+ A - شنبه 6 مهر 1392 - 08:38:21 چاپ
امتیاز به مطلب 35 نفر

کیک تولد گوگل را ببینید/15 سال پیش همه چیز از این گاراژ شروع شد

فناوری اطلاعات > اینترنت - این هفته پانزدهمین سال تولد گوگل است، کمپانی که شاید فکر کردن بدون آن، در زندگی امروزی کمی سخت به نظر بیاید.

 

 

 

15 سال پیش در سپتامبر 1998 لری پیج و سرگئی برین دفتر گوگل را در گاراژ خانه خانم سوزان وجیچکی در منلو پارک کالیفرنیا افتاح کرده و گوگل رسما متولد شد.(این خانم یکی از مهمترین گوگلر ها ی کمتر شناخته شده است)

خانم سوزان اینک قائم مقام مدیر محصولات و بخش مهندسی گوگل بوده و جزو 100 زن قدرتمند دنیا به نوشته فوربس محسوب می شود.

همسر وی دنیس تروپر یکی از مدیران اجرایی گوگل بوده و 4 فرزند دارد.خواهر وی همسر "سرگئی برین" شده است.

عکس سوزان را در کنار آمیت سینگال مهندس نرم افزار و SVP گوگل می بینید که برخی محصولات و سرویس های جدید را توضیح می دهد. (این هفته پولی شدن برخی سرویس های گوگل در بخش جستجو بدون اینکه رسانه ای شود، شروع شد.)

 

منبع: اسلش گی یر

56501

 

 

کلید واژه ها: گوگل -
مطالب مرتبط
نظرات 16
  • نیما شنبه 6 مهر 1392 - 09:19:22
    219 13 پاسخ به این نظر
    واقعا" تصور زندگی بدون گوگل خیلی سخته ... دقیقا" مثل این میمونه که یارانتو قطع کنن :-((
  • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 09:29:46
    114 1 پاسخ به این نظر
    من کلی زحمت کشیدم و گاراژمون رُ شیک کردم که توش درس بخونم ولی بابام بخاطر خرجی زندگی و گرونی اونجا داد اجاره ☺
  • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 10:33:48
    138 12 پاسخ به این نظر
    قیافه این خانوم چقدر ساده است یاد بگیرند بعضی از خانومهای ایرانی..............
    • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 14:03:40
      19 38
      اینقدر بدم می آید از این کامنت نصیحت وار فلانی یاد بگیر بهمانی یاد بگیر.آخه تو خودت چی هستی که بقیه را پیامبروار نصیحت می کنی؟بیش از یک جهان سومی هستی؟در ضمن یک دلیل ساده بودن نژاد اروپایی نسبت به نژادهای شرقی،زیبایی خدادادی آنهاست که نیاز به آرایش را کمتر می کند نه رسیدن به عرفان و سلوک معنوی و انسان کامل بودن.در همان غرب خیلی از خانمها پروتز سینه می کنند که بارها نسبت به سرطان زا بودن آن هشدار داده شده است ولی کسی نمی گوید:یاد بگیر!
    • با نام دوشنبه 9 تیر 1393 - 15:03:05
      0 0
      چشمای اون اقا هم اصلا نمیچرخه اقایون یاد بگیرن البته نمیشه گفت بعضی از اقایون چون همه شون به همه چی کار دارن
  • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 11:02:44
    91 1 پاسخ به این نظر
    وقتي در كشوري بجاي تعصب و ادعاهاي پوچ منطق و ثبات باشد يك شركت ميتواند آينده اي اينچنين براي خود بسازد.
    • بی نام شنبه 6 مهر 1392 - 13:02:13
      31 1
      و البته کپی رایت
  • احسان شنبه 6 مهر 1392 - 11:05:53
    61 10 پاسخ به این نظر
    روحانی مچکریم .
    • من یکشنبه 7 مهر 1392 - 01:12:37
      15 0
      البته اگر فکر می کنید که با رابطه با امریکا ما هم مثل انجا می شویم من هم متشکرم ولی یادم می اید رفتم انباری اپارتمان درس بخوانم همه بچه های مجتمع جلوی انباری ما لیگ برتز زدند و بالاخره در یک غروب غم انگیز پاییزی پیر زن همسایه با حالتی مادرانه پدرم را گوشه ای کشید و گفت که همه زن های مجتمع چه در پشت بام چه در محوطه و چه حتی در داخل خانه هایشان معزب می شوند ضمنا تعدادی زن حامله هم هست و پدرم با صورتی سرخ و ابلهانه در انباری را صبح روز فردا گل گرفت جون مادرت خبر انلاین کامنت را بزار!!!
  • tvdfh شنبه 6 مهر 1392 - 12:52:37
    31 0 پاسخ به این نظر
    سوبرایز شدم همه چی ساده و دوستانه بود
  • محمد شنبه 6 مهر 1392 - 13:56:44
    18 4 پاسخ به این نظر
    گوگل یکی از بهترین شرکت های دنیاست
  • آرش شنبه 6 مهر 1392 - 20:09:02
    17 0 پاسخ به این نظر
    من هم یک خونه ای میخرم که گاراژ داشته باشه و به عموی پسرم میگم بیاد یه دونه گوگل دیگه با هم بسازیم
  • upsate-nod.ir شنبه 6 مهر 1392 - 21:15:31
    6 0 پاسخ به این نظر
    به امید فردای بهتر
  • بی نام یکشنبه 7 مهر 1392 - 14:08:24
    11 0 پاسخ به این نظر
    درآمد سال 50 ميليارد دلار گوگل رو بچسب
  • !!!!!!!!!!!! شنبه 20 مهر 1392 - 19:31:59
    3 0 پاسخ به این نظر
    خدایا به ما هم گاراژ عنایت فرما!!!!!!!!
    • بی نام یکشنبه 21 مهر 1392 - 15:13:00
      0 3
      شما و امثال شما نياز به گاراژ نداريد , كمي عقل و انديشه نياز داريد , همين .
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.