+ A - چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 10:11:16 چاپ
امتیاز به مطلب 33 نفر

تصویر "آی پد طلایی 5" و"آی پد مینی 2" که 23 مهر ماه معرفی خواهد شد

فناوری اطلاعات > سخت افزار - آی پد نسل بعدی موسوم به آی پد 5 و آی پد مینی نسل دوم قرار است 15 اکتبر – 23 مهر ماه 1392 – عرضه فنی شود و از حالا تصاویر لو رفته این دو محصول به خصوص در سایتهای چینی موج می زند.

 

سایت چینی "سی تک " با انتشار تصاویری از قطعه "سیم کارت خور" آی پد نوشت در سه رنگ مختلف و همراه با سیم کارت، آی پد جدید عرضه خواهد شد. طبق این تصاویر رنگهای طلایی، رنگ گان متال یا همان خاکستری فضایی و نیز سفید جزو رنگهای این دو آی پد خواهد بود.

قطعاتی که مشاهده می کنید قطعات نسل های جدید آی پد هستند که مشابه آن را قبلا در آیفون 5S جدید دیده بودیم. برخی منابع دیگر از تنها دو رنگ در آی پد مینی 2 نام برده اند که هیچکدام هنوز تایید رسمی نشده اند.

کارشناسان می گویند انتظار تغییرات شگرف در نسل های جددی را ندارند، جز اینکه پردازنده این دو محصول به نسل جدید A7 مجهز شوند.

 

تصویر بالا خیالی است

قطعه سیم کارت خور در آی پد جدید

 

منبع: اسلش گی یر

56501 

 

کلید واژه ها: اپل -
مطالب مرتبط
نظرات 28
  • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 10:45:24
    82 9 پاسخ به این نظر
    اقازاده ها بدوین بگیرین شماها که پول میلیاردی دارین
    • کیروس چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 11:56:49
      32 3
      بعله همون اقا زاده هایی که تو دوبی هستن :)
  • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 10:29:23
    18 65 پاسخ به این نظر
    براساس گزارش بیزنس‌اینسادر، قبلا بیل گیتس در خلال مصاحبه‌ای که با cnbc داشته، گفته که کاربران آیپد از این تبلت خسته شده‌اند چون آنها نمی‌توانند اسناد مورد نظر خود را به راحتی ایجاد کنند. آنها به آفیس مایکروسافت دسترسی ندارند. گیتس از سرفیس به عنوان جایگزین آیپد یاد کرده است و آن را محصولی با «قابلیت حمل آسان تبلت، اما قدرت یک pc» دانسته است.
    • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 12:55:35
      30 16
      مايكروسافت خودش دنباله رو اپل است يعني همه دنبال توليداتشن كه سريعا ازش تقليد كنن كه از بازار عقب نمونن نمونه اش سامسونگ است كه در كمال پررويي كپي ميكنه
    • استیو جابز چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 15:39:08
      8 6
      آفرین بیل، آفرین!!!!!!
    • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 19:10:37
      6 6
      خود مایکروسافت که برای محصولات اپل، آفیس منتشر کرده :)
    • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 22:53:28
      8 11
      اقای ی نام دومی میشه بگی سامسونگ و مایکروسافت چیو دقیق کپی کردن؟؟؟ببین عزیز تموم شد اون دوران کپی کپی.خوده اپل تبلت رو از مایکروسافت کپی کرد.خوده همین اپل به جرم کپی بردادری چند وقت پیش تو امریکا از سامسونگ محکوم شد!!!
    • یونس شنبه 30 شهریور 1392 - 16:22:44
      1 1
      دوست عزیز شما خبر نداری خود اپل از ماکروسافت تقلید کرد و تبلت رو تولید نمود .. به تاریخچه تبلت نگاه کنی مییبینی که ماکروسافت خیلی زودتر نمونه های تبلت رو تولید کرده بود اما نتونسته بود این وسیله رو خوب جابندازه و از تولیدش دست کشیده بود تا اینکه موج تبلت خواهی شروع شد و اپل هم در زمان خوب ارائه اش کرد و سود برد..
  • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 11:38:41
    15 48 پاسخ به این نظر
    اپل اسم در کرده، قیمتاش هم مناسب نیست، بدرد ایران هم نمی خوره، فقط خوش ساخت و خوش منوست، چینی هم که شده
  • نكته سنج چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 14:19:27
    15 2 پاسخ به این نظر
    من دوست دارم آي پد طلايي داشته باشم
  • ترسا چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 12:13:38
    10 5 پاسخ به این نظر
    اين تصوير و كه زديد خيالي !!!! خب !!! 23 مهر ببينيم چي ميشه !!!
  • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 23:01:25
    7 10 پاسخ به این نظر
    عالیه. بترکه چشم سامسونگی های منگ
    • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 00:04:08
      8 6
      عزیز طرفداره اپل ادب و احترام هم خوب چیزی هست.شما انگار از شکست های پیاپی اپل در برابر سامسونگ خیلی ناراحت هستی که اینجوری با سامسونگ دشمنی میکنی.اپل به گرده سامسونگ هم نمیرسه.این یک واقعیت هست
    • علیرضا پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 21:58:07
      8 1
      میبینم که اپل هم با دمپایی بازیافتی گوشی می سازه. قبلا از سامسونگ ایراد می گرفتن.
  • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 16:30:30
    6 8 پاسخ به این نظر
    منتظرش نیستم، نمی خوامش، دیگه نمی خوام پولامو بریزیم 2 آب
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 10:19:25
    6 10 پاسخ به این نظر
    دوران اپل تموم شده.اپل بره گلابیشو گاز بزنه.فقط سامسونگ کبیر
    • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 11:11:01
      5 6
      خواب دیدی خیر باشه
  • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 11:19:03
    5 10 پاسخ به این نظر
    من 500 هزار تومن پول دارم و ميخوام گوشي بخرم دوستان لطفا راهنمايي كنيد. اين مدل هم كه معلوم نيست كي بياد ايران.
    • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 13:04:12
      16 2
      هموطن عزیز پیشنهاد میکنم پول زیاد به گوشی ندی ، یه گوشی معمولی در حدود 200 هزار تومن کارتو راه میندازه (سامسونگ و نوکیا تو این رنج قیمت مدلهایه متنوع و با کیفیتی دارن )
    • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 14:32:02
      3 1
      راست ميگه، يه تبلت بگير با يه گوشي ارزون البته اگه كسي دوربين و تبلت و گوشي رو با هم ميخواد بد هم نيست يه اسمارت فون بگيره، تو هزينه جلو ميفته اما اگه اون دوتا رو داشته باشه قضيه فرق ميكنه و بهتره گوشي ارزون بگيره
    • بی نام چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 15:11:27
      3 6
      htc wildfire s شده ٣٨٠ من راضيم ازش،خوبه
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 09:34:25
    4 2 پاسخ به این نظر
    اپل اپل طلائی نیش میزنی بلایی پاشو پاشو دوباره
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 16:03:58
    4 2 پاسخ به این نظر
    رنگهای جدید آیفون فایو اس و آی پد جدید محشرند
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 14:57:42
    3 0 پاسخ به این نظر
    سیم کارت نسل سه بنداز روش لذت خواهی برد
  • رسول سه شنبه 16 مهر 1392 - 19:58:16
    3 0 پاسخ به این نظر
    به نظرمن گوشی های اپل باورنکردنی است حتی سامسونگ به گرد پاش نمیرسه.اپل سلطان رویاها
  • آرش چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 16:01:02
    1 6 پاسخ به این نظر
    خاکستری فضایی آخه؟
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 09:51:12
    1 5 پاسخ به این نظر
    کم کم باید به فکر تبلت هایی باشند که با لینوکس کار می کنه نه اندروید ، قدرت لینوکس ر. حتی ای او اس و ویندوز هم نداره
    • بی نام پنجشنبه 25 مهر 1392 - 02:53:35
      2 0
      تا حالا لينوكس ديدي؟
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.