تسنیم نوشت:

یک منبع آگاه از اعزام ۱۳۰۰ فرد مسلح توسط دولت ترکیه به سوریه خبر داد و گفت که آنکارا پس از ارسال این افراد راه بازگشت آنها را بسته است.
به گزارش پایگاه خبری الحدث، یک کارشناس امور کُردهای عرب افشا کرد که هم اکنون اکثر تروریست‌های مسلح از منطقه «الیعربیة» به سمت شهر «رأس العین» و دیگر مناطق استان «حسکه» در شمال شرقی سوریه مانند شهر «اعزاز» و دیگر مناطق مرزی سوریه و ترکیه درحال فرار هستند.

این کارشناس امور کُردهای عرب در ادامه گفت: دولت ترکیه پس از ارسال 1300 تروریست مسلح وابسته به «داعش» و گروه «جبهه النصره» به سوریه اقدام به مسدود کردن گذرگاه مرزی «تل ابیض» کرده است.

وی با بیان اینکه «تل ابیض» هم اکنون 4 روز است که از سوی طرف ترک بسته شده، گفت: این اقدام ترکیه به این معناست که آنکارا راه بازگشت این تروریست‌ها را به روی آنها بسته است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    27 1
    فقط مونده عربستان كه با دست پرورده هاي عزيز !!! خود چه كند ؟؟؟؟؟ يك اشتباه محاسباتي و يك هوشمندي ديپلماتيك ايراني .... آل سعود شليك ٩٠ درجه ! به آسمان ...
  • مهدوی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    20 1
    به نظر من باید کلیه مرزها راببندند تا همشون در سوریه به هلاکت برسند . معنی نداره خارجی بره در کشور دیگر بجنگه ومردم انجارا قتل عام کنه . زنده موندن انها برای تمام کشورها مضره چون کسی که یه بار ادم بکشه کشتن هرانسانی براش عادی میشه .وقتی تو فیلم دیدم یکی ازاین ادم کشها سر خلبان را خیلی راحت باچاقو برید وگرفت دستش حالم خراب شد ویا فرمانده النصر در عمل جهاد نکاح سه نفر از زیر دستان خودرا به خاطر اینکه انها نیز در این جهاد با دختر چچنی همبستر شده بودن وایشان میخواسته فقط ان دختر دراختیار وی باشد را اعدام کرد اشکم درامد که بنام اسلام چه کاری که نمیکنند
  • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    8 3
    نهههههههه اين بزگترين اشتباهه ، ١. پس از اينهمه جنايت مظلوم نمايي خواند كرد ٢. حاميان و بانيان قصر در خواهند رفت دستگيري ، .... تركيه هم براي حفظ امنيت و آبروي خود همكاري خواهد كرد . ... بهر وسيله و ابزاري بايستي مقدمات دستگيريشان را فراهم كرد . بفوريت ، و قبل از آنكه حاميان !!!! اينان را هلاك و صحنه را پاكسازي كنند ...
  • farid IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    16 4
    سلام ترکیه خائن این جنایتکاران را فرستاده تا بیشتر سر مردم سوریه و کردها را ببرند و چون راه امیدی به بازگشت ندارند تا پای مرگ جنایت خواهند کرد
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 8
    از سایت وزین خبرآنلاین تقاضا داریم که با پرهیز از درج خبرهایی به نقل از سه خبرگزاری "الحدث، السفیر و الاخباریه" که در لبنان و جهان عرب به عدم توثق معروفند، شأن سایت محبوب خبرآنلاین را حفظ نمایند.
    • عبدالرضا A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
      3 2
      مگه تو جهان عرب منبع موثقی دازیم؟!
  • بی نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    10 1
    کُردهای عرب!!!!!!!!! منظورتان کردهای سوریه است
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    9 2
    کوردهای عرب.حتما کردهای ترکیه هم کردهای ترک هستند.شایدم ترکهای کوهی
  • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    4 4
    تو ترکیه هم میگن کردهی کوهی
  • فرهاد IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    2 0
    اگر دولت ترکیه میخواست کاری بکنه، باید قبل از ورود این همه تکفیری کاری میکرد. نه اینکه اون موقع که هر جنایاتی میخواستن انجام میدادن، میومدن در ترکیه استراحت میکردن و توی بیمارستان های ترکیه مداوا میشدن، سکوت کرده بودن. این اواخر هم مرز ترکیه با کردستان سوریه رو کامل باز گذاشتن تا تکفیری ها وارد اونجا بشن و حتی به طرفداری از اونها به سمت کردها تیر اندازی کردن.