارد دیگران را مستعمره خود می کند
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    17 3
    لابته تجربه نشان میده که روسها قابل اعتماد نیستند
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    16 4
    روسها قابل اعتماد نیستند
    • مهدی و پویا A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      2 6
      آیا چاره دیگری هم داریم . ما در مقابل تحاج احتمالی القاعده و آمریکا و اسرائیل قرار داریم باید یک متحد قوی در دنیا داشته باشیم اگرچه این متحد قابل اعتماد نباشه
  • م IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    10 3
    روحانی پر ازامید و ونشاط وتدبیر پوتین محتاط و حسابگر و تا حدودی بی اعتماد داره توخودش می گه روحانی میخواد گولم بزنه ؟ نه در آینده گولم می زنه ؟ متونم گولش بزنم ؟ نه گول نمیخوره ؟ مجبورم باههاش بسزام مواظب همه چی باشم . روسها در برخورد با دیگران بیشتر به منافع خود می نگرند وهمیشه می خواهند برنده باشند
  • lind IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    17 1
    امیدوارم ایران اینقدر پیشرفت بکنه که دیگه عکس دست دادن رییس جمهور با پوتین ها و اوباماها اینقدر مهم نباشه .
  • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    22 3
    صحنه بسیار خطرناکی است ادم دچار ترس میشه ترس از بسته شدن قراردادهایی که جز ضرر و زیان برای ما ندارد.
  • پریا IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    20 5
    روسیه نشون داده خیلی راحت پشت متحدینش رو خالی میکنه .از پوتین و سیاست های این کشور کمونیست بیزارم. امریکا ثابت کرده خیلی از روسیه و چین قابل اعتماد تره.
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    13 4
    اصلا به هم نمیان!!!!!!!!!!!!!!
  • مهرداد A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    29 6
    اونایی که منفی میدن قرداد ترکمنچای امثال اینارو یادشون رفته ! الانم سنگ روسیه به سینه میزنن. راستی از اس 300 ها چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟
  • خزر A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    14 0
    جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم، با توجه به حقوق دان بودن جنابعالی، به طور جد خواهشمندیم، حق پنجاه درصدی ملت ایران در دریاچه خزر فراموش نشه، در دولت قبلی ظاهراً به این موضوع به خوبی توجه نشد، پوتین در حال حاضر نه از جایگاه پایگاه مردمی قوی برخورداره و نه اون پایگاه قوی بین اللملی سابق رو داره، اینه که الان بهترین فرصته تا شماییکه هم در جایگاه خوب مردمی و هم بین المللی قرار دارین، از موضع قدرت وارد این قضیه بشین و حق تاریخی پنجاه درصدیمونو تثبیت کنید تا هرگز به خودشون اجازه ندهند حتی به یک در صدش، چشم داشتی داشته باشند.
  • زهرا IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    20 8
    دوسش ندارم پوتینو میگم !!!
  • امیر A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    14 13
    متاسفم برای خودم وهموطنان عزیز که بر سر ارتباط با شرق وغرب دعوا میکنند سگ زرد برادر شغاله مسئولین ما باید حواسشون به منافع مملکت خودمون باشه نه اینکه متوسل به این اجنبیها بشن که اگر فرصت کنند ریشه ما رو میزنند
    • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      9 3
      ما تو یه جزیره هستیم و اطراف ما هم سگ و شغال گرفتن و همه بدن فقط ما خوبیم ،تورم 200 درصد ،بیکاری50 درصد
  • بهنام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    16 4
    بنظرم عقلانی ترین کار اینه که بریم پای میز مذاکره با آمریکا بنشینیم... آخه دولتمردای ما از چی دارن میترسن...عزیزان من خب برین ببینید چی میگن...ما که نمیگیم کلا به حرفا و کارای اونا عمل کنید... ایشالله امسال آقای روحانی با اوباما تو نیویورک یه دیداری داشته باشند.... چون این آمریکاست که خوشبختی و بدبختی ممالکت رو رقم میزنه....... من بر این باورم که اگه آقای روحانی رو بذارن کار خودش رو انجام بده...تا 1 سال سیاست خارجی ما بهبود پیدا میکنه.... من ارتباط با کشورهایی رو میخوام که از وضع کنونی الان خارج شیم.... من 24سالمه و امسال فوق لیسانسم رو گرفتم...ولی هیچ امیدی به آیندم ندارم.....به خدا افسردگی گرفتم.....همش نگران سرنوشتمم تو رو خدا به خاطر امثال ما جوونا کار درست رو انجام بدین
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    30 4
    از روسها هیچ موقع خیری به ما نرسیده امیدوارم آقای روحانی از روسها دلیل این همه بد قولی در راه اندازی نیروگاه بوشهر را جویا بشه شخصاً نسبت به روسها بسیار بدبین هستم
  • aa A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    4 11
    پوتین بارفتارطلب کارانه وروحانی با همه احترامی که قائلیم منفعلانه! قابل توجه نمایندگان مجلس...ایا میشودباطرح شکایت به مجامع بین المللی درباره انقضائ مفاد قردادهای ننگین اراضی ایران بازخواست شود ا
  • محمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    2 5
    نگاه روحانی زیرکانه و تیز بین ، نگاه پوتین بخیال خودش نگاه از بالا ! خدا قوت روحانی رئیس جمهور محبوب
  • شمس A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    5 0
    اگر قرار است که شعار نه غربی نه شرقی را کنار بگذاریم بهتر است که تخم مرغها را در یک سبد نگذاریم
  • علی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    1 2
    نیم لبخنددربرابر نیم لبخندواین یعنی اعتدال....... زنده باد ایران اسلامی
  • عباس A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    7 7
    پوتين مي دونه ديگه با اومدن دكتر روحاني ديگه كارش تمومه به همومن خاطر خيلي عصباني هست ...بقيشو نمي خوام بگم
  • حمید IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    8 7
    تداوم دوستی و حسن همجواری ایران و فدراسیون روسیه
  • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    8 9
    واقعا چقدر مسخره است ا این بدبخنتهای امریکا پرست یادشان رفته همین امریکا بودکه درجنگ ایران وعراق هرکاری برای نابود کردن ایران کرداین امریکا ازسلاح شمیایی که عراق بر علیه ایران استفاده کرده بود با خبر بود این امریکا الان باشدت ترین تحریم ها برعلیه مردم ایران این وضعیت برای ایران بوجود اورده است والان مردم ایران با گرانی روبرو هستند این امریکا بود که باعث سقوط مصدق شد شماها چرا خیانت امریکایی ها را نمی بینید چرا شما اینهمه تحریم رانمی بینید چرا انقدر بدی که امریکا به ملت ایران کرده باز دارید ازاودفاع میکنید یک ذره منصف باشیدهمین امریکاست گروه منافقین که این همه جنایت علیه ملت ایران کرده از فهرست تروریست بیرون کرد این امریکا بیشترین ظلم را نه تنها به ملت ایران بلکه به کل ملت جهان کرده است
  • بی نام US ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    10 5
    و البته یادمان نرود که همان روزگاری که لیاخوف روس مجلس شورایملی را به استخاره محمد علیشاه به توپ بست، مورگان شوستر آمریکایی در کنار مشروطه خواهان در تبریز کشته شد ...
  • محسن IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    1 2
    مقتدر و با سیاست وبا تدبیرو امید
  • ناصر A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    1 0
    با سلام ژست هاي ديپلماتيك و مرسوم،زياد مهم نيست. اگر ما وحدت و اقتدار ملي خود را تقويت كنيم،همه كشورها براي برقراري رابطه عادلانه با كشور ما،سرو دست خواهند شكست و فقط اكتفا به ژستهاي معمول سياسي نخواهند نمود.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    6 3
    آمریکایی ها نشان دادند که دوستان قابل اعتمادی هستند به آلمان ها و ژاپنی ها و کره جنوبی ها با آمریکا از پس از تنش و درگیری با آمریکایی ها از در صلح در آمدند و ببینید به کجا رسیدند. ما هم بیش تر از سی سال است که با آمریکا مشکل داریم و با روسها دوستیم حاصلش این شده کشوری که 35 سال پیش بیش از 6.5 میلیون بشکه نفت تولید می کرد حالا 2 میلیون تولید می کند. کشوری که پاسپورتش یکی از معتبرترین پاسپورتها بود حال پاسپورتش یکی از بی ارزشترین پاسپورتهاست کشوری که پولش یکی از معتبرترین ارزهای جهان بود حالا یکی از بی ارزشترین پولهای جهان را دارد. امیدوارم با عزت و کیاست با آمریکایی ها هم رابطه برقرار کنیم
  • راد IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    6 8
    بسیار عالی!!! ظاهرا یه عده از شنیدن خبر دعوت دکتر روحانی از ولادیمیر پوتین و موافق پوتین با سفر به ایران خیلی دارن میسوزن عین آمریکا و انگلیس که از تقویت دوستی و نزدیکی ایران و روسیه آتیش میگیرن و می سوزن. خب بسوزید دوستان بسوزید
  • ali A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    14 4
    روسیه فقط از رابطه با ایران به سود خودش فکر میکنه و هیچ کاری که به نفع ایران باشه انجام نداده همیشه هم میگه ایران همسایه خوب ماست همین!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    17 4
    این همه نظر این همه لایک یه آمار کلی بدید از این لایکا که ببینیم چند درصد خواهان رابطه با آمریکا هستن خبر آنلاین بعدش این آمارو به مسئولین بدید.فقط آی پی سیستم هامونو ندی!
  • کاتوزیان IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    3 4
    عالی .... با آرزوی تعمیق روابط دوستانه و حسن همجواری بین ایران و روسیه فدراتیو
  • بدون نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    7 0
    ميگم وقتي روسيه با وجود فروش اس ٣٠٠ و دريافت مبلغش از تحويلش به راحتي خودداري كرد چطور ميشه به بقيه قول و قرارش اعتماد كرد؟!خيلي جالبه كه اونا هر وقت بخوان زير قول و قرارشون به راحتي ميزنن ولي ما محكوم به اجراي همه قولهامون هستيم البته كه وفاي به عهد پسنديده هست ولي چرا اين همه فرق. لابد اونا جزء از ما بهترانند
  • مردم ایران IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    5 1
    بهترین کار اینه که با هر دوشون پیمان دوستی بریزیم و ازشون امتیاز بگیریم این روش که با یکی دوشمن باشیم به نفع اون یکی میشه که متاسفانه سران کشور کوتاه بیان و به دروغ مملکت رو تاراج کنن مثل قضیه دریای خزر که دارن دودستی همه چیزو میدن به اونا بخدا اگه از ترس حاشیه نشینان جنوبی دریا نبود کلشو میبخشیدن این آقایان ...
  • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    17 1
    جمع کنید مرگ بر این مرگ بر اونتون. کی میخواهید درست بشید آخه؟ ما با همه کشورهای دنیا رابطه دوستانه برقرار می کنیم با آمریکا با انگلیس با روسیه ترکیه عراق عربستان قطر با همه و سعی کنیم که منافع ملی ایران و منافع ملت ایران رو تامین کنیم. مرگ مرگ گفتن نکبت میاره مگه و اقوام و ملل وحشی همش دنبال جنگ و مرگ اند انسان متمدن سر میز مذاکره با صلح و صفا حرف می زنه
  • محمد A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    7 5
    چه وقت مسئولین همه چیز و فیلسوف ما درک می کنند که باید با تمام کشورهای دنیا با احترام متقابل رابطه داشت و دست از شعارهای مضحک برداشت؟ مرگ بر این و آن فقط دشمنی بیشتر را اشاعه می دهد و باعث تمسخر جهانیان است. روسیه و چین چه گلی به سر ما زده اند که اینقدر امتیاز می دهیم و ذوق می کنیم که دست این مامور امنیتی شوروی سابق را فشرده ایم؟ دوستی و تعامل و گفتگو با همه باید اصل سیاست خارجی باشد. چقدر هزینه سیاست های غلط را به پردازیم؟ روزی 500 میلیون دلار کافی نیست؟
  • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    3 7
    عاشق لبخند آقای روحانی ام ....
  • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    15 3
    هرچند که از روسیه خوشم نمیاد اما خب همسایه ست دیگه ، به نفع هردومونه که ارتباط خوبی داشته باشیم باهم ...
  • بچه تهرون A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    9 5
    لطفا تو اینترنت و کتابها یه نگاهی هم به اشغال شمال ایران و منطقه آذربایجان و به دار کشیدن ثقه الاسلام و سایر جنایتهای روسها با همکاری و راهنماییهای ارامنه محترم هم بندازیم. بابا مساله فقط قراردادهای گلستان و ترکمنچای نیست. جنایتها خیلی بالاتر از اینهاست.
  • یونس IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    8 13
    برای طرز تفکر مردمم متاسفم شدیدا اینست حرفای مردم ما: رابطه با آمریکا مارا خوشبخت می کند نه رابطه با روسیه برای ما بهتر است همه چیز ما بستگی به امریکا دارد چه بتی ساخته اید از آمریکا هم وطنان من؟ دولت آمریکا نمی خواهد سر به تن یک مسلمان باشد ما باید استقلال خودمان را داشته باشیم استقلالی ایرانی اسلامی ما ایرانیم همان ایران کورش و داریوش که نصف جهان را زیر سلطه خود داشت باید هم افتخار کنند کشورهای دیگر که با ما دوست باشند اینقدر خود و کشور خود را کوچک نکنید
  • ایرانی اصل A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    21 5
    هیچ کشوری غم مارو نمیخوره بلکه هرکدومشون بفکر منافع خودشون هستن . این دغل دوستان که میبینی - مگسانند گرد شیرینی. از سیاست دولتمردان هم نمیشه سر درآورد زیرا ما هرچه بگیم کار خودشونو میکنن . برا عاشقان سینه چاک آمریکا هم متاسفم.
  • amirhossein A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    10 3
    ببینین دوستان ما نباید با همه دنیا سر جنگ داشته باشیم باید روابط با غربی ها روز به روز بهتر بشه روابط بد با آمریکا چیزی جز سخت شدن زندگی امیدوارم کاری رو که آقای خاتمی 1383 کرد رو آقای روحانی هم بکنه
  • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    20 2
    چرا مصر و اردن میبینی؟ژاپن .کره جنوبی.امارات.ترکیه و.......................نمیبینی؟
  • ایمان IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    8 0
    ایران برای حفظ منافع نیاز به ارتباط خوب با همسایگانش دارد. ولی نباید به چشم بسته بر روی حمایت کشوری حساب باز کرد
  • بی نام A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    9 34
    دوستانی که از آمریکا گرایی در کامنتها متعجبند زیاد تعجب نکنند. من مدتیست از روی مثبت و منفیهای موجود در اخبار مربوط به رژیم صهیونیستی فهمیده ام که تعداد زیادی از نظرات این سایت از قلب اسرائیل ثبت میشود. مثل خبر مربوط به مرگ شارون ملعون که از بس مثبت منفیهاضایع بود خبرآنلاین عاقبت کلا خبر رو برداشت!!!
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    48 3
    از چهره متفکر پوتین معلومه که برای منابع و ذخایر ایران نقشه های زیادی داره!
  • بی نام DE ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    عکس خوبی است - فقط یکم کیفیتش پایین است !!
  • بی نام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    1 0
    فقط به روحانی بگویید خیلی دوستش داریم و از صمیم قلب برایش آرزوی موفقیت می کنیم.
  • محمد A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    8 4
    این وضع اقتصادی ما با روسیه است وتا روسیه چترش بر سرماست از این بدتر میشویم
    • كريم IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      0 0
      چراميگي چتر روسيه روسر ماست ؟؟ ايران قدرت منطقه است خودش .
  • بی نام GB ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    2 0
    نه روس نه آمریکا...هیچکدوم براما ایرانیا منفعتی ندارن و نداشتن... فقط باید به فکر خودمون باشیم نه هیچ جای دیگه
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 1
    روابط خوبه ولی من چشم زیاد آب نمی خوره
  • رشید IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    2 1
    بازهم مثل همیشه پراقتداردشمنی بجای خودسیاست هم بجای خود.
  • حسيني A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    2 1
    اين يعني اينكه دكتر حسن روحاني نياز به مترجم ندارد خودش راحت دارد صحبت ميكند
  • امير IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    4 3
    خيانتي كه وسيه به ايران كرده امريكا نكرده چقدر خاك ما را مفت از ايران جدا كردند. روسيه در مواقع سخت پشت ايران را خالي مي كند تا زماني كه به نفع خود است از ايران استفاده مي كند. ولي دولتمردان ايران خود را به ندانم مي زنند.
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    7 1
    به حال ما نه روسيه دلش مي سوزد ونه امريكا ، ولعنت به هر دومزدور ، ما بايد خودمان به فكر خودمان باشد اما با سياست ودرايت ؟
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    2 0
    منو یاد دست دادن اقای خاتمی با فرانسوا میتران می اندازه.
  • بنابی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    2 0
    از قدیم هرقدر پای روسیه در ایران است بد بختی باماست
  • منتظر IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 0
    بالاخره پوتین اینا پول نفتی رو که از ما در زمان احمدی نژاد پس دادن یا نه ؟ البته من مطمئنم آقای روحانی انسان با درایتی هستند و این دست دادن هم مثل همه آداب اجتماعی مرسوم دنیاست .