انتقاد شدید دایی از داوری قهرمانی/ از دیشب می دانستم قهرمانی آن وری غش کرده!

علی دایی بعد از باخت به سپاهان از محسن قهرمانی و مسئولان فدراسیون برای این شکل داوری در بازی تیمش با سپاهان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی دایی که از قضاوت محسن قهرمانی شاکی بود در بدو ورود به سالن کنفرانس مطبوعاتی لب به انتقاد از داوری  گشود. علی دایی این بار کاری به داور نداشت و چیزهایی گفت که جنجالی به پا می کند:« ببخشید وقتی داور ما را از دقیقه 2 10 نفره می کند معلوم است چه خبر است. خب فدراسیون از اول می گفت ما 10 نفره به بازی می آمدیم. من از دیشب می دانستم که محسن قهرمانی آن وری غش کرده است.»

او که نمی توانست باور کند تیمش 90 دقیقه را 10 نفره بازی کرده آن هم در شرایطی که خطا از طرف بازیکن سپاهان بوده است ، می گوید:« چطور همه کارشناسان گفتند او اشتباه کرده اما خودش این را تشخیص نداد؟ الان هم اعتراض کنیم می گویند داور هم یک انسان است ، اشتباه می کند و نباید اعتراض کرد. تازه فقط این نبود او یک پنالتی ما را هم در این بازی نگرفته است. بابا از اول می گفتید ما 10 نفره می آمدیم به زمین مسابقه.»

دایی که به سیم آخر زده بود انگار ترسی از محرومیت ندارد و لب به افشاگری گشود و گفت:« آقای قهرمانی اگر تو داوری من پروفسور این کارم. ببین وقتی من فوتبالی نمی توانم با شیوه درست نتیجه بگیرم یعنی خبرهایی هست. من شماره تلفن ها را بلد نیستم ، شماره حساب ها را نمی دانم و این اتفاق ها برایم می افتد. بازیکن من را شجاع خلیل زاده سالتو بارانداز کرده بعد یار ما را اخراج می کنی؟ آن هم دقیقه 2 بازی! »

او خیلی صریح از قهرمانی انتقاد می  کند و او را متهم می کند که برای اخراج بازیکن برنامه داشته است؛« آقای ایکس و ایگرگ با ایشان رفیقند . ندیدید با چه جدیتی بازیکن ما را اخراج کرد. من به بازیکنانم آفرین می گویم برای نمایش خوب شان. وقتی یک داور یار ما را دقیقه 2 بازی اخراج می کند به نظر تان کدام وری غش کرده است؟»

او گیری هم به برنامه 90 داد و گفت:« او کارشناس هایی را به برنامه اش می آورد که مشاور تیم های دیگر هستند. بدبختی فوتبال ما این است که 90 ها و 100 برایش تصمیم می سازند!»

 

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =