+ A - پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 21:54:06 چاپ
امتیاز به مطلب 20 نفر

نظر شما درباره عکس چیست؟/ تصمیم گیری درباره رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی

جامعه > آموزش - در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، که روز چهار شنبه برگزار شد دکترحمید میرزاده یا کسب 6 رأی از 8 رأی حاضر جای دکتر فرهاد دانشجو را در کرسی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گرفت.

رأی دهندگان:‌ آقایان هاشمی رفسنجانی- سیدحسن خمینی- قاضی زاده هاشمی-جعفر توفیقی- حمید میرزاده- بهمن یزدی صمدی
فرهاد دانشجو با همین آراء از سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی عزل شد.

رای گیری دانشگاه آزاد
نظر شما درباره عکس چیست؟

نظرات خود را به صورت کامنت در انتهای این مطلب بنویسید. نظراتی که بعد از ساعت 20 ارائه شوند فردا صبح تایید می شوند. 

4949

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی -
نظرات 90
  • مهسا پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:24:33
    630 44 پاسخ به این نظر
    مدتهاست منتظرچنین روزی بودیم معلوم است در جایی که سیدحسن خمینی وهاشمی رفسنجانی حضوردارند جایي براي دانشجو نیست.هرچندایشان دراین مدت هرکاری خواست بااین دانشگاه ودانشجویان کرد ولی بازجای امیدواری است که سردارسازندگی به داداین ملت رسید.
    • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:29:26
      26 190
      يعني شما انتظار داشتي كه از اين جمع كه فكر ميكنم اكثرا اصلاح طلب هستند، آقاي فرهاد دانشجو را عزل نكنند؟!!!!
    • سينا صفوي جمعه 29 شهریور 1392 - 00:51:40
      212 12
      شطرنج بازي قهار، شاهي بي بديل كه با اندك پياده ها سواران را مات و مبهوت كرد!! درود بر تدبير و صبر....
    • امین جمعه 29 شهریور 1392 - 01:14:40
      5 123
      باسلام واحترام به سرکارخانم مهسا.عرض می شود که بلاخره باید فرقی بین شما ودیگران باشد ویا خیر !؟پس می توان با واژگان مناسب تر همین نتیجه گیری رانمود!یادتان باشد همین عزیزان آقای دانشجورا منصوب نموده بودند،علی الظاهر این تغییر ویا برکناری نیز براساس نامه ای از دفتر رییس جمهور سابق بوده است.اما اجازه می خواهد نکته ای نیز ازبرداشت خودم نسبت به این عکس عرض نماید: به نظر میرسدباوجود این تصویر مصاحبه های قبلی جناب دانشجو وهم فکرانش در واقع فرار به جلو بوده است!!!؟
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 02:18:19
      16 162
      نشون میده مافیای زر و قدرت کیا هستن. خدا به ملت رحم کنه .و به همه خدمتگزاران صادق کمک کنه. خدا کنه هرکسی که هست به فکر ملت باشه نه اطرافیان خودش و سوء استفاده از بیت المال. بدبخت ما ها که برای کسانی سینه ستبر میکنیم که اصلا به فکر ماها نیستن. خوب دقت کنید این همه ثروت و قدرت از کجا میاد؟
    • مهدی جمعه 29 شهریور 1392 - 02:50:38
      21 166
      من بعنوان کارمند دانشگاه ازاد از عزل آقای دانشجو خیلی ناراحنم زیرا آقای دانشجو چندین بار توی این اوضاع بد اقتصادی به کارکنان و اساتید به مناسبت های مختلف پاداش نقدی پرداخت کرد. آقای جاسبی کارکنان دانشگاه ازاد را از ادامه تحصیل منع کرده بود ولی با آمدن آقای دانشجو به کارکنان اجازه ادامه تحصیل داده شد. خبر خوش برای دانشجویان این بود که شهریه دانشجویان نیز افزایش پیدا نکرد و ثابت ماند. بدون هیچگونه بروز تخلف و ایرادی از سوی اقای دانشجو وی را عزل کردند.
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 12:16:56
      23 51
      خامنه ای زنده باد/هاشمی پاینده باد
    • نفیسه سه شنبه 2 مهر 1392 - 14:38:45
      0 1
      با نظر شما موافقم دانشجوی تهران پزشکی
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:25:13
    473 26 پاسخ به این نظر
    بسیار کار خوبی کردند و ممنونیم از آنها! :)
    • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:27:22
      85 6
      بهار زمستان را آرام آرام پشت سر خواهد گذاشت .با امید ایامی خوش برای وطنم.
    • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:30:09
      20 85
      هيئت امنا را چه كسي تعيين ميكنه؟ اين اعضا كه خودشون هم بايد عوض بشن.
    • محمد پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:36:16
      39 6
      از اساتيد خود دانشگاه آزاد بهتره واسه رياست استفاده كنن . مثلاً اساتيد تهران جنوب يا علوم تحقيقات كه بيشتر به دانشگاه سراسري شبيهن تا دانشگاه آزاد. البته دكتر ميرزاده هم گزينه خوبين.
  • علی پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:25:58
    345 16 پاسخ به این نظر
    رفتنش مثل اومدنش سیاسی بود، آسیاب به نوبت . . . .
    • علی پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:14:44
      74 92
      یعنی آقای جاسبی سیاسی نبود؟
  • شعیب پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:27:44
    102 292 پاسخ به این نظر
    تنها راه برون رفت از این وضعیت اسفبار حاکم بر جامعه علمی ایران منحل کردن دانشگاه آزاد و پیام نور است
    • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:44:55
      219 47
      پس تکلیف این همه دانشجوی آزاد وپیام نور چی میشه! بهتره یکم سنجیده حرف بزنیم!
    • امیر پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:07:27
      157 40
      متاسفم با این نظر شما باید به عرض برسانم سال گذشته از تعداد 5 دانشجوی پذیرفته شده دکتری دانشگاه اصفهان در رشته جامعه شناسی 3 نفر از دانشگاه آزاد بودند در دیگر رشته ها نیز به احتمال زیاد اینچنین است . در حال حاضر تفاوتی میان آزاد و سراسری آنچنان زیاد نیست بخصوص که دانشجویان آزاد اجرایی ترند تا تئوریسین صرف
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 00:33:18
      30 12
      بابا اجرایی تر !!
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 01:27:02
      27 22
      تا حدودی موافقم. حقیقتا دانشگاه های آزاد اغلب جای دانش آموختن نیستن! شاید تو تعداد مقالات رشد داشتن اما تو کیفیت آموزش...........
    • بی نام شنبه 30 شهریور 1392 - 09:53:51
      5 2
      شعيب جان از وقتي كه امير كبير مي رفتي همين حرف را ميزدي يا بعدش بد ليل بي كاري اين حرف را ميزني
  • امیر پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:29:45
    284 25 پاسخ به این نظر
    قشنگ ترین عکس و تصویری که در این چند سال گذشته دیده ام بازگشت عقلانیت به کشور یا بقول رییس جمهور محبوب پیاده کردن مسافران بدون بلیط از اتوبوس درود بر هاشمی و روحانی و ایضا نوه بزرگوار امام سید حسن عزیز و نورانی
  • یک خبرنگارحوزه دانشگاه پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:34:19
    279 23 پاسخ به این نظر
    مردم برای همیین تغییرات به روحانی رای دادند ازهیات امنا دانشگاه آزاد سپاس گذاریم!
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 02:45:19
      22 4
      دوست عزیز ، سپاسگزار درسته
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:34:21
    184 18 پاسخ به این نظر
    بسیاربجابود
  • ضیا پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:48:24
    179 14 پاسخ به این نظر
    بهتر است آقای فرهاد دانشجو تشریف ببرند و از پدر و مادرشان پرستاری کنند که ثوابش هم بیشتر است ... انشا اله اخوی های ایشان هم به زودی به ایشان بپیوندند...
    • رضا پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:40:28
      14 25
      بهتر است همه ما لحن توهین و تمسخر را نسبت به همه، حتی کسانی که دیدگاهشان با ما متفاوت است هم کنار بگذاریم که ثوابش هم بیشتر است.
  • محمدرضا پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:52:06
    123 14 پاسخ به این نظر
    حرکت بجا و عالی بود.کسی که جاش اونجا نیست باید اخراج می شد.
  • عزيز پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:52:32
    66 6 پاسخ به این نظر
    چه دكوراسيون با حالى !!!
  • رضا پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:53:41
    115 13 پاسخ به این نظر
    درود بر این تغییر....این خواست ملت بود و خوشحالیم از بازگشت عقلانیت به کشور
  • امین د پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:55:45
    90 8 پاسخ به این نظر
    امید نفس راحت کشیدن در کمتر از چهار سال پیش رو
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 22:57:02
    112 12 پاسخ به این نظر
    خدا هاشمیو برای ملت ایرانو دانشگاه ازاد حفظ کنه،سلامیتیش صلوات
  • شيوا پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:00:40
    140 7 پاسخ به این نظر
    باعث خوشحاليه كه لحظه به لحظه بيشتر باورمون ميشه كه اون كابوس تموم شده. اميدوارم اين اخبار خوش همينجوري ادامه داشته باشه
  • ندا پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:02:01
    90 9 پاسخ به این نظر
    کاملا کار خوبی بود
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:04:05
    88 17 پاسخ به این نظر
    یادش بخیر دکتر ! فرهاد دانشجو فارغ التحصیل از انگلیس استاد زلزله ما بود و چه استاد مهربانی بود مخصوصا با بچه های پولدار
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:05:40
    22 157 پاسخ به این نظر
    من به عنوان یک دانشگاه آزادی خیلی ناراحتم
    • الف .روشن جمعه 29 شهریور 1392 - 00:16:15
      37 6
      ببخشید اشتباهی مثبت دادم . من خودم دانشگاه آزادیم و کیف کردم
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 05:55:46
      27 3
      داداششی یا بچش؟ چون همه کسایی که میشناسنش خوشحالن
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:13:59
    106 3 پاسخ به این نظر
    حضرت علي فرموده :مقام اگر ماندني بود به تو نمي رسيد
  • رضا پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:15:14
    97 10 پاسخ به این نظر
    کاملا موافقم دانشگاه نفس راحت می کشه
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:16:23
    112 20 پاسخ به این نظر
    درور بر سید حسن خمینی .......... ارادت مندیم ....درود بر دکتر توفیقی استاد .....
  • حسین پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:22:48
    36 77 پاسخ به این نظر
    کاری به این قضیه ندارم ولی آقای توفیقی گفت من از صورت جلسه عزل اطلاعی ندارم و 4 بار تکذیب کرد که امضاش کرده اما معلوم شد اون رو امضا کرده بوده!!خوب این دروغ نیست؟خوبه بی تعصب هم به این مسئله توجه کنیم.
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 00:16:51
      23 5
      دانشگاه آزاد بر اساس اساسنامه میتونه رئیسش رو با رای هیات امنا عزل یا نصب کنه. ربطی به توفیقی نداره.
    • حسین جمعه 29 شهریور 1392 - 09:39:12
      5 4
      من گفتم چرا دروغ گفته نگفتم چرا رای به عزل داد
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 10:35:52
      2 17
      حسین جون دروغ گو هستند و دم از راستگویی میزنند ... بعدها مشخص شود!
  • سامان وطن پرست پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:23:02
    80 10 پاسخ به این نظر
    خدا را شکر
  • بی نام پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:26:38
    88 5 پاسخ به این نظر
    انشا ا.. همواره شاهد دموکراسی در این مملکت باشیم.
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 00:07:19
    10 2 پاسخ به این نظر
    ایشااله بلندی معا ونش هم بره به سلامت
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 00:08:37
    16 3 پاسخ به این نظر
    چرا موقع انتخابش جاسبى حق راى نداشت ولى الان دانشجو حق راى داشت ؟
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 00:24:08
    5 49 پاسخ به این نظر
    لااقل پنجاه درصد مردم به روحانی رای ندادن . البته به معنی این نیست که همه موافق دانشجو بودن یا اونهایی که به روحانی رای دادن همه مخالف دانشجو. پس کمی انصاف داشته باشین . فکر کنم همه کامنت ها مربوط به چند نفره که پول میگیرن از این حرفهای افراطی بنویسن .
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 07:19:53
      33 5
      زمانی که احمدی نژاد با 6 میلیون رای دور اول رئیس جمهور شد صحبت ازاین نبود که او انتخاب اول 30 میلیون شرکت کننده نبوده ، حالا که روحانی در رقابت با 5 نفر دیگه بیشتر از همه اون 5 نفر و رای های باطله رای اورده می گن نصف مردم به روحانی رای ندادن. بعد یک همچین دیدگاهی صحبت از انصاف هم میکنه
    • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 14:55:37
      19 4
      ایشون با بالای 50 درصد رای آورده بی سواد! وقتی سواد و اطلاعات نداری مجبوری نظر بدی؟ درود بر اصلاحات. تمام افراطیون مخالف باید از سیستم محو بشوند تا کشور بیفته رو ریل پیشرفت. سال 2014 داره میاد و این متحجرها هنوز تو سال 14 هستند
  • سارا جمعه 29 شهریور 1392 - 00:26:34
    15 3 پاسخ به این نظر
    خدا را شكر.شايد مشكل جذب اساتيد قراردادي كه با وجود رياست قبل مخالفت شده بود،اكنون حل شود.عكس قشنگي ميباشد.
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 00:47:25
    28 3 پاسخ به این نظر
    کاری که باید می شد.به قول زیبا کلام صندلی ای که به زور گرفته شده بود رو پس گرفتند.
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 00:47:49
    30 2 پاسخ به این نظر
    مسافران بدون بلیط باید پیاده شوند و یا بزور پیادشان کنیم
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 01:13:38
    20 3 پاسخ به این نظر
    واقعا كار درست و خوبي بود
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 01:38:12
    35 2 پاسخ به این نظر
    تنها کاری که آقای دانشجو کرد این بود که باید اول شهریه رو میریختی تا انتخاب واحد رو باز میکرد!!!!!! البته کلی هم بنر در مورد پروفسور بودن خودشون و آقای حاجیان تو دانشگاهها نصب کردن
  • علی جمعه 29 شهریور 1392 - 01:42:55
    3 20 پاسخ به این نظر
    کودتا
  • مصطفی جمعه 29 شهریور 1392 - 02:06:53
    21 10 پاسخ به این نظر
    بنظر من خیلی مفید برخورد کردن با آقای دانشجو.قراره ک سیاستهای وزارت علوم بهبود پیدا کنه و دنشگاه از فضای غبارآلود و کدری که تو این مدت براش بوجود اومده غبار رویی بشه که بنظر من با حضور آقایان دانشجوچه در وزارت وچه در ریاست دانشگاه آزاد این امر ممکن نبود.امیدوارم فضای امید و نشاط و گفتگو بعد از مدتی ظولانی به دانشگاه برگرده.
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 02:16:06
    3 39 پاسخ به این نظر
    این کار صد در صد سیاسی وصرفا برای منافع نامشروع یه عده ای بود....ولی باید بدانندکه حساب وکتابی هست وباید ان دنیا جواب بدهند و این خانواده بدانند که این دانشگاه ملک شخصی اونا نیست...امیدوارم درج کنیدو......
    • ح.پ جمعه 29 شهریور 1392 - 07:28:17
      23 2
      دوست عزیز اگه قرار بر پاسخ دادن باشه ..اونوقت با وجود احمدی نژاد و انصارش نوبت به بقیه نمیرسه..
  • رضا جمعه 29 شهریور 1392 - 04:31:37
    18 6 پاسخ به این نظر
    دورود بر سردار سازندگی
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 05:09:22
    6 10 پاسخ به این نظر
    عقل پولدارها شاید بیشتر باشد اما دست و پای فقرا حتما قوی تر است
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 06:45:31
    47 2 پاسخ به این نظر
    حرف مضحكي زده بود اين فرهادخان. كه چرا با من كه يك پروفسور هستم برخورد سياسي مي شود؟ داداش، يادت رفت ١٨ ماه پيش با چه كودتايي اومدي؟ يادت رفت كه حتي احمدي نژاد حاضر نشد بعنوان رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي حكم تو رو امضا كنه؟ يادته دست آخر داداشت امضا كرد؟!!!
  • محمد جمعه 29 شهریور 1392 - 07:06:59
    46 4 پاسخ به این نظر
    امیدوارم دیگر هیچوقت تیم مدیریتی احمدی نژاد و خود ایشان در این مملکت مسئولیت نگیرند. عجب 8 سال ناگواری بر کشور گذشت. امیدوارم دیگر تکرار نشود و ما اینها را نبینیم!
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 08:02:14
    13 3 پاسخ به این نظر
    منتظر چنین اقدامی برای دانشگاه بزرگ دیگر کشور پیام نور نیز هستیم. آقای توفیقی چرا اینقدر تعلل باور کنید اوضاع پیام نور از علامه و صنعتی اصفهان بدتر است.
  • masoud جمعه 29 شهریور 1392 - 09:03:51
    23 4 پاسخ به این نظر
    حال ما که خیلی خوبه ولی نمیدونم حال آقای احمدی نژاد با شنیدن این خبر چقدر خوبه..
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 09:29:22
    12 3 پاسخ به این نظر
    اتفاق بسيار خوبي بود اميدوارم بعد ازاين اين افراد هيچ پستي در اين كشور نگيرند اينها براي رسيدن به اهدافشان دست به هر كاري ميزنند
  • رضا جمعه 29 شهریور 1392 - 09:57:06
    24 4 پاسخ به این نظر
    تصمیم صحیحی گرفته شد ازهمه بخصوص سید حسن ممنون.
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 10:01:02
    18 5 پاسخ به این نظر
    با نهايت زشتي و بد اخلاقي. اومدي و با زشتي هم رفتي كاش أصلا تو جلسه هم راهت نميد إدن تا
  • ناشناس جمعه 29 شهریور 1392 - 10:26:11
    19 5 پاسخ به این نظر
    هركس با اتوبوس بيايد بايد پياده برگردد
  • اميد ايراني جمعه 29 شهریور 1392 - 10:49:16
    19 4 پاسخ به این نظر
    نتيجه صبر هاشمي .....
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 11:11:18
    11 1 پاسخ به این نظر
    من یک چیز متفاوت میگم چون گفتید راجع به عکس نظر بدید بنظرم فرشی که توی سالن پهنه برای فضای وسط اتاق بزرگه و گوشه هاش بالا اومده باید یه قالیچه بندازن:)
  • حسین جمعه 29 شهریور 1392 - 11:17:44
    9 33 پاسخ به این نظر
    هاشمی دور برداشته است /اصلاح طلبان که نمایش مرمسالاری را بازی می کنند نماد دیکتاتوری هستند مثل فتنه 88 و عدم تمکین به رای مردم...ماجرای خانم راستگو و نوع برخورد با ایشان و درنهایت تهدید جانی ایشان.. جابجایی سیاسی مسئولان و این مورد اخیر
    • amir جمعه 29 شهریور 1392 - 12:19:58
      12 2
      نوع برخورد با دکتر ولایتی چی رفیق؟! اونقدری اذیتش نکردین که گفت سکوتم منوط به پایان این صحبت ها و آزار هاست؟
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 11:25:09
    16 4 پاسخ به این نظر
    حال همه ما خوب است...
  • کارمندجدبد جمعه 29 شهریور 1392 - 11:46:47
    5 7 پاسخ به این نظر
    باسلام من کارمندجدیدهستم .ولی ازورودم به مالطف داشتن وعیدی وتشویقی برامون دادن به نفع دانشجویان شهریه زیادنکردن خیلی خوب بود، 5 شنبه ظاهراتعطیل بود به کارمندبهامیداد، (( ازمیرزاده میخوام شهریهاراافزایش ندهد، به کارمند حق ادامه تحصیل دهد، 5 شنبهاراتعطیل کند؛ هوای خانومهاراداشته وساعت کاری خانومها را کم کند، به فکر پدرها باشد وگرانی شهریهاراکم کند و دلسوز مردم باشد
  • صادق جمعه 29 شهریور 1392 - 12:26:40
    14 7 پاسخ به این نظر
    هاشمی و دیگر هیچ
  • جواد جمعه 29 شهریور 1392 - 13:52:02
    5 16 پاسخ به این نظر
    این یعنی اعتدال! یعنی نداشتن داس وکمباین! یعنی شایسته سالاری واقعی! یعنی پرهیز از سیاسی کاری وباند بازی! یعنی تحمل یک مدیر خارج از باند و حلقه خودمان! و یعنی ...
  • مهدی جمعه 29 شهریور 1392 - 15:43:03
    8 29 پاسخ به این نظر
    حالم از این افراطی کاری های اصلاح طلبا بهم میخوره تأیید کنید پلیز
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 16:28:41
    9 4 پاسخ به این نظر
    با این کار جیگر جاسبی حال اومد
  • کارمند جمعه 29 شهریور 1392 - 16:54:35
    10 1 پاسخ به این نظر
    نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت زمان آقای جاسبی ما کارمندا بی ارزش بودیم آقای دانشجو اومد گفت باید به کارمند برسیم اما باز همش دروغ ! الان آقای میرزاده تورو خدا به درد دل این کارمندا برس به دادشون برس خیلی مظلومن
  • رضا جمعه 29 شهریور 1392 - 17:14:07
    8 8 پاسخ به این نظر
    چقدر کثیفه وقتی همه چی تحت الشعاع ابزار کثیفی مثل سیاست میشه................
  • بی نام جمعه 29 شهریور 1392 - 20:06:41
    12 6 پاسخ به این نظر
    دانشجو هیچ کار مثبتی انجام نداد با وجود اینکه به وزارت علوم خیلی نزدیک بود.....
  • بی نام شنبه 30 شهریور 1392 - 02:47:07
    7 5 پاسخ به این نظر
    فواره چون به هوا رود سرنگون شود...
  • بی نام شنبه 30 شهریور 1392 - 10:21:59
    2 3 پاسخ به این نظر
    اين دانشگاه آزاد اپول بيت المال به اينجا رسيده بايد بادانشگاههاي دولتي غيرانتفاهي ادغام شود ملك شخصي كسي يا گروه خاصي نيست
  • مسعود شنبه 30 شهریور 1392 - 12:50:38
    4 2 پاسخ به این نظر
    اين روزها حال خوبي دارم پس از 8 سال عصبيت و نگراني .
  • حاجی یکشنبه 31 شهریور 1392 - 13:41:20
    3 2 پاسخ به این نظر
    آقای فرهاد دانشجو فردی با درایت بود
  • ایرانی دوشنبه 1 مهر 1392 - 12:46:24
    0 1 پاسخ به این نظر
    انگار دست میرزاده از همه بالاتر است
  • بی نام چهارشنبه 3 مهر 1392 - 14:25:12
    0 0 پاسخ به این نظر
    با سلام خدمت ریس هیات امنا دانشگاه آزاد ان شاء الله، سردار، سازندگی خود را با پایداری و اقتدار ادامه دهید . و ان شائ الله با دست باز هوای کارکنان و کارمندان را داشته باشیدکه با دیده باز به خدمت گذاری بیشتر در توسعه علم آموزی قدم بیشتری بردارند . و به معیشت کارکنان توجه بیشتری نمایید. امین از خرمشهر قهرمان
  • کارمند دانشگاه چهارشنبه 10 مهر 1392 - 12:23:47
    0 0 پاسخ به این نظر
    تورابه خدا داد کارمند جماعت برسید که حقوق ما (جون با وام زندگی می کنیم ) تا سوم برج دوام نداره
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.