فارس نوشت:

فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه با اعلام آمادگی برای کمک به دولت گفت: در گذشته نیز جلساتی با برخی وزرا ازجمله نفت و راه داشته‌ ایم که نتایج خوبی هم به دست آمده است.

سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به سابقه فعالیتهای این قرارگاه در حوزه های سازندگی اظهار داشت: قرارگاه خاتم دو دهه است که مسئولیت اجرای بسیاری از پروژه‌های بزرگ کشور را به عهده گرفته و در بحث‌های سازندگی، مجری پروژه‌های بزرگی در کشور است که برای نمونه می‌توان به پروژه‌های عسلویه، زیرساختهای ریلی و جاده‌ای مثل آزادراه حرم تا حرم که از قم تا مشهد است و پروژه‌های دیگر در قالب کارخانجات و معادن اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی سپاه با اعلام آمادگی برای کمک به دولت در حوزه‌های عمران و سازندگی، درخصوص اینکه چند پروژه مدنظر روحانی برای واگذاری به سپاه چیست، تصریح کرد: امروز هم قرارگاه خاتم در پروژه‌های بزرگ ملی حضور دارد اما اینکه منظور آقای رییس جمهور دقیقا چه پروژه‌هاییست، هنوز نمی‌دانیم.

سردار عبداللهی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) پروژه‌های محوله را با همکاری بخش خصوصی و بکارگیری پیمانکاران این بخش انجام می‌دهد، در خصوص برگزاری جلسات با دولت در این رابطه اظهار داشت: البته در گذشته نیز این جلسات بوده و مثلا در مذاکرات با وزرای نفت، راه و سایر وزرا و ارتباط کاری که با هم داشتیم، نتایج خوبی نیز گرفته‌ایم.

وی در خصوص ابلاغیه فرمانده کل سپاه مبنی بر ممنوعیت ورود قرارگاه خاتم به پروژه‌های زیر 100 میلیارد تومان گفت: این موضوع کاملا رعایت می‌شود و پروژه‌های قرارگاه زیر 100 میلیارد تومان نیست. ما از پروژه‌های کوچک عبور کردیم.

219219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ؟؟؟؟ IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    6 6
    یعنی قبل از این سخنرانی های اخیر قصد کمک نداشتن؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    14 5
    مملکت اصلا مال شماس . ما چیکاره ایم . چوبکاری نکنید تورو خدا آقایون !!!!!!
  • محسن IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    6 10
    درودبررزمندگان سپاه که هم درمیدان جنگ حماسه آفریدندوهم درحماسه اقتصادی پیشروخواهندبود. پیشنهادمیکنم راه آهن دوخطه سریع السیرازتهران به تمام استانهای همجواررابه قرارگاه خاتم الانبیابدهید.اجرای این طرح باعث میشودترافیک درتهران وجاده های اطراف آن بشدت افت کند وجمعیت ازتهران دورشودونیازبه مسکن درتهران کم شودوفرضا ویلاهای شمال که الانسالی یکی دو ماه استفاده میشودکاربردمسکونی دائم پیداکندچون میشودشب دراستانهای اطراف زندگی کردوصبح باقطارهای 170 کیلومتربرساعت 1 ساعته امن وکم هزینه به تهران آمد.لطفادولتمردان پیشنهاده راخیلی جدی بگیرند.
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    6 5
    چی بگم . ؟ قرار چیز دیگه ای بودا آقای روحانی!
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    15 14
    "قرارگاه خاتم دو دهه است که مسئولیت اجرای بسیاری از پروژه‌های بزرگ کشور را به عهده گرفته و در بحث‌های سازندگی، مجری پروژه‌های بزرگی در کشور است که برای نمونه می‌توان به پروژه‌های عسلویه، زیرساختهای ریلی و جاده‌ای مثل آزادراه حرم تا حرم که از قم تا مشهد است و پروژه‌های دیگر در قالب کارخانجات و معادن اشاره کرد.".... پس چه جور میگن فعالیت اقتصادی سپاه شایعه س؟؟؟!!!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    8 12
    خوبه كه پروژه هاشون بالاي 100 ميليارد تومنه :) !
  • بی نام GB ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    1 7
    بیشترین خسارتها از کم کاری در پروژه هاست نمونه های زیادی است: اتوبان تهران - ساوه، بزرگراه شهید بابایی، فاز 11 پارس جنوبی، پلها و راهای درون شهری در شهرهای مختلف، خطوط انتقال نفت، سد گتون، کرخه و ... سوال اینجاست به چه کیفیتی ساخته شدند و به چه قیمتی و به چه قیمتی بازسازی و دوباره سازی می شوند و عمر مفید شان چقدر است و ... هم پروژه ها به صرف داشتن تجهیزات سنگین قابل کار نیست