فارس نوشت:

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اولین حضور رسمی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع سالانه فرماندهان سپاه گفت: حضور آقای روحانی و سخنرانی ایشان در مجمع فرماندهان سپاه خط بطلانی بود بر عملیات روانی و رسانه‌ای دشمنان انقلاب مبنی بر مشخص نبودن چگونگی تعامل سپاه و دولت به ویژه در عرصه حضور سپاه در حوزه سازندگی و عمرانی کشور.

وی افزود:‌ آقای روحانی در سخنان امروز خود نه تنها این حضور را مورد تحسین قرار داد، بلکه مطالبه کرد تا حضور سپاه در پروژه‌های مادر و بزرگ بیشتر شود. علاوه بر این رئیس‌جمهور از سپاه خواست دولت را در مقابل فشاری که دشمنان در حوزه معیشت مردم وارد می‌کنند، با امکانات خود یاری دهد.

شریف با اشاره به درخواست رییس جمهور از سپاه برای کمک به دولت در زمینه مقابله با قاچاق کالا، تصریح کرد: در واقع آقای روحانی با سخنرانی امروز خود، منشوری از نحوه تعامل دولت و سپاه را طراحی کرد. هر چند این موضوعات در جلسات قبلی با فرمانده سپاه نیز بیان شده بود.

مسئول روابط عمومی سپاه ادامه داد: سازوکارهای تعریف شده‌ای در سپاه برای حضور در عرصه‌ سازندگی وجود دارد که با همکاری وزارتخانه‌ها می‌تواند دنبال شود.

شریف خاطرنشان کرد:‌ کمک سپاه به دولت در جهت رونق کسب و کار و معیشت مردم و مقابله با قاچاق کالا نیازمند برگزاری جلسات متعدد است و سپاه آمادگی کامل دارد به طور کامل و همه جانبه دولت را همراهی کند.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرهای مغرضانه و یا از سر بی‌اطلاعی نسبت به حضور سپاه در عرصه سازندگی گفت: رئیس‌جمهور در سخنان امروزش ارزیابی واقعی از این موضوع داشت و افق جدیدی را برای تعامل سپاه و دولت مشخص کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه تاکید کرد: سپاه پاسداران با برگزاری جلسات کارشناسی با وزارتخانه‌ها و طی مصوبات قانونی، می‌تواند به دولت کمک کند و همانطور که سردار جعفری اعلام کردند، سپاه همواره آماده کمک کردن در جهت رفع مشکلات مردم است.

219219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    پیوندتان مبارک
  • بی نام A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    و روحانی چه قدر شبیه احمدی نژاد است این روزها
  • 111111111111 A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    18 1
    اگر طوری شود که سپاه رقیب بخش خصوصی شود بینهایت مخالف نظر روحانی هستم در غیر اینصورت نه ضمنا این مخالفت دلیلی بر این نمیشه که بگم سپاه برای این چه زحمتها که نکشیده و نمی کشه البته خوب نقدهایی هم برش وجودداره
    • یک رفیق قدیمی IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      0 0
      کمپلت نقد وجود داره برارم
    • بی نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      1 0
      چی میگی تو؟!!
    • محسن IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
      2 0
      مااینقدرمشکل درمملکت داریم که واجب است ازتمام ظرفیتهای موجوداستفاده شود.سپاه هم ظرفیت بالقوه بسیارزیادی داردکه استفاده نکردن ازآن سومدیریت بزرگی به شمارمیرودفرضاسپاه امکانات لجستیک بسیارزیاددارد وماشین آلات راهسازی داردومیتوانددرساخت راهها- راه آهن-اسکله هاوبنادر-پلها-پروزه هایبسیارسنگین وملی رابرداردوازاین امکانات استفاده کندوسرعت رشدمملکت راباروحیه جهادی که دارند مضاعف کند.من همیشه ازاین دلاوران وکارهای آنهابه سهم خودم ممنون وقدردان هستم.
  • بی نام A1 ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    روحانی خوب میدونه چکار باید بکنه