مربیان تیم‌های لیگ برتری پس از مسابقات هفته یازدهم در نشست خبری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، حسین فرکی سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی تیمش با ملوان اظهار کرد: به نظر من یک بازی خوب را شاهد بودیم. هر دو تیم نمایش خوبی داشتند. ما از قبل می‌دانستیم که ملوان ضد فوتبال بازی نمی‌کند و همیشه به دنبال جلب رضایت هواداران خود است.
فرکی در ادامه گفت: ما بازی را به دو بخش تقسیم کردیم. در شروع بازی می‌خواستیم که هجومی بازی کنیم و بازی را در دست بگیریم. همین که بازی در نیمه اول مساوی شد، استراتژی ما در نیمه دوم زدن گل به ملوان بود و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و تیم من به نحو احسن بازی را به پایان رساند. وقتی که دو بر صفر بازی را جلو افتادیم سعی کردیم که بسته بازی کنیم. کار دفاعی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم. می‌دانستیم که ملوان به امتیاز این بازی نیاز دارد ولی ما برتر بودیم و برنده شدیم و خوشحالم که سه امتیاز یک بازی خارج از خانه را به دست آوردیم.
وی در پایان گفت: شانس در فوتبال همیشه وجود دارد ولی امروز ما بازی قابل قبولی را انجام دادیم و اصلا روی شانس برنده بازی نبودیم و حق ما بود که از لحاظ فوتبالی بازی را ببریم.
پرویز مظلومی پس از شکست 2 بر یک مس مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار داشت: تیم مس خیلی کار دارد. هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر بدنی به شدت مشکل داریم. ما نیاز به بازیکن و همچنین مربی بدنساز داریم و این مسایل را با مدیرعامل باشگاه درمیان گذاشته‌ام. او باید این مسایل را حل و فصل کند.
وی ادامه داد: منتظر اردوی تیم ملی هستیم تا در تعطیلی 10 -12 روزه لیگ بیشتر روی تیم مس کار کنیم. در مقابل گسترش فولاد تبریز در نیمه اول بد بازی کردیم با این حال اگر ادینهو گلزنی می‌کرد شرایط بازی فرق می‌کرد. در نیمه دوم هم چند موقعیت گلزنی داشتیم. وقتی ادینهو و شجاعی این همه موقعیت گلزنی از دست می‌دهند نشانگر مشکل روحی و روانی است نه فنی، باید روی مسایل ذهنی بازیکنان کار کنیم.
مظلومی با اشاره به کمبود بازیکن در تیمش گفت: می‌خواستم بازیکن بازیساز بگیرم اما با توجه به گل‌های بدی که خوردیم ابتدا باید هافبک دفاعی بگیریم. یکی دو بازیکن هم مدنظر ما هستند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین ناظمی سرمربی داماش پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر راه‌آهن سورینت گفت: بازی خوبی نبود ولی از تلاش بازیکنانم راضی هستم. نوع بازی که راه‌آهن به نمایش می‌گذاشت باعث شد بازی شکل زیبایی به خود نگیرد. آنها تلاش می‌کردند هر چه سریع‌تر توپ را به محوطه ما برسانند و از توپ‌های سوم به گل برسند.
وی در مورد گلی که داماش دریافت کرد گفت: روی یک حادثه گل خوردیم و با تغییر تاکتیکی که انجام دادیم تلاش کردیم جبران کنیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. انشاءالله در بازی بعدی نتیجه امروز را جبران می‌کنیم.
سرمربی داماش گفت: در مجموع بازی خوبی نبود ولی بازیکنانمان تلاش کردند هر چند نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را ارائه دهیم.
ناظمی در مورد تاثیر کیفیت زمین بازی بر عملکرد تیمش گفت: زمین جلوی کار هر دو تیم را گرفته بود. تیم ما روی زمین بازی می‌کند و امروز فضا و کیفیت مناسب را نداشتیم.
وی در مورد دلیل تعویض «کبه» عنوان کرد که به دلیل تغییرات تاکتیکی این کار را انجام داده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم نفت تهران معتقد است استفاده نکردن بازیکنانش از موقعیت‌های گلزنی عامل شکست خارج از خانه مقابل تراکتورسازی بوده است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم نفت تهران پس از باخت یک بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار کرد: تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت و ما امروز بازنده سربلند بودیم. تراکتورسازی از موقعیتش به خوبی استفاده کرد. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم زیرا به خوبی بازی کردند. به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: هرچه ما بدشانسی آوردیم تیم تراکتورسازی خوش‌شانس بود. باید تمرین‌های بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. به بازیکنانم گفته بودم که نیمه دوم به پیروزی می‌رسیم و اگر 20 درصد توپ‌هایمان گل می‌شد این امر تحقق می‌یافت.
گل‌محمدی گفت: من فوتبالم را به صورت حرفه‌ای از تراکتورسازی شروع کرده‌ام و دوستان خوبی را در تبریز پیدا کرده‌ام. تراکتورسازی همیشه برای من قابل احترام است و فوتبالم را مدیون این تیم هستم. تراکتورسازی مدعی است و بازیکنان خوبی را دارد و همچنین هوادارانش بسیار پرشور هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین خطیبی پس از پیروزی 2 بر یک گسترش فولاد مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: بازیکنان ما زحمت کشیدند و به پیروزی رسیدند، مس کرمان هم برای سه امتیاز آمده بود اما ما از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را بردیم.
وی ادامه داد: مس هم روی دروازه ما فشار زیادی آورد اما محسن فروزان دروازه‌بان تیم ما امروز شاهکار بود، او حقش است که به تیم ملی دعوت شود.
مربی تیم گسترش فولاد افزود: امیدوارم مس کرمان هم از این وضعیتی که اکنون دارد و در انتهای جدول است خارج شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پس از بازی با تیم نفت تهران که با برتری یک بر صفر تبریزی‌ها همراه بود، اظهار کرد: تیم نفت من را شوکه کرد و با کیفیت بازی کرد. بازیکنان ما زیر فشار بودند و با استرس زیاد بازی می‌کردند. آنها می‌خواستند نتیجه را حفظ کنند و هرچه می‌توانستند در زمین انجام دادند.
وی ادامه داد: از این پیروزی خوشحالم و ان‌شاءالله بازی‌های بعدی نیز بهتر بازی کنیم.
جلالی بیان کرد: در مقابل داماش نیز خوب بازی کرده بودیم ولی زیر فشار بودیم و نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. هواداران امروز واقعا عالی بودند و این پیروزی را تقدیم آن‌ها می‌کنم. بازیکنان را به خوبی حمایت کردند و تیم به این حمایت احتیاج داشت زیرا در فشار بودیم. این پیروزی به ما خیلی کمک کرد و اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد.
وی درباره غیبت مهدی کریمیان در این بازی گفت: کریمیان بعد از تصادفی که داشت، از نظر قوای بدنی تحلیل رفته و زمان می‌خواهد تا به شرایط قبلی بازگردد.
جلالی درباره برخی حواشی پیرامون این تیم گفت: عده‌ای هستند که تیم را وارد حاشیه می‌کنند و فضا را برای کار کردن‌مان سخت می‌کنند و عده‌ای جوان را هم با خود همراه می‌کنند. دو بازیکن به خانه من آمده بودند و اشک می‌ریختند که بگذارید ما از این تیم برویم و این‌ها از فشارهایی است که برخی ایجاد کرده‌اند. باید فرصت داد تا تیم به شرایط خوبی برسد. دو سال زمان می‌برد تا بهترین تیم باشیم. از هواداران می‌خواهم مثل امروز به حمایت‌هایشان ادامه بدهند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، منصور ابراهیم‌زاده سرمربی راه‌آهن پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر داماش گیلان گفت: هفته پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. شرایطی بوجود آمد و ممکن بود تصمیم‌هایی بگیرم. باشگاه هم بزرگی و حمایت خوبی انجام داد و می‌بینیم تلاش بازیکنان تاثیر خودش را گذاشت.
وی افزود: امروز تمام برنامه‌های تاکتیکی که داشتیم را دنبال و از بازیکنان جوان خود استفاده کردیم. بازیکنان با تجربه‌مان نیز خوب کار کردند و به آنها تبریک می‌گویم که این شرایط را برگرداندند. مطمئنا در ادامه راه می‌توانیم از پس تیم‌های دیگر هم برآییم. البته باید تلاشمان را بیشتر کنیم.
سرمربی راه‌آهن سورینت که در بعضی از صحنه‌ها به داور اعتراض می‌کرد در این رابطه گفت: با توجه به شرایط تیم ما و اتفاقاتی که افتاده بود ممکن است رفتارها به خاطر عصبانیت‌هایی که بوجود می‌آید؛ باشد و فقط برای آن لحظه بود. به عنوان مثال وقتی در دقایق آخر داور در پشت محوطه 18 قدم خطا می‌گیرد ممکن بود توپ گل شود. شاید هم تصمیم داور درست بوده باشد ولی به هر حال شاید بتوان گفت این رفتارها برای تخلیه خودمان است.
ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد عملکرد امین منوچهری عنوان کرد: تمام بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ سرمربی ملوان در نشست خبری بعد از بازی با فولاد گفت: فکر کنم که فولاد یکی از بهترین تیم‌های ایران است. ما امروز دو بازیکن مهم‌مان را به همراه نداشتیم. رافخایی و دغاغله امروز با ما نبودند و امیرحسین فشنگچی هم سه اخطاره بود. بعد از گل شانسی که دریافت کردیم دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم.
وی در ادامه گفت: فکر کنم که در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم ولی هرچه که خواستیم نتیجه را جبران کنیم نتوانستیم. قدرت خط حمله ما کم بود. ما همیشه سعی می‌کنیم که بهترین بازیکنان‌مان را در ارنج قرار دهیم. تمام توان ما امروز همین بود.
وی همچنین در مورد صحنه مشکوک دقیقه آخر بازی گفت: من آن صحنه را به درستی ندیدم ولی اگر پنالتی باشد، این پنجمین باری است که داوران پنالتی که به نفع ما است را نمی‌گیرند. حق مردم است که عصبانی باشند و ما باید در دیدارهای آینده بجنگیم و جبران کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =