دوشنبه 20 آذر 1396
دوشنبه 25 شهریور 1392 - 10:38:38 چاپ

روحانی: شایعات مربوط به حضور سپاه در اقتصاد را اصلا قبول ندارم/ سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی نیست

سیاست > دولت - حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مجمع سالیانه فرماندهان سپاه که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به سالروز 31 شهریور گفت: سپاه نقش تاثیرگذاری در جهاد مقدس و در کنار بسیج بر عهده داشت.

اهم سخنان رئیس جمهور در ادامه به نقل از فارس می آید:

* سپاهیان افتخار بزرگی بر دوش دارند و آن پاسدار بودن است که نه تنها پاسدار مرز و بوم کشور بلکه تا والحافظون لحدودالله هستند. سپاه پاسداران فرزند انقلابی است که فاصله زمانی با پیروزی انقلاب ندارد.

* از اولین ساعات پیروزی انقلاب اسلامی پاسداری، ایستادگی و جهاد برای حراست از انقلاب اسلامی شکل گرفت که بعدا به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامیده شد. پاسداران برای استقرار انقلاب از جان مایه گذاشتند و هر کجا احساس خطر شد سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب حضور یافت.

* آنچه که باعث شده دشمن از سپاه بترسد هواپیما، موشک، زیردریایی، ناوچه، تانک و ادوات سپاه نیست چون اینها را ارتش‌های دیگر هم کم ‌و بیش دارند آنچه که دشمن از آن می‌هراسد انگیزه، معنویت، خلوص و اتصال سپاه با خاندان رسالت و اهل‌بیت(ع) و اتصال جبهه سپاه به جبهه بدر و کربلاست.

* پشت هر تهدید نظامی تهدید سیاسی وجود دارد و آنها در آن زمان به دنبال تغییر اصل نظام بودند. اما بعد که صدام می‌‌خواست به کویت حمله کند شکل تهدید جور دیگری بود و صدام در نظر داشت با نفت کویت تبدیل به بزرگترین قدرت منطقه شود. این در حالی بود که قبل از حمله عراق به کویت صدام در نامه‌ای به ایران نوشته بود که ما و شما 800 کیلومتر مرز مشترک داریم.

* سوریه یک مسئله مهم برای کل منطقه است و شاید آثار آن جهانی باشد، سوریه در نقطه حساسی قرار دارد و دعوا بر سر فرد رئیس‌جمهور و یا طایفه نیست. مسئله بالاتر است و برای همه ما روشن است که غرب برای کل منطقه ما تصمیمی دارد و منطقه ما را به شکل فعلی نمی‌پسندد. این همان است که انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها پس از سال‌‌ها دارند به منطقه برمی‌گردند.

* بررسی شرایط لیبی، مصر، لبنان، فلسطین، عراق و سوریه نشان می‌دهد که غرب آنها را در یک زنجیره قرار داده و به دنبال تقویت اسرائیل و تضعیف جبهه مقاومت است. مسئله سوریه مسئله سرنوشت یک منطقه بزرگ است نه تنها یک کشور و ممکن است در شرایطی سرنوشت جهانی را هم رقم بزند.

* نظر جمهوری اسلامی همیشه روشن بوده و ما با سلاح کشتار جمعی مخالف بوده‌ایم.اما اشتباه غرب این است که فکر می‌کند جمهوری اسلامی ایران به دنبال فرصت یافتن برای سلطه نظامی در منطقه است در حالی که ما به دنبال آن نیستیم. قدرت ما سلطه گفتمانی ما در کل منطقه است.

* در سوریه، عراق و همه کشورها باید نظر مردم حاکم باشد حتی در فلسطین. همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند همه فلسطینی‌های آواره به این کشور برگردند و رای دهند این نشان می‌دهد مبنای ما مردم‌سالاری است.

* ما به دنبال این هستیم جنگی آغاز نشود و جمهوری اسلامی با تمام توان وارد عمل شد تا جنگی در منطقه رخ ندهد. البته سوریه برای ما مهم است و کشورها و ملت‌‌های منطقه در مسئله سوریه بی‌تفاوت نخواهند بود همانطور که جمهوری اسلامی در این مسئله سرنوشت‌ساز هرگز بی‌تفاوت نبوده و نخواهد ماند. ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم و خداوند هم ملت‌‌های منطقه را در برابر توطئه‌های دیگران پیروز خواهد کرد.

* بنده شایعاتی که راجع به سپاه در حوزه اقتصادی مطرح می‌شود را اصلا قبول ندارم. سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی و مثل پیمانکارهای معمولی نیست. سپاه باید پروژه‌های بسیار مهمی که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگیرد.

* بنده با فرمانده کل سپاه صحبت کردم که سپاه در چند پروژه ملی بار را بر دوش بگیرد و افتخارش را داشته باشد. در شرایط تحریم سپاه باید وارد عمل شود و سه چهار پروژه بزرگ ملی را بر عهده بگیرد. زیرا سپاه شرایط کشور و دولت را به خوبی می‌داند. کشوری که 2.5 میلیون بشکه نفت می‌فروخت الان کمتر از یک میلیون بشکه می‌فروشد. و از آن طرف باید 7.5 میلیون تن گندم وارد کند و این نشان می‌دهد که اوضاع چگونه است.

23/295

 

92 دیدگاه
  • پوریا
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 10:42:43
    پاسخ
    663 58

    با اینکه به ایشون رای دادم و هنوز دوسشون دارم ولی خب سپاهیان در اقتصاد حضور داشتند و دارند . زنده باد روحانی

    • حمید رضا
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:57:57
      1 0

      جناب روحانی زمانی حرف شما قابل قبول است که سپاه حاضر شود پروژه های کلان را به شرکتهای خصوصی متخصص در رشته های ذیربط بدهد در غیر اینصورت متاسفم این حرفها فقط توجیح کننده است

    • ؟؟؟؟
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 15:07:08
      1 0

      پس این قرارگاه خاتم الانبیا یه قرار گاه نظامیه،حلالمون کنن ما فکر کردیم یه بنگاه نفتی اقتصادیه.

    • كامران
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 15:12:40
      0 1

      شما كه بيشتر ميفهمي خوب كانديد مي شدي!!!

    • بی نام
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:10:51
      1 0

      محدوديت هاي آقاي روحاني رو هم درك كنيد!!!!

    • بی نام
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:23:32
      0 1

      باز رحمت به احمدی نژاد که حداقل تو سمینار مبارزه با قاچاق کالا جلوی سپاه وایساد و از اون به بعد با هم دشمن شدن.اعتدال این نیست که چشمتُ به واقعیات ببندی.

    • afshin
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:47:45
      0 1

      اقا حسن پسر زرنگیه میدونه با این وعدهایی که داده دوره دوم رییس جمهور بشو نیست و باید چاره اندیشید.

    • بی نام
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 21:59:52
      14 25

      شما به دوست داشتن ایشون ادامه بده آخه 3 ماه پیش رای دادی بهش چاره ای نداری

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 10:48:32
    پاسخ
    724 11

    عجب! پس همه‌اش شایعه بود؟؟!!

    • امین
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 14:40:44
      0 0

      دوست عزیز با تیتر خبرآنلاین زود قضاوت نکنید. متن کامل سخنرانی دکتر روحانی رو بخونید اول، ایشون کاملا معنی دار سخنرانی کرد. با نوعی ادبیات مودبانه و با سیاست که مخصوص خودشونه. از اونجایی که گفت امام از همون روز اول گفت سپاه نباید وارد سیاست بشه چون سپاه باید واسه همه مردم باشه. و رسید به اینکه میگن سپاه رقیب اقتصادی مردم شده رو قبول ندارم. یعنی سپاه به دستور امام عمل میکنه و هیچ وقت این کارو نمیکنه!! اگه متن کامل رو بخونید متوجه میشید منظور ایشون کاملا واضحه. واسه خبرآنلاین هم متاسفم که حرفه ای عمل نکرد و تیتری زده که مفهوم متن رو نمیرسونه

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 10:58:46
    پاسخ
    0 0

    "سپاه باید پروژه‌های بسیار مهمی که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگیرد." ّببخشید اینو شما از کجا آوردین؟

  • سامان
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:05:43
    پاسخ
    0 1

    آقای روحانی به عنوان کسی که تا 2 صبح توی امتحانات آخر ترم مهندسی ، توی ستادت فعالیت میکردم با هزار جور تهدید تعلیق و بازداشت و ... توقع شنیدن این حرف ها رو نداشتم ، الانم باز هم حامی شما هستم اما تا عبد نمی تونم دفاع و توجیه هر رفتاری برای امید به مردم رو برای شما داشته باشم و البته این رو هم بدونین به صلاح دید اصلاح طلبان و خروج از شرایط بد تر به شما رای دادم وگرنه گزینه خیلی از مردم صد در صد آقای عارف بود ولاغیر و هم اکنون از شما خواهشمند هستم از فرصت به وجود آمده اندک ، امید بی رمق مردم و اعتماد به نظام نسل جوان ، حداکثر استفاده را بکنید و بیشتر سعی کنید این جبهه رو نگه دارید جز آبروی شما آبروی بزرگان دیگری بر روی دوش عملکرد شماست. (خبر انلاین جان اینو دیگه منتشر کن لطفا )

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:17:42
    پاسخ
    0 1

    اوکی پس باقی شرکت ها رو هم بزن به نامش منتخب ملت

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:18:06
    پاسخ
    782 5

    پس اینهمه صحبت از خروج نظامیان از اقتصاد بود چی شد؟!!!! یعنی آقای محسن رضایی اشتباهی میگفتن؟!!!!

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:23:39
    پاسخ
    712 12

    به به.. داشتیم آقای روحانی ؟! - هر دم از این باغ بری میرسد

    • یک رفیق قدیمی
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:32:54
      0 0

      خلاصه دل همه را باید بدست آورد نگران نباش روحانی سیاست بلده

  • popo
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:25:55
    پاسخ
    562 11

    مطمئنی؟؟؟؟

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:28:19
    پاسخ
    414 17

    واقعا مچکریم روحانی!

  • ايراني
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:28:59
    پاسخ
    374 8

    قبول نداري؟!!!

    • محمد
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:13:12
      0 0

      این که شایعه است را قبول ندارند یعنی یک جورایی قبول دارند .

    • یک رفیق قدیمی
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 19:17:59
      0 1

      وقتی این گفته روحانی را از خبر 14 شنیدم شاخ که هیچ یک دم هم در آوردم

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:32:00
    پاسخ
    598 16

    اگه سپاه رقیب نیست پس چیه؟ خیلی از پروژه های بزرگ عمرانی به دست سپاه افتاده و پیشرفت چندانی هم نداشته در حالی که بخش خصوصی با هزینه کم تر می تونست این پروژه ها را انجام بده. آقای روحانی بهتر نیست یک مقدار این موضوع رو بررسی کنید بعد از عملکرد اقتصادی سپاه دفاع کنید؟

    • علیرضا
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 15:08:00
      0 0

      پروژه فرودگاه امام خمینی 17 سال دست بخش خصوصی بود که هیچ کاری از پیش نبرد ، قرارگاه خاتم تو سه سال تمومش کرد

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:34:13
    پاسخ
    378 7

    البته این نظر آقای روحانیه!!!

    • m
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:45:00
      1 0

      ایشون رییس جمهور کشور هستن و نماینده مردم ایران نمیتونید بگین این نظر آقای روحانیه شخصیت حقوقی ایشون چیز دیگه ای میگه البته حقیقی هرچه میتونه باشه ولی آنچه مهم هست شخصیت حقوقی ایشون هست..من خودم به رضایی رای دادم و خیلی هم برام فرق نمی کرد که چه کسی رییس جمهور شود..الان هم نظر خاصی راجب صحیت ایشون ندارم ولی قبول ندارم نمیشه به همین راحتی گفت این نظر آقای روحانی هست..

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:41:14
    پاسخ
    373 15

    بنده شایعاتی که راجع به سپاه در حوزه اقتصادی مطرح می‌شود را اصلا قبول ندارم. سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی و مثل پیمانکارهای معمولی نیست. سپاه باید پروژه‌های بسیار مهمی که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگیرد. قرارگاه خاتم چیه؟

    • بی نام
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:01:23
      0 0

      کارهای کوچیک و متوسط راهم جهاد نصر گرفته

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:45:29
    پاسخ
    464 5

    دکتر تو دیگه چرا؟؟ سپاه که توی اقتصاد نیست. ما هم قبول داریم. افراد وابسته به سپاه که ارتباطات بالایی دارند در اقتصاد هستند. باور نداری من هزاران شرکت را می تونم اسم ببرم که به نحوی به افراد سپاهی وابسته است. ما مشکلمون اینه. وقتی توی یک مناقصه شرکت می کنی و بهترین شرایط را هم داری ولی برنده نمیشی بعد می بینی شرکت دیگه ای برنده میشه که با یک تلفن سفارش شده !!!

    • بی نام
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 14:45:03
      0 1

      جناب رييس جمهور محترم شما درست ميفرماييد /. سپاه توى اقتصاد نيست. / سپاه كل اقتصاد كشور است . شما قرار بوده كه حقايق را خوب يا بد با مردم در ميان بگذاريد ! اينطورى ؟

  • arman
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:46:40
    پاسخ
    281 8

    اینجا هم که نمیشه کامنت گذاشت فقط نمیدونم چرا بخش نظراتش باز هست

    • مهدی
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:29:27
      0 0

      میشه اطلاعات بدهیید مثلا کدام پروژه کجا مبلغ پروژه تعداد شرکت کننده گان در مناقصه کارفرما و............بیاییم مشکل را حل کنیم نه تهمت بزنیم ..............جریان اون شده که میگه اینجا مرکز دنیاست قبول نداری برو متر کن

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:51:34
    پاسخ
    454 7

    کجای دنیا نظامی ها راه می سازند فرش بافی راه می اندازند خونه می سازند نفت میفروشند......

    • بی نام
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:22:43
      1 1

      اين يك ظرفيت بزرگ براي كشور است. اگر سپاه نبود احتمالا كشور ما در فلاكت بود.

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 11:51:41
    پاسخ
    253 5

    عجبببببببببب نیست!!!!!!

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:01:04
    پاسخ
    325 4

    ميدونم اين نظر غير قابل چاپه اما با همه احترامي كه براي دكتر روحاني عزيز قائلم، اما هممون ميدونيم كه براي حل يك مشكل تا اصل وجود اون مشكل رو نپذيريم نميتونيم كاري كنيم...

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:06:23
    پاسخ
    410 4

    شايعه نيست واقعيته ! تو همه شركتهاي بزرگ يه سردار سپاه هست.

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:15:20
    پاسخ
    53 187

    روحانی مچکریم

  • ایران
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:15:36
    پاسخ
    413 5

    آقای روحانی دخالت سپاه در اقتصاد شایعه نیست از شمار انتظار هست که واقعیت را بگویید هرچند بر ضررتان باشد بطور مثال در مخابرات- در انتقال گاز- پتروشیمی-سدسازی-نفت -و........

    • مهران
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 15:01:12
      0 0

      دوست عزیز چرا باید انتظار داشته باشیم ایشان چیزی را بگوید که هرچند به ضرر باشد؟!! اینکه میشه همون رویه دولت قبلی - اینکه میشه انکار هولوکاست - میشه تهدید به نابودی یه کشور دیگه - میشه فریاد کاغذ پاره خوندن تحریمها... - واقعا نمیشه تو این مملکت یه رئیس جمهور، سیاست مدار باشه؟؟ با سیاست و تدبیر بوقت مناسبش صحبت کنه ؟؟! چیزی رو بگه یا حرفی رو نزنه؟؟ ...

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:17:52
    پاسخ
    492 26

    واستون متآسفم اقای رییس جمهور

    • ایرانی
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:48:10
      1 1

      واسه انگشت جوهری ام متآسفم

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:19:06
    پاسخ
    372 5

    حضور سپاه، توان بسیاری از شرکت های خصوصی را از بین برده و بزرگ تر شدن آن نگرانی دارد. بنده خود شاهد به خدمت گرفتن بسیاری از نیروهای شرکت های خصوصی با حقوقی بسیار بالاتر بودم. از سویی وجود رانت ها، سبب می شود که شرکت های خصوصی اساسا در مزایده ها شرکت نکنند. بخش های اقتصادی سپاه نیز باید مثل شرکت های دولتی به آرامی خصوصی شود. این که نمی شود همه چیز را به خاطر آنکه در جنگ بوده ایم توجیه کنیم.

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:19:20
    پاسخ
    465 5

    شایعه کجا بود حسن جان ؟!؟! داریم میبینیم

  • خسته
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:20:30
    پاسخ
    549 5

    اره بابا همش شایعه است شرکتهای بزرگی مثل همراه اول و ایرانسل و..... به جز مشتریان سپاهی اصلا سهامدار سپاهی ندارن که !!!!

    • بی نام
      دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:48:22
      0 0

      وقتي هيچي نمي دوني حرف نزن. ايرانسل مال شركت "ام تي ان" هست تو افريقا جنوبي

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:22:24
    پاسخ
    0 1

    لطفا نظرات رو سانسور نکن! از اقای رییس جمهور با این حرفهاش نامید شدم

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:25:22
    پاسخ
    0 0

    چهره آقای روحانی آرامش بخش است رئیس جمهورنیازنیست بیل بزند ،جاروجنجال بپاکند،دروغ بگوید ،به این وآن بدوبیراه بگوید باید به جای استفاده ازمشت ولگدوتهدید ارعاب ازفهم شعور و تدبیرش استفاده کند تادردنیا آرامش ایجاد کند مثل کی همه بگید مثل آقای استاد دکتر روحانی .ایران کشورمنزوی وکوچکی مثل قطروبحرین وامثال اینها نیست ایران امپراطوری بزرگ وتأثیرگذارجهان است .دنیا مارا به بزرگی قبول دارند فقط نیاز است که خودمان خودمان راقبول کنیم .

  • سعید
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:31:09
    پاسخ
    0 1

    کم کم فرضیه های حقیر در مورد آقای روحانی دارن تأیید میشن. البته با کمال تأسف!

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:39:30
    پاسخ
    0 1

    اقای روحانی لطف کنند و یه دور توی تهران بزنند و تابلوهای عمرانی تهران را بخوانند و ببینند که با صراحت روی پل ها روی کارگاه های مترو روی تونل ها و امثال ان نوشته شده قرارگاه خاتم الانبیا قرارگاه قرب کربلا قرب غدیر یه نگاهی هم به جاده سازی های ایران بندازند

  • ارشد بیکار
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:46:01
    پاسخ
    0 1

    ولی توی مناظرات چیزی دیگر میگفتید اقای روحانی .مردم ما از همین حرفها خسته شده بودن که به شما رای دادند ..این هم از همون افراط هاست وشما گفتید دولت من به دور از افراط و تفریط هست

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:48:20
    پاسخ
    0 1

    هنوزم ميگيد روحانى مچكريم ؟ فقط عارف

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:49:01
    پاسخ
    0 1

    دولت راستگو اينه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 12:59:46
    پاسخ
    0 0

    دستی رو که نمیشه برید باید بوسید!مگه نه؟؟؟

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:01:45
    پاسخ
    0 1

    واقعا توقع نداشتم امیدوارم در آینده نگیم صد رحمت به احمدی نژاد

  • آرتین
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:02:36
    پاسخ
    0 1

    من که نا امید شدم باز ای بابا چرا ما همیشه گول می خوریم

  • حمید
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:02:47
    پاسخ
    0 0

    نکته اینه که اگر هم این چنین شرکت هایی را خصوصی کنند، فکر میکنید به چه کسانی واگذار خواهد شد به بازنشستگان سپاه یا اعضای خانواده این عزیزان.

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:11:52
    پاسخ
    0 1

    حسن جان خطر داره حسن جان بیچاره مردم

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:14:21
    پاسخ
    0 0

    شرکت چیه همه باشگاه های فوتبال هم دست سرداران سپاه هست این رو هم میخاید انکار کنید؟! ولا به خدا این کارها به نفع خود سپاه هم نیست و باعث قوی تر شدنش نمیشه هر چقدر اعتماد مردم بهش بیشتر بشه قوی تر میشه کاش یه نفر این نکته ساده رو درک میکرد

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:14:35
    پاسخ
    0 1

    هر کس بترسد میدان را باخته است دکتر جان. واقعیت را بیان کن ما به شما رای ندادیم که باز با زبان مصلحت واقعیت ها را پنهان کنید. ما جوان ها داریم تباه می شیم می فهمی تباهی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:15:43
    پاسخ
    1 0

    سخنان وحدت بخشی بود. درود بر روحانی

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:24:36
    پاسخ
    0 1

    پس این قرار گاه خاتم چیه؟در حال حاضر 99% پروژه های میلیون دلاری همش دسته این گروهِ

  • محمد
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:27:31
    پاسخ
    0 0

    آره بابا. مگه نمي‌بينيد سهام همه شرکت‌هاي بزرگ دست مردمه و مردم دارن از همه منابع طبيعي استفاده مي‌کنند؟

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:33:20
    پاسخ
    1 0

    خود آقای محسن رضایی که فرمانده سپاه بودند می گویند سپاه باید از اقتصاد خارج شود بعد شما انکار و حتی تشویق هم می کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:42:37
    پاسخ
    0 0

    روحانی جان خیلی دوستت دارم ولی چون میدانم انتقادپذیری باید بگم این یکی راخیلی اشتباه می کنی....

  • فریاد
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:43:39
    پاسخ
    0 1

    نکنه داری رنگ عوض میکنی اقای دکتر ؟؟ جواب اعتماد مردم و اینجوری نده

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:46:18
    پاسخ
    1 1

    لطفا كمي بيشتر مطالعه كنيد واينقدر گوش به زنگ بي بي سي و من و تو نباشيد اخباررو از دهان استعمارگران و بهائيها جستجو ميكنيد؟ سپاه درپروژه هايي وارد شده و آنها را با سربلندي به انتها رسانده كه مطمئنا بخش خصوصي با چندين برابر هزينه آنها را به اتمام ميرساند. هرچند گفتن اين حرفها براي كاربران خبرآنلاين كه متاسفانه بيشترشون سربرآستان فرعون زمان سرتعظيم خم ميكنند بي فايدست

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 13:59:38
    پاسخ
    0 0

    آقاي روحاني از سپاه درخواست كرده كه به دولت كمك كنه.

  • علی
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 14:04:02
    پاسخ
    0 0

    من در یک شرکت خصوصی کار میکنم کلی زحمت کشیدیم تا اسناد مناقصه یکی از پروژه های فعلی رو تهیه کنیم بعد ار کلی دوندگی وتهیه اسناد فنی کار فرمای محترم پروژه را ترک مناقصه تقدیم قرارگاه خاتم فرمودند این است بخشی از شایعاتی که آقای روحانی می فرمایند!!!! خدا تو شاهد وناظر بر اعمال بندگانت هستی و راستی و دروغ بر تو پوشیده نیست

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 14:06:36
    پاسخ
    0 0

    حتما منظورش این بوده که شایعه نیست واقعیته!!!!گفته شاید بهشون بر بخوره ناراحت بشن

  • فرید
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 14:23:00
    پاسخ
    0 1

    آقای روحانی فراموش نکنید شما فقط به مردم مدیونید و غیر ازمردم نباید از نهاد دیگری بترسید امیدوارم با مردم روراست باشید چرا که 8سال هرروز دروغ شنیدیم

  • بهرام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 14:25:27
    پاسخ
    0 1

    آقاي روحاني مثل اينكه شما هم صداي مردم رو نشنيديد... به عنوان كسي كه خيلي ها رو ترغيب كرد تا به شما راي بدهند از اين صحبتهاي امروز شما ناراحت و متاسف شدم...

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 14:42:11
    پاسخ
    0 1

    اقای روحانی چرا این حرف رو قبل از انتخابات نگفتی.بخدا اگه میگفتی من عمرا بهت رای نمیدادم

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 14:47:23
    پاسخ
    0 1

    جناب روحانی چه زود تو زدی برادر

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 15:06:17
    پاسخ
    0 0

    من فکر می کنم که این طور حرف زدن سیاستشه!

  • كاوه
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 15:20:48
    پاسخ
    0 0

    آقاي روحاني لطفا" واقع نگر باشيد

  • امیر
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 15:43:04
    پاسخ
    1 0

    کلا نظر من به عنوان عضو کوچکی از جامعه اینه که نطامیان باید به پادگان ها برگردند و لاغیر

  • f
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 15:45:31
    پاسخ
    0 0

    درست گفتن. سپاه کلا بی رقیبه!!!!!

  • محمّد
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:11:39
    پاسخ
    1 1

    بله، الحمدلله ایشون، از آزمونِ اعتدال سربلند بیرون آمدند، تا اون‌جایی که شنیدم، سپاه در مسائلی که امکانِ دخالتِ بخش خصوصی نبوده، وارد شده، اگر همین کارهایِ اقتصادی سپاه نبود، الآن هیچ‌چیزی نداشتیم.

  • سعيد
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:23:28
    پاسخ
    1 1

    البته ايشان حرفى هوشمندانه زده اند! گفته اند شايعات در باره فعاليتهاى اقتصادى سپاه را قبول ندارم ،چون اصلاً شايعه نيست وهمه اش واقعيت است!

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:24:17
    پاسخ
    0 0

    اگر اقتصاد شفاف نباشه سپاه هم وارد اقتصاد بشه آلوده می شه و وای به روزی که سپاه آلوده بشه . هرچه بگندد نمک ش می زنند وای به روزی که بگندد نمک. ( تصور کنید یکی از این مدیران منسوب و منتصب به سپاه سوء استفاده مالی بکند بعد گزارش اشتباه هم به بزرگتر ش در سپاه بدهد می دانید چه وضع ناجوری می شود )

  • ملت ایران
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:36:26
    پاسخ
    0 0

    اقای رییس جمهور چشم خود را حتی بنا به مصلحت هم باشد به روی واقعیت ها نبندید .حمایت از فعالیت اقتصادی سپاه با وجود این همه افراد و شرکت های خصوصی توانمند در کشور اصلا درست نیست.!!

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:40:31
    پاسخ
    0 1

    همین که میگه نیست یعنی هست. متعجبم از دوستانی که هنوز با ادبیات سیاسی هنوز آشنا نشده اند

  • خسته تر از خسته
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 16:43:23
    پاسخ
    0 1

    جناب روحانی چی شد حرفای قبل انتخاباتتون پس؟

  • محسن
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 17:35:44
    پاسخ
    0 1

    جناب اقای حسن روحانی رییس جمهور محترم شما ایران زندگی میکنید یا ...؟؟؟!!!! اخه ان چیز که عیان است رو که انکار نمیکنن ...

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 19:04:48
    پاسخ
    0 0

    به نظر می رسه اول باید اقتصاد شفاف بشه بعدش فرقی نمی کنه این باشه یا اون باشه هر کی باشه مجبور درست کار کنه اما الان خیلی خطرناکه چون این خلافکار های فعلی اقتصاد ایران لااقل از یه جاهایی می ترسند.

  • ایلیا
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 19:57:45
    پاسخ
    1 0

    امان از سیاست

  • بی نام
    دوشنبه 25 شهریور 1392 - 20:41:14
    پاسخ
    1 0

    سپاه این همه درامد را چکا ر میکند

  • بی نام
    سه شنبه 26 شهریور 1392 - 00:16:20
    پاسخ
    0 0

    آقای روحانی لازمه اعتدال واقع بینی است لطفا واقع بینانه به مسایل مبنایی اقتصاد کشور نگاه کنید

  • يكي
    سه شنبه 26 شهریور 1392 - 10:23:05
    پاسخ
    1 1

    الان اينا كه منفي دادن دارن كجا زندگي ميكنن؟ به چي منفي دادن؟ يعني فكر ميكنن سپاه نقش اقتصادي نداره؟

  • بی نام
    سه شنبه 26 شهریور 1392 - 13:24:36
    پاسخ
    1 0

    اره بابا شایعه اس !! ایرانسل ، همراه اول ، سدسازی های جنوب ، زمین های بی صاحب ، اصل44 ، واگذاری دیون دولت به سپا و کارتل بزرگ اقتصادی شدن سپاه جلوی چشم مردم همه اش شایعه اس جون شما!!

  • sina
    سه شنبه 26 شهریور 1392 - 14:52:49
    پاسخ
    1 1

    هيچگاه كسي را بت نكنيم و از وي انتظار نداشته باشيم همه‌ي مشكلات را حل كند همه‌ي آدم‌ها نقطه ضعف دارند

  • بی نام
    سه شنبه 26 شهریور 1392 - 23:23:43
    پاسخ
    1 0

    یکی از وعده‌های انتخاباتی روحانی کوتاه کردن دست نظامیان از اقتصاد مملکت بود، درسته ؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x