+ A - شنبه 6 مهر 1392 - 05:45:21 چاپ
امتیاز به مطلب 64 نفر

موسوی و کروبی بعد از رفع حصر چه خواهند کرد؟

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - سایت مشرق نوشت:

مهدی کروبی در دیدارهای اخیر خود تاکید کرده در صورتی که حصر وی برداشته شود تحرک سیاسی خاصی نخواهد داشت.موسوی هم گفته اگر چه هنوز حرف هایی دارم اما بنای تنش آفرینی ندارم.

سایت مشرق در خبر دیگری نوشت:

در جلسه فوق العاده اصلاح طلبان که به منظور بررسی احتمال رفع حصر کروبی و موسوی در عید غدیر و یا 22 بهمن برگزار شده، مباحث مختلفی مطرح شده است. بسیاری از حاضران در جلسه که از نزدیکان موسوی و کروبی بوده اند به صراحت ابراز داشتند اگر این دو تن آزاد شوند چه حرفی پس از آزادی برای مردم خواهند داشت؟ یکی از حاضران همچنین مدعی شد حکومت با این انتخابات، موسوی و کروبی را نابود کرد. نزدیکترین آدم های این دو نفر هم آمدند تقلب 88 را دروغ خوانده و علیه فتنه موضع گیری کردند. یکی از اعضای حزب منحله مشارکت هم تاکید کرده اگر موسوی و کروبی در حصر باشند ما میدان مانور بیشتری در دانشگاه ها، رسانه ها و شبکه های اجتماعی خواهیم داشت.

 

1717

کلید واژه ها: مهدی کروبی - میر حسین موسوی -
نظرات 25
  • علی شنبه 6 مهر 1392 - 07:23:56
    518 32 پاسخ به این نظر
    امیدوارم رهبر عزیز همانطوریکه در مسئله رابطه با آمریکا درایت به خرج دادند و دست آقای روحانی را باز گذاشتند با عفو زندانیان سیاسی موجب تقویت وحدت ملی شده و دست دشمنان ایران بزرگ را از بهانه جویی خالی کنند .
    • مش ممد جمعه 10 آبان 1392 - 10:32:12
      1 5
      اگه ما به رهبر اعتماد داریم باید بگذاریم به عهده خود ایشان و مطمئنیم که مثل همیشه بهترین تصمیمها را می گیرند و هر چه ایشان با آن هوش عالی و علم سر شار و شناخت عمیق از اوضاع و پشت پرده ها بهترین تصمیم را خواهند گرفت ....ما که خوارج نیستیم.
  • اشکنان شنبه 6 مهر 1392 - 07:50:40
    66 1118 پاسخ به این نظر
    بعد از حصر باید محاکمه شوند.مردم که اینها را نبخشیده اند.تازه بعد از حصر محاکمه انها باید علنی شورع شود
    • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 09:39:13
      114 14
      آقا اشکنان منظور از مردم کیه خودت یا خانوادت؟چیز دیگه ای خواستی بگواآ طارف! نکن.
    • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 10:15:52
      89 6
      یه نگاهی به این مثبت منفی ها بندازی می فهمی کی باید محاکمه بشود
    • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 11:20:20
      90 4
      اتفاقا محاکمه علنی دقیقا خواسته خود موسوی و کروبی هم هست و بارها بهش تاکید کردند.
    • رضا یکشنبه 7 مهر 1392 - 00:05:52
      6 87
      بی نام دوم این مثبت منفی ها رو بی خیال شد کلی سایت داریم که برعکس اینجان.معلومه مردم نبخشیدنشون.چرا ببخشن؟واسه خاطر بهونه ای که دست اسرائیلی ها دادن؟واسه خاطر تخریب اموال عمومی؟
    • فرهاد یکشنبه 7 مهر 1392 - 15:39:53
      42 5
      در جواب اقاي اشكنان : جالبه اين دقيقا همون جوابي بود كه محمدرضا پهلوي به خبرنگار درباره رفع حصر مصدق داد چقدر ديكتاتوري بهتون برازندست جناب اشكنان
    • سعید یکشنبه 7 مهر 1392 - 19:34:21
      31 3
      اقا رضای عزیز من فکر میکنم که روز 24 خرداد ثابت کرد که مردم خواستار اعتدال و دوری از افراطگرایی هستند.اگر هم اکنون به اخبار قبل انتخابات بیندازید و به همین مثبت و منفی ها نگاه کنید قطعا متوجه میشوید که مثبت و منفی های کدام سایت منطقی تر و به نظر ملت نزدیکتر است
    • علي دوشنبه 8 مهر 1392 - 02:21:08
      24 4
      منظور شما از مردم همين كساني هستند كه به شما رأي منفي دادن
    • بی نام دوشنبه 15 مهر 1392 - 17:00:43
      3 44
      ديکتاتور موسوي و امثال شما هستيد که فکر ميکنيد بيشماريد. با اين مثبت و منفي ها هم دلتون رو خوش نکنيد . شما هر چقدر هم باشيد 24 ميليون نيستيد . فعلا بريد يه فکري براي بعد آزاديشون بکنيد . البته معلومه از الان فتنه گران برنامه هاشون رو شروع کردند ، چون بيشمارند. نهههههههههههههههههه
  • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 08:00:14
    291 7 پاسخ به این نظر
    همه چی ارومه
  • رهگذر شنبه 6 مهر 1392 - 08:14:00
    770 12 پاسخ به این نظر
    انشاالله ختم به خیر شود
  • منتشر کن شنبه 6 مهر 1392 - 08:21:55
    123 638 پاسخ به این نظر
    اگر در فکر برپایی اشوب نیستند اون هم درست زمانی که دیپلماسی دکتر روحانی داره جواب میده خب بهتره رفع حصر کنند. البته اگر تضمین بدهند که دقیقا زمانی که فضای رسانه ای علیه ایران کمی ارام شده دست به تنش افرینی نمیزنند. تنش در موقعیت کنونی یعنی سم. یعنی بر باد دادن زحمات روحانی و ظریف.
    • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 09:45:55
      38 6
      منتشر کن یجوری میگی دیپلماسی.دوست عزیز امثال شما باعث اون اتفاق ها بودین الان شدین صاحب روحانی
  • جواد شنبه 6 مهر 1392 - 09:07:46
    56 625 پاسخ به این نظر
    کروبی رو نمیدونم ولی موسوی احتمال داره برای همیشه از ایران بره چون دیگه امیدی برای موندن نداره.البته موسوی فهمید که حامیان خوبی نداشت اگه داشت الان بجای روحانی رئیس جمهور بود.اگه چهار سال تحمل میکرد و حرف برخی خواص رو گوش نمیکرد الان مرد دوم کشور بود.امان از بازی های سیاسی.
  • سعید شنبه 6 مهر 1392 - 09:12:52
    7 41 پاسخ به این نظر
    آقای یا خانم( منتشر کن )،جه خوش خیالی که مینویسی دیپلماسی دکتر روحانی داره جواب میده آیا با یک لبخند کری و تلفن اوباما اینقدر دستپاچه شدی ؟ یعنی این دیپلماسی بی نتیجه این قدر برات مهمه که حاضری خون افراد بی گناهی که به خاطر افکار واهی و فتنه انگیزی عده ای شهید وکشته شدند را نادیده بگیرید؟ مگر این دو موضوع چه ربطی بهم دارد که باعث آشوب و تنش شود؟
  • ساسان شنبه 6 مهر 1392 - 09:19:03
    25 7 پاسخ به این نظر
    هیچی آقای دکتر روحانی گل که واقعا فرد جنتلمنی هس و من عاشقشم اونا رو احتمالا اونا رو مسعول بخشی از اداره کشور میکنه تا روند صعودی که در پیش گرفته ادامه پیدا کنه و اینشا الله بعد از 30 سال شاهد روزهای خوبی باشیم چرا نظرای منو نمیچاپی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • *بی نام* شنبه 6 مهر 1392 - 10:21:39
    22 1 پاسخ به این نظر
    از خبر آنلاین می خوام فاصله بین منفی ومثبت رو زیاد کنه میام منفی بدیم یه دفعه مثبت رو می زنیم دیگه هم نمیشه یرش گردوند.
  • رضا ل ا م شنبه 6 مهر 1392 - 10:23:34
    6 27 پاسخ به این نظر
    میرن فیسبوک و از این همه آزادی حال میکنن
  • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 10:29:10
    8 117 پاسخ به این نظر
    صدمه ای که این دو نفر به کشور زدند از جنگ تحمیلی کمتر نبود اما هنوز هم متنبه نشده اند و میگویند حرف برای گفتن دارند!! به قول قدیمی ها .... ......
  • محمد شنبه 6 مهر 1392 - 10:33:38
    140 5 پاسخ به این نظر
    من نمی فهمم وقتی امکان نظر دادن برای همه وجود نداره،چرا نظرات برخی را تایید می کنید؟ ...هم رونق زمان شما نیز بگذرد..
  • احمد کاشانی شنبه 6 مهر 1392 - 20:18:26
    32 5 پاسخ به این نظر
    مهم نیست که چه میکنن مهم اینه که کلا این قضیه تمام بشه
  • علی چهارشنبه 17 مهر 1392 - 22:58:57
    7 0 پاسخ به این نظر
    احتمالا بعضی ها رو سایت بگم بگم بودن که فکر می کنن اینها بهانه دست اسراییلی ها دادن حتما اون هایی که پراید هفت میلیونی رو به بیست وسه میلیون رسوندن با ندونم کاری تورم صددرصد ایجاد کردن خیلی دلسوز مردم بودن پیامبر (ص) می فرماید وای به حال کسی که از عهده اش کاری بر نمی آید ولی انجامش میدهد همونهایی که روز به روز مردم رو فقیر تر کردن ودشمن قوی تر شدهمونایی که با آزمایش وخطا کشور رو اداره کردن هوشیار باش برادر من
  • بی نام دوشنبه 6 آبان 1392 - 12:06:32
    13 2 پاسخ به این نظر
    موسوی نخست وزیر محبوب ومنتخب امام و کروبی از یاران واقعی امام بوده اند وبرای همیشه مورد احترام اکثریت مردم ایران هستند
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.